Konferenční hovor odhalil úspěchy a plány těchto dvou vydavatelů.
Před pár dny proběhl konferenční hovor s investory společnosti Activision Blizzard, který se týkal výsledků společnosti za první čtvrtletí kalendářního roku 2020. Jak to tak obvykle bývá, v těchto hovorech bývají zmíněny dosažené úspěchy, ale také co studio připravuje.
Hře Call of Duty Modern Warfare (2019) se za první kvartál vedlo nad očekávání. Hra je nejprodávanější v sérii a po takovéto době po vydání má více hráčů, než měl jakákoli předchozí díl. Právě probíhající třetí sezóna je nejrušnější sezóna, jaká kdy byla v sérii Call of Duty. Warzone do hry nalákal od svého vydání přes 60 miliónů hráčů.
Předobjednávky expanze Shadowlands do World of Warcraft rapidně stoupají.
U všech existujících titulů Activision Blizzard byl za první čtvrtletí zaznamenán zvýšený počet hrajících hráčů.
Candy Crush je nejvýdělečnější sérii na mobilních telefon v USA.
V následujících letech Activision Blizzard chystá:
- Nové Call of Duty
- Vydání expanze Shadowlands
- Dva nové tituly z existujících IP Activision
- Nové hry pro mobilní zařízení
- Vydávání aktualizací do všech existujících titulů.