Šéf IOI komentuje prvotní neúspěch vydavatelské divize.
Hakan Abrak, ředitel studia a vydavatelství IO Interactive, se v rozhovoru pro magazín IGN vyjádřil na téma neúspěšného vydání hry MindsEye. „Bylo to rozhodně obtížné. Bylo to drsné přijetí. Nebylo to to, v co [vývojáři] doufali, ani to, v co jsme doufali my v IOI Partners,“ říká o prvním projektu vydavatelské divize IOI.
„Připadalo nám, že mají skvělé nápady a budují úžasný svět, a doufáme, že v budoucnu dostanou příležitost ukázat z něj víc. Chtěli jsme jim pomoci s distribucí hry,“ mluví o důvodech, proč se v IOI rozhodli studio Build A Rocket Boy podpořit, „usilovně pracují na tom, aby situaci napravili a znovu získali důvěru hráčů. Mají obrovský potenciál a spoustu obsahu, na kterém dělají. Snad se jim to v budoucnu podaří.“
Vývojáři z IOI si vydali Hitmana 3 sami už v roce 2021, v tomto ohledu změny neplánují. Nad budoucností vydavatelské větve visí otazníky. „IO Interactive bude vydávat vlastní hry interně. IOI Partners? To se teprve uvidí,“ říká stručně Abrak.
Studio Build A Rocket Boy stojící za MindsEye založil v roce 2016 bývalý producent série GTA Leslie Benzies. Vývojáři oznámili nejprve platformu Everywhere, jíž mělo být MindsEye součástí. Z toho se časem vyklubala samostatná, běžně působící, akce. Na trh titul vstoupil v katastrofálním technickém stavu a s nedostatkem obsahu. Vydavatel pak musel vyvracet slova autorů naznačující sabotáž zvenčí nebo zaplacená negativní hodnocení.