Vlastní malůvky do her nebo třeba návody a buildy přímo před očima. Právě taková je vize Katsuhira Harady.
Katsuhiro Harada se v časopise Nintendo Gamer rozpovídal o možných herních prvcích, které by mohla série s příchodem Wii U získat. Obzvláště se pak zaměřil na ovladač s dotykovým displejem.
"Dlouho jsme přemýšleli nad novým využitím druhé obrazovky, až to za nás vymysleli fanoušci. Často jsme totiž slýchávali, že musejí hrát s příručkou nebo nějakým návodem hned vedle sebe. Přitom technologické řešení Wii U tento problém zcela odstraňuje a návody můžeme hráčům předkládat doslova pod nos."
To zní určitě zajímavě a samotná myšlenka se přitom nemusí vztahovat pouze na bojovky, ale možná ještě lépe ji využijí hráči MOBA her, kteří buildy a všelijaké návody používají zcela běžně.
Harada navíc není zdaleka jediný, kdo nad obdobným řešením uvažoval. Před časem přišel s podobným návrhem i producent série Legends of Zelda, Eiji Aonuma, který by obrazovku na ovladači využíval mimo inventáře a mapu i pro plnohodnotný návod, která zabrání zákysům.
Harada však šel ještě dál a v další části rozhovoru se dokonce pouští do tématu vytváření hráčského obsahu.
" Jak jsem mohl vidět na vlastní oči, Wii U slouží také jako skvělá platforma pro výtvarnou činnost. Proč tak nezapojit hráčovu kreativitu přímo do hry? Velice snadno může upravovat jednotlivé charaktery k obrazu svému nebo pro ně dokonce vytvářet vlastní portréty."
Jak se tedy zdá, většina vývojářů prozatím chápe řešení Wii U pouze jako nějakou nadstavbu ke klasickému ovládání a ne jako zcela svébytný kus. A co vy? Využili byste vůbec podobné funkce?