Dan Vávra v novém rozhovoru pro server rozhlas.cz popisuje začátky své herní kariéry, detaily o psaní scénáře pro oba díly Mafie nebo o rozdílech mezi filmovým a herním scénářem.
Server rozhlas.cz zveřejnil zajímavý rozhovor s Danem Vávrou, tentokrát se ale vše netočí kolem Kingdom Come: Deliverance, resp. se nedozvídáme nic, co bychom nevěděli už z dřívějška.
Místo toho se lze dočíst zajímavosti o počátcích Danovy kariéry na herní scéně, o rozdílech vývoje v 90. letech za časů Hidden & Dangerous a dnes, nebo odlišnostech mezi psaním scénáře pro film a pro hru. Nechybí ani názor na chápání her jako umění a důležitost herního průmyslu pro Českou republiku.
Osobně považuji za nejzajímavější otázku zaměřenou na psaní scénáře pro legendární Mafii a její o poznání méně legendární pokračování. Schválně si všimněte, že v případě druhého dílu Dan zdůrazňuje práci na první verzi scénáře. Myslím, že tahle informace jasně vyvrací zažitý názor (nebo spíš pomluvu), že za konečný stav hry může jen a pouze Dan Vávra, zjevně ale neměl vliv ani na finální verzi příběhu, natož na zbytek celého projektu. Ještě aby ne, když v době vydání Mafie 2 už dávno v 2K Czech nepracoval.