Už teď má PC verze 28 různých nastavení.
Jistě nemusím počítačovým hráčům připomínat, že dost často na jejich hardwarové mazlíky vyjde hra, která je obyčejným portem z konzolové verze. Podle toho potom PC verze vypadá. Naštěstí to nebude případ střílečky Gears of War 4, kterou si díky programu Xbox Play Anywhere zahrajete na PC s operačním systémem Windows 10, stejně tak na Xboxu One.
Gears of War 4 využijí hardware počítače. Vývojáři ve studiu The Coalition chtějí na počítače dodat vysoce optimalizovanou hru s celou řadou možností pro přizpůsobení. V současné době PC verze čítá 28 různých možností pro nastavení (u plné verze se počítá s dalšími).
Samozřejmostí je odemknutá frekvence snímků za sekundu, podpora více CPU a GPU jader (s grafikou souvisí vylepšená vizuální kvalita), dynamické rozlišení, lepší rozlišení textur (až 4K), plná podpora klávesnice a myši s možností si vše přemapovat, vertikální synchronizace a mnoho dalšího.
Mike Rayner v rozhovoru s britským Eurogamerem tvrdí, že hráči budou mít plnou kontrolu nad PC verzí Gears of War 4. To vše jim umožní technologie Unreal Engine 4 a stále se zlepšující UWP Microsoftu.
Otázkou zůstává akorát multiplayer, tam je dost možné, že bude mít zámek na 60fps, u singleplayeru si ale budete moci užít hru naplno, dle toho, co vaše PC dovolí.