O práci přijde přes 100 lidí.
Autoři ze studia Build A Rocket Boy připravují zásadní vlnu propouštění po neúspěšném launchi svého debutu MindsEye. „Toto rozhodnutí jsme nečinili snadno a dbáme na to, abychom postupovali transparentně, spravedlivě a s respektem ke všem zaměstnancům,“ řekli zástupci týmu magazínu Games Industry.
Z legislativního postupu, který vzhledem k britským zákonům muselo studio zvolit, je zřejmé, že tým opustí přinejmenším 100 lidí. Celkem má asi 500 zaměstnanců, 300 v Británii a 200 v jiných zemích. Finální počet výpovědí může být i výrazně větší, konkrétní číslo oficiální vyjádření ani anonymní zdroje neprozradily.
Akce MindsEye se po vydání setkala s katastrofálním přijetím. Kritika se snášela na herní náplň a hratelnost, průměrný příběh, především ale na velmi špatný technický stav hry. Situace byla natolik vážná, že PlayStation začal za titul vracet peníze. Nepřízni ze strany hráčů nepomohla ani kontroverzní vyjádření vývojářů o údajně nespravedlivých negativních hodnoceních. Build A Rocket Boy v čele s Lesliem Benziesem (dříve producent Rockstar) se přitom netají ambicemi. Studio plánuje vybudovat jakousi platformu Everywhere. Na cestě k ní má být MindsEye prvním krokem.
„Vydání MindsEye bylo pro Build A Rocket Boy významným milníkem, ale víme, že nás v následujících letech čeká ještě spousta práce při rozšiřování komunity. Výzvy, kterým jsme čelili, jen posílily naše odhodlání, a přestože jsme dnešním rozhodnutím hluboce zarmouceni a jsme vděční našemu neuvěřitelnému týmu, tato změna nám umožňuje soustředit se na poskytování průběžných aktualizací a optimalizaci výkonu MindsEye a zároveň zajistit dlouhodobý úspěch budoucích ambicí Build A Rocket Boy,“ dodávají autoři.