Zpět na článek

Diskuze: Persona 5 – podařený návrat osobností

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
6. 5. 2017 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @rocketbg

Ne že bych byl jeden z těch co musí mít hru na 100% než ji odložím... Většinou projedu hru 1 a jdu na další, jelikož to mam velkou zásobu, ale prostě už jen z principu mě to štve. To je taky důvod proč jsem se vykašlal na dating sim hry, prostě mě nebaví to, že mi ubíhají dny na které mam "sloty" na aktivity... U Lightning return mě to ze začátku děsilo, že za 20 dní je konec světa a já musím za den být tady atd... ale v té hře není potřeba "odpočívat" pouze jsem limitován tím, že někde se nějaká postava zjeví pouze v určitý čas a popřípadě po určitém dni, ale jelikož jsem měl konstantně zamražený čas, tak mi to ani moc nevadilo, je pravda že jsem ke konci hry (když jsem už měl nalítáno přes 20h času) prostě někde stál protože jsem se musel posunout v příběhu abych si otevřel další možnosti.

Mně JRPG strašně lákají, a chci je hrát, ale prostě nějak jim nemohu přijít na chuť většinou je vypnu po 20 min že to je kravina, škoda že si je pořád kupuji. . mam kolem 10 JRPG na PS3/4 a to včetně nějakých sběratelek (líbili se mi čibíci, tak jsem si je koupil) , ale i takovéhle hry jsem po chvilce vypnul... asi hold nikdy na JRPG nepřijdu ale třeba Akibara´s Trip Undress and undead jsem dohrál a byla to neskutečná prča.

a další věc co mě u JRPG odrazuje jsou dialogy, jako jo JRPG je specifické pro spoustu textu, ale většinou mi to přijde že ten text je až zbytečně dlouhý, nemam problém číst, ani nemam problém s angličtinou, ale vždy si řeknu že budu číst vše. . po zapnutí hry sedím 10 min, než se prokoušu přes prvozní dialogy a prostě pak už ani nemam chuť hrát, dam tomu ještě chvilku to dopadne tak že následující monology proklikám aniž bych přečetl jedinou čárku a po hodině se možná dostanu ke hře samotné...

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
3. 5. 2017 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @L.H.

Pro někoho ano, jinému to nevadí. Ale to je jedno, můj komentář odpovídal na Tvůj dotaz místo Amoonra

rocketbg
rocketbg
Level 1 Level 1
2. 5. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Amoonra

No tohle mi hodně vadilo u Dead Rising třeba, ale v Personě ani ne. Deadliny sice máš, ale mezitím je času dost. Nicméně pokud tě štvou hry, kde v jednom playthrough nemůžeš uvidět úplně všechno, co hra nabízí, tak pak chápu, že to není pro tebe. Prostě máš dva sloty v každém volném dni, jak je využiješ, je na tobě - můžeš si dát sraz s kámošem, můžeš studovat, můžeš si zapařit, nebo se pustit do dungeonu. Jak trávíš dny pak má důsledky v příběhu, v bitvách, atd. Pokud budeš v průběhu hry šprtem a pořád budeš studovat, tak budeš mít vysoký intelligence, dobré známky ve škole a to ti např. otevře dveře k nějakým novým kontaktům, které bys jinak nezískal.

L.H.
L.H.
Level 34 Level 34
2. 5. 2017 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @killjezor

A to je špatně ? Např. P4 ( ps2 ) byla hodně snadná. Tam šlo o to, mít každej dungeon postavu naskillovanou o level +- 10.

Tzv. na začatku dungeonu to byl level 20, stačilo nějakou dobu bojovat a žádnej postich, že tam člověk lítá furt dokola nebyl.

Jak jsem psal, stačilo v jeden den bojovat, nahodit se na level o +-10, tedy 30 a boss padl vlastně sám. A tohle celou hru opakovat. Snadný.

Persona 3 tohle nedovolovala. Byla tam únava. Proto nešlo bejt celej měsíc v pohodě a poslední den levelovat.

Ten systém level o +-10 tam teda fungoval taky.

A že nestihnu všechno ? Netuším jak tady ale to řešil new game +

Ale možná, že v P5 funguje všechno jinak.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
2. 5. 2017 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @L.H.

Myšleno je to tak, že nemůžeš postavy donekonečna skillovat. Že se důležité věci stanou v přesně daný termín a ty se musíš snažit toho stihnout co nejvíc. A nemáš šanci stihnout všechno

L.H.
L.H.
Level 34 Level 34
2. 5. 2017 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Amoonra

odpočítáván čas ?

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
2. 5. 2017 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvažoval jsem že koupím, ale nelíbí se mi to, že je odpočítáván čas, za který se něco stane... Už v Lightning´s return mě to stresovalo, do té doby, než jsem odeml zamrazení a pak to bylo v pohodě, škoda že jsem pak speciální bodíky šetřil na to, abych mohl oběvovat. Pochybuji že tady je taky takováhne možnost že?

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
30. 4. 2017 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @charllize

Na 8 bych to neviděl. Pro mne jasná 9, protože i když se principy nezměnily, ta stylizace a příběh jsou dost silné aspekty.

L.H.
L.H.
Level 34 Level 34
30. 4. 2017 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Witcher je sračka. Stejně tak Zelda. Nějakejch 10/10 mě nezajímá.

charllize
charllize
Level 1 Level 1
30. 4. 2017 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @rocketbg

jj, takova je dnes doba. . obvzlast lidi radi vsude vytahuji vedmaka 3, vzor vsech vzoru, posveceny panem, bezchybny ten je taky tak 8/10. .

rocketbg
rocketbg
Level 1 Level 1
30. 4. 2017 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @charllize

The Witcher 3 je taky na casual hladině, přitom má skoro všude 95-100% a působí na všechny zvlášť dobře.

charllize
charllize
Level 1 Level 1
30. 4. 2017 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za me tak 8/10 maximalne.

P5 vzasade neprinasi nic noveho oproti predchozim dilum. Chapu ze to tak funguje ale desitkova hra by mela byt vice inovantni. Chybi kompletni dabing. Oproti klasickym SMT a i starsim personam je cely system hry zdebilneny, zrejme proto aby byla hra vice pristupna masam. Postavy jsou dost casto klasicke JRPG archetypy a u hry na 10/10 by to tak byt nemelo. Jedine za co si hra zaslouzi absolutni hodnoceni je stylizace. Ovsem kvalita grafiky je dost prumer. Ty desitky nechapu, ale kdyz vidim ze pro plno lidi to je hra roku spolu s melkym a pouze oku lahodicim Horizonem, tak je jasne odkud vitr vane. Persona presla do casual segmentu, a tam to jiste desitkove pusobit muze.

A ne 60 fps to nebezi, , ,

rocketbg
rocketbg
Level 1 Level 1
24. 4. 2017 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @killjezor

PS4 verze běží v 60fps?

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
23. 4. 2017 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @erazghûl

Obě jsou obsahově stejné. tedy měly by podle autorů být.

erazghul
erazghul
Level 1 Level 1
23. 4. 2017 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je nějaký rozdíl mezi PS3 a PS4 verzí? Myslím obsahově, že to bude mít menší rozlišení a 30 FPS s tím počítám.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
23. 4. 2017 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kluci klid. Jsme rádi za každý názor a vadí nám spíše vulgarity. To, že někdo zkopíruje svůj názor na více webů, na které přispívá přece není zločin. Proč psát 2x stejnou věc

N0isy
N0isy
Level 1 Level 1
23. 4. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Falleen

Dokud na mě budou reagovat podobná blbá individua jako ty.

A je to pouze na 2 webech. Opravdu je to takový problém, že jsem chtěl jednou rozšířit svůj názor na hru? Jste banda ignorantů, která nerespektuje názor druhých. Nic víc. Pokud to číst nechcete, tak to nečtěte, ale to byste nesměli být tak blbí a uvědomit si to. Trošku se nad sebou zamyslete

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 4. 2017 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @N0isy

Na kolik webů budeš ten tvůj blábol ještě kopírovat?

rocketbg
rocketbg
Level 1 Level 1
23. 4. 2017 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věřím, že to není hra pro všechny typy hráčů - ale když vám žánr LifeSim+JRPG sedne, tak je docela vysoká pravděpodobnost, že to bude jedna z nejlepších her, co jste kdy hráli. Mám zkušenosti s Personou 3, 4 a teď i s Personou Q. Teď ještě sehnat nějaké médium, na kterém bych spustil Personu 5, a hurá.

Draczeq
Draczeq
Level 1 Level 1
23. 4. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @L.H.

[spoiler title="spoiler"]- Plakaty s Rise ( [ odkaz ] )

- Goro je nazyvan _druhym_ detektivem-princem[/spoiler]

L.H.
L.H.
Level 34 Level 34
23. 4. 2017 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je tam nějakej odkaz na P3 a P4 jako tomu bylo u P3 PSP a P4 ? DLC oblečky a persony nepočítam.

Draczeq
Draczeq
Level 1 Level 1
23. 4. 2017 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

#1 Best PS4 Game of 2017 ( [ odkaz ] )

N0isy
N0isy
Level 1 Level 1
22. 4. 2017 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po 110ti hodinách mám též dohráno i s platinou. Tolik hodin za tak krátkou dobu jsem už dlouho neprojel. Snad naposledy u BB či TLG. Možná i u Nieru no. Musím říct, že tento rok bude opravdu těžké pro mě říci, jaká hra se mi líbila nejvíce nebo co je pro mě GOTY. GR2, Horizon, Nioh, Nier a teď Persona 5... odlišné přesto všechno masterpiecy. Opravdu mě mrzí, že jsem Personu jako sérii nevyhledal už dříve, ale aspoň, jak jsem již zmínil, jsem sehnal PSTV a projedu znovu 4, kterou jsem ještě tenkrát na Vitě ani nedohrál, což se teď za to dost stydím. Díky pětce se Persona stala jedna z mých nejoblíbenějších sérií. Byla to jízda od začátku do konce a nenapadá mě ani jedna výtka. Výborný příběh plný zvratů a skvěle napsaných postav a dialogů, provázející jeden z nejlepších soundtracků ( link ) . Zvraty se občas dají předpovídat, ale třeba konec vás určitě dostane. Nic takového jsem opravdu nečekal. A i pár slz ukápne po závěrečných titulcích (měl jsem True ending) . Souboj zábavný, mechaniky jako fusionování, confidanty a další naprosto vyladěné a návykové. A i když opravdu anglický dabing v japonských hrách nemusím, tak tady to trefili na jedničku.

Za mě je to jednoznačně 10/10 a je to pro mě v tento moment nejlepší JRPG všech dob a hned za ní FF XV/VII (pozn. BB, Nier, DS apd. neberu žánrově jako JRPG) .

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
22. 4. 2017 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Draczeq

Díky moc za doplňující informace. Se vším co píšeš naprosto souhlasím. Jen je prostě problém nacpat do recenze všechno, aby to nebylo moc dlouhé.

Draczeq
Draczeq
Level 1 Level 1
22. 4. 2017 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I kdyz souhlasim s par vytkama, ovladani hlavniho hrdiny mohlo byt trosku intuitivnejsi, vztah mohl mit trosku vetsi vliv na hru, ale to jsou jen drobnosti proti naprostemu narezu, ktery hra naserviruje.

- Konecne retrospektivni vypraveni, ktere udelalo vsechno dobre! Seriozne, kdyz jsem se konecne dobral na konec "zacatku" tak vsechno tak nadherne klaplo dohromady ze jsem zustal sedet s pusou do koran.

- Postavy, vsechno do jedne naprosto uzasne, jejich pribehy, dokonalost sama, kazdy pribeh me zajimal, u kazdeho jsem se nemohl dockat kdy budu moct pokracovat. Musim uznat ze na rozdil od P3 a P4 jsem mel extremni problem pro hlavniho frajera vybrat tu spravnou slecnu, protoze vsechno do jedne byly naprosto uzasne. Futaba, Hifumi, Kawakami, Chihaya, Ann i Haru (ktera me v trailerech naprosto nezaujala, ale ve hre byla naprosto kouzelna) .

- Plot twisty - jedny z nejlepsich vubec, mozna jsem zaujaty, ale priznam se ze konec hry, kdy se vsechny pribehove nite sebehly me naprosto uzemnili

- Stylovost - naprosto uzasna o zakonceni finalniho souboje nemluve, naprosta bomba

- Pribeh je uzasny, stylovy, drzi se sveho tematu i kdyz je obcas az moc pruhledny tim co chce rict, ale vi co chce rict a rika to dobre.

Ano, kalendar je proste soucast person, spravne rozhodnuti a planovani kdo kdy jak co je dulezite, osobne se priznam ze jsem posledni herni mesic hral s excelem, kde jsem si planoval jednotlive schuzky, abych dal vsechny Confidanty na max ... a povedlo se posledni den, z cehoz jsem byl tezce happy.

Kazdopadne za me 11/10. Osobne jsem ji zhltl za 140 hodin temer nonstop, a kdyby se mi tu na stole nevalel Nier Automata a Horizon Zero Dawn, dal bych si ji hned jeste jednou, abych doposbiral par trofeji a vychutnal si vsechny ty drobnosti, ktere mohl clovek pri prvnim pruchodu prehlednout.

Nemluve o tom, ze NG+ je hezky vymyslena, a uz se tesim jak Yoshitsune s Alici budou cistit uvodni Palace ... muhahaha. Jak diky namaxovanim statum konecne uhnu te proklete kride a vyridim si to s drzou ochrankou!

Reklama
Reklama