Zpět na článek

Diskuze: Pozvaní hráči začali testovat Battlefield 5 v alfa verzi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2018 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky chci hrát

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak mám rozumět tomu požadavku na paměť v doporučených? 16 GB RAM 12 GB RAM.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Behavioralista To se zeptej EA, takhle to napsali.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
28. 6. 2018 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Behavioralista Třeba to jsou požadavky pro případ, že by se optimalizace vyvedla/nevyvedla. :D

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2018 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTX 980 zvládá ultra detaily bez problému, ale moje i5 4690K na 4.5GHz mě fakt dost brzdí a mám dropy až ke 45FPS. Jinak zatím fajn až na chybějící 3D spot a recoil patterny.

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront Stejný problém, jen mám 970 a I5 4690K na 4,2.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
28. 6. 2018 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Ty nemáš stejnej problém. Jeho brzdí procák a tebe ta uschlá karta :D

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2018 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Já už ten problém s FPS vyřešil. Frostbite engine je totiž hodně závislý na rychlosti RAMek tak jsem zvedl napětí a takt a udělal z 1333mhz 1866mhz a teď mi to jede krásně na plné detaily a v bf1 jsem také získal hezkých 15fps navíc.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Nemas pravdu me i5 fest brzdila GTX970!

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Velka mapa s velkym poctem hracu je na starsich i5 nehratelna (teda pokud nekdo neni masochysta a nevadi mu dropy k 30-40fps). Uz pro B4 byla i5 malo(ale nedropovalo to tak nizko) a hru dost brzdila.

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
29. 6. 2018 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy V BF4 i5 stačila úplně v klidu. V BF1 je to bez rychlých ramek už na hraně. Ale v BF5 je teď potřeba aspoň i7 nebo coffee lake i5

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront Já mám GTX 1070 a jedu na Ultra detaily ve FullHD rozlišení

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian A procesor ? A na kolik fps to tak zhruba frčí ? Je tam konečně pořádnej ukazatel fps co jsem si všimnul na youtube

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Fakt? Nikde jsem ho nenašel a musel jsem si zapínat ten debilní přes konzoli.

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Plač.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Fakt ? Tak měl asi nějakej vlastní. Pardon :)

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Jakym procesorem krmis tu 1070?

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
29. 6. 2018 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy Intel Core i5-7400 3.00GHz, 3.00GHz.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
29. 6. 2018 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian ouu tak to ti teda brutalne tu GTX 1070 brzdi.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
29. 6. 2018 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy To je možný. Ten PC je půjčený a hry na něm šlapou dobře. Víc nepotřebuji.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím to vypadá že uplný hovno o tom víš ty :D

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Na koho teda?

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Já sem to taky nemyslel nijak smrtelně vážně a nebral to osobně :) Si klidně nechám poradit a něco se rád dozvim v tomhle směru.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Ani to h.... s neho ale nevylezlo.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
2. 7. 2018 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy Ze me to aspon leze, zato ty to drzis v puse a stale nic :D :D

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak letmo kuknu na procáky a I5 6600K je výkonější než I7 4790 ? :D

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek I7 4790 4/8 a I5 6600K 4/4.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy Jo to je klidně možný že to má 8 vláken, ale když mrkneš na výsledky výkonu... To mi klidně vysvětli nebo nahod odkaz na porovnání. Jako já rozhodně pro novej procák nepoletím, ale jen tak jestli tomu rozumíš

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Ta i5 je sice novejsi, ALE u her ktere vyuzivaji vic vlaken zrovna napr. Battlefield1 ktery vyuziva klidne 10 vlaken bude lepsi volba klidne starsi I7 4790 4/8 nez ta i5 6600 4/4. To ale neznamena ze si to s i5 6600 nezahrajes :) Napsal bych vic, ale mosim valit do prace snad to staci.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy Jásný dík. HF :D

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
28. 6. 2018 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám něco odehráno a nějak necítím změnu oproti B1. Je to opravdu spíše takový datadisk s novými mapami do B1. Koupím to kvůli singlu, protože MP budu hrát asi fakt jenom vyjímečně.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Takže se to hraje jako Battlefield ? :) Za mě je to jasná koupě kvůli tomu zasazení. Když jsem viděl gameplay v tanku, ve stíhačce, když ti jako pěšákovy prohučí nad hlavou Spitfire nebo německej mesoun...... pfí nádhera

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
28. 6. 2018 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Jako jo, má to své momenty, ale prostě ten hitbox zase furt mizernej, velké mapy, kde to furt schytáváte a ani nevíte odkuď. Já mám prostě radši nějaké uzavřenější mapy. Opravdu jsem si připadal, jak kdybych hrál novou mapu do B1. Ten mě bavil prvních pár měsíců, ale ten hitbox mě prostě od té hry odradil.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 6. 2018 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa No jo to souhlas. To, že tě trefí raz dva ani nevíš odkud je důsledek toho velkého bojiště. Umí to nasrat o tom žádná. Já si to zahraju kvůli té atmosféře. Když chci pure fps dám si třeba Quake.

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2018 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Je to pomalejší než BF1, zbraně se chovají dost jinak a jsou mnohem složitější na udržení při automatické střelbě.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V doporucenych novy(1rok) procak od AMD za cca 3k a intel stary(4roky asi) cca za 8.5K :D Neni nad to prodavat predrazene intely :D

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy Jde o to že ten AMD procák má víc jader a vláken, když si s Intelem porovnáš jeho výkon tak je o hodně horší.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Nevim teda kdes na to prisel :D AMD 3 1300X 4/4 a Intel Core i7 4790 4/8! A zrovna v Battlu jede ryzen paradne. Takze to spis vypada ze podle naroku(nevim na kolik se jim da verit) jede slabsi levnejsi AMD stejne jako silnejsi predrazeny intel. Jaky ma kdo vykon celkove je me sumak, pac se tady bavime jen o Battlu a odhalenych HW narocich.

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy Mluvil jsem o FXku.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- :D v tom pripade nevim na koho jsi reagoval. Ja o FX nerekl ani tuk :D :D

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2018 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Přesně tak, ve hrách často porazí moje i5 haswell i ryzen 5 1600. Hodně záleží taky na IPC (instructions per clock) kde Intel pořád výrazně vede.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront Jasny, jen u novych her kde uz zalezi na vice vlaknech na tom bude o mnoho lip ten R5 1600 a bohuzel se 4/4 si moc neskrtnes.

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
29. 6. 2018 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lazy Oproti ryzenu si pořád škrtnu dost dobře protože IPC nemá ani na úrovni Intelu z roku 2011. Ryzen je hodně nepovedená architektura plná chyb a pořádně funguje jen Ryzen 7. Bohužel pro hraní je pořád nejlepší Intel. A v době kdy je na trhu coffee lake tak AMD si nemůže nikdo soudný koupit.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
29. 6. 2018 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront Ano u starsich her kde staci 4/4 bude na tom intel urcite lip. Bohuzel z vlastni zkusenosti uz starsi i5 nezvlada(sekani, FPS dropy, atd..) ani prumernou GTX970 u novych her napr, B1, GR Wildlands, FC5 ,ACO, WD2, mam pocit ze i WD1(me i5 nedavala moc dobre)atd.... A muzes met IPC jake chces, kdyz pro plynuly chod hry ti chyby jadra/vlakna. A v B5 to bude stejne ne li o trochu zas horsi jak u B1. Jiank kdyz sem pred cca mesicem resil jestli intel 8700K nebo ryzen 2700x, tak sem ani dlouho uvazovat nemosel :D intel praktiky proste uz po tech letech podporovat nehodla.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostě BF 1 DLC za plnou cenu ...

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2018 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Musím říct, že co se vzhledu týče tak takový reskin jako tohle bylo snad jen CoD MW2 na MW3. Ale hodně se změnilo na mechanikách hry a celkově gameplayi. ZMěny jsou hlavně pod povrchem ale je jich opravdu hodně.

Krystofko

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybějící 3D spotting je záměr. A je to dobře, konečně se BF vrací trochu zpátky, 3D spotting byl od BF2 mor.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2018 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krystofko 3D Spotting chybí,ale dle videí od Jacka nebo Westieho je problém s Flare gunou ,která označí obrovskou plochu na mapě a tudíž označí všechny nepřátele,takže stačí jen sledovat minimapu :D tohle musí zrušit nebo jinak upravit,protože se to bije s tím neexistujícím 3D spottingem :-)

Lol

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, nevypadá. Je to jenom reskin minulého dílu + Battle royale mod

Reklama
Reklama