Výpověď může dostat víc než polovina zaměstnanců.
Leslie Benzies, bývalý producent GTA a současný šéf týmu Build A Rocket Boy, našel viníky nezdařeného launche akce MindsEye. Magazín IGN získal pod zárukou anonymity informace o vyjádření Benziese, ve kterém označuje za příčinu tragického přijetí titulu mimo jiné „interní a externí sabotéry“. Už dříve autoři naznačovali, že na jejich neúspěchu má zájem někdo jiný, proti čemuž se vyhradilo i vydavatelství IO Interactive.
Benzies si dále trvá na tom, že MindsEye se podaří vzkřísit. Studio přitom muselo přistoupit k razantnímu propouštění. O práci má přijít nejméně 100 lidí z celkových 500, email o možné výpovědi jich mělo obdržet dokonce 300. Situace se má navíc dotknout také týmu PlayFusion, který Build A Rocket Boy od loňského roku vlastní a který pracuje na FPS Ascendant.
MindsEye se potýká především s technickým stavem, kvůli kterému se PlayStation rozhodl vracet zákazníkům peníze. Příliš pozitivních ohlasů ale nevzbudily ani herní náplň nebo příběh. Hra má být prvním krokem k platformě Everywhere, na které vývojáři v Build A Rocket Boy paralelně pracují. Většina sil ovšem měla v posledních letech směřovat právě na MindsEye.