Zpět na článek

Diskuze: Prohlídka nového studia Kojima Productions

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

einfari: stačil by byť jen malý bar na chodbě a hned by vám bylo líp

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @declare

Jo, homeoffice je nejlepší. Proč se mačkat v openoffice a bát se jestli ti někdo nekouká přes rameno (nebo nekrade kafe! ) , když je lepší pracovat pěkně v klídku z domova.

einfari
einfari
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster, ale tohle není přece kancl, spíš letištní čekárna s barem. My jsme v klasickém kanclu tři a je to někdy o nervy.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem zvědavý co to bude za hru a má skepse je veliká ... zatím nám borec z Walking Dead porodil dítě...nic moc . .

einfari: na šachtě je idealní closed space style pokud nevyhovuje kancl ...

einfari
einfari
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 01:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hnus fialovej tenhle open space style. Nejsem žádný sociopat, ale při práci mám rád klid a trochu toho soukromí. Ale chápu, že nýmandi, kteří si chodí s mackem sednout do kavárny a tváří se přitom hrozně důležitě tohle oceňují.

declare
declare
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pracovní prostředí mi nepříjde nijak vyjímečné. Takový normální standard (hlavně openoffice, většina vývojářů nemá rádo openoffice, ale stále to cpou, kde se dá. Ideální je místnost o pár lidech) . Já ale radějí homeoffice.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fordzy

I Steve Jobs je overrated

[ odkaz ]

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

Prakticky je to otec Stealth žánru. Posunul storytelling ve hrách na filmovou úroveň. Jako jeden z mála vývojářů je považovaný za Boha. A v sérii Metal Gear Solid ukázal, že hra může být mnohem víc, než-li pouhá "hra". Dále vytvořil ceněné adventury Policenauts a Snatcher. Mimo jiné je to skvělý Režisér, Střihač, Producent, Designer, Scénárista, Filosof a možná je výkonný i v posteli (manželka říkala) . Dalo by se říci, že je to takový Steve Jobs herního průmyslu. [ odkaz ]

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
29. 1. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

No jasně, ale to se bavíš o konfliktu. Kontrast = under prostředí = kvalitní výstup. Určitě to co prezentuje video koule nemá. . tenhle formální trendy design vidím všude – od kika po ikeu ... k těm skupinovým performačním cvičením se nemá cenu vyjadřovat ( (:

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @rocketbg

Za to "vylouceni" Haytera se zaslouzil celej team, Kojima jen kývl na reakce, jinak by si rozhádal celé studio. Šéf obcas musí udelat kompromis.

rocketbg
rocketbg
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @skylines

Podívej se na dokument např. o vývoji MGS4, tam je atmosféra vývoje hry a podíl práce jednotlivých členů dobře zobrazen. I když souhlasím, že obecně by programotáři a designeři měli mít více slávy než jenom jméno v titulcích, které všichni skipnou, role vedoucího vývoje je hodně důležitá a když už tu hru má někdo reprezentovat, tak právě on.

Co se kultu osobnosti týče, můžu souhlasit, že někdy je to přehnané. Sám Kojima se párkrát zachoval jako zmrd (např. při vyloučení Davida Haytera z MGS5) . Nicméně několikrát zvýšil laťku v herním průmyslu - a to hlavně v oblasti storytellingu (MGS1 byla v podstatě první hra s real-time cutscénama) .

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @23cicer

To se neni cemu divit, preci nebudou pracovat ve špinavém kontejneru, já bych si taky vybral tento design. Má to koule a úroven.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
29. 1. 2017 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na mě to působí až moc vydesignovaně. . vše je perfektně strojené (jak by řekl laik designu – čisté)

( (: dokonce i ruční typo na tabuli. . a to nám neukázali jaký dělaj umčo na záchodkách

gripen
gripen
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panečku to je zazemicko. Více času v baru než nad hrou. Už mě jasne proč mu trvaj hry tak dlouho. Takového pracanta chci ve firmě.

SteveHood
SteveHood
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

"Podílel se na vytvoření řady ceněných videoher, včetně série Metal Gear, her Snatcher, Policenauts, Zone of the Enders, Boktai a Castlevania: Lords of Shadow. "

- Wiki

skylines
skylines
Level 0 Level 0
29. 1. 2017 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Novináři se hodně snaží uměle vytvořit kult osobnosti ale pořád jim to nikdo nežere. Kojima by se měl začít projíždět na medvědovi to by mohlo pomoct. Tu maškaru že všechno udělal sám jedním prstem a že má za všechno zásluhy jen on protože se pořád u všeho skloňuje i když jen programátorům nosil svačiny už lidé prokoukli ale novináři se pořád snaží. Docela by mě zajímalo proč. Že by slíbil exkluzivní info na které IGN slyší? Přeci jen to přiláká zvědavce na jejich web a více zobrazené reklamy je... více zobrazené reklamy

MORTHSIR: Která je stejně přeceňovaná jako on.

vtap
vtap
Level 30 Level 30
29. 1. 2017 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Temgotin

0 dobrých her za život. Konami se ho střepalo a dobře udělalo.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Temgotin

Za Kojimu mluví odvedená práce, takže není dúvod si myslet, že je precenovaný.

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
29. 1. 2017 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice mi přijde Kojima hodně přeceňovaný, ale rozhodně nemůžu říct, že by se mi práce v takovém prostředí nelíbila

Zbrojovak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za jakyma hrama tenhle pan stoji? Znam ho podle jmena ale nevim jaky hry delal.

Reklama
Reklama