Dokážete si představit závodní titul DriveClub na obrovském plátně v kině?
Minulý týden jsem byl společně s kolegy pozván od české Sony do kina na premiéru nového filmového Hobita. Pozvánka lákala na překvapení, o kterém se bude dobře psát. Cestou z Jihlavy do Prahy jsem přemýšlet, co by to tak mohlo být. Napadalo mě několik věcí, nejvíce jsem si ale přál preview verze připravovaných PlayStation 4 exkluzivit v čele s The Order: 1886 a Bloodborne. Divočejším přáním byla hratelná ukázka očekávaného Uncharted 4: A Thief's End. Ani jedno se mi bohužel nesplnilo, i přesto jsem nelitoval cesty. Sony si totiž pro nás připravila propagační akci, kde na velkém plátně v kině dala šanci jednomu vybranému divákovi zajezdit si závodní titul DriveClub. Pokud navíc pokořil stanovený čas, získal PS4 a zbytek lidí v sále poukázku na další film zdarma.
Vidět DriveClub na velkém plátně byl nezapomenutelný zážitek. Více vám o celé akci prozradí tisková zpráva. Já už jen dodám, že záznam sice působí tak, že vše bylo předem připraveno, ale nebylo tomu tak. Diváci skutečně podporovali hráče a přáli mu vyhrát.
Česká pobočka společnosti SCEE (SONY Computer Entertainment Europe) připravila ve spolupráci s reklamní agenturou Wunderman svou vánoční kampaň na podporu prodeje platforem PlayStation. Jednou z hlavních součástí kampaně, která měla být především alternativou ke klasickým reklamám a přinést lidem jedinečný zážitek, byla událost PlayStation v kině. Ta se uskutečnila minulý víkend ve čtyřech promítacích sálech multikina Premiere Cinemas Praha Hostivař. Z celé akce byl pořízen také videozáznam, který PlayStation použije i pro následnou tvorbu reklamního obsahu.
Akce PlayStation v kině, kterou realizovala agentura Wunderman, proběhla 12. a 14. prosince v promítacích sálech multikina Premiere Cinemas Praha Hostivař. Princip akce byl založený na spojení PlayStation a technologicky moderního multikina, které díky velkému plátnu a špičkovému audiosystému přineslo divákům dokonalý herní zážitek. Před začátkem promítání filmu Hobit: Bitva pěti armád dostal vždy jeden vybraný divák možnost zahrát si na velkém plátně před ostatními návštěvníky kina na PlayStation 4 hru DriveClub. Pokud pokořil v této závodní hře časový limit, odnesl si kromě filmového zážitku i PlayStation 4. Pro ostatní diváky navíc vybojoval vstupenku zdarma na další film. Z celé akce byl vytvořený videozáznam, který bude použit pro další tvorbu reklamního obsahu.
„Při přípravě celého projektu jsme se především zaměřili na to, jak vystoupit z řady běžných vánočních kampaní. Zároveň jsme lidem chtěli nabídnout trochu netradiční zážitek, vtáhnout je do děje, pobavit je a nabídnout přímou uživatelskou zkušenost s PlayStation 4,“ řekl Jakub Holý Marketing & PR Specialist PlayStation ze společnosti Sony.. „Právě kinosály nabízejí díky moderním systémům naprosto dokonalý herní zážitek. To se odrazilo nejen v emocích hráčů a ostatních diváků, ale z celé akce, kterou jsme intenzivně připravovali dva měsíce, jsme byli nakonec nadšení i my sami,“ dodává Holý.
Kromě víkendové události v multikinech Premiere Cinemas Praha Hostivař se kampaň objevila také v outdooru (hypercubes a posterboxy) a v tisku. V on-linu byly využity především bannery, PPC reklama a Facebookový profil PlayStation CZ/SK, které vedou uživatele na speciálně vytvořenou microsite www.playstation4.cz.