Zpět na článek

Diskuze: Pokračování Life is Strange oficiálně potvrzeno

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Alcatras
Alcatras
Level 1 Level 1
22. 5. 2017 03:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už si tu hru musím celou koupit. Já přesně na tuhle hru čekal dlouho. Jak už jsem psal. Mám rád filmy a seriály, které se odehrávají ve škole a když mám takou i hru? Hra která je ve stylu Heavy rain a beyond? Dokonalost Přesně také hry já můžu. Líbí se mi taky Mass effect 3 citadel, kde se posádka hodí do klidu a užívají si života. Něco podobného bylo i Beyond a tady je to celé o tom. Hrál jsem zatím jen 1 epizodu a podle toho co už vím, je to, že se do toho dokonale vžiju. Hlavní hrdinka je jako já jen v ženském provedení. Stejně vlastnosti a dokonce i fotografií mám rád mít lepší známky, tak dělám i takou školu. Co se týče pokračování, tak nevím co si myslet. Urco se těším, ale zatím zůstávám chladným. Nikdo zatím neví, o čem to bude a lidé budou mít teď velké očekávání. Doufám, že ukážou něco aspoň ke konci roku

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
21. 5. 2017 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ylbirda

Takze vlastne my sme na vine, ze diskutujeme. Vsetci su supy len ja som lietadlo.

Ylbirda
Ylbirda
Level 1 Level 1
21. 5. 2017 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fordzy

Kamaráde, mám dojem, že si sedíš na vedení.

1) Co je na spojení "otravní spolužáci" nezdvořilého?

2) Jak jsem já rozpoutala shitstorm? Nebýt těch supů, co museli bránit svojí oblíbenou hru, by ten komentář prostě zapadnul.

3) Co má to, že jsem členkou redakce společného s čímkoli?

4) Já se divím, že můj názor nikoho nezajímá? To je mi ale novinka. Já se spíš divím, jak jsou někteří neschopni přenést přes srdce jiný názor. A kdyby můj názor nikoho nezajímal, tak by se tu ta diskuze tak nerozjela (viz bod 2. ) , a ty bys neměl potřebu to komentovat ještě po třech dnech

Draczeq
Draczeq
Level 1 Level 1
21. 5. 2017 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me se z cele hry nejvic libila ta hlavni slecna ...

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
21. 5. 2017 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mythix

Je pěkné, když ženské drží při sobě za každých okolností.

Je rozdíl když někdo dohraje hru a poreferuje zdvořile o svém subjektivním zážitku nebo si zahraje jen část hry, jde do diskuze a cíleně rozpoutá shitstorm svým útočným prohlášením o otravných puberťácích, nehledě na to, že je členem redakce a pak se strašně diví, že její názor nikoho nezajímá.

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
21. 5. 2017 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

Každý k tomu přistupuje jinak Ja taky někdy soudím po par minutách a někdy zase ne. Někdy ti stačí chvíle a řekneš to není nic pro mě a nezaujalo mě to Yblrda to rozehrála a zjistila, ze to není její šálek čaje, ale nikde nenapsala, že ta hra je úplná ehm a fanoušci idioti tak pořad nechápu o co tu jde Proste o nic, ja úplně nesnáším kdyz mi někdo nutí ze je neco super, kdyz to cítím jinak. Kdyz to cítím jinak připravim se o zážitek ja ale ne vy To je ode mě už vše PS: Proto se dělají trailery. To je jak kdybys řekl viděl jsem trailer na film a nepůjdu na to, protože je to blbost, nezaujalo mě to. Ostatní by ti psali, jak si to můžeš dovolit atd. Uznej fakt kdo vymyslel pravidlo kdy můžeš napsat ze to není pro tebe? Někomu stačí trailer, jiný to chce zkusit

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
21. 5. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mythix

Stim souhlasim 👍 , jenze ty si Prey dohrala a tim padem se jedna o tvuj nazor s kterym muzeme nebo nemusime souhlasit, jenze Ylbirda hru hodnoti stim pristupem ze hru nezacala ani poradne hrat 😗 . Kdyz by hru dohrala a napsala mi tady ze hra stoji za prd a nebavila ji, tak reknu ok popripade ze stim nazorem treba nesouhlasim, jenze hodnotit hru kterou ani nehrajes to fakt ne 🙇

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
21. 5. 2017 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám teda hodně špatné zkušenosti co se střední školy týká, ale i přesto mě hra zaujala. Už jen hlavně kvúli tomu příběhu. Je napsaný vážně dobře stejně tak i postavy. Bohužel si fanoušci neuvědomují že každá hra bude mít své příznivce a odpůrce. Jakmile se ti nelíbí něco co má rádo hodně lidí a napíšeš to veřejně jsi špatným člověkem viz má recenze Prey. Jak Yblrda nechápe hype okolo LiS, já ho zas nechápu okolo Prey. Hold to co oslnilo vás, neoslní toho druhého, takže ji to vůbec neberu, že ji to nezaujalo. Je potřeba respektovat každý názor a nechovat se jako malé děti. Vám se to líbí, o co vam tedy jde?

zebrostroj74
zebrostroj74
Level 1 Level 1
20. 5. 2017 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je super, že LIS měl takový úspěch. Určitě si pozornost zaslouží. Podle mě ale pokračování není nejlepší nápad, protože k němu není moc důvod a nebude to mít už kýžený efekt. Spíš by měli udělat ten hraný seriál, o kterém se psalo, a alokovat vývojáře na něco jiného a nového - případně na dokončení Vampyra.

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
20. 5. 2017 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super! Původní díl jsem hrál teprve nedávno a moc jsem si to užil.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Strec

Presne, chyba je na jeho strane

Strec
Strec
Level 26 Level 26
19. 5. 2017 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @ThainDegu

Jak už napsal Faldmen. Když máš určitý postoj k talletale hrám, tak není divu, že i tohle bereš jako ztracený čas. Ono spíš bych hledal víc chybu ve zvoleném žánru, který není pro tebe než přímo ve hře.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2017 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alfajk

~~Kdybych udělal 3 chyby, jak píšeš, tak by mi skočila i napodruhé Udělal jsem vše zcela stejně, telefon při odchodu z restaurace zvednul a... neskočila ~~

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při mém hraní třeba taky došlo ke skoku ze střechy, ale nechal jsem to tak být, protože to byl ten moment, kdy mi došlo, že tahle hra má přece jenom ty volby a jejich následky jinak postavené než hry od Telltale. Když dojde k takovému průseru a vzápětí se dozvím, že známému se nic takového nestalo, hned má ten příběh úplně jinou dynamiku a člověk hrozně snadno zbaští tu iluzi, že na volbách opravdu záleží. Nemluvě o tom, že to byl vážně emotivní moment, který dal jasně najevo, že v tomhle příběhu o něco jde a že se při troše nepozornosti nebo bezohlednosti můžou stát i hodně špatné věci. To je vážně něco, co Telltale hry v zásadě nenabízí, tamní volby ovlivňují spíše momentální, dílčí činy a situace, ale už zpravidla nedokážou změnit povahu celých dějových segmentů tak, aby se to vážně lišilo od následků voleb, co v té hře učinili ostatní. Samozřejmě doufám, že ať už bude pokračování jakékoliv, tak tenhle styl voleb tam pořád bude, protože jde o to nejlepší, co mi hra nabídla. A to jsem s ní chtěl po první epizodě taky seknout, protože mě moc nebavila a to zasazení mi přišlo dost cizí. A jak jsem byl nakonec rád, že jsem toho nenechal

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

[spoiler title="spoiler"]bylo tam mnohem vic veci, ktery to ovlivnily, porad si to mohl otocit, kdybys spravne odpovedel, musels udelat alespon 3 chyby, navic nejspis neposlouchals svoje svedomi, protoze ta "milosrdna lez" ohledne telefonu v aute (telefon mel vyply vyzvaneni) by prosla

ale je fakt, ze cela situace u toho telefonu s Chloe v restauraci byla naprosto neprizozene vyhrocena, mohli to udelat trochu uveritelnejsi[/spoiler]

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2017 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alfajk

[spoiler title="spoiler"]Ne. Dovolil jsem si NEZVEDNOUT telefon. Reálná situace: Volá mi kámoška. Já telefon zvednu a řeknu jí: "Sorry, nemám teď čas... jo, jo, já vím, že jsem ti slíbil, že pro mě budeš na prvním místě a že na tebe myslím. " atd. apod. "Ale teď se do města vrátila má BíEf a nemám teď čas. Sorry jako..." nebo raději telefon nezvednu vůbec a za dvě hoďky jí zavolám sám od sebe a řeknu "Promiň, nechal jsem telefon v autě, už jsem na cestě k tobě. "

Podle svého svědomí bych raději v tomhle případě milosrdně zalhal, pokud bych byl takový kokot, že bych se na toho chudáka holčinu vykašlal, kvůli Chloe. Kor, když po zvednutí telefonu STEJNĚ MAXIN ŘEKNE, ŽE NEMÁ ČAS... Tohle mě opravdu, ale opravdu vytočilo... Stejně jí Max přes telefon pošle do háje (dá se říct) a tohle mělo vliv jako prase. Vše ostatní jsem udělal zcela správně... a chudák holka jumpla ze střechy. To mě fakt vytočilo a zůstal jsem jako opařený.[/spoiler]

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2017 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

odkazal ses na "matku"? jedna z nejcastejsich chyb

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2017 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se přiznám, že jsem celou hru začal po třetí epizodě hrát úplně znovu. Prostě jsem psychicky neunesl určitou událost a nemohl jsem to tak nechat. Úplěn mě to rozhodilo a byl jsem strašně nasranej. A navíc jsem se zachoval přesně dle zvyklostí, které by člověka měli vyloženě podpořit a ne ho srazit na kolena. V jedné jediné věci, v jednom jediném rozhodnutí jsem se zachoval zcela logicky (dle svého názoru) a dle vývojářů to byl špatný krok a díky tomu se mi stala tragická událost. Takže jsem to rozehrál úplně znova No, prostě jsem si tuhle hru užil.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych mel špatné/zlé zkušenosti se školou, nebo nedejbobra být šikanován, tak to taky nehraju.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @FireWolf

Ta prvni epizoda je takovy tutorial a kdybych mel soudit hry dle tutorialu tak si nic nezahraju Viz treba Prey, kde lidi dostali moznsot si hru zahrat myslim na 1h a dle toho delali zavery (nekdy dost zaporne) . Pritom hra jako celek je naprosto jina nez ta prvni hodina.

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @FireWolf

Podla mna zbytocne aby hrala dalej. Ked sa jej ocividne prieci stredoskolska tema tak sa to bude priecit nadalej, aj napriek tomu, ze hra v dalsich epizodach naozaj nie je o skolskych problemoch atd. Ale ked uz ma niekto taku nechut voci postavam na zaciatku, zbytocne tlacit dalej.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
19. 5. 2017 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ylbirda

Já to tak třeba mám, že mi začátek nesedí, ale snažím se to nějak překousnout a pokračovat v tom, v čem jsem začal. Pravda, někdy se to ukáže jako ztráta času. Někdy je to ale naopak. Například Dark Souls, jsem rozehrával 3x. První dva pokusy jsem po pár dnech vzdal. Když mi pořád někdo omýlal, jaká je to pecka, tak jsem se prostě hecl a rozjel to i potřetí s tím, že tomu dám víc času. A hle, dneska jedna z mých nejoblíbenějších sérií. To samé Malazská kniha padlých. Po pár kapitolách první knihy jsem měl pocit, že je to strašnej guláš a chtěl jsem to vzdát. Ale hecl jsem se a překousal nějak ten začátek (první kniha je opravdu celkem složitá a člověk to napoprvý nepobírá) . Nedávno jsem dočetl desátý, závěrečný díl celé série a musím říct, že jsem si ji opravdu zamiloval a nemůžu se dočkat dalších doplňujících knížek. Tím chci říct, že někdy tě daná věc opravdu může pohltit až později a stojí se za to, prokousat se i tou nepříjemnou částí. Samozřejmě, nemusí to tak být vždy. Ale kdybych vše vzdával po prvním "nezdaru", tak bych byl ochuzen o hodně dobrých zážitků )

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
19. 5. 2017 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @ThainDegu

Za prvé chci říct, že jsem rád, že se tu vede normální diskuze. Je dobré vidět, že ne všichni lidé mají potřebu ostatní hned urážet, když mají jiný vkus. Volby u tohoto typu her budou vždy o iluzi. Vývojáři nebudou věnovat čas a peníze vývoje něčeho, co uvidí jen malé procento hráčů. I tak ale LiS mělo o mnohem lepší iluzi voleb, než je tomu u konkurence. U Telltale je to mnohdy jen o tom, rozhodnout se, kdo přežije ze dvou osob. Přitom jsem je poznal obě dvě tak před deseti minutami, takže mi je totálně jedno, kdo přežije. Nemá to na mě žádný dopad. U LiS jsou volby jiné, takové procítěné a i když je jasné, že toho zas tak moc neovlivní, tak prostě má POCIT, že může něco ovlivnit.

Ylbirda: Já také hodnotil některé hry dříve, než bylo zdrávo. Vždycky jako příklad uvádím hru Spec Ops: The Line. Na první (a upřímně i druhý) pohled to je prachobyčejná kopírka Call of Duty, zasazená do pouštního města. První hodina hry je nuda. Lidé mi říkali, že tam je parádní příběh, ale prvních šedesát minut jen střílíš nepřátele a šoupeš nohama, protože čekáš, až přijde to něco, co tě chytne. Já tu hru rozehrál dvakrát a pokaždé mě to nebavilo a po hodině jsem to vypnul a odinstaloval.

A pak, jednoho dne, jsem tomu dal ještě jednu šanci. Příběh se poté začal rozjíždět, ale nejen to, hlavně ta atmosféra začala houstnout, bylo to temné a depresivní a dost hnusné (myšleno v dobrém) . Čím blíže jsi byla konci, tím lepší to bylo, až se z toho stala jedna z nejlepších stříleček, co jsem hrál. A já si to pak dal hned znovu a dohrál i všechny konce. Vážně si nemyslím, že by se na tebe lidé sesypali jen proto, že máš jiný názor, což je dle mě v pořádku. Jen prostě nemůžeš hodnotit tak brzy. Kdyby sis třeba zahrála i druhou epizodu a pak napsala tenhle názor, tak už to jde skousnout. Hodnotit ale po úvodu, kde se se vším teprve seznamuješ, je ale blbost.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2017 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vynikající! Tedy... kdo by to nečekal... bylo to jasné. Mám radost. Tuhle záležitost jsem si nesmírně užil! Vytěžil jsem veškeré dialogové možnosti a vyzkoušel snad úplně všechno co bylo možné ovlivnit.

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
19. 5. 2017 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ylbirda

Teraz je jasne, ze ti to pride blbe len kvoli tvojmu znechuteniu strednou skolou. Tak v poriadku, tematicky to nie je hra pre teba. Tym to hasne

Reklama
Reklama