David Cage se v rozhovoru s Eurogamerem podělil o plány studia do budoucna. A sic, že právě pilně pracuje na nové generaci technologie. Ať už to znamená cokoliv.
Vývojářské studio oželilo DLC k jejich interaktivnímu thrilleru Heavy Rain, aby více vychytalo implementaci pohybového ovládání Move. To však nepřekáží pracím na riskantních a přelomových projektech.
„Většina týmu v současné době pracuje na nové generaci technologie a budoucích konceptech. Chystáme se drasticky vylepšit technologii v porovnání s Heavy Rain, nadále riskovat a zkoušet nové věci,“ řekl Cage.
„Mnozí se ptali, proč nehodláme třepat oslíčka dál a nechceme využít úspěchu Heavy Rain pro vývoj pokračování. Možná to bude znít divně, ale takto svoje studio rozhodně nevidím. Snažíme se být průkopníci, kteří odhalují nové možnosti platformy, což ale znamená více riskovat a ne vždycky dávat lidem to, co chtějí,“ dodal.
„Znamená to i svobodu tvoření a chození každý den do práce s úsměvem a myšlenkou, že máme s naší prací štěstí a jsme hrdí na naše hry.“