Zpět na článek

Diskuze: Recenze Battlefield V

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
27. 11. 2018 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

po 25 hodinách v mp mohu říct že je to stejně rozbitá hra jak bf4 akorát že tu je dobrá aspon ta optimalizace. Od BF4 je tohle snad nejzabugovanější hra co jsem hrál a jaká to náhoda že je to zase od EA. Některý bugy nejsou ani náhodný ale permanentní že se vám to stane vždy. Co se týče kvalitou zvuků tak to mají vždy dobrý ale ted jsou hodně špatný co se týče orientace že slyšíte někoho u vás ale přitom je daleko od vás. Taky mi vadí že do hlavy musíte dát někdy aji 3 rany aby zdechnul. Za mě 5z10 za totálně rozbitou hru která se bude dávat další rok do kupy. Jinak s hratelností jsem spokojen.

Bard
Bard
Level 1 Level 1
19. 11. 2018 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BFV se hraje dobře a vypadá skvěle. Nedodělky a bugy snad časem opraví. Dojem akorát kazí docela dost cheaterů. To je věc, která se asi nikdy neodbourá.

NiETa
NiETa
Level 1 Level 1
17. 11. 2018 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra splnila očekávání a za mě jí dávám klidně i 8,5/10, ale respektuji názor recenzenta a nechápu, proč nemůžou i jiní ?! To už tak nějak bývá, že má každý člověk jiný názor...

Abel Ramos
Abel Ramos
Level 5 Level 5
19. 11. 2018 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NiETa Přesně tak. Kde se to dá podepsat :)? BTW za mě singlplayer tak 3/10, multiplayer 8/10

millan
millan
Level 21 Level 21
17. 11. 2018 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím mám smíšené pocity, protože na BFV jsem se velmi těšil kvůli období 2 světové války, i přes negativní komentáře, které byly na youtube a všude možně. Včera jsem měl čas hru vyzkoušet na nějakých 30 minut a bohužel z nějakýho důvodu mě hra nevtáhla, tak jako jsem to měl u BF1. Naposledy, co jsem hrál BF, tak to byly díly: 2142, Play4free, takže když jsem zkusil BF1 byl jsem uchvácen, ať už grafikou, mapami, pocitem ze hry, funkčností na mém starém Pc. Bohužel u BFV se mi hra seká i na nejnižší detaily, hra mi přijde strašně rychlá oproti BF1 přišel jsem si jak v Call of duty. Samozřejmě jsou to jen moje subjetivní první dojmy. Hru určitě budu zkoušet dál a doufám, že si užiju 100 hodin jako u BF1.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
17. 11. 2018 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@millan Subjektivní dojmy.. A jaký jiný bys tak asi chtěl mít.

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 31 Level 31
17. 11. 2018 03:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vysvětlí mi někdo, proč není hodnocení rozdělené pro ty, kteří si to kupují BF jen kvůli MP (což je většina a za to by to dostalo oprávněně 8 až 9) a na SP+MP, což vidíme? Shodit hodnocení hry, u které většina bere SP jako bonus a spousta lidí ho ani nespustí mi přijde dost na hlavu. BF prostě není jako ostatní hry, kde je to buď úplně naopak nebo vyvážené, a to je přesně důvod, proč by mělo být hodnocení těchto částí rozdělené.

Dezy
Dezy
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě jednoznačně super hra hodnotím 9/10 jsem fanda serie takže já jsem dostal to co jsem čekal od tohoto dílu.I singl je za mě povedenej pokud hrajete na hardcore ani bych neřekl že AI je nějak moc hloupá,protože pokud se prozradíte a zustanete na pozici kde jste vystřelili jde po vás vše co je zrovna v dosahu i s povolanými posilami.I když zrovna u tyhle serie bych ten singl i oželel kupoval jsem kvůli MP.A už se teď těšim čim nás ještě s dalším chystaným obsahem tvůrci překvapí...tak vzhuru do zákopu 2.sv :))

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DLC BF 1 ZA PLNOU CENU.

Dreip
Dreip
Level 25 Level 25
16. 11. 2018 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, že vy by jste tomu klidně dali i 8/10, ale báli jste se hatu od komunity? 😉

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
16. 11. 2018 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase hloupá AI ? Jako v předchozích dílech a to mě osobně hodně sere. Jednotvárné úkoly v singleplayeru by mě tak nevadili. Jak je dlouhý singleplayer ?

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2018 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaldos 2-7 hodin cca záleží na obtížnosti a zda přijmeš fakt,že tě hra nutí hrát Stealth,jinak Rambo stylem to dáš za 2H :-)

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
16. 11. 2018 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Aha tak to dik. Tim to pro mě končí.

David Zdešek
David Zdešek
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I když mě překvapuje, že na toto musím upozorňovat, budiž. Berte recenzi striktně jako můj subjektivní názor a na hru jako celek. Každý člověk je jiný a stejně jako já i Michal má svůj názor, to znamená, že jedna věc je hodnocena dvěma lidma často rozdílně. Pokud by hra singlplayer neobsahovala, neváhal bych hru ohodnotit na 9/10, single toto hodnocení jako celkové hře sráží. Za svým hodnocením si stojím a troufám si říci, že je trefné, stačí se podívat na ostatní weby, jak hru hodnotí.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Zdešek David Zdešek - "neváhal bych hru ohodnotit na 9/10" a neméně důležitý samotný text recenze No to znamená že je to naprosto špičková MP hra :) Co chtít víc. I podle videí si nemám důvod myslet něco jiného. Tak v úterý na Bojjišti :)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2018 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak musím kladně zhodnotit vybalancování jednotlivých zápasů a módů :D takhle těsné výsledky už jsem hodně dlouho ve hře neměl :-) každé kolo končí těsnou výhrou nebo prohrou,ani jeden zápas,kdy by to bylo jednoznačně určené :-)

masterblaster4
masterblaster4
Level 18 Level 18
Hlavní platforma: PlayStation
16. 11. 2018 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve světě 8,5 - 9 na Zingu hezká 7 jenom za to, že bude BR později. Pardon, hodnotíte singleplayer. Já od včera hraju a naprostá spokojenost pro zarytého fanouška BF. Já střílím 9ku

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2018 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@masterblaster4 zkus pohledat, některé magazíny tomu dávají 8-9/10,hráči to také hodnotí pozitivně,jen na Metacritic to má 80/100,od hráčů sice to má jen 5,5/10,ale když si člověk přečte za co dávají hráči nízké známky (jsou to jen SJW praktiky,ženy na bojišti a neautenticita) což jsou sice dobré názory a připomínky,ale tím,že hodnotí jen tyto aspekty hry a neberou v potaz zábavnost MP,žádný P2W model,DLC zdarma,lokace,audiovizuální stránku-nelze tyto recenze od těchto sráčů brát v potaz ;-) Je to stejné jako když hráči bojkotovali Shadow of Tomb Raider praktiky se slevami nebo Fallout 76,že není single ;-)

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Sam: Máš tam nespisovné slovo 😂 S pobaveným úsměvem sleduju že frustrace, agresivita a vzteklost těchto sráčů momentálně kulminuje. Ti už kolem sebe kopou jak ve smrtelné křeči. Jistě i tady si nějaký takový.... případ přijde ulevit ale to nám může být jedno :)

CZMARTY7
CZMARTY7
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už tomu měřítku recenzí nerozumím. Takhle velká, graficky megalomanská, zábavu (i do budoucna!!!) velmi nabízející hra dostane 7 a divnej patvar s katastrofalne zastaralou grafikou, bez singlu a za vše doplácet, COD, dostane 8??? Teda pánové.......

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZMARTY7 Call of Duty: Black Ops 4 jsem recenzoval já, zatímco Battlefield V si vzal na starost David. Black Ops 4 se mi hodně zamlouvá, má velmi dobře zpracovaný multiplayer, do toho dost zábavný Zombies a Battle Royale. Pokud tobě to přijde jako kravina, ok, ale když prosazuješ svůj názor, měl bys přijmout i názor někoho jiného ;-)

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2018 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZMARTY7 Aneb ta neustálá představa některých lidí, že existuje ona bájná a pověstmi opředená objektivní recenze a že je to shodou okolností ta, se kterou by se zrovna oni ztotožnili.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoRt8 Objektivní recenze... jo to se dá napsat že to je oxymoron :)

skylines
skylines
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má to auto-aim i na PC a to mi stačí... :D

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
16. 11. 2018 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Bože to už se tu řešilo. Hra ukazuje že je zaplej ale nefunkční protože je to řízený serverem a ty to nemají povolený.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2018 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl nejlepší je mávnout nad tím rukou a nechat je žít v jejich přesvědčení no :D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl No... nějak o tom pochybuju protože je to Battlefield :D Při střelbě od boku přes křížek ne ale přes hledí to vypadá že to táhne - kromě snajpy. No uvidím až někdy v příštích pěti letech vyzkouším.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Jo ty podle videí poznáš že to táhne :D

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Další taková trubka napíše že tam je wallhack. Ok já tomu rozumím. Když už vám to nevyšlo s tím SJW...

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
16. 11. 2018 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdělil bych recenzi na SP a MP jak dřív. Takhle bylo jasný že SP ubere celkové hodnocení hry.

David Zdešek
David Zdešek
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Na jednu stranu souhlasím, na stranu druhou hra vychází jako celek a zákazníci si ji tak kupují. Dvě hodnocení by podle mě byly relevantní v případě, že by si hráči mohli vybrat, kterou z těch částí si koupit.

Spunak
Spunak
Level 42 Level 42
16. 11. 2018 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Zdešek Tak já upřímně BF bych koupil jen kvůli MP a SP by byl pro mě takovej bonus ale ovšem jak říkáš hra vychází jako celek

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2018 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Zdešek Přesně je to celek,takže jedno hodnocení,hodnocení respektuju :-) Přece jen 7/10 je hodnocení pro nováčky série :-) až si zahrajou MP,třeba své hodnocení sami změní.Matadoři série,kteří ví,že prim hraje MP si k hodnocení můžou přidat bod ,dva navíc ;-)

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jistě ten singl je jen takovej přívěšek. Tady nejde z 99,99% o MP tady jde ze 100% o MP ! :) Dobrej singl dám třeba u DOOMa tam je slabší zas MP

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2018 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Vůbec to rozhodnutí EA/Dice začít rvát do BF singleplayer za každou cenu bylo tenkrát pěkně kravský. Zrovna BF fakt žádnej singl nepotřebuje a upřímně je ani moc neuměj (pokud teda zrovna tenhle není skvělej - BF5 nevlastním).

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
16. 11. 2018 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoRt8 Eh kravský rozhodnutí to asi nebylo, asi s nějakým museli přijít, ale je vidět že to nejspíš neumí, nemají na to čas, prostě to je tak nějak o ničem a slabý jak čaj. Oproti tomu mult'ák je dělo. Tady recenzent napíše že kvůli tomu snižuje známku tak nevim. Já bych se bez takového singlu klidně obešel ale zas spousta lidí třeba ne a třeba jsou i spokojení

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
17. 11. 2018 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Minimálně je to od EA zvláštní rozhodnutí v tom smyslu, že kdyby se jak lidský, tak finanční zdroje vynaložený na sigl vrazily do mulťáku, mohl bejt release mnohem hladší a možná mohli hráči spokojeně pařit ten zpropadenej battle royale. Protože pokud si toho kravaťáci nevšimli, tak herním světem v současnosti nehýbou singly od EA, ale právě BR. Proto bych se jako podnikatel snažil nabídnout ve svým produktu radši poslední hit na trhu než něco, s čím jsem historicky nikdy velkou hitparádu neudělal.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
17. 11. 2018 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoRt8 není skvělej,to ti můžu říct,stejný jako BF 1.Skvělej prolog a to je vše..tam to mělo skončit no :-) Jedinej single,kde ho měli DICE dělat,je Bad Company série :-)

EasyMan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě ničí Battlefield sérii 2 věci: 1. EA 2. Daniel Berlin

EasyMan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty jseš opravdu Fanboy, uklidni se trochu.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
14. 12. 2018 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EasyMan LOL jo. A ty seš opravdu jeho fanboy. Už můžeš jít zpátky nic se od tebe nedozvíme

EasyMan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fanboy hry se nezapře, všichni tu ze sebe děláte velké znalce her a přitom víte uplné hovno. On narozdíl od vás aspoň něco dokázal a díky němu si spoustu mých přátel a já také nekoupili takové propadáky jako je Battlefield 5. Vidět tohle můj děda, který sloužil v čs. armádním sboru ale už není mezi námi se musí z toho, co si říká, že je 2. světová válka otáčet v hrobě. škoda že už nežije, bych mu ukázal tento odpad na peníze.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
14. 12. 2018 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EasyMan Easyman : A baví vás moc spamovat furt ty samé blbosti do nekonečna ? No musí a hodně. Tohle jsem četl už 1698 krát. Myslíš že když to někdo napíše po 1699 bude to fakt přes kterej nejede vlak ? Bullshit. Co dokázal ? Koupit si kamerku založit účet a škodit kde to jen jde protože nic jiného neumí.

CptZarenix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA/DICE vydali vyjádření, že ve všech ohledech dávají přednost zábavě nad autentičností. Proto rychlosti tanků a customizace. https://cz.ign.com/battlefield-2018/7936/feature/20-silene-nerealistickych-veci-v-battlefieldu-a-jedna-opravd Autor videa kritizuje historickou přesnost. A má často i pravdu. Pak jsou tu ale momenty, které jsou podle něj bullshit. Třeba voják s katanou a "robotická ruka" byly podle něj nesmysly, přitom jsou nějaké zmínky o tom, že se to objevilo. Stejně tak lehké "úpravy" zbraní atd. Pokud prostě existuje nějaká varianta, která se reálně objevila v WW2, tak proč by to vývojáři nemohli použít i do hry ? I když to byl 1 člověk z 10ti milionů.

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud singleplayer v BFV považuješ za kvalitní, je skutečně dobře, že si neříkáš kritik.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
19. 11. 2018 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Čteš vůbec celý komentáře druhých ? Nečteš, tak si to přečti já to nebudu psát furt dokola

mongos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe já tohle moc nedoporučují zhlédnout už jen to že se zbývá kritikou a sám nesnese kritiku na sebe to mi smrdí. Občas kouknu na jeho FB stránku a vždy jak vyjde nový BF nebo hra od EA dotyčný člověk má druhé vánoce několik příspěvku za den :D jinak řešit u téhle hry historickou přesnost a podobně je holý nesmysl

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
23. 11. 2018 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mongos Až na to, že se vývojáři vyjádřili o BF jako o úžasném autentickém zážitku, který bude historicky přesný. Zkoukni ještě jednou E3 konferenci o této hře. Takže to je více než adekvátní řešit to u téhle hry.

Letec91

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Vtipné je, když mu z huby vyjde "znásilnění historie" a přitom není schopnej říct jedinou větu svého rodného jazyka bez anglických slov a výrazů. DICE a EA znasilňují historii WWII ale to, že Tomáš zase przní náš jazyk, tak to už nevidí jak on, tak ani ty další chytráci co ho podporují. Až budu chtít jednou spáchat sebevraždu, tak vylezu na jeho EGO a skočím dolů, zaručeně ze mě bude fotka. Zas ale co se týče jeho znalostí, tak to klobou dolů ale jinak je to arogantní degenerát a podle mě je jako člověk do normálního života nepoužitelný.

EasyMan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Letec91 A proč do toho nemůže strkat anglický výrazy, to mu to jako zakazuješ?

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
19. 11. 2018 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Čekal jsme , kdy toho blbečka někdo vytáhne :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
19. 11. 2018 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Jo Tomáš je Tomáš :D dalo se čekat,že udělá video na tuhle hru,co čekat,respektive jich má víc a ono to je vždy,když vyjde nový BF po něm vyžadováno od jeho fandů :-) aspoň jsem se zasmál :-) Jeho nejde brát vážně :-) Řeší pořád jedny a ty samé věci - historickou přesnost,různé politické agitace,ani jednou neřešil gameplay stránku hry a když už,tak mlel samé nesmysly jako že tam není bullet-drop :D nevím jakou hru to hraje,ale bullet drop tam opravdu je,jen je na větší vzdálenosti než na 200m :D. Holt zaujatý anti-Battlefield guy,co musí mít vše historicky přesné a kdyby snad byl Churchill tank modrej,tak z toho chytne,nedej bože, rakovinu :)

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
19. 11. 2018 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Nechápu jak tohle může někdo sledovat a ještě ho v tom podporovat, nemám nic proti youtuberum, občas na nějakýho kouknu, ale tady to získávání popularity díky neustálému hejtu a plivání nechápu. Do toho to jeho neustálý prznění našeho krásného jazyku, kdy každý jeho druhý slovo anebo věta musí být v angličtině, aby byl dostatečně cool nebo já nevím co. Nevím, ta dnešní doba je nějaká divná... :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
19. 11. 2018 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Jak říkám,já se mrknu co zase vyplodí za blbosti a neřeším to :D Kritizovat ho stejně nemůžeš,protože ji nesnáší a rovnou to maže :D

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
19. 11. 2018 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher To jsem si mohl myslet, že se bude řešit autor videa a ne obsah.. Už jsem tu psal, že ani já ho moc nemusím, nicméně tohle video je krásným sestřihem toho, jakou amatérskou bandou Dice jsou. Je to bez pochyby nejhorší AAA singleplayer roku, který trvá 2 hodiny.. Přesto hra výšla neúplná a rozbitá jako prase.. A fanboys mají i tak Vánoce.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
19. 11. 2018 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe To sis mohl myslet že se bude řešit autor ? :D Kdyby to nebyl takovej vymazanej extrémista tak by ten jeho názor mohl brát vážně i normální hráč. Ale protože je pravda co tu o něm výše zaznělo tak se brát nedá ani ze srandy. A ještě si myslí že je vtipnej a ti jeho papoušci taky. Ty jak vidím patříš mezi ně takže neberu vážně ani tebe. Nejsměšnější jsou ty jeho diskuze pod videama. V jeho věku si neumět připustit že mají na jednu věc lidi různej pohled je opravdu snad jen smutný. Pokud nesouhlasíš s jeho názorem a pohledem který je jediný ten správný protože on je vzdělanec a rozumí všemu tak ti to smaže. Takovej to je demokrat. Pokud s ním nesouhlasíš seš marxista, levičák nebo rovnou debil. Protože se ti líbí hra která jemu ne :D Jemu se nelíbí už nic. Celé dětství hrál hry ale už ho hry nebaví, ale protože nic jiného neumí tak se tím nedej bože snad živí. Opravdu živej brouk pytlík. Všechno ví všechno zná nebot' se narodil v kíně :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
19. 11. 2018 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Same: Psát takovému individuu nějakou krytku je naprostá ztráta času, takoví jedinci vidí jen svůj názor a pohled na věc. labigmek: Přesně tak, jak můžu brát vážně názor takového jedince, obětoval jsem pár minut záznamu jeho MP streamu. Za každou jeho smrt mohla buď hra, cheater, neschopní spoluhráči, nolifer a nevím co ještě, možná i marťani :D GoOdTiMe: Tak SP je špatným, OK je to možný a nejspíš to tak i je ale to je asi to poslední, co mě zrovna na ty hře zajímá nebo důvod proč bych si jí nekoupil, zahraju si ho jen jako takový tutorial abych si vše osahal a nastavil si ovládání, pře seskokem do MP.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
19. 11. 2018 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Asura: "Za každou jeho smrt mohla buď hra, cheater, neschopní spoluhráči, nolifer a nevím co ještě, možná i marťani grin" Jo to jsem se taky smál a díval se co si ještě vymyslí za důvod :D Ješte z něj vypadnul "zpi**nej netcode, zk****nej camper apod. Jo singl je asi slabej i letos já ho ješte nehrál. Ale on stejně poplive i vynikající MP a to už je čirá zaujatost. Si stačí srovnat jeho recenzi s těma co mají nějakou sebereflexi a soudné uvažování třeba jako tady. Jenže to vyžaduje určitý druh inteligence kterou naprosto postrádá. V jeho podání to je roky jen čistá nenávist a urputné hledání chybiček. Je to hra proboha co má zabavit a ten blbec počítá knoflíky

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
23. 11. 2018 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Zvláštní... co takhle argumentovat proti tomu co říká? On tedy podle tebe nemá pravdu? Ty věci, které tam zmiňuje jsou pravda. Není na nich zhola nic lživého nebo zavádějícího. Kdokoliv kdo má i jenom základní povědomí o Druhé světové válce, lidi, mezi které nepatříš, jsou zhnuseni měrou, jakou byla historie přepsána. Hlavně aby se to líbilo, že? Je vidět, že jsi neviděl skoro ani minutu tohohle videa. Já už u něj vnímám jenom historická fakta a nepřesnosti, které tam vypíchnul. Ten zbytek směle ignoruji. Tobě bych doporučoval totéž. Na poli historických znalostí nás převyšuje 10krát. Nesaháš mu znalosmit ani po kotníky a jakákoliv historická nepřesnost je pro tebe chybčka. Takže i kdyby tam byli všude jenom černoši a asiati, tak pro tebe to bude stále jenom chybička, že? Protože vývojáři se dušovali, že to bude autentické a historicky přesné v mnoha ohledech, že? Viz E3 konference o této hře. Aneb když nejsou argumenty, pusťme se do autora, že? Jeho argumenty nechme stranou. Protože nemůžeme říct, že jsme ignoranti, tak nazveme autora blbem, degenerátem a dalšími nadávkami abychom zakryli svou absolutní neznalost, že? Já sám ho nemám rád a několikrát jsem se s Tomášem pohádal pod jeho videm, ale pokud dojde na toto téma, tak to samé doporučuji tobě.... držím hubu, protože historickými a vojenskými znalostmi ho nedoženu ani omylem i přesto, že druhá světová je pro mne koníčkem.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
19. 11. 2018 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Vánoce ano ale v MP ;-)

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
19. 11. 2018 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tomáše tu řešit nechci, koukám u něj jen jednou za rok na tenhle BF sestřih, plus občas přijde s nějakou zajímavou indie hrou. Beru ho jako arogantního, nesympatickýho chytráka, který za cizí slova schovavá svou jednoduchost. Myslím, že ho ve výsledku vnímáme stejně. Opakuju, šlo o obsah videa. Labigmek: Je vtipný, že zrovna ty zmiňuješ jeho chování vůči lidem s jiným názorem. Však se tu chováš velice podobně. Kdykoli jsem si do BFka zlehka kopnul (sorry ale trailery, beta a přístup Dice a EA před vydáním za kopanec stály..), ty jsi byl u toho a okamžitě jsi útočně reagoval. Na druhou stranu beru, že jsem to psal pod každou BF novinku, ale to už je moje obliba v provokaci na netu :D

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
19. 11. 2018 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe V tom případě se i ty chováš velice podobně. Takže nevím co chceš řešit :) A navíc já nedělám videa a neříkám si kritik. Já jsem obyčejnej hráč co má rád dobré hry a jsem rád že něco takového vůbec existuje a vážím si toho že máme ten luxus moct si zahrát. Nemám rád když někdo kritizuje dobrou hru s důvodama který si vycucal z prstu. A to jsi dělal pod každou novinkou. Stejně jako dalších x lidí. Podívej jaký ta hra má ted' recenze. Tomáše nechceš řešit s tím že si o něm vlastně myslíš to co my, ale dáš sem odkaz na jeho video s popiskem ta hra je totální odpad. Myslíš že má normální hráč žaludek čučet na celý jeho video ? Ne v tom se rochní jen ti co hru nenávidí. Tak co si mám o tobě myslet ? Ty prostě těžce neseš že ta hra je dobrá. To samozřejmě neznamená dobrý prodeje protože lidi uvažují tak jak uvažují

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
23. 11. 2018 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Také doporučuji. Ale ty věci, nuly a nedovzdělaný opice (ano jako je například AsuraCzech, SamFisher), budou neustále plivat na kohokoliv kdo má více znalostí než oni dva dohromady. Neuvidíš od nich jediný komentář, který by se dal použít jako protiargument na to, co bylo ve videu. Raději napadjí autora, aby zakryli svou totální neznalost a jednoduchost.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
23. 11. 2018 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 No tak sis tady zahejtoval a ted' se zas můžeš vrátit do toho kanálu (tím myslím Tartarus) z kterého jsi vylezl. Historické nepřesnosti nad kterýma on hodinu masturbuje neřešíme. Co tam máš dál ? Já nevím na co mám dál reagovat. Já nemám žaludek sledovat několika hodinové video ve kterém hodinu řeší knoflíky na uniformě. Když mu člověk napsal jak to vidí byl jsem marxista. To je prostě debil. Tady budeme řešit v čem s ním nesouhlasím protože u něj to nejde ? Tam ti to smaže. Tak at' jde do prdele. Sklízí co zasel Ta hra je plná technických chyb o tom žádná. To obhajovat nebudu. To chci taky mít co nejrychleji spravený. Singl prý stojí za prd. Nevím nehrál jsem. Věřím, že stojí za prd. Ten obhajovat taky nebudu. Ale na něm hra nestojí.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
23. 11. 2018 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 Tomáš je v historii zbraní a válek vzdělanější než já,to je pravda.Moje znalosti o WW2 jsou akorát ze školy,co nás učili,ale to už je dávno.Já nemám potřebu nějak Tomáše hejtit,Mě jde o to,že od BF1 hejtuje něco,nad čím normálně hráči mávnou rukou.Poslední dobré videa měl do BF 3,kde skutečně kritizoval třeba engine,netcode,bugy nebo jiné problémy ve hře.Jenže od BF1, co do toho začal zatahovat politiku a začal poukazovat na černé němce (vždyť je to DICE - švédové,multikulti vítači,tam se musí očekávat,že tam budou ženy a jiné rasy),se na to nedá koukat.Ano problém je,že se chvástali autentickou válkou,což byla jejich chyba a nijak je to neomlouvá,ale hráče to stejně neodradilo a hrají to dodnes.A pokud vím,tak tentokrát v reveal streamu BF V si na to dali pozor a říkali,že je to jejich pohled na autentickou WW2. Z pohledu DICE.Nevím kde všichni berou,že říkali něco jiného,takže i kdyby tam byl Mosin v rukách Američanů,pořád se v tom období tahle zbraň vyskytovala,a kvůli gameplayi byla přeřazena pro všechny frakce...Chyba je prostě v marketingu EA,která hru zničila před vydáním jejich prohlašováním,že jsou hráči nevzdělanci.DICE se snažilo tohle zmírnit všemožnými informacemi o hře.A mě opravdu nezajímá,že v 1940 neexistoval Tiger,nebo že velitel tanku vypadá jako důstojník Wehrmachtu nebo že mířidla u Gewehru neodpovídají realitě.Já jen říkám,že ho neuznávám dokud se nezačne zabývat pořádnými problémy v gameplayi a ne něčím,co je hráčům u zadku.Nikde na netu jsem neviděl,že by si u SP někdo stěžoval na Strong female character,nebo na senegalské bojovníky s Panzefausty v rukách.Všichni co kritizovali SP ukazovali na krátkou herní dobu,tupou AI,bugy,glitche.Jednoduchou hratelnost.Nikdo se nepozastavil třeba nad tím ,proč používáme německé zbraně s kolimátory.Nikoho,co to hraje nebo hrál,to totiž nezajímá.Zajíma je jen gameplay.Ano poukázal třeba na ,podle něj, neexistující bullet drop,ale ten ve hře je.Poukázal na Aim assist defaultně nastavený,ale už si neumí ověřit,že DICE o tomhle ví a že na hraní PC to nemá vliv,jelikož se to řídí nastavením serverů.Tohle není o nevzdělanosti,ale o tom,že je mi u prdele,jestli má německý voják správně přišitý knoflík u uniformy nebo na mě křičí ženská,ale když mu tohle chceš říct,tak jsem podle něj kdovíjaká politická špína a odpad.Až se začne zabývat skutečnými problémy v hratelnosti (netcode,bugy znemožňující hraní,mikrotransakce a jiné věci a vysere se na politiku, začnu ho zase pořádně sledovat ;-) Teď se na to prostě nedá koukat :-) A jak jsi si jistě všiml,o TARCU tu nepadlo ani slovo (v žádné diskuzi o jakémkoliv BF),dokud ho tu nezačali vytahovat ;-)

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
24. 11. 2018 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Takže jsem nevzdělaná opice? Co se jen o sobě nedozvím :)

Battlefield jen 7/10 ?

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A BF V je především multiplayer hra. :D

Conor MCDICK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by pak musel mí RDR2 taky mínus za chybějící RDR Online.

Conor MCDICK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zase recenze. :D Jak to, že nedostal RDR 2 mínus za chybějící RDR Online ?

ovi
ovi
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: PC
17. 11. 2018 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Conor MCDICK Protože je to především singleplayer hra?

Ambrozy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA si všechnu kritiku plně zaslouží. Ať chcete nebo ne, tak EA si sklízí to co zasela ve hrách BF1 nebo SWBII a mnohých dalších. Přesněji to, že se snaží vytáhnout z hráčů každou korunu. Například šílené ceny DLC u BF 1... Takové peníze za minimální obsah, který by už měla obsahovat základní hra nebo šílené pay to win SWBII. Už díky tomuhle si poštvali mnoho lidí proti sobě a to, že v BFV jsou zdarma DLC je jen zoufalý pokus jak se"omluvit" hráčům a reakce na nemilosrdnou kritiku. Tudíž narážím na to, že kritika těchto lidi (podle vás sráčů) pramení už v tomhle. Pokud tahle praktika od EA člověku nevadi, tak jste asi dítě, které bere peníze od rodičů nebo jich máte asi dost. Tohle ale nikomu nebudu zazlívat. Pokud si někdo myslí,že se vyplatí platit peníze za tohle, tak dotoho. Upřímně raději bych si koupil kvůli druhé světové války staré dobré CoD 2 z našeho mladí, kde i MP místy žije. Abych jen nekritizval BFV kvuli peněz, tak řeknu i klady. Naprosto úžasná grafika. To se musí nechat. Na nějakou dobu zabaví. Ale to je bohužel asi vše. Nejsem ani fanoušek ani nepřítel série. Snažím se najít nějaké další klady. Ale nejsou. Kdyby raději odložili vydání a doladili bugy a do hry dali od začátku všechny módy a hlavně odstranili kampaň ( kéž by se na tu kampaň raději vykašlali) tak by se to i dalo. Pozn. Ze série BF jsem hrál: BF 4, BF 1 na obou mám cca 40 hodin odehraných. PS: Klesající prodeje her od EA už jsou celkem výrazné. Tudíž lidí, kteří kritizují ( podle vás sráčů) je poměrně dost. Děkuji :)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
17. 11. 2018 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ambrozy Chápu tě a kritiku těchto uživatelů respektuju a pokud napíšou recenzi,kde kritizují praktiky EA ,beru ji v potaz a jsem rád,že si někdo dá práci ji napsat...ale narážel jsem na ty hráče (ty sráče),co dají hře úmyslně negativní hodnocení,jen proto,že hra nevychází na PC (RDR 2),že má ženy a nesmyslný obsah neodpovídající WW2 (BF V) nebo nemá SinglePlayer ( CoD BO4).Jde mi o tohle přízemní chování těchto lidí a na vině jsou samotné stránky,že vůbec dovolují nechat hodnotit uživatele,bez odehrání hry či vlastnění produktu :-) Proto v tomhle obdivuju Steam... nemáš hru,nedáváš recenze :-) díky tomu člověk pak ví na čem je.Na světě je hodně hráčů,kteří se řídí hlavně hodnocením na Metacriticu a je jich dost co se řídí jen číslem a ne samotnou recenzí.Vidí pak,že BF V má 3/10 jen proto,že 90% hodnocení směřuje na SJW obsah nebo nepřítomnost WW2 :-) Nebo RDR 2 má hráčské hodnocení 7/10,je tam dost 0 za to že to není na PC :-)

masterblaster4
masterblaster4
Level 18 Level 18
Hlavní platforma: PlayStation
18. 11. 2018 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ambrozy Děkuješ za co? --> Pozn. Ze série BF jsem hrál: BF 4, BF 1 na obou mám cca 40 hodin odehraných. <-- Nebudu tady psát všechny díly, ale jen tě tak trochu pobavím mými statistikami. BF2 cca 5000 hodin, BF3 6000+ hodin, BF4 3560 hodin, BF Hardline 1410 hodin, BF1 980 hodin. BF5 zatím 21 hodin - Jsem 37-leté dítě, které BF sérii miluje. Nevyjadřujte se děcka prosím ke hrám o kterých víte úplné ho*no :) Bude to tak lepší.... qetrix: Další odborník, který neumí na internetu ani hledat a žije pouze ve světě Zingu. Zkus Google a hledej šmudlo, určitě si ty recenze najdeš sám a pokud nevíš jak hledat, tak si založ účet a já tě ve zprávě nakopnu správným směrem. Nazdar děti

Reklama
Reklama