Zpět na článek

Diskuze: Připravovaný nový obsah pro Cyberpunk 2077 nabírá zpoždění

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gerhart

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keď sa tak teraz na to spätne pozerám za mňa je to tak, že mali sa úplne vykašlať na nejaký Cyberpunk a ostať pri Zaklínačovi. Vydávať ho dajme tomu každých 5 rokov, hneď by som ho teraz bral a oveľa radšej ako ich posledný titul. Seriál mi je úplne cudzí, preto pre mňa nie je náhradou a ďalšia hra vyjde zrejme až v 25. roku. Je pravdou že ten žáner je mi cudzí a to univerzum aj s tým mestom sa mi hnusí a môže to mať akúkoľvek grafiku, vždy to bude pre mňa odpudivé. Ja radšej tie staré doby so zbrojnošmi a peknými krajinkami naplnené silným príbehom. Na druhej strane je môj názor nepodstatný lebo je mnoho takých, ktorý to majú radi a zároveň čakali niečo oveľa viac. Snáď pre nich v danom žánri existuje viacero možno ešte lepších alternatív, ale v tom sa ja už nevyznám. Často počúvam, že ľudia chcú niečo nové ale ja vždy vravím, že i tak sa nakoniec vrátime k starším klasikám. Veď keď je niečo dobré a osvedčené, nikdy sa toho predsa neprejem a u mňa to platí takmer na všetko. Aj to nové je len v podstate obmena staršieho. Dúfam, že aspoň ta next-gen verzia Zaklínača bude aj na PC skutočným upgradom, nie že by ju dajako veľmi potreboval ale predsa by si aspoň takto mohli trošku napraviť povesť. Niečo mi vraví, že keď sa vrhli na ten nový projekt akoby už neboli tým, za čo som ich kedysi považoval.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gerhart Kdyby omývali Zaklínače furt dokola jako to dělají ty parazitní společnosti se svýma reskinovanejma hrama, tak by to pěkně tu značku zprasilo (Jako by nestačil ten Pokémon GO Zaklínač). Zaklínač 3 byl vrchol a dobře zakončen. Cyberpunkovej žánr byl krok do neznáma a zprasil se za "určitých okolností". Jakým směrem se vydají teď je na nich. Když to bude nějaký nový fantasy svět why not ale ne ze světa zaklínače pokud ano tak za podmínek, že by měli dobrý příběh a ukázali něco z historie za dob kdy fungovali ostatní "kánon" zaklínačské školy s další podmínkou že se bude přísně dodržovat pravidla jako např.: Že škola Gryfa by byla převážně na používání magií, Kočka kde prostě celá hra bude stavěna na tom, že budeš z většiny "protivnej šmejd" (nic ve zlém vy co máte rádi kočku :D ) Medvěd to mluví samo za sebe a pak Zmije znalosti v jedech pastech atd. atd. Jmenovalo by se to třeba Golden Age of Witchers podtitulkový název by byl dle zaměřené školy avšak tím bych pak Zaklínače už opravdu opustil. Ovšem to jsou mé osobní choutky a záleží zda by takový nápad bralo více hráčů pač by to byl projekt, který by hned šel do kopru nemluvě o tom jak sám o sobě by byl projekt náročný pač poznatků o školách fakt málo a u některých jsou skoro nulové a ukecat Sapkowského aby napsal knihu a ostatních školách na jeho stará kolena by mi přišlo jako týrání :D .

Martin N
Martin N
Level 1 Level 1
31. 10. 2021 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CDPR zvolili cestu, která by mohla v dlouhodobém horizontu fungovat a osobně jsem rád, že na CP stále pracují. Zcela zjevně se z vydání téhle hry poučili a Q1 2022 vypadá jako docela rozumný termín pro next-gen update oproti nucenému vydání a tlačení na pilu na konec roku ... to už tady bylo. Držím jim palce, rád bych v příběhu V zase někdy pokračoval.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hromada lidí si nejspíš neuvědomuje, kolik je za takovým vývojem práce a kolik do toho promlouvá faktorů. Ano, udělali chyby a jediný co můžou je se z nich poučit. Ale přijde mi poněkud dětinský i po roce na CD Projekt nadávat a označovat je za klauny a podobně.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy No jooo pořad ty prace jedna ,tahle písnička je už ohrana ,všichni pracujeme…. Je úplně jedno kolik je ta čím prace , za tvoji prací stojí vždy výsledný produkt a je jedno co děláš , to se nauč ,bude se ti to hodit do života….

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Pracovat sice můžem ale problém je když člověk má za šéfa debila...

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Díky za radu do života od internetovýho strangera, takových si vždycky strašně vážím.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Co naděláš jsou lidi, co si myslí, že už vše zažili po dlouhých letech práce...

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Ne, jsou lidi co už nějaký ten pátek dělají na sebe a ví, ze kdyby nějaký firmě dodali nehotovou zakázku , tak ho pošlou s tím někam , proto tady číst tyhle komenty tipu , víte kolik je zatím prace ,je k smíchu… Je vždy vtipné tady číst tyhle obhájce

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy To sem rad , nemáš zač

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Jenže práce na sebe má jisté rozdíly, protože ty jsi ten co nabízí službu a také má jasný cíl... Tudíž řekněme, že tvou službou je Branding tím pádem jakmile má někdo zájem kontaktuje tě. Ty jakožto ten co nabízí tuto službu se za nějakých podmínek (schůzky či jen si zjistíš co je zač ta firma a sám si o dané firmě najdeš info to je teď vedlejší) na něčem domluvíte a teď ty jsi ten, který po zkušenostech ví kolik taková zakázka může v hrubém trvat dlouho s tím pádem už je snadnější domluva na rozumném termínu i kdyby z druhé strany se na to trochu spěchalo. V případě Brandingu lze ještě domluvit řekněme sezení s tím co si tvou službu vyžádal dle toho jak moc na zakázce záleží a aby byl hlavně byla splněna či uspokojena zákazníkova představa o finální práci. Samozřejmě bývá mezi těmahle věcma jiste bla bla a ble ble ble. To co chci říct je to, že jeden člověk co si sám vše vede má vše o něco lehčí. Beru to s pohledem na to, že máš svůj pořádek víš kdy se čemu věnovat a tak podobně jestli mě chápeš. Já se s tebou nechci hádat hele jako máš v jistých věcech pravdu co se týká té zakázky a tak podobně jenže dobře se to dá splnit pokud nejsou žádné komplikace. Ale když si vemeš nějaké takovéhle studio: řekněme, že máš 1000 programátorů a designerů v různých odvětvích kresba, přes motion cap. atd. u každičkého oddělení musíš mít někoho kdo na to bude dohlížet a ten se zase zodpovídá někomu a ten zase někomu. Designér (kresba) -> Vedoucí Desigu -> další vedoucí nějaké skupiny a nakonec tomu šéfuje ředitel popřípadě ředitelé vem si že takové společnost má ještě mrketingové oddělení a jiné. je to jedna velká Pyramida ve které se vše navzájem propojuje. Na základě počtu pravděpodobnosti (Matematici mě teď prosím nezabíjejte :D ) je v takovéhle obří stavbě slušná šance, že se něco dosere totálně jako je vidět na Cyberpunku 2077 jak se nám vyved nebo, že mohou být komplikace které vše budou protahovat. Sleduješ mě doufám jak to myslím já nechci z tebe dělat blbce hele já jako chápu co chceš říct avšak z mé strany uslyšíš to "ALE". :D Proto CDPR neodepisuji úplně, protože doufám, že po vylepšení své firmy jenž oznámili že plánují i upravit organizaci. Zda se jim povedou ty změny nepoznáme dříve jak u nové hry takže můžeme stejně jen čekat a modlit se. Pokud se nová hra vydaří tak budem všichni jen rádi. Pokud ne teprve pak bych šel pozorností jinam předc jenom Cyberpunk jako hra byla první průser v tak velkém měřítku od CDPR. Navíc odsouzení CSPR odsuzuješ i ty co se s tou hrou snažili a chtěli se s ní srát. Pokud si dobře pamatuju bylo i zveřejněno, že vedení rozhodlo udělat kroky, které programátoři/vývojáři neschvalovali. Nebo si to pletu s jiným případem? To teď si nejsem jistej.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Do jistý míry máš pravdu a rozumím tomu , ale já na to koukam jako člověk , který má jistou zodpovědnost za svoji práci a když mi někdo podsouvá něco , co ve hře vůbec neexistuje a tím pádem lže za účelem zisku , tak se nemůžeš divit , že vůči takové společnosti zahořknu a hlavně jak k tomu přijdou studia , který se snaží a raději svoji hru odloží na neurčito , než aby to tam poslali nedodělaný před Vánoci ,schrábly prachy a pak 2-3 roky se snažil dat to dohromady a bugy vem čert , to mě zas tolik neštve ale mechaniky a sliby, to mě štve. Pokud to dokážou dat do stavu ,který dříve prezentovali , volby a jejich konsekvence , cutsceny a celkově z toho udělat plnohodnotný RPG , klidně a rad změním názor, ale nevěřím tomu , opravdu ne, dle mě to ani není možný , protože by museli překopat velkou část kódu a hry.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas To jsem už zmiňoval, že ta hra se nedá dohromady obsahem to je jasné ale aspoň dát dohromady to co možné je. Tím myslím ty technické potíže max mohou přijít dodatečné mechaniky v podobě DLC (které nejsou tak velké obsahem jako např. vylepšení inventáře a pod.) A pokud na něco tvůrci zapomenou tak puntičkářští módeři si taky přidaj svoje od toho dostali podporu od CDPR ty kódy. Aspoň to může udělat aby ta hra byla hratelnější než, když to vyšlo. Navíc je zde dost lidí na světě, které ta hra baví a zaplatí si za ní, protože i když je to jen 60% produkt to hlavní jádro hry má ten potenciál, který tu jistou skupinu lidí baví navíc tam je Keanu Reeves a jeho herecký výkon miluje každej. A to jsou ty podměty jenž ještě dají těm tvůrcům nějaký zdroj aby tu hru mohli v rámci možnosti "vyladit" a mohli se posunout dál. Ta DLC jsou navíc zadara já jakožto designér pokud by mi někdo dojebal práci, za kterou bych byl bojkotovanej, bych se taky snažil aspoň opravit co jde, protože mi na té práci záleželo. Já ten vztek chápů ale z mého hlediska předce jen: 1. ten dozvuk toho poprasku je už moc dlouho na můj vkus 2. ti co jsou stále zahořklí nechápu proč se prostě nemohou koukat jinam pokud je někde zmíněný Cyberunk to je vše

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Noo popravdě , já bych byl asi nejraději ,kdyby se na to už vybodli ,poučili se z chyb a žačli znovu a pořádně ,ať to dělají stejně dlouho jak RDR2,otázka zní jestli na to vůbec mají ,protože některý ty mechaniky jsou prostě ostuda. AI fyzika a další. Tohle takhle velký studio přece nemůže vypustit do světa ještě s neomezeným budgetem. Takhle ztratí 2 roky na něčem,co možná té hře ani nepřidá ,ale tak uvidíme časem.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Se teprva uvidí momentálně nám stejně nezbejvá než čekat a modlit se aby CDPR nedopadlo jako Bioware a bohužel těch studií, od kterých chcem dobré věci jakožto světy z ve stylu jako Zaklínač nebo starej Dragon Age Origin ty už by dokonce ani nebyli, když si to člověk vezme. Já jen doufám, že tohle blbé období špatných studií a ještě horších her brzy skončí, pač na můj vkus jsou ty špatné věci dlouho u moci.

drakotrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CDProjekt u mě klesl a to hodně, ale nejsem jedinej, nevěřím jim už ani slovo. Hřebíček do rakve nastal v ten moment, když přesunuli tu next-gen edici Zaklínače 3 na druhou polovinu příštího roku, přitom to měli mít hotové do konce tohoto roku. Zatož C2077 next gen upgrade (který doslova nikoho nezajímá) vyjde v 1. půlce příštího roku, kdyby to udělali opačně, tak by lidé byli radši. Klauni prostě.

Vladimír Procházka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuto hru jsem hrál asi 2 hodiny a nakonec jsem ji smazal. Stále mi ve hře někdo volal, bylo to otravné. Někomu se asi taková japonská hra líbí ale podle mne je to odpad.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vladimír Procházka Japonská hra... jasně... 😂 Cyberpunk je sice brán jako japonský sub žánr sci-fi ale ten už se tak aklimatizoval, že se nedá říci přesně Japonská hra. Nemluvě o tom, a teď mě když tak opravte pokud se pletu, že prvky cyberpunku byli už mnohem dřív aplikovány i na západě v různých dílech, ze kterých vzešli filmy jako Blade Runner aj.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PlayStation
31. 10. 2021 02:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem na PS5, bugů jsem si nevšiml, ale nebavilo mě to, očekával jsem něco více, nejlépe to shrnul v komentáři smrcad. Hlavně že si můžu zvolit tvar penisu, super. Ale baví mě, jak tu kvůli jedné hře, kterou CDPR podle mě pojebal, hned studio spousta hráčů zatracuje a přirovnává k odpadu herního průmyslu. LOL

skylines
skylines
Level 0 Level 0
30. 10. 2021 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je bída. Moc bych si to chtěl zahrát znovu ale nechci si to ohrát a pak k tomu týden později dostat nějaký obsah :D

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jdu blejt z lidí co se toho furt zastávají krom příběhu ta hra byla těžkej odpad ve všem ale propagovali to jako next gen GTA se super story a milióny věcma co budeš moc dělat a nic z toho tam není jen repete úkoly a příběh na pár hodin kde jsou nulové volby v podstatě krom pár misí ( největší zklamání a největší hype co jsem viděl i to TLOU2 byla dokonalost ve všem oproti tomuhle XD

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby jste si to rejpáni raději nechali zapomněli jste snad na Skyrim nebo dokonce i Zaklínače 3 od CDPR a další hry v jakém byli stavu? Skyrim ještě do dnes... co se neopravilo na to jsme si zvykli nebo používáme mody. Raději se snažte přát CDPR aby se vzpamatovalo a chyby opět neudělali navíc kdyby ty DLC chtěli zaplatit tak bych se nedivil tomu rejpání a buďte vděční že zatím to není parazitní společnost jako Activision nebo Ubisoft -.- a pro TY co si stěžují na to že to vydali nedodělané tak ať si laskavě uvědomí, že za to nemůže jen studio ale i samotní fanoušci/hráči, jenž se nechají snadno "vyhajpovat" a dle toho se řídí investoři, kteří začnou tlačit za mě chyba studia bylo odhalení Keanu Reevese moc brzo na můj vkus to je zase ta chyba studia co ten "hajp" zavinila + zbytečně práce navíc, že si naložili všechny platformy ale trochu rozumu by vám taky neuškodilo do těch palic... Osobně raději budu 50x slyšet o odkladu než vidět hru vydanou předčasně Navíc CDPR podporují modery takže strach nemám, že ta hra jednou bude vylepšená i o něco co v základní hře není, když na tom pracují obě strany Nemusím snad zmiňovat jak vypadá dnešní namodovanej Zaklínač 3

smrcad

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Zapomínáš na to že Skyrim i Zaklínač měli základ hry ale dobrej, akorát měli bugy. Bugy jsou ten nejmenší problém týhle hry, protože bugy jdou opravit. To ostatní co ale tu hru dělá tak špatnou opravit jen tak nepujde protože by museli překopat její velkou část. A to prostě nevidím že se už někdy stane. Příběh: Dobrej ale není to ten rozvětvenej příběh kde tvoje rozhodnutí mění konec jak slibovali. Tvoje backstory je uplně zbytečný. A to že nemužeš změnit ani trochu to co se stane v prologu je taky promarněnej potenciál. Romace, máš jeden výber pro každý pohlaví a sexuální orientaci takže seš nucenej jít do někoho kdo se ti třeba nelíbí a nebo nebudeš mít nic. (Tomu neveřím že opraví, protože příběh už je danej a jeho celkový překopání by trvalo hodně dlouho) Side Questy: Bylo jich hodně málo co mě nějak zaujali, a styl braní Side questů tím že ti někdo zavolá mi přijde jako hodně blbej desing. Město: Sice pěkný ale mrvý, AI naprosto stupidní a to je ruku v ruce s dopravou která se chová jako v první Mafii. Proč v jedný misi ukážou jak si mužeš dát jídlo u stánku a pak ve hře mužeš max kupovat jen věci do inventáře? Kupovaný ve stylu starejch RPG, místo interaktivních obchodů. (Tomuhle neveřím že se někdy změní) Policie: Teleportéři, po patchi se teleportujou jen trochu dál za tebe. (Ano tohle je podle nich oprava) Byt: Uplně k ničemu, nejde tam dělat nic. (To by mohli nějak dodělat v DLC asi) Auta: Řízení se mi líbilo ale nemohl sis svoje auto upravit podle sebe. Aspoň blbý barvy. Cyberware: Další věc co se zdá masivně osekaná, jakoby tam dali narychlo jen to co funguje. Což se asi i stalo. (Tohle by taky mohlo být někdy v DLC) První DLC: K smíchu nebo pláči? Nevím to je asi na každým. Určitě sem na plno věcí ještě zapomněl protože už je to skoro rok co sem to naposled hrál. Nemyslím si ani že modeři to dokážou zachránit, což není ani jejich práce něco zachraňovat a CPRD nezachrání už vůbec nic. Nejlepší by bylo kdyby tenhle dumpster fire nechali bejt a posunuli se na další projekt. V žádnej No Mans Sky comeback v tomhle případě nevěřím.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smrcad Co se týká zrovna obsahu hry co se týče nových questů a pod o tom se zrovna nezmiňoval z důvodu, který udáváš myslel sem že každý je schopen si uvědomit (aspoň doufám) co je v rámci možností trochu ještě dát dohromady je mi líto jestli musím do komentářů vše psát jak.... Mimo to tady jde o to aby si ti "hateři" a jiní uplakanci uvědomili, že ne ve všem je zrovna chyba u těch co se snažili tu hru udělat dobře. Jestli kdokoliv z těch co na to nadávaj si myslí, že je jednoduché pracovat jako vývojář/programátor atd. chtěl bych je vidět všichni dojednoho bychom čuměli s otevřenou hubou a nevěděli kde začít nemluvě o tom, že změny podmínek, zadání a různé nátlaky ze shora taky dokáží jistě udělat své. Hlavně ty komentáře o vyžírání peněz od těch "nebohejch" hráčů a fanoušků jsou fakt skvělé. Hlavně že ti "chudáci" mají rádi recyklovaný hry od jiných herních korporací a to jim jako tahání peněz nepříjde. CDPR prostě udělalo chyby ale nevidím důvod proč na ně kvůli jedný blbý hře na ně furt nadávat.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2021 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Ale mě jako zákázníka platícího zaprodukt přeci nemusí absolutně zajímat jak lehké nebo težké je ten produkt dostat na "krám." To je všechno pořešeno v koncové ceně, kterou jsem souhlasil zaplatit. A poté očekávám, že 1) nebudu obětí klamavé reklamy a 2) produkt, který jsem zakoupil bude fungovat jak má. Když si koupíš auto, které ti dorazí bez zadních dveří, jednoho kola a světla a brzdy nedudou fongovat jak by měly - budeš také výrobce omlouvat tím, že vyrobit auto je těžké a že byli tlačeni k dřívějšímu uvedení na trh. Opravdu nechápu, proč by zrovna herní průmysl měl požívat nějakou nekonečnou dobu hájení ?! Co je to za nesmysl...

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoRt8 Pokud ti jde o to, že jsi to koupil a mrzí tě, že jsi udělal blbou investici tak na to se dá říct jen jedno spolu s otázkou. Jak jsi k té hře přišel čili předobjednal nebo koupil okamžitě po uvedení na prodej. Předobjednávky jakéhokoliv nového zboží je hovadina na "entou". A koupení dříve než si počkat na poctivé recenze, které nejsou od lidí co mají zaplacenou propagaci je taky blbost tím si můžeš uškodit jen ty sám. Pak se nediv že jsi nasraný. Když jsou lidi takoví co se do koupě pustí po hlavě. Tak mají větší víru v Boha než já.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Přesně, nechápu, jak ještě někdo v dnešní době může koupit "blbě", když je tolik variant jak zjistit, v jakým je hra stavu a jestli bude pro mě.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Hlavně PC hráči mají výhodu jak to zjistit 🥴 ovšem pak záleží jestli mají lidi dost charakteru a po zalíbení hry si ji pak opravdu zaplatí 🙏

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Protože tohle nebyla chyba , už by si to taky mohli zapálení fanboy-ové uvědomit , jestli ti jako chyba přijde , poslat nedodělanou hru( na konzolích skoro alfa verzi a opravovat to doteď) těsně před Vánoci, tak to není chyba!!! To tam poslali ,aby z toho vytřískali co nejvíc. A pak všem řekli sorry jakooo..? Tvl kdo tohle děla ..???? Jestli ti přijde chyba , slibovat a nebo propagovat mechaniky , které ve hře vůbec nejsou , tak to není chyba , to je prosté lhaní zákazníkům a tohle děla jen Bethesda nebo spíše Todd( ale říkali ze by chtěli být jako oni, nebo dělat hry jako oni…vyjde na stejno) Zamysli se prosím tě trochu….. Je to jen a pouze chyba studia ničí jiná , ani hráčů ,ani akcionářů…. studio je ten, kdo by měl být poslední slovo( v tomhle případě i vydavatel..… tady šlo prostě o prachy a ty mají ,tak ať dělají….. Ještě se všude chlubit rekordníma prodejema 😂🤦‍♂️

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Řekl jsi sám "mělo" což zjevně tak není pač, když odmítáš požadavky akcionářů "může" přijít žaloba ovšem se pak i "může" stát je bohužel uposlechneš a pak si zase stěžují, že to nevydělalo tolik kolik si od toho slibovali a že z toho neměli výdělek tím pádem příjde opět "může" přijít žaloba aby se aspoň nějak nahrabalo. Nebylo by to prvně kdy se něco takového kdy jde o velký prachy stalo. A ANO použil jsem hodně "může" pač těhle "může" "mělo" tamto, tohle je už svým způsobem stavěno bohužel pač zjevně se to v tohle světě toleruje nemít pevnou páteř. A to že chybějící obsah je dobře jsem vůbec neřekl. Tak to zase vidím já. Svým způsobem máme jak se tady o tom dohadujem všichni v něčem pravdu. Avšak kdo víc nebo míň... a to se můžem dohadovat donekonečna... na druhou stranu jsme tu za dnešek rozjeli slušnou debatu. :D

smrcad

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkus Nemůžeš se ale lidem divit že jsou naštvaní za to co koupili, mají na to právo. Byla slibována kvalita od Rockstaru která si těch 1500 i zaslouží, a dostali jsme kvalitu Ubisoftu posledních let za která má cenu tak 300. Já třeba jsem víc zklamanej než naštvanej, CDPR jsem bral jako někoho kdo ten herní průmysl posune k lepšímu a vytvoří fakt něco co se může rovnat kvalitou her od Rockstaru bez jejich averze vůči PC. A dostal sem místo toho Ubisoftí opakovačku akorát s dobrým příběhem a bez zbytečnýho onlinu. Jen si prostě myslím že pokud ta hra nebude nikdy předělaná fakt do podoby jak by měla být tak je to jen ztráta času se stím dělat. Poučit se z chyb a začít novej projekt kterej můžou fakt udělat pořádně.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smrcad Jenže tady je dle mě jeden z těch problémů...Ta slepá důvěra. I když je to studio, kterému se téměř vždy povedlo něco z čeho nám padala brada, tak to neznamená, že ani v takovém studiu se nemůže něco neskutečně posrat i přes všechny sliby či slávu, kterou za sebou studio má. Já např. nechápu tu slepou důvěru.... ve světě platí jisté pravdy a v tomto případě to jsou: "Nikdy v žádném případě neexistuje aby něco bylo či fungovalo na 100% a že lidi by se neměli řídit reklamou." Tohle jsou dvě věci, které jsem se učil před hodně a hodně lety na základce a do dnes se mi to vyplácí i mimo herní průmysl. Bohužel s tím jak vidím jak se dnešní svět točí bych nevěřil ani že by mohlo něco mít i těch 80-90% v některých věcech. Co ještě víc nechápu, slepou důvěru, i když ke slavnému studiu, má i dospělej člověk 18 vejš a udělá takhle blbej kup, tak kde to potom jsme. Ohledně koupi produktu sem se vyjádřil dost -> vejš. A Pokud udělal koupi téhle hry někdo komu bylo pod 18 např. plácnu 15 let tak k tomu není co dodat.

Jerabson

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato hra dostojí svému jménu a hotová bude v roce 2077

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 19 Level 19
30. 10. 2021 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál to někdo po posledním patchi? zkoušel jsem to asi pul roku po vydání a dost věcí mi vyloženě s*alo , tak hra šla k ledu, tak jestli jí mám dát po roce zase šanci. Je docela zajímavý že si stále drží vysokou cenovku na steamu cca 60 eur , to mají tak slušný prodeje že nemusí jít s cenou dolů?

Michal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Na Steame má aj 10 ročná hra cenovku 60e, inde zoženieš Cyberpunk aj za 15e

bokas
bokas
Level 42 Level 42
30. 10. 2021 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel No nevím jak PC, ale konzolové verze stojí okolo 600-700, tam bych řekl , že ta cena šla hodně dolů.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
30. 10. 2021 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Já to hrál a na PC je to ok. Na PS4 Pro jsem to už nezkoušel. A ty ceny jsou jak na houpačce.

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
30. 10. 2021 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až to nebude rozbitý a bude tam alespoň tak 20% obsahu, který slibovali tak za to ty dvě stovky dám. Což bude tak za rok, dva. 😀

cicpolop
cicpolop
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To už není ani smutné ani vtipné, všetko čo určia nestihnú alebo odsunú. Chápem že pri tak veľkom projekte je ťažké určiť čas ktorý jednotlivé veci budú trvať ale jediné novinky čo počujem o CD project red že niečo odsunuli alebo nestíhajú. Mali by proste robiť a neoznamovať dátumi verejne, nechať si ich interne v rámci firmy ako dead liny ale nezverejňovať ak by sa malo dačo stať. Chápem ľudí čo to nechcú hrať ani o tom počuť po tom všetkom, to celé mi pripomína No man Sky ale v 3A rozpočte. Ja to aj tak nemôžem hrať lebo na to nemám pc, rozmýšľal som ak si vylepším grafiku tak by som si to kúpil, ale radšej počkám ešte rok alebo 2.

Angeller

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cdpr vydal road mapu na updaty, kde ja tohle uz videl :) se mohli pretrhnou aby to vyslo na deviti platformach, ale dodat verzi co vyuziva vykon novych konzoli trva rok a pul. Bravo

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je trochu zajímavé , že velké dlc budou “možná “ až v roce 2023…..ať mi pak někdo netvrdí , že ta hra je v pořádku a co je úplně nejhorší , že to vyhrává různé soutěže , jestli tohle vyhraje GA, tak se ukáže akorát úroveň této soutěže… Jinak ta hra má na obálce skoro 200 ocenění a to bylo ještě před vydáním… nevíte někdo za co se tohle dává ?

kufač
kufač
Level 42 Level 42
30. 10. 2021 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas To jsou takové ty pseudoceny z různých herních výstav, jako "nejočekávanější hra roku", "nejlepší trailer" a tak podobně. O kvalitě dané hry to vlastně nic neřekne, ale na krabičce to vypadá hezky a neznalého člověka to může přimět ke koupi.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Aha , mě tohle právě přišlo trochu divný, protože jiný hry tohle moc nemají , teď jsem si třeba rozehrál Ghosta s director cutem, ale na krabičce nic není a ani takové RDR2 tam nic nemá , proto mě to zajímalo. :) Díky za info

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oprava hry pomalu už rok, kterou nikdo nehraje. Docela to dává smysl. CD Projekt je fakt k smíchu. Pamatuju si článek ,,není možné opravit všechny chyby najednou v tak velké hře´´ No, ale po roce ? Chyby a bůgy se tvoří přitom programování tý hry to si toho nikdo nevšimnul, než hra vyšla ? Prostě naprogramovali chybu za chybou a teď se to snaží vše zalepit. Jenže to nikdy neudělají do stavu v jakým by ta hra měla být. Nehledě na to, že já mám odehráno 30 hodin a stačí mi to. Zase tak skvělá hra to nebyla podle toho, jak každý z toho byl na větvi. Tady aspoň vidíte za co platíme. Nvidia, AMD, hry. Pro všechny jsme jen loutky a beta testeři. Kdybych já měl v práci pracovat podobným stylem moc dlouho si mě v té fabrice asi nedrží.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli chtějí hru stále opravovat, tak ať se úplně vykašlou na datumy a ať pracují. Když tomu hodí datum vydání, akorát se tvoří sliby a tlak vývojářů. A tohle má Cyberpunk v podstatě od samého začátku... příliš brzké termíny, nenaplněné sliby a výhrocené vývojáře. Stačí prostě říct "děláme na tom" a jednou za čas ukázat kousek něčeho co už 100% funguje.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
30. 10. 2021 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S touto hrou to ide dolu vodou. Strašne som sa na ňu tešil (hlavne kvôli téme) a pôrodné chybičky som bol ochotný odpustiť, veď časom sa odstránia. Ale keď som videl takéto a pod. videá, úplne som stratil záujem to hrať. GTA IV patrí medzi moje najobľúbenejšie hry, hlavne vďaka tým malým detailom a veril som, že CD Projekt dokáže o 12 rokov min. to isté, alebo ideálne to prekoná... https://www.youtube.com/watch?v=wuw_RK-4Dg8

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

😂 Ti sasci porad opravujou, i kdyz to jejich dilo vyslo uz pred rokem. Presto 9/10 a lizani riti pokracuje :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ty očividně nemáš absolutně představu co je to práce takovej projekt… her jsi udělal už několik a lepších

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Co to tady zkousis? Vis vubec co se tou hrou delo a porad deje? Neuveritelny, jak to porad nekdo omlouva a zastava se tech neschopnejch vemen.

Gejms
Gejms
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 a přesto tyhle neschopný vemena udělali zaklínače. Mě udivuje že jim lidi za to pořád nedávají, že jsou neschopný ale na tohle zapomínají :D jako by nestačilo to zhejtit na začátku a prostě nekupovat :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ano vim, dohrál jsem a byla výborná. Nadávat by vám všem šlo. Založte si herní studia, dělejte lepší hry a pak o někom pište jak je kdo neschopnej…. A teď mě dejte 50 palců dolů zdar

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Kdyby to dali zadarmo tak je to vsem u prdele, ale chtit za rozbitou sracku 1800kc, to neni normalni. I ta chamtiva sony to stahla z obchodu, tak s tim asi neco bylo v neporadku ne? Kdyz si vyndas hlavu z jejich rite, tak to uvidis.

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Jakože nechci se tu zastávat ani jednoho z vás ... ale argument ala "založ si vlastní studio a udělej lepší hru" je totální ko**tina ... Jsou to profesionálové co si za svou práci nechávají platit ... takže člověk očekává kvalitu. Pokud by kuchař vařil humus ale v reklamách by to propagoval jako mistrovskou kuchyni, tak dostane úplně stejnou bídu. Člověk nemusí být mistrem oboru aby dokázal zhodnotit produkt. Cyberpunk je mezi hrami takovej lehce povadlej Caesar salát ... Jenž byl propagován jako prvotřídní Wagiu steak.

OldSnakeBOSS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Jestli se ti CP77 líbí, moc ti to přeju. Ale tady vůbec nejde o to jak je ta hra povedená nebo ne. Tady je to o tom že herní průmysl jako jediný na světě funguje tím způsobem že si zákazník koupí nefunkční produkt a ještě se zastává toho kdo mu jej prodal. To je to samé jako u Anthemu, všichni fan boys se nechali oblbnout, neskutečně se obouvali do lidí kterým se nelíbilo jaký to byl neskutečný podvod a hájili EA jak se už pracuje na Anthemu 2.0 a kde jej teď máme že... Dokud vy lidi nezačnete trošku přemýšlet nad tím jak se k nám tyhle společnosti chovají a co všechno si necháte líbit a díky tomu se to stává normálním, nebude nic lepší. Díky těmto velice omezeným názorům, chápu proč na hráče lidé pohlížejí jako na děti které tupé čumí do monitoru a hraji blbosti. Nezlob se na mě ale vrcholem idiocie je zastávat názor jak je vývoj hry nesmírně komplikovaný a jak je to náročný projekt. Je hromada jiných produktů a projektů které jsou mnohem náročnější než než videohra a nejsou prodávány, klamě medializovány a následně nedokončeny po tom co se jich prodá několik milionů kusů. To ti opravdu přijde v pořádku co CDPR předvedl? A tím nemyslím vývojáře, grafiky apod., tim myslím zejména hlavouny ve vedení společnosti kteří kvůli tomu aby hru vydali v daném kvartálu s co největším ziskem oklamali veřejnost, prodali nefunkční produkt a ještě ke všemu nebyli schopni dodržet ani půlku toho co našli oválu že ten produkt bude obsahovat? I v rámci herního průmyslu jsou větší a lépe zvládnuté projekty které nebyli v tak katastrofickém a obsahově omezeném stavu v den vydání a x měsíců po něm. Jedna věc je že se ti hra líbí a ta druhá jak moc tě zajímá pozlátku a za jakou cenu zaprodas sám sebe za pár dobře řečených frází marketingového oddělení. Nechápu jak můžou být lidí ještě stále tak moc omezení, vždyť i zaměstnanci CDPR sami řekli že vývoj byl uspěchaný že se muselo ořezávat a že hra měla být ve vývoji ještě alespoň 2 roky aby byla schopna obsáhnout všechno co v ní mělo být a aby fungovala tak jak se na 3A titul sluší a patří. A i po tom jste schopni vy lidi hájit to co vedení společnosti CDPR udělalo.

1234
1234
Level 1 Level 1
30. 10. 2021 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS OldSnake: Presne tak. Nejvic me dostava, ze ti nekdo dal palec dolu. Tohle je nazor, se kterym snad ani neni mozny pro normalniho cloveka nesouhlasit. Tady je dukaz, ze existujou "lidi", kterym se libi, kdyz jim nekdo sere na hlavu a okrada je. Neuveritelny.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
30. 10. 2021 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 No vidíš, zkusili něco obsáhlejšího a pohořeli, zatímco studia jako Ubisoft dále dělají ordinary hry bez kousku snahy k inovaci a lidi je praisují, já jsem rád že studia jako CDPR pořád ještě existují a snaží se posouvat hranice, i když někdy šeredně přepálí.

OldSnakeBOSS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM A CP 77 někam posunul hranice žánru? Nějaká herní mechanika nebo obsah který by jinde nebyl? Kromě toho co bylo prezentováno a do finální hry se nedostalo jsem nic takového neviděl. Všechny mechaniky které měli tu hru posunout do nadstandardní úrovně zůstali někde mezi nedokončeným a nebo ani ne na půl cesty. Z Braindance který měl být inovativní novinkou protkávají i celou hru se stala pouze variace na detective vision 100x použitou jinde. Pokročilé RPG mechaniky se změnili v povrchní strom dovedností bez fatálálnějšího vlivu na hratelnost, augmentace kterých mělo být nezvěstné množství s vlivem na to jak na vás nahlíží okolí se smrsklo na pár cool gadgetu který byli mnohem lépe zpracovaný již ve starých Deus-ex. O podkreslenosti příběhu pomocí originu postavy které mělo mít zásadní vliv na dění příběhu a postavu vůbec nehovořím. O to horší je právě že se toho nedopustil EA nebo Uni, od kterých se o cekava ze hry vytváří pod šablonou která zapadá do marketingového plánu ale právě CDPR od který nikdo nečekal že by mohli udělat něco podobného. A pokud jako jejich zákazníci neukážeme jak moc se nám nelíbí toto jednání budou v tom nadále pokračovat. Protože pokud budou prodejní čísla dobrá, bude hlavounum kteří na tom vydělávají nejvíce finančně výhodnější místo 8leteho vývoje hry přejít na 4lety vývoj po kterém hru ani nemusí dokončit nebo si lámat hlavu s tím že ji budou dodělávám další 4roky do stavu ve kterém měla být v den vydání. A 17 leté děti které nemají pojem o morálních zásadách a dlouhodobých následcích ignorace takovýchto výstřelků společnosti které mají ručit za kvalitu obsahu a funkčnost se jich budou zastávat pod záštitou toho jak moc náročné projekty to jsou. Jestli je toto postoj aktuální generace mladých lidí, nedíváte se že za 30 let nebude fungovat vůbec nic a vy to budete primát jako normální věc. Až si nebudete mít mít jak zatopit protože kotel úplně nový kotel bude potřebovat 10 oprav než bude použitelný bude to jistě fajn. Že nebude moct brzdit se svojí Teslou a bude tedy nepojízdná protože se pan Musí rozepne v ji prodat před tím že je dokončíme bude také jistě super poctí. Ale on to vlastně bude strašně náročný projekt a jediné řešení bude otevřít si vlastní automobilku to jistě všechno omluví.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
30. 10. 2021 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS Ano posunul ať se ti to líbí nebo ne, ať už jedinečnou technologií pro lipsync pro různé jazyky nebo propracovaností animací. Většina věcí co jmenuješ nikdy CDPR nepotvrdil, pouze to byl hype od fanoušků. Opravdu miluji tyhle "kecy" starší generace která neustále musí vzdělávat o hodnotách a následcích ale ví o tom prd. Mluvím o tom jako někdo kdo pracuje v programování, ale trošku jiném odvětví a chápu, že jen sebemenší blbost (jako třeba o jednu více animace, kterých mimochodem bych řekl že jen v oblasti spojených s vozidlem je více než v celém AC:Valhalla, může způsobit že celej vývoj se výrazně zpozdí a objeví se X dalších bugů které by se jinak neobjevili). Jinak o moje topení doma nemusíte mit starost, už od mala jsem zvyklej topit dřevem, jelikož bydlím na vesnici ;) Takže ano, tyhle "boomerské" kecy si nechte,.. Protože tohle je přirozenej vývoj, který sebou bohužel nese i chyby jako u CP2077 ale je to něco co je potřeba. Jinak bychom zůstali u ohřívání u ohně ;) Mimochodem, horší spíše je že tento vývoj musí dělat firmy jako CDPR, které díky tomu balancují na pokraji bankrotu a firmy jako EA či Ubisoft raději zůstavají u ohně..

OldSnakeBOSS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM CDPR to nikdy nepotvrdil jen to prezentoval na 10 výstavách včetně E3 pro miliony lidí. Ale to očividně není dost oficiální. Propracovanosti animací a kterých? Při pádu z motorky postava zůstane stát, když už v GTA SA se postava jako ragdoll kutálela po zemi. Nebo myslíš ty jedinečné animace vody. Nebo snad animací pohybu postavy kdy při plavání a skakani vypadá postava jakoby ji někdo přelámal ruce a nohy? Lipsiync pro všechny nadabované jazyky když se animace obličejů pitvoří nebo jsou úplně mimo audio? Animace vozidel které se chovají jako go-karty z Maria bez jakéhokoliv modelu poškození a jejich animací? Ale no tak, to nemusela myslet vážně. Ale to klidně můžeme pominout, mohl by jsi donekonečna vyjmenovávat věci které měli dobrou myšlenku a já na každou 10 věci které úplně zadzdili a proč to pak vypadá mnohem hutě než muselo. Přirozený vývoj se běžně děje ve zkušebních, testovacích laboratořích a ne na lidech kteří platí za hotový produkt. Lék taky nevypustis do světa pokud víš že není hotový. Pokud chceš popírat realitu, je to tvůj problém přední odborníci v oboru si o tom myslí své včetně samotných vývojářů hry a tím nemyslím nejvyšší management společnosti který je přesně zodpovědně jakým způsobem byla hra vydána a prezentována ale také jakým způsobem by měla přijít náprava. Pokud nejsi ochoten přiznat obrovské pochybení CDPR jsi slepí. Kdyby se tohle stalo v automobilovém průmyslu automobilka by musela všechny vozidla stáhnout a nesměla je nikdy prodat jako v případě dieselgate. BTW CDPR rozhodně nebyl před bankrotem ani na existenční hranici. Naopak si klidně mohly dovolit počkat a hru vydat mnohem později. Ovce zůstane ovcí, kdo nic nechce nic nemá.tvuj názor respektuji ale nejsem ochoten se smířit s tím že mě na úkor hlupáků nechajících si kálet na hlavu bude někdo vodit za nos a bude mi prodávat šmejd. Obzvláště to nechci schvalovat u CDPR protože mají na víc než na CyberBug.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
30. 10. 2021 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS Jo to tady chybělo, označení "ovce" tak a už máme všechno :-D , to prostě nemá smysl s někým kdo se na problematiku kouká z jednoho úhlu. Jinak, hned u prvního a druhého komentáře jsem přiznal že CDPR udělal obrovskou chybu, a zároveň dokážu koukat na to, že i přes technický stav v tom vidím propracovanost kterou to prostě má. Ano, plno věcí nesplnili ale zároveň jsem reagoval na ty "miliony gadgeters, RPG jine než strom dovedností,.. to by mě zajímalo kde jsi k tomu přišel (hlavně k Braindance o kterém se vůbec nevědělo do toho videa kde ho představili a doslova ukázali jak to funguje). Jinak jak jsem ovečka, i mi přijde roztomilé jak si ještě někdo myslí že vývoj probíhá pouze v uzavřených laboratořích :D Už jen pro ten lipsync vidím budoucnost v oblastí BOTů a generaci jazyků. (A to nemluvím o autonomních autech učících se v GTA5, protože lepší simulace světa neexistuje, a plno dalších a dalších technologií kterých vzniklo díky hrám..) Já bych si zase mohl vybrat užasný obří svět bez načítacích obrazovek (a k tomu všechny textůry naskládané u sebe, a způsob jak museli vyřešit jejich rendering mě udivuje, ještě aby to jelo na konzolích starší generace), nebo dialogy které běží v real timu bez nutností cutscén.. prostě dokážu ocenit i tohle. Hodně štěstí s těmi Teslami a kotly!, doufám že teda nebudete muset dělat tu automobilku, to by mě mrzelo. Béé.

OldSnakeBOSS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Btw vážně by mě zajímalo jestli vůbec víš a něco o správné výrobní praxi a co podle zákona o regulaci o tom říká například EU, opex při výrobě a vývoji nového produktu nebo nebo o tom co je a není klamání zákazníka. Vzhledem k tomu že je to moje živobytí již 8 let, můžeme rozvinout debatu na toto téma. A rád ti vysvětlím jak by se měla chovat každá společnost tak aby tuto výrobní praxi mohla vykonávat. A vzhledem k tomu že vyrábíme MD(medical devices) jsou naše projekty neméně složité a musíme garantujeme vát funkčnost, kvalitu nezávadnost pro koncového spotřebitele. A hlavně nesmíme tvrdit něco čeho nejsem schopni dosáhnout ani za předpokladu že se nacházíme na konferenci. Protože i slovní příslib je závazný, a pokud někomu nakukas něco není pravda tak je to trestný čin i když to není na papíře a rozhodujete to o tom zda ten člověk zaplatí za něco co by si nekoupil pokud by měl pravdivé informace. Až budeš schopen toto rozporovat na základě faktů klidně si nechej od CDPR nacpat hluvu do jejich necistych utrob.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
30. 10. 2021 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS Raději už žádné debaty, tohle mi bohatě stačilo na nejméně měsíc :D Jinak pokud si pamatuji, tak CDPR nabízel vracení peněz. Tak to tam mají teda už 8 let štěstí.. :)

OldSnakeBOSS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Nabízel vrácení peněz 3tích stran se kterými to neměl dohodnuté. Na to konto Sony stáhlo CP že storu a co vím tak ani obchody z toho nebyli nadšené. Takové štěstí mají všude kde nechtějí aby jim to zavřeli nebo je někdo žaloval za újmu nebo podvod. Ale chápu že někomu s nulovou znalostí procesů výroby, vývoje a schvalování kvality to nic neřekne... Pokud by nebyli vývojářské společnosti bezprizorní a vztahovali se na ně tyto regulace, nikdy by k ničemu takovému nedošlo.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
30. 10. 2021 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS Je sice hezké jak krásně znáš vývoj a schvalování kvality, neboj se, mně to došlo hned poprvé, ale asi se rád posloucháš, nicméně.... Na fyzické zboží je 14 dní na refund to stejné dle EU na SW, GOG, Epic i Steam nabízí refund funkci, pro konzole šlo rovněž refundnout, ta možnost tu byla nesnaž se to omlouvat, šlo to tečka. Abych si taky teda dupl, jde vidět že o vývoji SW víš taky pěkné kulové, což je zase moje parketa. Při každé ukázce máš napsáno že se jedná o subjekt vývoje, který se neustále mění. Nemůžeš srovnávat něco jako například nový model auta, který již prošel přes fázi simulace a vymodelovalo se/simuloval se od začátku do konce, z jakého bude materiálu, prošel teoretickými testy pro fyziku, aerodynamiku,.. s hrou která je tak intuitivní a může se klidně stát že hlavní mechanika bude vyškrtnuta a nahrazena něčím jiným, nehledě na to že takové projekty využívají různé kombinace agilních/spiral modelů vývoje (abych si taky dupl no) kde je VŠE tak strašně proměnlivé. Ne nadarmo se říká že posledních 10% vývoje sežere stejně jako prvních 90% projektu. Nehledě na to že čím více se SW updatuje tím více v něm bugů je /taky je na to hezkej grafík/ Možnosti vrácení tu byli, totéž si počkat na recenze, ano pěkně to pokazili ale viz co jsem už psal.. Jinak tuším že pokud vychází hry na konzole, tak musí projít nějakou prověrkou.. což je zajimavé že prošlo, ale nechci lhát,..

OldSnakeBOSS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Proč by jsem nemohl srovnávat nový model auta? Víš kolik SW obsahuje nové auto? A není to jen nějaká 3D simulace nereálna ale vyhodnocování reálných dat. Takový aktivní brzdový asistent musí upravovat brzdnou dráhu na základě rozměrů kol pneumatik, počasí a v průběhu brždění podle valivého odporu a opotřebení brzd a o to celé se stará samostatná řídící jednotka. Nebo takový aktivní parkovací asistent který ti sám zaparkuje auto na základě ultrazvukovych senzorů, gyroskopu vyhodnotí překážky včetně obrubníků, zase samostatná řídí jednotka se SWrem. Adaptivní tempomat který spolupracuje s aktivním brzdícím asistentem a rozpoznáváním dopravních značek pomocí kamery a GPS. Ty jsi popsal maximálně tvorbu mechanika celých části. A každá tato mechanika může být taktéž vyškrtnuta individuálně na základě vybaví zákazníka a všechno musí fungovat tak jak má. V autech je teď mnohem více SW než ve videohře a musí pracovat správně na základě reálných dat které si automobilka nemůže ohýbat jak se jí zachce. Kdyby jsem měl vyjmenovat každou ŘJ ve svém autě, a co dělá tak by mi na vypsání nestačil týden. Nehledě na výpočetní výkon který musí mít aby v reálném čase zpracovala data a štíhlá reagovat včas. Pokud jsi takový odborník na SW tak by jsi to měl věďet. Nehledě na to že auta dnes dostávají aktualizace SW pomocí datové karty běžně a nemůže se stát že po aktualizaci s autem nemůžeš odjet. A aby byli všechny systémi propojeny máš Master ŘJ která to všechno ovládá. A to se nebavíme o motorové ŘJ třeba takového V6 TDi ve spojení se 7st s-tronicem. Tam je průběh spalování upravován na základě aktuální potřeby točivého momentu a režimů jízdy kdy může být přidána směs v jakémkoliv cyklu spalovacího procesu. Tzn že poloha ventilů, tlak turbodmychadel s variabilní polohou lopatek, tlak vstřikovací čerpadla, otevření vstřikovačů ve správný moment, úprava žhavení, jaký převodový stupeň má být předchystán ve dvou spojkové převodovce a kdy je potřeba přeřadit na základě aktuálních jižních podmínek je v reálném čase zpracovaná během tisícin sekundy a upravena pomocí dokonale vyladěnho SW který musí být připraven spolupracovat s desítkami jízdích asistententů a stovkami snímačů, desítkami servomotorů, několika kamerami, gyroskopy, manometry a potenciometry ve a avitelnem podvozku a o úpravě točivého momentu náprav v pohonu 4kol pomocí několika diferenciálů a na tečení zadních kol nemluvě. Všechno řídí neskutečně výkonný HW a naprosto dokonale vyladěný SW který to všechno vyhodnocuje a upravuje. Tady nelze oželet nějaký propad výkonu ekvivaletní propadu Fps nebo bugu fyziky. Chápu že pro někoho kdo auto nemá nebo nemá moderní vůz je to raketoplán ale tvrdit že volba materiálů, test v aerodynamickém tunelu a je hotovo je dost nepřesná představa. Btw volba vhodných materiálů a jejich laboratorní testování automobilkám trvá i desítky let, než je v šechno ve správném poměru. Taková nová RX7 měla mít novou generaci Wanklova motoru který se kvůli emisním normám po 20 letech ani nedostane do reálné výroby. Protože vyřešit materiál apexových těsnění byla neskutečná práce. A to se nebavime o tom že veškerou mechaniku musíš mít s Sw spojenou. Btw aerodynamika se dnes primárně řeší pomocí SW a 3d modelulů simulace protože provoz tunelu je moc nákladný. Tvoje znalostí SW očividně tedy za moc nestojí. Máš pouze ty které jsi někde vyčetl a hodí se ti. O nějaké doktorátu MIT hovořit očividně nemůžeš. Nehledě na to že v přídě toho když ve hře nefunguje nějaký fyzikální model nebo animace vývojáři si to mohou usnadnit scriptem. Což při aplikaci v reálném světě nelze uďelat. Navíc ve videoherní světě si můžeš pravidla ohýbat podle potřeby, kdežto v průmyslu se musíš prispůsobyt reálným podmínkám, fyzikálním, materialovím a mechanickým vlastnostem pro danou aplikaci nemůžeš si dovolit vydat nefunkční produkt který bude stát zákazníka zisk , prodlevu ve výrobě, prodlevu v dodání nebo nefunkční produkt stažený z trhu. Co se týká refundu, každá z těch z těch společností má na refundu jinou politiku kdy na steamu je refundu v pohodě ale u Sony nesmíš mít ve hře více jak "2hodiny"(nevím přesně) navíc fyzické kopie které obchody nechtěli reklamovat musel CDPR hradit ze svého. Aby co nejvíce stáhnul hromadné žaloby. Právě pro to že tyto produkty nejsou nijak regulovány samostatnou vyhláškou/zákonem, v podstatě stačí že disk není nijak poškozený a po vložení do mechaniky funguje a to stačí k zamítnutí reklamace. Na reklamaci do 14 dnů bez udání důvodu navíc v obchodech jako je Alza, CZC a pod. musíš při koupi zaplatit poplatek. Takže to asi teda všichni jednají protizákoně, lol. Navíc pokud by jsi nepsal jenom tak do větru věděl by jsi že reklamace se v kamenných obchodech se vztahují na mechanicky nefunkční zboží které principielně nezvládá plnit své určení. Tzn. pokud koupíš disk, jeho mechanické vlastnosti musí být v rozporu s funkčností, což disky s CP 77 nebyli že. Hra šla nainstalovat i "hrát", tzn. není to problém prodejce. Navíc i z pohledu za takový problém není odpovědný prodejce ale výrobce. Sám prodejce je totiž takovouto situací poškozen protože za zboží také zaplatil. Obchodnímu právu také očividně moc nerozumíš. O tom že je vývoj her bezprizorní a díky tomu jsou tolerovány takovéto eskapády vývojářských společností je prostě tristní. Pokud by tyto společnosti procházeli řádnými audity a byli nastavený podmínky v jakých může jejich produkt být pokud jde do prodeje, rozmysleli by si jestli budou oblbovat lidi nebo projekt nedosáhnou dle nějakých daných specifikací které musí být jasné a transparentní ještě před uvedením na trh. Nehledě na to že by tím získali i samotní progrmátoři a řadoví zaměstnanci protože by jejich pracovní podmínky byli monitorovány SODEX auditory, tak jak to je v jiných dobrých firmách zvikem. Právě pro to si společnosti jako EA(viz. třeba Anthem), T2 a podobně mohou dovolit vůči zákazník to se po té snaží napodobovat prozatím nezkažené společnosti. A pokud by jsi byl schopen přemýšlet o dlouhosáhlích důsledcích obhajování těchto praktik, byl by jsi schopen posoudit že to není směr kterým by se mělo odvětví herního průmyslu ubírat. A to bez rozdílu, ať už je to tvůj oblíbený CDPR nebo UBISOFT. Aby se dodržela poctivost a klavalita odvedené práce u všech společností stejná. Protože tím že se snažíš obhajovat tyto praktiky škoďíš zejména kvalitě budoucích projektů svého oblíbeného vývojářského celku, ze kterého se stane další hlavounské EA. Pokud je dobře známím faktem že posledních 10% vývoje trvá stejně dlouho jako oněch 90% předešlích není tedy důvodem aby stín společnost nepočítala nezahrnula to v kalkulacích pracovních hodin a nákladů na vývoj a uzpůsobila tomu časovou osu která bude potřebná. A pokud je to nevyzpitatelný projekt je to jen o důvod více počítat se značnou odchylkou. Samozřejmě každý výrobce může mít nějakou odchylku, chybičku která musí být tolerována a musí mít prostor na opravu. Tak jak to všude jinde v průmyslu a obchodu chodí. Ale já značný rozdíl mezi něčím co se nemělo dostat na trh a mezi drobnou úpravou nemající vliv na celkovou funkčnost. A za mě tedy nebyl nebyl rozhodně CP77 způsobili k prodeji a rozhodně náprava tohoto produktu nemá trvat více než rok. V každém jiném odvětví vy to znamenalo stažení z trhu a penále/pokuty. Pokud by jsem si sám ukousnul příliš velké sousto které by jsem nezvládnul a po té to prezentoval jako top produkt, těžko by jsem se potom mohl hloupě obhajovat tím že nejsem schopen to zvládnout a vymlouval se na to jak je to náročné, obzvlášť po té co jsem inkasoval nemalé peníze. Nechápu proč se mě snažíš přesvědčit o své zjevné nevyzrálosti a značně omezeném všeobecném přehledu. Očividně nemáš znalosti které se snažíš prezentovat a to ani v obecném programování ani v automobilovém průmyslu nebo průmyslu obecně. O nějakém obchodním právu nebo legislativě nemluvě. O prozíravosti nebo nebo snaze pochopit budoucí následky jsi také ani nezavadil. Nehledě na to že jako obhájce podvodníků a fluktuantů by sis nevydělal ani na Škodu Felicia před facaliftem mechanicky řízenou dvojitým spádovým karburátorem a lankem plynu. 😂

naliM
naliM
Level 31 Level 31
31. 10. 2021 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS edit) Nemá to cenu, opět naprosto irelevantní informace a srovnávání s nesrovnatelnými, žij si svou lží a dále ji podporuj, snad ti ta omezená bublina vyhovuje. Měj se hezky, zkus se občas na věc podívat z více úhlů. Najdi si přátelé, mně takové výjevy z tvého života opravdu nezajímají. Čau.

OldSnakeBOSS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Zní to velice komicky od někoho kdo nebyl schopen podat žádný podložitelný fakt a tvrdí jakým je odborníkem na SW. Mně by konkrétně zajímalo v jaké lži žiju? Rozhodně ne v té, že videoherní průmysl je nejsofistikovanějším a nejsoležiťejším odvětvím průmyslu a měl by mít výsady nakládat se svým zákazníkem jinak než všichni ostatní. Tedy "Irelevantní" doložitelná fakta která naprosto vyvrací tvoje omezená tvrzení. Jako že atomobiloví průmysl má možnost všechno simulovat a otestovat a herní studio ne.😂 Přitom herní studio může mít takový počet testerů o kterém se žádnému jinému odvětví ani nesnilo a navíc naprosto zdarma. Jen tedy pokud by nechtějí aby vyplulo na povrch v jak špatném stavu ten produkt je. Pokud já žiju v bublině, tak ty se svími znalostmi žiješ v Amébě. Mám pro tebe také jednu radu, dosáhni patřičné vzdělání, ověřuje si fakta a nebagatelizuj věci o kterých nemáš tušení než se pustíš do nějaké diskuze. A pokud jde o přátelé, rozhodně je nepočítám podle Twitteru nebo Facebooku jako nějaká teenka a hlavně si je vybírám podle intelektu a toho co dosáhli. A rozhodně se nenechám poučovat o fungování světa od nějaké teenky co nic nedokázala a nic neví a nic nemá. Až budeš odborníkem ve svém oboru, což rozhodně nebude vývoj SW, přijď mě poučit jak věci fungují. Do té doby se zdrž zesměšňování sebe samotného.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
31. 10. 2021 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS Promiň ale pořád se směji jak srovnáváš vývoj her a SW do aut, který musí být úplně na jiné úrovni a funguje na úrovni kernelu pro 100% funkčnost. (O tomhle něco vím od kolegů kteří se podíleli na vývoji SW pro americké aerolinky ;) ) Nebudu to stále opakovat dokola, ta hra přinesla plno inovativních možností i má špatné stránky, fakta si teda raději uvažuj ty, dal jsem ti pár příkladů ale věřím že se budeš chovat jako dospělej člověk a najdeš si jich více. S těmi přáteli jsem to myslel tak, že máš neustále snahu se tady rozepisovat o věcech, které nikoho nezajímají a nejsou podstatné (jako když jsem u automobilky tvrdil že vše tam musí byt 100% funkční pro provoz a ty děláš odstavec o tom že v tom je SW,.. jasně že tam je SW.. v čem dnes není... ale opět to nemůžeš srovnávat s herním průmysle,.. už to konečně po těch příspěvcích pochop.), je vtipné jak hned si myslíš že je to podle počtu friends na twitteru (kde ani nejsou) či na FB. Vůbec nemůžeš vědět co jsem dokázal a co ne. Rád se nechám poučit ve věcech ohledně kvality či jiných věcech, nedělá mi to problém, žiju již od střední hodně pokorně a rád se učím, ať už to bylo na Vysoké od profesorů kteří vždy učili s pokorou a měli více zkušeností než my dva dohromady, nebo od lidí z jiných oborů. Nicméně to nic nemění můj point, a to že vývojářská sekce Sw je naprosto něco jiného a má jiné očekávání/customers/politiku/způsob fungování. Nebudu tu nijak obhajovat své zkušenosti, za mě mluví CV a portfolio a množství odpracovaných projektů například pro banky. Nic jsi nevyvrátil, jako protiargumenty jsi použil odvětví které fungují jinak a nelze je srovnávat. Naopak já ti doložil konkrétní příklady jak je ta hra inovativní, přiznal že je špatná, řekl že byla možnost reklamace, řekl že na všech oficiálních záběrech bylo jasně napsáno že vše je subject of change. Celou tu diskuzi vidím jak neustále urážíš mladou generaci a používáš to jako štít, že ty jsi zkušený a že "teenky" nemají pravdu. Už během svých mladistvých let jsem pochopil že od každého se dá cokoliv naučit a že věk není omluva pro moudrost a zkušenosti. (Dovedu si říct že tvé urážení je toho důkazem). Naschvál jsem to přehlížel, i když v oboru se pohybuji jako ty, a že to s věkem bude nastejno. Tohle píše hodně seriózně a opět udávám validní pointy, tahle diskuze mě obohatila, díky ti za ní. Jinak ohledně toho SW v autech, to je dobré téma na diskuzi, opět s tebou nesouhlasím. (Ať už jde o to, že u takových týmech je to naprosto jinej šálek kávy ohledně všeho, nebo to, že hry mají daleko více funkcionalit které jsou navzájem různě propojené a opravdu daleko hůř se tam testuji různé věci, popřípadě opravují) ale to je diskuze na dlouho a musel bych to vysvětlit.

OldSnakeBOSS

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Výborně konečně jsi použil Google, gratuluji. I když jak píšeš "kernel" je je opravdu hodně hodně, hodně, obecné přirovnání. Které se hodí tak maximálně k diagnostickým programům typu CANoe které se používají zejména v servisech k diagnostice kdy autotronik nebo mechanik není programátor. Pro určení zda je pozice klikové hřídel v souladu s vačkovou hřídelí aby se po výměně rozvodného řemene agregátu tzv. nepotkal a nedošlo k nenávratnému poškození pohonné jednotky. Před 30 lety bylo nutné sundat víko motoru a olejovou a všechny tyto komponenty kontrolovat fyzicky. Nebo aby byl servis chopen zjistit závadu v čísle a pod. Co není ale ani principielně blízko je vyhodnocování grafických dat pomocí "kamer" právě u jízdních asistentů. Nevím jak by si se SW typu "kernel" vyrovnal s rozpoznáním objektů, terénu nebo vyhodnocoval náklon světlometů pro neoslnění protijedoucích aut na základě siluety jejich světel a pod. To už jsi na míle vzdálený nejen automotive ale i automatizaci. To by jsi taktéž mohl říct že takové plc či driver servomotoru funguje stejně, což lajka může uspokojit a však elektro inženýra pro automatizaci těžko. Také jsem nikdy netvrdil že automotive a video hry jsou naprosto totožné. Jen poukazuji na to jak bagatelizuješ vývoj nového automobilu oproti videohře. Opět nesouhlasím protože taková svolávací akce kvůli vadnému dílů nebo elektronice je mnohem složitější a nákladnější než vydání patche který je během pár vteřin uploadován na servery po celém světě a je k dispozici k všem bez jakékoliv logistiky či výroby náhrady. Nejen že musí najít okamžité řešení aby nedošlo k závažnějším poškození, ale také všechna auta svolat do autorizovaných servisů a provést fyzickou opravu/ úpravu na svoje náklady. Velice rád by jsem věděl v jaké společnosti pracuješ, zákazníci musejí být vyloženě nadšení z toho jak obhajuješ to jak tvoje práce nefunguje protože je moc složitá neumíš si ji zorganizovat. Myslím si že by bylo dobré pro veřejné blaho vědět které společnosti se vyhnout pokud chceme dostat dostat funkční produkt ve stanoveném termínu, když někdo z nás bude z nepochopitelného důvodu poptávat tvoje služby. Tvoje společnost má jistě skvělé renomé... Já se ze zásady nemusím stydět za to že se podílíme na výrobě MD pro 70% zdravotnických zařízení v Čechách a že vyrábíme dodáváme zdravotnické prostředky a zařízení do 100 zemí světa s 32 výrobnímu závody po celém kontinentu. Máme 100% pro zákaznický přístup a jsme schopni garantovat 100% nezávadnost a funkčnost celého portfolia našich produktů. Rozhodně nejsme politruci a pokud na výstavě představíme produkt nemáme zapotřebí lhát veřejnosti o jeho vlastnostech a schopnostech. Což podle tvých politrucikých výmluv očividně nebude tvoje doména. A rozhodně nevidím jako fér dát pod trailer subjekt to change a změnit celí koncept včetně změny z žánru z RPG na FPS s RPG prvky na poslední chvíli když několikrát veřejně prohlašuji jak redefinuji tento žánr. Ani nevidím fér důvod neposkytnutí k recenzi verzi hry která nefunguje se záměrem skrýt fakta za účelem zisku na ùkor jiných lidí. A v tom je tato morální zásadovost stejná pro všechny odvětví průmyslu a obchodu, bez ohledu na náročnost si ze zásady někdo nemá mít možnost dovolit používat praktiky ala Šmejdi. Zajímavé že jiné společnosti jsou schopné vydat OW-RPG bez podobných komplikací, když už tedy hovoříme o přímém srovnán. A s těmi světobornými inovace rozhodně nesouhlasím, k čemu mi je že je použita nová technologie animací když nefungují, k čemu je že je lip-sync v pro čínský dabing když nejsem schopen být vtažen do hry kvůli jejímu celkovému rozbitému stavu ani v angličtině. To co nefunguje, rozhodně není pokrokové ani revoluční. Pokud by jses chtěl bavit o revoluci je to funkční RDR2 ve které je bez větších chyb hratelné v den vydání, s větším světem a citem pro detail a všemi slíbenými mechanikami. To se dá označit za revoluci žánru, to co bylo předvedeno v CP 77 rozhodně ne. K čemu je že je použita cool mechanika, když celý koncept nefunguje. To prostě naobhájíš a můžeš být fanboy jak velký chceš. Říkáš jak víš že CDPR udělal chybu ale neustále obhajuješ praktiky v podobě textu subject to change pod gameplayem. To rozhodně nemá znamenat ořezání 50% obsahu a nefunkčnost a neodladěnost produktu. Tomu se říká klamavá reklama, nehledě na dalších x keců které byli prezentovány, jako že na staré generaci konzolí hra běží nad míru očekávání dobře jen několik dnů před vydáním hry. A opět říkám, za toto může bezprizornost těchto institucí, které by měli postihnout regulace jako kterýkoli jedné odvětví průmyslu. Pak by se nemohly podobné věci dít. Ale jak se říká "podvodných praktik se zastává jen podvodník"...

naliM
naliM
Level 31 Level 31
1. 11. 2021 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS Kriste, tak ještě jednou, ano každý ten systém běží na úrovní jádra (ale to nevyvrací že nevyužívá i jiné vrstvy OS Bože!, netušil jsem že ti tohle musím vysvětlovat.) Rád bych věděl jak by jsi teda jinak řešil například anti-skluzový systém kterej by neplnil svou roli protože na jádře teď pracuje jinej proces ;) Bagetaluji to obecně protože nemůžeš tyhle dvě věci srovnávat, jedna potřebuje daný výsledek, druhá je tak strašně proměnlivá, že si to nedovedeš představit. Neboj, moje společnost nedělá pro řadové zákazníky, a co se týče cloudu, tak je i před Microsoftem :) a o termíny se taky neboj, plníme jak máme a user review se pohybuje kolem 9.3 / 10 z minulého FY :) A obor nezměnili, pořád se má jednat o FPS RPG což taky je, a jsem rád že jsi nakousl RDR2, ano je to propracovaná hra, ale vlezeš do města a už ti to padá na 20FPS na konzolích, a teď si představ že máš několika násobně více textůr a objektů u sebe jak to je v CP2077. Budu je obhajovat a opět ukazuji na ty technologie a mechaniky co jsem už napsal. Jinak neřekl jsem revoluci žánru ;) ale že tam jsou revoluční mechaniky/funkce, které jsou v herním průmyslu originální a mají velký potenciál v jiných oborech, a nesnaž se oponovat tím, že to nefunguje na 100%, jako kdyby se to nedalo dále vyvíjet... Vidíš, stačí to napsat na pár řádků a nemusíš zase psát odstavce které nikoho nezajímají. Doufám že jednou se "pochlapíš" a začneš se na rozdílné věci koukat z více úhlu a né jako zapšklej stařeček kterej nadává protože nechápe novou generaci. "Podvodné praktiky zastává jen podvodník", tohle je roztomilej pokus o uražení, ale bohužel jsem v žádném komentáři neobhajoval jejich jednání a úmyslné zamlžoval. Ale mám pro tebe jiné "Nikdy se nehádej s hlupákem, stáhne tě na svou úroveň a tam má více zkušeností", takže si dále jeď svou "pravdu", už i chápu proč to v českém zdravotnictví vypadá, tak jak vypadá a dále si stahuj lidi na svou "úroveň" Hodně zdaru kamaráde ;)

naliM
naliM
Level 31 Level 31
1. 11. 2021 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OldSnakeBOSS Ještě bych doplnil aby ses nad sebou fakt zamyslel, nejsi všeználek, je jedno kolik blbostí které nijak nesouvisí s tématem napíšeš, nezníš chytřeji. Trošku mě pozastavuje že ti tohle neřekl už někdo předtím. Očividně jde vidět že o hrách nemáš takové znalosti, a tvé neustále porovnávání alá jablka a hrušky je toho jen důkazem. (A moje neustále vysvětlování věcí, co jsem myslel že ti budou hned jasné, pokud by jsi věděl o čem mluvím.) Doporučuji se nad sebou zamyslet a získat určitou pokoru. Než bezmyšlenkovité urážení a šíření lží bez faktů. Ale díky, ze všech těch hloupostí co jsi napsal, jsme se s kolegy aspoň perfektně zasmáli :D hlavně to že u vás když představíte produkt tak dělá co má na 100%, tak to má dělat i u her! 😂 😂 Raději zůstaň u těch léků.. protože jinde je to bída.. a u těch léků si taky nejsem jistej ;) Možná že tam u vás jsou lidi zvyklí na buzerování od lidí co nejvíc řvou a přitom nejméně ví, ale já se rozhodně nenechám :) Takže si to zkoušej na někom jíném a prosím, dospěj už.

Reklama
Reklama