Designer třetího Battlefieldu, Alan Kertz, je přesvědčen, že sérii Call of Duty lze porazit pouze vytvořením lepší hry.
Kertz to prozradil na Twitteru během klasického kolotoče otázek a odpovědí, kdy se nechal slyšet, že "CoD nelze porazit snahou vytvořit stejnou hru."
Mimo to bylo prozrazeno i pár detailů o novém Battlefieldu, jehož konzolové verze se podle všeho budou muset obejít bez tzv. server browseru (nejspíš z technických důvodů), což znamená, že místo 64 hráčů (PC) bude multiplayer stavěn maximálně pro 24 lidí.
Potvrzen byl na druhou stranu rozsáhlý systém destrukce a nadprůměrný audiovizuál, což jsou pro tvůrčí celek DICE údajně jedny z klíčových prvků celého titulu.
Aby toho nebylo málo, Kertz potvrdil, že se speciální limitované edice hry dočkají rovněž konzolisté a návdavkem ještě doplnil, že jedno z měst, do kterého se během kampaně podíváme, bude Teherán.
Na samotný závěr z něj pak vypadlo, že bude Battlefield 3 využívat stejného zbraňového a FOV systému jako Medal of Honor či Bad Company 2, ale notně vylepšeného.