Zpět na článek

Diskuze: Podpora DirectX 12 v Deus Ex: Mankind Divided se lehce zdrží

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
18. 8. 2016 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Pront

Objektivně to napsat opravdu nejde. Protože každý potřebuje něco jiného a finanční situace je každého jiná. Největší je ale problém v dostupných informacích.

Tedy jedině by jsme museli unést inženýry od AMD a NV. Mučit je tak dlouho dokud by nevydali veškeré informace.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
18. 8. 2016 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Pront

Ja sem prave zvedav co ktomu rekne DD, pac vsude psal jak zrovna novy DeusEx bude met DX12 hned ze startu atd. . a ono je to opet DX11 a neco z DX12 (a este ktomu pozdejc)

Tak on uz neco malo dokonce napsal pry konkurencni boj vyrobcu grafik

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
18. 8. 2016 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

No jednou snad někdo udělá seriozní objektivní článek na tohle téma. DD to určitě nebude

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
18. 8. 2016 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně nemám DX12 kartu, takže mi to může být fuk, ale je to mnoho povyku pro nic.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
18. 8. 2016 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EDGE neváhal udělit hodnocení 9/10, měl přitom k dispozici PC verzi tohoto akčního RPG Fans si přidají 2 až 3 body nahoru

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
18. 8. 2016 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"V oznámení se navíc dočteme, že si vývojáři uvědomují, že série Deus Ex má kořeny na PC, a proto se snaží o vytvoření co nejpreciznější PC verze Mankind Divided. "

Děkuji a právě proto nelituji posledního centu, který jsem do této skvostné série kdy vložil. Přesně TOHLE jsem si představoval vždy u her, které mají kořeny v PC scéně. Bohužel obrovská spousta sérií, jejichž prapůvod je v PC dnes na PCčku vyjde mimoděk nebo jako nedodělané verze nebo pro jistotu vůbec. Každému, kdo zachová PC jako hlavní/domovskou platformu rád narvu peníze do chřtánu.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
18. 8. 2016 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mne to z pohledu laika a tupého uživatele HW už začíná bejt trapas. Pořád ze všech stran slyšíme, že je tady revoluce v hraní díky Vulkanu a DX12 a ona to "žádná" hra ne a ne podporovat:-)

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
18. 8. 2016 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alfajk

Deus Ex GO jsem ještě nehrál, ale podle všeho to funguje přes Square Enix účet. Přihlásíš se s ním v DXGO, pak v Mankind Divided a vše se přesune a synchronizuje

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
18. 8. 2016 02:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Pront

S tím hrubým výkonem si už ani nejsem jist. Ano v teoretickém výkonu AMD karty mají a vždy měli více. Jenže to je jen díky počtu shaderů. Když si projdeš řady NV a AMD grafik. Tak uvidíš že AMD karty mají vyšší počet shaderů. Tedy NV má vyšší hrubí výkon na shader než AMD. Intel iGPU mají ještě vyšší.

Více shaderů= vyšší spotřeba a teoreticky i nutnost rychlejšího CPU Samozřejmě vše je dáno poměrem a technologií.

Nevím mno takhle mi to dává smysl.

Chce to aby vyšlo Crysis 4 ale na novém DX12/Vulkan enginu vycházející z CryEnginu 2. Tedy realtime volumetrické efekty, bump-maping, tesselace, penumbra shadows... a žádný kryplující postprosessing.

Podle mě je stále nejlepší test výkonu GPU benchmark STALKER Clear Sky. Ty plně dynamické volumetrycké sluneční paprsky grafiku pěkně rozpálí. Skoro jak FurMark který vytěžuje GPU na samotné maximum jak žádná hra.

Deus Ex: Mankind Divided bude tedy zase je o tom kdo bude mít lepší ovladač a na jakých grafikách to vývojáři optimalizovaly.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
18. 8. 2016 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rivers25

Nvidie nepotřebuje žádný DX12 a Vulkan. Tedy v opěvovaném jediném smyslu asynchronních shaderů. Ty jedou hybridně low level od Maxwell grafik.

AMD sice má pěkný nárůst pokud hra podporuje asynchronní shadery ale je to něco za něco a hlavně je v tom paradox. AS by měli snižovat nároky na CPU. Bohužel u AMD to tak nefunguje. Právě že pokud zapojíte pomalejší procesor tak hra s AS pojede hůře než bez nich.

Navíc AMD stále používá neefektivní rasterizaci celého snímku. Tedy díky tomu potřebuje grafiky s větší VRAM a jejich propustností.

Další HOAX co se po internetu nese je že AMD grafiky buď nemají kompresi do zápisu VRAM nebo ji mají zastaralou neefektivní. Je to právě blud který krouží hlavně mezi RX480 vs GTX1060. Nová řada grafik od AMD používá DELTA kompresi jako Nvidia.

Co se týče obou firem vůči 4K tak zde též není žádný velký rozdíl použitých technologií. Ve VR je na tom technologicky Nvidia lépe ale bez pořádné podpory ze strany her a VR brýlí je jí to k ničemu.

V podstatě není důvod kupovat dnes RX kartu od AMD. V referenční verzích je to naprostý nesmysl. Nereferenční karty aspoň mají kvalitnější chladič, PCB a součástky. Bohužel jejich čipy se nedají stejně moc taktovat.

Moje GTX750TI přetaktovaná na 1425/6200 dá v AvP 46. 5FPS kdežto RX 460 jen 40. 1FPS

Takže AMD ve směs dotáhla výkonem/spotřebou/cenou grafiku z roku 2014? !

S takovým přístupem AMD bude Nvidia vesele prodávat GTX 2060 za 15K příště.

Jestli teď grafiky přeskočí výrobní proces až na 7nm tak to bude taky tanec s cenami.

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
18. 8. 2016 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rivers25

Nvidia karty umí dx12 dost dobře, ale jde o to že amd má velký hrubý výkon, který pod dx11 neumí využít. Pod dx12 amd karta může využít mnohem více výkonu kdežto nvidia karty jedou naplno už pod dx11.

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
18. 8. 2016 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

Kartam od nvidie se vykon pod DX12 nemuze moc zlepsit, protoze ho narozdil od amd poradne neumi ikdyz to tvrdi. Jinak ten DirectX 12 patch me zklamal cekal jsem, ze v Deus Ex bude nativne podporovany.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alfajk

Bude to asi tak jak jsou dělané apps na Dying Light, SW: BattleFront, Mass Effect 3 apod. Prostě přes nějaký účet hry.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
17. 8. 2016 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @GoOdTiMe

mno v klasickym deusu me to je jasny, spis by me zajimalo, jak si ty z GO preneses do hry

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OMG DX12 patch? ! To ať si nechají. Chci DX12 nebo Vulkan nativní hru. Ten patch stejně zvýší výkon jen těm co mají AMD kartu.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
17. 8. 2016 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: Získavájí se levelováním. . Jednoduše řečeno, praxis kit obdržíš při získání určitého počtu zkušeností (XP) . . Jdou taky koupit nebo najít.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
17. 8. 2016 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty praxis kity se odemykaj nejakejma kodama, nebo jak to funguje?

Reklama
Reklama