Proč jsem nerecenzoval SNIPER: GHOST WARRIOR
Blogy čtenářů Článek Proč jsem nerecenzoval SNIPER: GHOST WARRIOR

Proč jsem nerecenzoval SNIPER: GHOST WARRIOR

zoomfire

zoomfire

Ačkoliv nám to v posledních mrazivých dnech přijde nereálné, existuje jedno období v roce, které zalije celou naší planetu nádherným, příjemným a…

Reklama

Ačkoliv nám to v posledních mrazivých dnech přijde nereálné, existuje jedno období v roce, které zalije celou naší planetu nádherným, příjemným a hřejivým slunečním svitem. Říká se tomu léto. A aby to bylo ještě více awesome, tak tohle období obsahuje 2 měsíce prázdnin. Dobu, kdy se vydáváme k vodě, lenošíme, užíváme si. A když se vrátíte po pár dnech domů, chceme vás nějak zabavit. Takže jsme si podobně jako minulý rok řekli, že uděláme pár videí do INDIAN EXTRA, něco vtipného, věcného, co vás zabaví.

Jenže, tak nějak zajímavá hra v období, kdy jsem měl udělat video já, byla jen SNIPER: GHOST WARRIOR. Od City Interactive. Kdo o těchto vývojářích někdy slyšel a nemusel být hospitalizován, má bod. Ve zkratce, jde o vývojářské studio, které produkuje strašně moc nekvalitní hry. Ale mají dobré prodeje, takže šíří zlo dál. Jednoho dne si řekli „Pojďte chlapy, dáme do toho trochu víc peněz, trochu toho srdíčka a uděláme kvalitní hru!“. Bohužel skutek utek.

 

 

 

Hra vypadá na první pohled hezky, pěkně zpracovaná džungle, parťák vám dává rozkazy vysílačkou (popravdě vás učí to, co milion stříleček předtím, tedy že se bez kláves WASD a myšky neobejdete). Začátek hezky plyne, sejmete cvičně pár nepřátel. Dotud hra funguje na jedničku. Vylezete na pahorek, zalehnete, zamíříte a vystřelíte. A dojde vám, že je něco špatně.

Před vámi se totiž rozprostírá nepřátelský tábor, nebo něco na ten způsob, a ačkoliv jste podle hry trénovaný profík, s perfektním maskováním, s tlumičem na pušce a posledních 5 minut jste všechno zabíjeli na potkání, tak se z vás jako mávnutím kouzelného proutí stane velký kulatý a hooodně výrazný terč. Všechny jednotky z tábora totiž půjdou po vás, ačkoliv by logicky neměli vědět, kde jste. Střílí s neuvěřitelnou přesností na několik stovek metrů a sen o nádherné oddychové střílečce, kterou občas pustíte, zahrajete si pár misí a zdrhnete zase ven, se rozplyne.

 

 

 

Stupidní. To je to slovo, co tuto hru vystihuje. Neuvěřitelně stupidní. Fajn, oklepete se, jdete do další mise, která má být ve stylu stealth, tedy máte za úkol se nepozorovaně proplížit nepřátelským táborem. Jenže, uhnete z pevně narýsované trasy, a máte problém. Opět, nepřátelé z celé mapy se o vás nějakým telepatickým vjemem dozvědí a vy umřete. Zbytek hry se táhne v podobném duchu – koridor, stupidní inteligence … vlastně vševědoucí inteligence, a nudné úkoly a scenérie. Nuda, nuda, nuda. Není nic horšího, než když se HRA změní v PRÁCI, tedy tupé chození z A do B. Kdyby to autoři vymysleli alespoň nějak zábavně, jako je tomu v Call of Duty sérii, takhle vás zabaví jen prvních 5 minut hry a to je za cenu hry příšerně málo.

Takže, už chápete, proč jsem hru nerecenzoval, byl jsem rád, že to v redakci nějak vyšumělo a šel radši k vodě? Ale vše má mít dobrý konec. Hra byla natolik stupidní, že se mi po ní začalo na konci prázdnin stýskat, ale vracet k ní jsem se už nechtěl. A tak jsem si vzal do zaměřovače jinou střílečku. Jak to dopadlo, se můžete podívat zde - http://www.indian-tv.cz/extra/recenze/hunting-unlimited-2011-742/.

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama