První neoficiální informace o Avowed
Avowed Novinka První neoficiální informace o Avowed

První neoficiální informace o Avowed

Ondřej Partl

Ondřej Partl

3
Platformy Windows PC Xbox Xbox Series X|S

RPG z první osoby bude mít větší svět než Skyrim a bude přímo provázané s Pillars of Eternity.

Reklama

RPG z první osoby Avowed od studia Obsidian zcela jistě patřilo k tomu lepšímu a zajímavějšímu, co jsme mohli v minulém týdnu během streamu Xbox Games Showcase vidět (ačkoliv jeho oznámení proběhlo skrze kratičký filmeček).

O samotné hře kromě jejího žánru pak víme zcela jistě jen to, že se bude odehrávat v zemi nazvané Eora, do níž je zasazen i příběh Pillars of Eternity.

Pár dní dozadu se však na Twitteru objevil příspěvek od uživatele Joe Sinister, který se ptá insidera s přezdívkou Klobrille, zda uživatel Sponger, který zveřejnil další informace o hře, je důvěryhodnou osobou. Ten následně pronesl, že by měl být důvěryhodný.

Ze zveřejněných informací od Spongera tedy o hře vyplývá následující:

  • Avowed bude mít kompletně otevřený svět, který bude větší než Skyrim (nemyšleno přímo rozlohou, avšak spíše hustotou různých staveb a lokací)
  • Odehrává se ve světě Eora (což je potvrzené), přesněji v regionu The Living Lands
  • Velký důraz na reaktivitu světa, osvětlení a nové next-gen systémy pro umělou inteligenci a fyziku (především pak na fyziku při užívání kouzel)
  • Systém počasí v reálném čase
  • Pokročilý editor postavy
  • Podpora modů (údajně i na Xboxu)
  • Velký počet jednotlivých frakcí, ale v jiném duchu, než je ve Skyrimu
  • Možnost společníků
  • Příběhově budete bojovat proti příchozí tyranské hrozbě (avšak rozdílné oproti Pillars of Eternity)
  • Budou se zde nacházet i bossové, kdy by někteří z nich měli nabývat obrovských rozměrů
  • Bohové budou ve hře hrát speciální roli
  • Nalezneme zde ikonické památky, sochy či budovy
  • Chystaná jsou dvě velká města s dalšími několika menšími
  • Budete umět plavat
  • Bude se respektovat lore monster z Pillars of Eternity, kdy k nim přibudou i nové kusy
  • Dynamická prezentace dialogů
  • Aktuálně je v plánu mít ve hře možnost, že lze zabít každého
  • Na projektu pracuje něco kolem 100 lidí již dva roky, přičemž se ještě předtím hra nacházela sedm měsíců v předprodukci
  • Nyní je ve fázi plné produkce
  • Tým se bude stále rozrůstat
  • Datum vydání je nachystáno na konec roku 2022/případně začátek 2023

Zatím to tedy vypadá, že bychom se mohli dočkat moderního Dark Messiah of Might & Magic, což rozhodně zní velice lákavě.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama