Persona 5 dorazí do Severní Ameriky ještě v roce 2015
Persona 5 Novinka Persona 5 dorazí do Severní Ameriky ještě v roce 2015

Persona 5 dorazí do Severní Ameriky ještě v roce 2015

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

8

Atlus USA vzkazuje: Můžeme vám potvrdit, že se Persona 5 dostane na trh v Severní Americe ještě v roce 2015.

Reklama

Společnost Atlus už během loňské akce PlayStation Experience potvrdila vydání hry Persona 5 pro PlayStation 4, jakož i na PlayStation 3, v Severní Americe.K tomuto oznámení došlo v prosinci a pro potvrzení svých slov, a pro potřeby Tokyo Game Show, byla uvolněna do angličtiny lokalizovaná verze jednoho z úvodních trailerů.

Kdy ale hra v Severní Americe skutečně vyjde, zůstává záhadou. Podle posledních zpráv k tomu má dojít ještě v letošním roce, ale vzhledem k tomu, že dosud není známo ani Japonské datum vydání, zní rok 2015 velmi nepravděpodobné.

Pokud ale neztrácíte naději, možná vás potěší slova Johna Hardina z Atlusu USA, který pevně věří, že se do Severní Ameriky, a dost možná dokonce i do Evropy, dostane Persona 5 skutečně v roce 2015. V jednom z posledních rozhovorů, to také zopakoval.

"Snažíme se sehnat vydavatele našich titulů v EU a vše oznámíme, až si budeme vším jisti. Nechceme se dostat do podobné situace, v jaké jsme byli se hrou Shin Megami Tensei IV nebo s Devil Survivor Overclocked. Jsme si dobře vědomi toho, co se stane, když v Evropě vydáme předčasné oznámení. Jediné co mohu potvrdit pro Personu 5 je rok 2015."

Vzhledem k tomu, že jsme nyní v polovině srpna, zbývají do konce roku ještě více než čtyři měsíce a tak by se teoreticky dalo vydání stihnout.

Hlavní postavou páté Persony je student druhého ročníku, který se v průběhu jara přestěhuje do velkého města. Nyní žije se svými přáteli a s rodiči v kavárně, ve které také pracují. Hra se tedy odehrává v městských čtvrtích Japonska, v různých zastavěných oblastech jako je třeba Shibuya.

Náš hlavní protagonista trpí nějakým druhem problému. Pokud se jej ale nezbaví, tak by mu mohl v budoucnu přinést velké problémy. Stává se tak vězněm ve svém vlastním "duševním vězení", což je vlastně hlavní myšlenka celé hry.

Dungeony nebudou náhodně generovány. Tato místa budou velká svou rozlohou a zároveň důležitá pro děj. Jsou tedy navrženy tak, aby měl hráč důvod se do nich vracet. Nabídnou mu jedinečný důvod pro vloupání a taky budou obsahovat speciální triky. Na druhou stranu to neznamená, že by byl náhodně generovaný obsah úplně odstraněn. Co to bude znamenat, můžeme prozatím jen hádat a doufat, že i Persona 5 prohloubí oblíbenost celé série.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama