Surgent Studios přijdou asi o 13 lidí.
Tým Surgent Studios propustil „těsně přes 12 lidí“. Vývojáři debutovali na jaře plošinovkou Tales of Kenzera: ZAU zaštítěnou Electronic Arts a jeho labelem EA Originals.
„Jsem pyšný na to, čeho tento tým za čtyři roky dosáhl. Když šlo do tuhého, všichni byli nesmírně silní, bylo to inspirující. Přinášet tuhle zprávu mě proto opravdu štve. Vím, že v tom nejsme sami, ale to nic neulehčuje,“ píše šéf studia Abubakar Salim a jmenuje některé z vývojářů, kteří si nově hledají práci.
V poslední době jde už o druhý tým, který doplatil na finanční neúspěch vydání v rámci programu EA Originals. Studio Ascendant muselo nejprve propustit téměř polovinu všech zaměstnanců, a následně řadu dalších poslat na nucenou dovolenou. Jejich Immortals of Aveum se nezaplatili i proto, že rozpočet dělal celých 125 milionů dolarů.