Zpět na článek

Diskuze: Pokles prodejů The Last of Us Part II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MrMayhem
MrMayhem
Level 1 Level 1
8. 7. 2020 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeden z nejhloupějších příběhů, co jsem kdy hrál. Bohužel pro mě jako velkýho fanouška jedničky, tahle hra byla obrovské zklamání kvůli všem těm chybám. Gameplay a grafika se soundtrackem top a flashbacky jsou docela cool. Jinak prostě nechápu, jak tohle někdo mohl udělat. Lituju peněz za předobjednávku. Už jsou asi jen dvě studia, kterým věřím, co se příběhu a singleplayer zážitku týče. CDPRED a Rockstar. Po odchodu Bruce na to Druckmann sám neměl prostě.

MrMayhem
MrMayhem
Level 1 Level 1
8. 7. 2020 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrMayhem A pardon, ale názor, že jednička bez dvojky je neúplná nebo něco podobného. Nebo, že si nedokáže představit, že by dvojku neudělali. To je hodně, ale hodně přehnaný. Já bych byl upřímně radši, kdyby tahle hra nevyšla nebo alespoň ne bez původních tvůrců.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
4. 7. 2020 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyvole tak to už je extrém! Teď jsem četl že hateři Last of Us 2 vyhrožují herečce která ztvárnila Abby smrtí, že jí zabijí dítě a doufají že její rodiče umřou na rakovinu. Normálně bych ty zmrdy postřílel za takový chování, tohle už je moc. Je mi z nich špatně. 🤢

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov To samé se stalo u Rose z Last Jedi, Anakinovi z prequelu. Lidi jsou jebnutí

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Rose z last jedi? Pardon, ale to mi uteklo... Proč jako proboha, nějak nechápu kde je problem?! 😀 Klidně odkaz a já si to přečtu jestli je to někde srozumitelně napsané 😉

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Protože její postava je zbytečná a jen tomu filmu škodí, proto ji také v dalším filmu kompletně odstranily

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Rack: aha okay, něco jsem už přečetl a dobrej extrém teda, pfff... Je mi z těch lidí na blití 🙄

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
4. 7. 2020 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov To vyhrozuji ktere: Laura Bailey (hlas), Jocelyn Mettler (xichticek), Colleen Fotsch (telo)?

Spinder

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Whoah to jednu postavu "delaji" 3 herecky? :D Jinak tez nechapu jak nekoho muze napadnout sednou k pc a napsat nekomu ze mu pobodam fotra jen pro to ze se mi ta postava nelibi a jeste idelan 10× po sobe.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
5. 7. 2020 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov jop to jsou ti fanatici,kteří mají doma svatyni se soškami Joela a Ellie,celý pokoj vytapetovaný motivy z TLOU 1.... ale psát někomu aby se zabil jen proto,že ta hra je špatná,je fakt jebnuté, lidi jsou jebnutí no 👍 Chtělo by to zase celý svět pročistit no 🤷‍♂️

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
4. 7. 2020 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako asi takhle. Chápu že jsou někteří hráči nespokojení s příběhem a je úplně v pořádku kdyby tomi dali já nevim třeba 7-8/10, protože je to hra u které na příběhu dost záleží, co si budeme povídat. Ale aby tomu dávali 0/10 (a to klidně i 3 minuty po vydání) a patnáctkrát denně psali do diskuzí jaká je hra sračka, to se na mě nezlobte ale tohle není normální. Aspoň tam nějakej příběh je, což se o většině jiných současných hrách říct nedá. Lidi z Naughty Dog si na tom dali fakt záležet, je to při hraní vidět na každým kroku a neřekl bych že si tvůrci zaslouží aby na ně lidi házeli špínu. Co tak třeba trochu respektu k lidem kteří 7 let tvrdě makali a to i s přesčasama...vynaložili do toho plno úsilí a tuny peněz, aby nám mohli doručit tak mistrně zpracovanou hru? Je mi záhadou co si tihle lidi dokazují, ale jejich chování je z mýho pohledu čistá demence která s názorem nemá nic společnýho. Já s příběhem nemám problém, protože i přes tu kontroverzi je to příběh na kterej budu v budoucnu vzpomínat, ať už v dobrým nebo ve zlým a o to u dobrých příběhu jde především. Takže za mě jasných 10/10 a nezapomeňte napsat že jsem blb jak jeden nejmenovanej uživatel před několika hodinama. :)

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
4. 7. 2020 05:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Krásně napsáno, dotaz spíše na redakci. Co kdyby jste založili petici kde by hráči mohli podpořit názory a postřehy z výše uvedeného textu, která by se distancovala od "negativní kritiky" (která ovšem kritikou není - zde nelze hovořit o kritickém myšlení) kdy ta by se poté zaslala ND jako vyjádření vděku a podpory.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
4. 7. 2020 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov > Co tak třeba trochu respektu k lidem kteří 7 let tvrdě makali a to i s přesčasama…

hol' up, to je mám poplácat po rameni za to, že nutí své zaměstnance robit extrémní přesčasy?

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
4. 7. 2020 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Souhlas,ta hra pro mnohé není 10/10,taková 7-8 by tomu seděla asi líp,ale dávat 0/10 je fakt masakr ,zvlášť když jediným špatným aspektem hry je jen příběh,zbytek je parádní - AI,grafika,ozvučení,animace apod. 👍

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
4. 7. 2020 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Pro mne je naopak nejlepší částí hry příběh, kdy mám pár výhrad na gameplay: 1) mizení mrtvol 2) nemožnost manipulace a přenášení mrtvol 3) zvýšil bych maximální nesenou munici a materiál o 50% ať se člověk nemusí pořád vracet 4) Abby při hraní na stealth 5) Větší učinost plamenometu 6) M14 pro Ellie kterých se od určité části válí po lokací kusy, kdy však hráč muže vzít jen munici Přesto 10/10. Naposledy jsem 10/10 dal TLOU I a Uncharted 2 kterým bych ve světle TLOU II musel dát 09/10. Především příběch který byl v TLOU I ve srovnání s II prostinký.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
4. 7. 2020 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí nesouhlasím,ale respektuju tvůj názor.Já mám totiž pocit,že s ND je něco špatně.Tlou 1 všechny hráče sdružila a i ti nejzarytější odpůrci hry,věděli,že ta hra i když je třeba nebavila měla prostě ty ambice být hrou generace. Tlou 2 hráče rozděluje na dva tábory a není to únikama scén před vydáním.Jasně,stály za hejtem na hru do vydání a po vydání,ale dost lidí už má tuto hru dohráno a názory jsou pořád 50/50.Jedni hru chválí,druzí ji nemůžou přijít na jméno a to v případě kvalitního studia,které vydává pecky jednu za druhou,není dobrá vizitka a ukazuje to,že je prostě s tím studiem něco v nepořádku. 🤔

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
4. 7. 2020 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Napodeobne. A neni to i vekem hracu? Treba ten kdo ma vice krizku za sebou nez pred sebou, tak se mu pribeh libi a ma pro nej pochopeni, nez optimistovi pod 30 let :D Nedivil bych se kdyby nekterym kteri hre (s cistou hlavou bez afektu se schopnosti validne popsat duvody - jak treba Rack) davaji 6/10 treba za 5-10 let pujdou s hodnocenim vys?

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Pro mě je ta hra na 6/10, příběh se mi hodně líbí, ale bohužel nejsem schopen přehlédnout jeho vlastní problémy. Audiovizuál je na tom tak dobře že nevěřím že hry na ps5 budou tak dobře vypadat v nejbližších letech. Ale ten gameplay + chyby v příběhu to sráží dolů pro mě. A asi největší minus pro mě je malý důraz na zombie apokalypsu kdy je to jen zasazení, ale žádný větší vliv na příběh nemá narozdíl od prvního dílu. Jo Abbyna pomsta s tím tak trochu souvisí, ale už ta samotná myšlenka léku na na tu houbu je stupidní -> na lék už pozdě, ale hlavně by způsobil více problémů

Host

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se tady mažou i normální komentáře? Od odpoledne jich dost ubylo a byly normální.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
4. 7. 2020 01:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Host Pochybuju že by Martin mazal normální komentáře 🙄

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
4. 7. 2020 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Jakmile je uzivatel presunuty na "blacklist" system automaticky haze vsechny jeho dalsi komentare do spamu, i kdyz uz treba nejsou problematicke. Neni to idealni reseni, ale jine v teto chvili nemame. Pracujeme na novem, pruhlednejsim. Kazdopadne bych byl radsi, kdybychom to vubec nemuseli resit a nikoho nijak v diskuzi omezovat. To individualni uzivatelske filtrovani je dobry napad a rozhodne to tim smerem zkusime. Vsechny bany na Zingu jsou docasne.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
6. 7. 2020 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Opravdu bych to udělal na registraci, zbavíte se hodně problémů 👌 Když chce někdo konverzovat, udělá si ji rád

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
3. 7. 2020 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reakce např i na Barecode. To co se ND povedlo nejvíce: jak ukazují jak jsme citově velmi lehce manipulovatelní - Abby jsem si ve finále také "zamiloval" a pomalu začal nesnášet Ellie, ovšem ve skutečnosti jsou si velmi podobné, kdy Ellie ztratila mnohem více. Mimochodem přijde mne, že Abby má i zajimavější lokace při hraní. P.s.: Kamarád právě hraje po druhé NG+ nejtěžší obtížnost, kdy je znát, že oproti Elie, se s Abby hůře hraje stealth, který je v této obtížnosti zásadní.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Já ti nevím ale... ~~ Abby ztratila kromě otce i všechny přátele co měla, takže na tom byla nejspíš hůř :-) ale je to jen názor 😉 samozřejmě Ellie je Ellie a taky ji mám radši =) nicmene s Abby sem měl stejný pocit 😉~~ Jo ta poslední lokace v nejmenované lokaci (spoiler) byla fajn a nezvyk zároveň 😀👍

Dany

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě spíše zaráží, že tohle ještě prochází. Ne všem se vše libí. Já pořád třeba nechápu 118 recenzí na MT pro God of War a vše zelené. Ta hra má taky dost problémů a všichni úplny ignore.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dany Problémy má i třetí zaklínač, ne malé a dost lidí je přehlíží :) Nic není dokonalého, spíš u mě osobně jde o to nakolik ty problémy ničí a kazí celkový herní zážitek

W. K
W. K
Level 11 Level 11
3. 7. 2020 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dany Mně třeba GW nesedl a nebavil, naopak Death Stranding ano. Většina lidí to má ale obráceně. Zaklínač je srdcovka 😀

PKD

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybyste na ty věci, co vás tak triggerují nereagovali, tak jich nebude tolik...Někdo napíše že se mu to nelíbí a hned se tam sletí bojovníci za to, jak je příběh super a naopak :D btw příběh je trash, abych se přidal :)

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
3. 7. 2020 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zpět do první-druhé třídy a zopakovat porozmění psanému textu, očividně si hodně zameškal. Já chci možnost volby. Kdo si chce číst vaše 100x opakované kecy, ať si čte, máte na ně právo. Pro mě je to ztráta času a nebaví mě se tím balastem prodírat. O cenzuře jsem nepsal ani slovo. Cenzura by znamenala skrývat určité příspěvky prvoplánově všem. Chápu ale, že pochopit výnam jednoho slovíčka je pro mnohé nadlidský úkol ;)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
3. 7. 2020 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V minule fazi diskuze o TLOU2 mi bylo vycitano, ze jsem se do ni prilis aktivne zapojoval, takze tuhle jsem nechal probihat tak nejak zivelne. Myslim to dostatecne ukazalo, ze moderovani diskuzi i uzivatelu je zapotrebi. Kazdy, kdo druheho osocuje ze je takovy nebo makovy na zaklade nazoru ci vkusu muze pocitat s tim, ze se mu diskuze na nejakou dobu uzavrou, bez ohledu na to, zda ma registraci nebo ne.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Já si myslím že je dobře že jsi se zapojoval, tvé názory by měly být součástí diskuze

Lukáš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mě pobavilo, jak si tu někteří jedinci vymezují území "jsem tu od začátku, jsem tu registrovaný" ... pecka a co jako ? :) Naopak se mi systém kdy mohu napsat příspěvek jen na základě captcha líbí. Když si registrovaný tak nemůžeš být idiot? Příběh TLOU2 je skvělý a hra v lidech rezonuje. Ať už negativně nebo pozitivně a vyvolává diskuse, a to je přece skvělé. P

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Jedna věc je diskuze v rámci slušnosti, ale třeba takový pepík který tu doslova spamuje tím svým trollingem, mě osobně spíš odrazuje od toho vůbec si číst a snažit se o diskuzi pod TLoU2 články. Respektuji názor, když se něco někomu nelíbí, mě samotného neoslovil například příběh RDR2 nebo třeba třetí zaklínač mi přijde dost nadhodnocený, ale nikdy by mě nenapadlo předvádět něco takového kdy skoro snad víc než polovinu komentářů má na svědomí jeho spam kolovrátek, nebo tvrdit o těch, kterým ty hry připadají skvělé, že jsou to nějací prosťáčci atd..

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdes byl tak dlouho? :D Jinak Gabriela tady to řekla přesně, takže i Zing má dobré redaktory, což je super. Ne každý má dostatečnou kapacitu na objektivní zhodnocení, což tolik nevadí, když dostaly i ostatní názory šanci.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
3. 7. 2020 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu správně že ten web chce diskuzi oživit za každou cenu ? Koho napadlo nechat psát hosty bez registrace ? Vždyt 90 procent z nich se chová jak totální odpad.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Jasně, registrace zázračně přidá na kvalitě. Zkus to na konzolistovi, tam je to diskuse intelektuálů a budete si rozumět.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
3. 7. 2020 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Proč bych tam chodil ? Stačí že tě potkávám tady a vidět tě aji tam by už bylo přes čáru.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Dal bych komentáře jen pro registrované uživatele :-) Však on si pepa určitě rád založí profil ... takhle za něj může kdykoliv psát někdo jiný a taky kdo ví, třeba píše i za ty ostatní jen mění jména (vtip)

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas LOL, dělání více lidí bývala skvělá zábava, když celý web začínal. Dnes to moc smysl nedává. Já bych si profil celkově dělat neměl a ani nikam psát :D Ale TLOU2 bylo tak velké zklamání, že jsem musel zkouknout, jak moc lidí to správně chápe a považuje to za shit.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Já tě chápu, že je to pro tebe velké zklamání, ale už by bylo načase jít dál né? Co třeba jít na vzduch? je tam celkem pěkně dneska :-D Mimoto stejnak když ti někdo argumentuje jak si žádal (aby ti vysvětlili proč je to pro ně osobně dobrá hra) tak tě to stejnak "neuspokojí" ;-))

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Chci vědět co nejvíce. Už hraju jiné hry, ale pořád mě zajímá, jak to s tím je. Uspokojí, vidím, že ten člověk moc nechápe. Takže se mu líbí něco, co nedává smysl. To je velmi uspokojivé.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Založ vlákno na fóru co tu je, tam se může diskutovat do aleluja klidně ještě dalších pár měsíců :-))

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Do novinky asi spíše někdo přijde. Hlavně čtu jen TLOU2 věci, nic jiného, tak mě ani vidět nemusíš. Tady mi vždy vadilo, kolik je tu PC hráčů a fakt nemám náladu se s nima dohadovat :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Souhlasím, opravdu by to chtělo aspoň nějaký přísnější dohled.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Bych to mohl kontrolovat já.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
3. 7. 2020 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Ne vždy se shodneme, ale tady už je to fakt moc. Registrace samotná ale nepomůže, prostě bych si rád bloknul některé omezené lidi. Mám hodně rád vášnivé diskuze, když mají hlavu a patu. Ale číst tu téměř v každým vlákně neustále opakující se bláboly zakomplexovaných děcek je hrozně frustrující. Tím víc, že chtějí poučovat o storytellingu a furt točí to samé dokola a vlastně si tím kálí do úst. Pomalu přestávám věřit, že to myslí vážně, takhle blbej snad nemůže být nikdo. Doufám tedy, že Martinem zmiňovaná možnost filtrace diskuzí bude obsahovat možnost nezobrazovat příspěvky některých jedinců.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Zajímalo by mě jak by se to aplikovalo ... u registrovaných si dokážu představit funkci "nezobrazovat příspěvky od *jméno", ale jinak spíš doufám, že se tu diskuze navrátí do dřívějších dob :-)

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas U registrovaných možnost funkce ignore a možnost omezit nebo vypnout zobrazování neregistrovaných uživatelů, tyhle funkce dokážou zázraky že i na Konzolistovi se dá normálně diskutovat když si trolly člověk nahází do ignore listu. Osobně, tohle považuju za skvělý řešení, povinná registrace + ignore.

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč máte ve štítku PC, Switch, X1 ? dyť ten shit je jen na ps ne?

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tlou 1 jsem dohrál 6x krát z toho 2 krát na grounded a TLOU2 jsem dohrál 1 a znova to hrát nebudu jediná fajn věc na hře je gameplay a grafika ale když mě příběh nezajímá protože je špatnej si raději zahraju zase 1 díl pak GOW4 a pak vyjde GHOUST of tsushima :D tahle hra může jít do koše a je to asi první hra co už nikdy hrát nebudu jinak jsem hrál všechny hry od ND a všechny se mi libili i když uncharted 3 nebyl moc dobrej oproti 2 ale všechny měli fajn příběh ( TLOU 2 je to nejhorší co jsem tenhle rok hrál po příbĕhové stránce a postavy umírají v každé hře a nemusí to bejt tak pitomé aby z toho člověk měl emoce LOL

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Za mě super. Zrovna dohrano na normální obtížnost (37hod, když hraju nikdy nikam nepospícham 😂) a ihned hraji znovu🤷🏼‍♂️. Po scéně s Joelem (kdy jsem koukal na obrazovku a naštvaně psal inzerát “ prodám” a jak mi zezačátku Abby štvala , tak mi nakonec přirostla k srdci i když bych ji dal méně prostoru a více Ellie. Mě se hra ve výsledku moc moc líbila a s hodnocením většiny webů (10) souhlasím . Díky NaughtyDog👍🏻

W. K
W. K
Level 11 Level 11
3. 7. 2020 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barcode To jsi dobrý. Já ten první průběh mám vždy celkem rychlý, protože jsem zvědavý na vývoj děje. Po dohrání hraju hry okamžitě znovu, ale už pomaleji a kochám se 😀 . Měl jsem to tak u všech her od ND, Zaklínače, KCD atd. TLOU 2 začnu NG+ co nevidět a dost se těším :-).

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
3. 7. 2020 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Tak jestli si spechal tak to si určite minul v Seattlu tu odloženou kytaru že :-) Kvůli takovým drobnostem s příběhem nespěchám a prolezám všechno ... (leč sem stejnak minul jeden sejf za Abby) :-))

W. K
W. K
Level 11 Level 11
3. 7. 2020 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas na tu jsem právě narazil. S tou kytarou to bylo fajn, ale s hudebními nástroji to obecně vůbec neumím, takže jsem se tam moc nezdržel 😀

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
3. 7. 2020 02:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naughty Dog je jedno z nejlepších videoherních studií na světě a The Last of Us 2 dokonalá hra na kterou je i 10/10 málo! ❤ A žádnej kid kterej jenom opakuje hatery na internetu a nemá nic lepšího na práci než kritizovat práci ostatních s tím nic neudělá. Sláva Druckmannovi! 🤩 PS: Tak co, kdo mi dá palec dolů? 😁

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
3. 7. 2020 04:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov neprovokuj zbytečně... 👌

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
3. 7. 2020 05:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher SamFisher: To je teď jako chválit Last of Us 2 nezákonný nebo co? Vždyť jediní kdo tady provokují jsou ti co tady píšou nesmysly o propagandě atd. Jediný co umí je opakovat po těch blbečkách kteří přišli s leaky s úmyslem ponížit Neila Druckmanna a dávat palce dolů. Snad se k takovým nechceš přidat, protože tě mám za jednoho z těch rozumných tady.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
3. 7. 2020 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov já narážel na ty palce dolů ;-)

TJK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Cuckmann se ponížil sám tím laciným příběhem lol

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
3. 7. 2020 05:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Jako simulátor Seattlu jasných 10/10 👌 😎

Dany

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jiří Neuberg se dopouští argumentačních faulů. Když napíšeš brachu, že je to antická tragédie, tak to znamená hovno. Úplně stejný hovno, když napíši, že příběh je sračka s plot holes. Nesnáším mudrce, co obhajuje kvalitu story tím, že má velkou knihovnu.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 7. 2020 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V roce 1992 Fincher natočil svůj první film ALIEN 3, Mnozí se mohli p**** že hned v úvodu zabil Newt a Dwayne Hickse. Sám Cameron se jej na to ptal (v jedné restauraci) kdy mu David odpověděl, že museli umřít již jen proto aby jasně oddělil druhý a třetí díl kdy James toto ocenil. Bohužel kritika byla tak ostrá, že Fincher uvažoval že již NIKDY nebude režírovat a některé prameny uvádí, že dokonce uvažoval o sebevraždě. A poté natočil SE7EN.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí A taky alien 3 je největší shit ze všech :D hlavně příbĕhovĕ jako TLOU2 takže co xd

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OT: Prosím dejte uživatelům možnost skrýt komentáře/nebo vypnout úplně, uvítal bych to ... děkuji! :-))

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Se bojíš pravdy? :D

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Vy jste jak otravný hmyz. Někdo hru pochválí a hned přiletí pepa se svou jedinou správnou pravdou a vnucuje ostatním, že jsou hlupáci. Já bych si bloknul jediného člověka a to zrovna jeho.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Jasně, ignorovat realitu je řešení. Proč řešit nějakou kvalitu, dyť je to všechno subjektivní :D

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Jakou realitu?

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K A jsme u toho :D Je totiž jen jedna, ale ty se ji snažíš ignorovat. Pusť si recenzi Joea, ať víš, proč je ta hra zmetek.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Netykáme si. Hra je prostě kontroverzní a jsou lidi, kterým se líbí a ti, kterým se nelíbí a vadí jim různé věci. Já se kriticky vyjadřuji k těm, který tu hru nehráli, nebo jim vadí nesmysly typu mužatka apod. Ale chápu, že prostě to někomu nesedne. Což vaše neskutečná omezenost se právě zde ukazuje, že vy to absolutně nechápete. Vám pojmy jako empatie, tolerance, respekt nic neříkají. Proto se vám ani tato hra nemůže líbit, protože ta zakládá na těchto citech. A Joea? Můžu vám tu nasázet seznam míst, kde jsou 80-100 bodové recenze. Můžu vám dát odkaz na stránku, kde tvrdí, že je země placatá...

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Vidíš, zase to nechceš vidět :D Prostě ten příběh je špatný a není tam co řešit. Pokud někdo tvrdí opak, tak to musí vysvětlit. Joe přesně řekl, co je s tou hrou špatně a jak moc to ovlivňuje hodnocení. A i ten IGN Japan to řekl stejně. Plno lidí to říká přesně a i jednoduše, abys to pochopil. Co třeba hratelnost? Já se docela často nudil, i když ta hratelnost není špatná. Prostě stejná jednička s tuningem roztažená na trojnásobek. Proč tohle není v recenzích? Kdo říká, že je to dokonalost sama, tak jen nechápe realitu. To je u recenzentů velký problém. U lidí je to běžné.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Líbí se mi modrá barva, aha, podle pepy je modrá špatná, pěkná je červená. Musí se mi líbit červená, jinak jsem prostě podle pepy blbý. A protože se mi líbí pořád modrá, měl bych vrátit diplom, opustit vývojové oddělení a jít do Bohnic.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Nelíbí se ti hlavně logika, to je podstatné. Diplom se stejně dává jen za účast, takže se neřeší. Bohnice ne, ty nejsi nemocný.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Takže ani o vysoké škole nic nevíte...hmmm.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Zase ta realita, co? :D Vysoká škola je pro průměrné lidi, kde jim do hlav nalijí hromadu nesmyslů, aby si mysleli, že to má smysl. Ve skutečnosti je to jen jednoduchá cesta plná učení nazpaměť. Ale pro průměrně chytré lidi je to fajn.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Panebože... Ja se tu bavím, co dokážeš vyplodit Pepo... Smekám klobouk 😂🙄

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Jsem zvyklý na to, že většina lidí žije ve svých představách reality, takže tě chápu.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa No očividně ty taky žiješ ve "své" realitě :-)) nic ve zlém 😀👍

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Narozdíl od vás jsem zvaný i ke státnicím na elektro fakultu i fakultu informatiky a toto jsou prostě nesmysly - učení nazpaměť na elektru?? Programování mikrokontrolérů v assembleru, aplikace Kirchhoffových zákonů, Maxwellovy rovnice,...to se taky dá naučit nazpaměť?? Díky, že jste ukázal, že vaší silnou stránkou je vyjadřovat se k věcem, o kterých absolutně nic nevíte.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K A to je jako zárukou kvality? To je jako číst recenze na MC a říkat si, že mají pravdu. Všechno ses naučil nazpaměť, protože ta logika je evidentně tak slabá, že ani rozbitý příběh ti nedělá problémy. To se ti s logikou nikdy nestane. Nemyslím to jako urážku, jen prostě tak to vidím. Všechno se dnes učí nazpaměť, protože většina lidí je moc hloupá na přemýšlení. Jak je asi možný, že procento vysokoškoláků roste? Protože se tam nic složitého nedělá. Dřív to nebylo lepší, ale bylo to více schované. Fyzika je extrémně paměťový předmět, takže nechápu, proč ho tam vůbec dáváš jako dobrý příklad. Ještě mi tu někdo sem další přijde psát, že si vše odvozuje :D OMG, určitě, když ti to někdo ukázal a naučil ses to (nazpaměť).

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Vy o tom fakt nic nevíte. Napiště mi pm, pozvu vás na fakultu a ukážu vám, co obnáší návrh čipu.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K V. K. : zrovna sem si říkal to samé, jak bych se nabifloval všechny ty věci okolo elektra co potřebuji vědět 😉👍 Jo kdyby to šlo, tak se nabifluji hned php, Javu, atd... Škoda 😀

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas "... co potřebuji vědět" To mluví za vše.

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa V zaměstnání... Pokud víš co to je 😉

W. K
W. K
Level 11 Level 11
3. 7. 2020 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Já se tu s ním snažil mluvit vážně a přitom jsem se měl smát. To je neskutečný mamlas 😂

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Njn, já taky netušil, že se programátoři ty tisíce řádků programu naučí na vš nazpaměť a pak to jen celý život opisují 😀 .

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Tak se někdy podívej na běžného programátora, co za nesmysly píše. On si totiž myslí, že to naučení nazpaměť mu k něčemu bylo. Reálně to samozřejmě nemůže fungovat. Asi jako správně hodnotit příběh u hry.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
3. 7. 2020 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa nesmyslY. Nj Pepo, vás na zvláštní škole spoustu věcí neučili. Přesto jsem ochotný vás provést po pracovišti a ukázat vám, že návrh čipů a to jak analogových tak digitálních není učení nazpaměť.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Pokud sám učíš na škole, která lidi neučí přemýšlet, tak je jasné, že i to pracoviště bude velmi slabé. Podle mě to s tou pamětí nechápeš úplně stejně jako s tím příběhem u TLOU2. umět vs. chápat

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Pánové, bavte se dal.. Ja už na to nevidím a skoro spím. Každopádně děkuji za diskuzi! 👍 Ps: pořád je to jen hra Pepo, hlavně to nehrotit ! :))

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Zase příště! :D

W. K
W. K
Level 11 Level 11
3. 7. 2020 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa To poznáte sám. Evidentně jste vš neviděl ani zvenku, takže vám i ukážu, co vše se studenti učí, jak vypadají jejich diplomové práce a zkusíme si vyřešit nějakou tu diferenciální rovnici. Taky vám ukážu, jak vypadá na tranzistorové úrovni čip, který slouží k měření EEG signálů.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Dif. rovnice - naučený postup řešení nazpaměť. By mě zajímalo, k čemu by ti bylo učit lidi nazpaměť rovnice, které nemají řešení. Tak co je naučit ty, které ho mají? To je pecka a budeme z toho dělat testy. A že to k ničemu není? To nevadí, zní to cool! Samozřejmě některé pak mají i reálné využití, ale asi nebudeš studenty nechat hádat, které to jsou. Prostě jim to řekneš a oni se to tupě naučí. Jako když MC říká, že TLOU2 je dobrý.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
3. 7. 2020 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa 😀 . Pořád melete dokola to svoje. Tak přijdete?

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Jen popisuju realitu. Ty to nevidíš, což není překvapivé. Mně samozřejmě přijde chození do podobně jednoduchého světa jako ztráta času. Vím, kde je problém.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
3. 7. 2020 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Jdu spát. Myslím, že si každý dokáže udělat obrázek. Omlouvám se adminům, že jsme jim to tu tak zaplavili.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Ano, každý si obrázek udělá, ale většina nějaký špatný. To je jako s tím slavným příběhem v TLOU2 :D

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Proč recenzi ? Snad si umíš udělat názor sám ? A nemusíš pořad vnucovat toho pochybného Joea🤦🏼‍♂️

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa No víc se asi bojí kdy se mu načte komentář se jménem Pepa.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 7. 2020 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Ono by stačilo permanentně si vypnout komentáře blbů jako je "pepa" "alfajk" "1234" etc... Pokud to není technicky možně, postačí na ně a na vzniklé vlákna, jakkoliv reagovat.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry, ale zabalená sběratelka u dílu, který zničil celou sérii a pověst nejlepšího studia? To bude hodně drahý za pár let. Kdo ji má, ten se má.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
2. 7. 2020 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa i to je mozny, ale uz i u nas je v obchodech hra se slevou, ted jsme nekde na 1150 kc u nejlevnejsich kusu, v bazaru jsme na 1000 a to je hra venku dva tejdny, to opravdu neni dobra vizitka

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Uvidíme. JInak to je normální strategie, když se hra dobře prodává. Svoje už máš, tak zbytek prodáš ještě rychleji. Je to hloupá strategie, ale co čekat od Sony. Výhoda Sony je, že fandové ti řeknou, že je to tak nejlepší :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Taky jsem fanoušek jedničky, kterou mám 3x koupenou, nějaký ten merch atd.. Takže? :D

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Tak jen nemáš vkus. Každý milovník jedničky by tohle měl zahodit jako ujetou sračku.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Soutež kolikrát člověk musí mít koupenou hru aby ji mel rád? Tak ok hmm Press-Kit, Special edition a PE edition a pak Remastered a PSN verze. Hm.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs2/comments/hjye5j/about_girlfriend_reviews_video_on_tlou2/ Tady není co vysvětlovat. Většina lidí, kteří hru komentují zaslouženou 6/10, chápe tu jejich "myšlenku". Ona i ta myšlenka byla dobrá, provedení špatné. ND manipulativní chování se dá vystihnout tímto: Ellie kills a dog, Abby pets a dog, Ellie Bad, Abby Good. Tady tohle přesně funguje na konzumní masy lidí.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Je to tak. Fakt je mi záhadou, kolik mozku musí chybět, aby to někomu dávalo smysl :D Na druhou stranu Neil to dělal pro sobě podobné a evidentně jich nebude málo.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Ta potřeba urážet ty, kterým se hra líbí, opravdu dodává tvému názoru na váze. Možná by se nejprve chtělo zamyslet trochu nad sebou :) No myslím že jsem tě dnes nakrmil dostatečně :)

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech To není urážka, pouze fakta. Líbí se ti to? OK, jsi hloupý a budeš mít jednoduchý život. Buď rád. Dyť je pecka nevidět všude milion problémů a prostě žít podle ostatních. Já bych měnil hned :D

prochihxc

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Problém se životem mají spíš lidé jako ty, vždyť je pecka řešit takový malichernosti jako jedna velmi kvalitní hra, ale je mi jasný, že ne každej pepik dokáže pochopit příběh a svět last of us, kde nikdo není only good hero.

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Pepa— nechceš jít spíše plodit své příspěvky na web konzolista?Tam by jsi se hodil daleko víc ( tam se lidé rádi urážejí ), tady se až na par výjimek diskutuje slušně .

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barcode Také diskutuji slušně. Konzolista není profi web a podle toho tam má lidi. Pokud Zing na to šlápne, tak sem může přitáhnout hráče a blbečky nechat tam.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Já s Elie teda zabil jen toho jednoho psa v cutscéně... :D Vlastně i lidí jsem za ní zabil max 10, to větší zabiják jsem byl za Abby, spíš mám pocit že lidi mají nějakou potřebu si ty postavy škatulkovat na dobré a zlé.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Lidi ne, Naughty Dog se snaží zmanipulovat hráče, kdo je špatný a zlý. Mluvit o tom, že lidi nechápou myšlenku story, a pak nechápat základní manipulaci scenáristy je trošku zcestné ne? Japonský recenzent to shrnul nejlépe: "It is a story about people being right or wrong from people who think they are always right"

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Opravdu? pokud ti to tak připadá, osobně jsem takový dojem neměl , pokud za to nebudeme teda považovat to, že Abby má více interakcí které ukazují její lidskost, což je ale vzhledem k tomu, že s ní hráč na rozdíl od Ellie nemá žádný vztah kromě nenávisti za to, co provedla, a je potřeba poodhalit její charakter, tak je to pochopitelné ze scenáristického hlediska. Upřímně, všichni tvrdí jak ND dělá z Abby tu dobrou a z Ellie tu špatnou, jenže tenhle pocit se u mě nějak nedostavil, obě si byly podobné. Ale to nemá moc cenu rozebírat, já mám svůj názor a ty svůj, na rozdíl od Pepíka nemám potřebu ten svůj někomu vtloukat a snažit se mu ho měnit, nejsu Don Quijote :D

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech LOL, jestli mu to tak připdá... Na tom je postavený to, proč celá hra nedává smysl.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 7. 2020 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I kdyby se TLOU 2 prodal jen JEDNA kopie nemění to nic na tom že příběh dalece překonává díl první. A to že je průměrný divák tak zmrvenej např marvelem kdy proste neskousne nečernobílost postav a kdy není schopen pochopit jejich motivy, to není vizitka hry ale jeho mizerného vkusu. Neni se cemu divit, dnesni lidi nectou klasickou i moderni literaturu a toto je vysledek.

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
2. 7. 2020 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí To bych rád viděl co čteš za literaturu pokud považuješ tohle story za dobré psaní příběhu :D

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 7. 2020 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bouner To jsou stovky knih a statisíce stránek. Jen doma mám tři knihovny a nestačí kolik máš doma knih ty.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bouner Kvalitní na tom všem je to, že i lidi co studují filmařinu poukazují na fundamentální chyby v tomto story tellingu (at už je to story jakékoliv). Rozepisují se nad tím se stovky slov. A lidi, kteří se to snaží bránit většinou jedou jen "hehe Abs go brrrrrrrr".

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Prodává se to kvůli jedničce. Sám mám doma dvě kopie. A pokud nepoznáš rozbitej příběh, tak asi ani čtení ničemu nepomůže. Co nechápeš na tom, že motivace těch lidí nedávala smysl? Že ti pořád celou hru někdo cpal, co si máš myslet? Je to odpad z příběhového hlediska, což je u příběhové hry podstatný problém.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
2. 7. 2020 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Angry review už je na světě, dobře se u toho člověk zasměje a Angry Joe hru zkritizoval mnohem víc než jsem čekal. A pro všechny malasnikovce, Angry Joe dělá recenze už spoustu let a živí se tím. 😎

Lukáš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 AgryJoe se chová jako malé děcko což bylo hodně vidět právě u reakci na TLOU2. Zřejmě je to jeho "obchodní značka" a některým jedincům to vyhovuje. Možná bych to bral, kdyby byl mladší. Takhle to působí spíše infantilně. Scénarista, režisér a tým lidí z ND udělal příběh TLOU2 tak jak oni jako tvůrci chtěli. Nelíbí se Vám to, to je OK. Osobně jsem spokojen, odehrál jsem oba díly a zanechalo to ve mě hodně pocitů. Nemusím kvůli tomu nikde řvát, házet s věcma apod.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
2. 7. 2020 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Taky na něj koukají převážně děcka, kterým přijde cool. Z pohledu dospělého je směšný.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
2. 7. 2020 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K neřekl bych ;-) To je jako říct,že je Agraelus pro děcka a přesto na něj kouká z 50% dospělí jedinci :-)

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher SamFisher: Tak to je jen, protože tomu nedal 10/10. Ještě, že aspon to IGN Japan je rozumný. Jako zase se těm desítkám a pozitivním recenzím nedivím. Já bych taky nechtěl být šikanovanej publisherem jako byl magazín VICE.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 7. 2020 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Mne vadí ten jeho afektovaný projev který mne ruší. Hře udělil 06/10... Pro srovnání v minulosti udělil hodnoceni např: Middle-earth Shadow of War 7/10, Destiny 2 6/10, Uncharted 4: A Thief's End 9/10, Tom Clancy's The Division 5/10... Speciálně Uncharted 4 je pikantní, ano je to nadprůmerná hra ale dalece se nevyrovná TLOU 2 které udělil o tři body méně.

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Praveze uncharted je ve vsem lepsi nez precenovany last of us

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 7. 2020 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Srovnáváš nesrovnatelné Uncharted je "pouhá" žánrovka bez ambici emocionálniho dopadu na hráče. Jsi děcko, papkajici konzum. To je jak srovnat dobrodružný film s antickou tragédií.

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí A last of us asi neni konzum co chytraku. A vysvetli mi, v cem je to last of us tak hluboky.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
2. 7. 2020 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ve ztrátě, touze po pomstě za každou cenu, v odpuštění a předně že zlo a dobro je často jen subjektivní úhel pohledu. Hrál si TLOU 2? Pokud ano jistě mne odpovíš na tuto otázku: jakou váhu zvedne Abby jednou rukou.

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Hral, ale nedohral. Po hodine hrani za abby jsem to vzdal. Kdyby to melo tak dobrej pribeh, jak vsude pisou, tak by me to urcite tahlo dal, bohuzel nic.

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí "Ve ztrátě, touze po pomstě za každou cenu, v odpuštění a předně že zlo a dobro je často jen subjektivní úhel pohledu." .... wow, to je tak neuvěřitelně hluboký :D :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 7. 2020 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Neuberg: Můžu se zeptat, co máš proti dobrodružnému žánru? Vidím to spíš naopak- natočit slušné drama dokáže leckdo, protože hloubku příběhu dodává samo vážné téma. Naopak natočit dobrodružný film tak, aby nepůsobil lacině, to už chce pořádný režisérský um a vizi. Proto máme v historii kinematografie stovky špičkových dramat, ale jen do desítky výborných dobrodružných filmů, protože natočit a zachytit esenci dobrodružství je nesmírně obtížné a většina lidí si na tom vyláme zuby, popř. tu snahu rovnou vzdá.

SamFisher

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Jj koukal jsem... pěkná recenze a hodnocení očekávané..přidává se k recenzím jako Cohh Carnage nebo PewDiePie 👍

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Zajímají že všichni youtubeři/streameři tomu dávají 7/10 v průměru, ale přitom je to hra generace :)

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack youtubeři a streameři, individua co se živí tím že někdo klikne na jejich video takže spíš by mě překvapilo, kdyby některý z nich šel proti té vlně místo aby se na ní přiživil :D

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
2. 7. 2020 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech A redaktoři herních webů se živí jak? 😉

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Na to právě poukazuji :) U recenzentů je to zobání z ruky Sony atd... Že ale tihle ti jsou ještě snad mnohem víc závislí na kliknutí a vydělávají tím nejspíš mnohem víc než recenzent, tak jejich názory jsou ty "pravé" :D

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
2. 7. 2020 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Nějak ti asi nerozumím, jak ty příjmy z reklam někomu podle tebe ovlivňují hodnocení hry? Herní weby mají taky příjmy z reklam stejně jako youtubeři a streameři to mají zas jinak.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
2. 7. 2020 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Rack: Co jako furt řešíte ? Proč s tím mají největší problém lidi co to ani nemají v plánu hrát a v tvém případě ani nevlastníš konzoli ? Říct na to názor párkrát chápu ale furt dokola jako by si se sám utěšoval že je to prostě sračka a o nic nepřicházíš. Pro mě je totální sračka Doom 2016 kde jen bezhlavě střílíš a taky to nikomu necpu. Už se fakt proberte. To jak nám tu cpete afektovaná idioty z netu je třešnička na dortu.

bloodporn

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Takovy zoufalci co tlaci nazory jinym jako KAI,123,SHERLOCK,PEPA by meli mit bany a hnedka by ta kvalita stranek sla nahoru,tihle sasanci jsi tady jen chodi honit sve male ego bo jim maminka nekoupi hru za 1500,anebo si na to sami nevidelaji..a navrch tady spochybnuji redakci,jse vam divim ze to tady trpite take individua :(

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
2. 7. 2020 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bloodporn Skvělej komentář na otestování, jak tu funguje/nefunguje ta netolerance vůči napadání ostatních čtenářů. A jestli budeš příště zkoušet někoho urážet do hloupých lidí a podobně, tak v tom zkus nedělat gramatické chyby, akorát se to otočí proti tobě.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Krásně to Joe shrnul. Mě jen pořád nejde do hlavy to, že existují i lidé, kterým se líbilo story RDR2 (který bylo mimochodem jedno z nejlepších) a pak brání tuhle urážku. Tak či onak, tohle bude mít vliv na budoucnost herního průmyslu, ať už pozitivní nebo negativní.

bloodporn

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Sorry hosanci gramatiku neresim uz kopu pate pivko,ano pivka na tebe koukam ty maminka vi,kteremu pivo ani neprodaji,ale libi se mi tu, jak si vy tri davate navzajem lajky,jeste by to chtelo pepika..a ptom rozdjet nejaky hejt na to co nikdy nebudu vlastnit,,palec HORE KLUCIII..

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bloodporn Tohle individuum je opravdu typický konzument.

bloodporn

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa Hele ty konzument,RDR2 jsem projel a zadny extra pribeh to nebyl pro me a o to jde..jednomu sedne tohle a druhemu tohle,ale necpu nekomu sve hloupe nazory ,natoz kdyz sem to nehral..chapes??nebo ti to mam nakreslit.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
2. 7. 2020 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolútne nechápem, akú výpovednú hodnotu majú mať či už rebríčky, alebo samostatné predaje IBA fyzických verzií hier? Samotoné SONY priznáva, že pri veľkých tituloch im digitál dnes robí aj 60% a stále to rastie. Tieto čísla sú v konečnom dôsledku iba zavádzajúce. Buď nech sa to robí poriadne, alebo vôbec.

Lord Shaxx
Lord Shaxx
Level 1 Level 1
2. 7. 2020 03:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není se čemu divit.

Scofa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se dalo čekat že sešup prodejů bude velký, v první vlně to nakoupili lidi co si zsmulovali jedničku a dost lidí nebylo spokojených a sdíleli to s přáteli ty to určitě nejspíš odradilo od koupě a takový držák jako Gow nebo Spider-man to nebude!

Reklama
Reklama