Zpět na článek

Diskuze: Recenze Death Stranding PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ondra

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor recenze nepochopil, že možný útěk ze souboje je právě to, co po něm hra chce. Asi příliš mnoho času strávených u stříleček :) Hra je naprosto famózní, ale spíše pro zvědavé a tvořivé.

Chytry John

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hra je děsná v cutscénách, hraju 10 minut a na to 15 minutové cutscény a pořád dokola, možná spíš měli udělat film, než hru....

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
25. 7. 2020 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chytry John Přesně tak, měl to být radši dobrej film než špatná hra. Hodiny cut-scén, herci, skvělý herecký výkony a zajímavej příběh vs nudnej gameplay a trapný herní mechanismy. Prostě Death Stranding by mohl být výbornej film ale jako hra selhává. No aspoň to dostalo trochu rozumnější hodnocení, 8/10 je sice pořád moc na hru bez gameplaye, ale lepší jak těch původních 10/10, to bylo těžce přestřelený a dostalo to tolik jenom protože to byla ta strašně tajemná hra od Kojimy na kterou byl každej nahypovanej nebo já nevim.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak nevím co si o tom myslet. Hra mě rozhodně baví víc než na konzoli a to hlavně díky rozumnému ovládání. Ale je to pořád to stejné dokola a když to odstraníme tak co nám pak obecně zbude. Dokonalá hudba která je tak vzácná že vždy potěší? Jako samosatatný soundtrack nikoho neurazí ale ve hře se prakticky nevyskytuje ale když už - tak nadchne. Celkem nezvyklý multiplayer který rozhodně najde své místo i v dalších titulech - tedy v to slespoň doufám... Utahané kojimovo tempo které tradičně živí jen filmečky? Hrozba která nikdy není hrozbou protože se jí zbavíte do minuty? Mezků se bojíte do té doby než zjistíte že jim stačí tři facky a vylootíte celý tábor dokonale zásobený tím co potřebujete - což se ještě zlehčí když dostanete první zbraň a tím se z vás stane praktický bůh. VV kterým se vyhnete, zdrhnete, vymaníte se z jejich objetí nebo je kompletně vymažete z oblasti pár hozením krvavých granátů na slabkovského bose? Povrchní management toho co s sebou tahat i když víte že to stejně nebudete potřebovat? To že vymlátíte celý tábor mezků s kompletní náloží na zádech, z jejich zásob postavíte silnici a ukradnete jejich náklaďák a s ním rignete dalších tisíc zakázek (dřív než vám to hra dovolí ve vlastní stanici) než vám ho zničí velmi neefektivní časodéšť - který stejně projdete vycházkovým tempem a poškození je tak mizivé že dostanete maximální hodnocení? Zbude vám tak v podstatě jen to že připojujete pár uživatelů k vysokorychlostnímu internetu aby jste zachránili "Muricu"... Alespoň že tu máme memes a hudební sestřihy na steam komunitě. První minuty hry jsou vyloženě bait. Bait toho že vám ve hře něco hrozí a že nepřátelé něco znamenají. U her kde nevím co čekat tak hraju na normal. Což je tady v tomhle případě chyba. Ale pro jednou s hodnocením souhlasím. 8/10 zasloužených

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
24. 7. 2020 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Leč mám Kojimovi hry rád, MGS série je moje srdcovka od PS1, Zone of the Enders nad kterým měl dohled, je asi nejlepší mech hra, takže na DS jsem se opravdu těšil, o to víc jsem ale byl ve výsledku zklamaný a jediné co mě u toho vlastně udrželo byl příběh, který ale nakonec nebyl moc můj šálek kávy. Grafika je skvělá, bohužel ale mi přijde prostředí strašně prázdný a sterilní, až na jednu malou oblast jsou to většinou jen plochy trávy a kamení, chtělo by to nějaké opravdu zalesněné oblasti, stejně tak kde jsou nějaké křáky a jiné malé stromky atd.. vzhledem k časodešti by jch tam měla být hromada, stejně tak nějaký vraky aut, budovy, ruiny atd.. zase až na malou závěrečnou oblast nic. Stejně tak jednotlivé stanice a bunkry, ve stylu ctr + c a ctrl + v moc na atmosféře nepřidají. Co se herních mechanik nepřátel, tak tady bych řekl že autor je k hodně věcem ještě vstřícný, VV od určité části jsou nulovou hrozbou a ještě tomu dost statickou, kdy stačí jen držet trochu páčku a mačkat čtvereček, není potřeba je ani obcházet. Mezkové jsou stejně tak tristní, jejich AI je na urovní slepice a možná i ta je chytřejší, tohle jsem rozhodně od tvůrce MGS nečekal, protože tam propracovanost AI vždy byla ta nejlepší ve hrách. Tady stačilo jen si stoupnout na okraj, vyvolat poplach a potom je všechny umlčet jak hezky nabíhají, nebo později prostě prosvištět v autě. Vlastně v závěru celkově víc času trávíte v autě, protože je to prostě rychlejší a jednoduší. Boss fighty jsou díky AI taky naprostá fraška a to přitom vždy v MGS byly každý naprosto nezapomenutelný a jiný, tady se jede stejná šablona celou hru. DS je zajímavý experiment,upřímně začátek mě bavil ale po nějakých 20-30 hodinách, někde ve středu hry jsem měl osobně strašnou krizi, to vůbec zapnou kvůli a držela mě jen zvědavost, jak to dopadne. Asymetrického multiplayer jsem několikrát zapnul a vypnul, s ním je každá cesta strašně snadná, staveb dává až moc a hranice mezi jednotlivým oblastmi (připojeným a nepřipojenými k síti) dost hloupě rozvržený že dost často sahají moc blízko k další nebo přes nejtěžší terén vedoucí k dalšímu bunkru. Díky tomu jsem opravdu neměl žádnou potřebu moc plánovat nebo nosit moc věcí, protože žebříků a skob s provazy bylo všude dost a s lanovkou už z toho je naprostý vtip. Bohužel, možná jsem měl jen smůlu na server nebo nevím, MP mi ale ve výsledku hru strašně zjednodušovalo a to až moc. Upřímně, nejvíc mě bavil začátek a potom konec, ta hra měla mít max 30-40 hodin a rychleji hráči podsouvat různé hračičky, víc to zintenzivnit. Přesto DS mi potvrdilo to, co jsem si myslel už dlouho, Kojima je skvělý režisér ale u scénářů potřebuje pomocnou ruku, co bude krotit jeho nápady a uhlazovat je, někoho jako Tomokazu Fukushimu, který s ním psal do MGS3, a od MGS4 je ta série plná reconů, nesmyslů jako katapulty, a o tom že MG Rex nebo Rey vypadá vedle Sahelanthropus jako vtip :D

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale jo.. za me ta hra zatim plni vsechna ocekavani..

Viky.05
Viky.05
Level 1 Level 1
24. 7. 2020 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, ten herni cas, tech 35hod, je i s tema 12hod cuscenama, nebo 35h+12hod cutsceny? 😄

Martin Pritula
Martin Pritula
Level 1 Level 1
24. 7. 2020 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Viky.05 Zdravím, i s cutscénama. Jedná se ale o součet příběhových misí a pokud budete plnit i vedlejší úkoly, dostanete se na mnohem vyšší číslo. 😀

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Pritula To je divný. mám 80 hodin a jsem v 6. kapitole. tech 35 to snad pokud by někdo bezhlavě valil za koncem

Martin Pritula
Martin Pritula
Level 1 Level 1
25. 7. 2020 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno Já jsem se za koncem bezhlavě nevalil a udělal jsem i několik vedlejších questů. Na YouTube jsou průchody hlavní dějové linky i za 22 hodin. Určitě to záleží na herním stylu, já třeba používal vozidla kde se dalo a průchod mi zabral asi 33 hodin. 😀 Aktualizace: Tak teď jsem se pro představu podíval i na How Long To Beat a na PC je průměrná herní doba 34.5 hod., zatímco na PS4 je to přes 40. :)

DeusVulp

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno A co tam jako 80 hodin delate? Ja sem to dohral za 30 (ps4). Jak psal autor, kolikrat to bylo na hrane, ale kvuli uzasnym hereckym vykonum, a finalnimu chozeni v horach sem to nakonec vydrzel. Stealth a bojova cast naprosto selhala. 6/10 + 1 za Mikkelsena (ktery prostě nemusí mit napsaný ani nijak extra dobré dialogy, aby zahral jak nejvetsi kral).

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžu se zcela vážně zeptat, proč se poslední dobou zde objevují recenze na hry které již vyšly na PS4? V čem je ta hra jiná, že potřebuje novou recenzi když vyjde na PC? Pochopil bych článek o grafice, náročnosti na komponenty, atd, ale recenzi? To není "hate", vážně mě to zajímá co k tomu redakci vede 😀

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
24. 7. 2020 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Srovnávací recenze bez známky vydáváme také, ale v tomto případě nám přišlo zajímavé získat názor na tuto konkrétní hru od dalšího autora.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ok, díky za odpověď, Martine 😉 Jen mi to přišlo s prominutím úsměvné vydat to jako "recenzi", nic ve zlém. Spíš jsem čekal článek s titulkem "Jak se hraje Death Stranding na PC". Tudíž očekávám recenzi na Horizon (tam je aspoň velká prodleva mezi PS4 a PC) :-))

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
24. 7. 2020 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Yup, na PC Horizon si také brousím zuby, v mnoha ohledech jde o jednu z nejhezčích her, co jsem kdy viděl, takže jsem MOC zvědavý, jak se posune na PC 🤭

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel No snad to aspoň vydají v kompletní edici 😉

Atlantis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Proč by PC hráč, který nevlastní PS četl recenze na PS hry? Starou recenzi na PS4 si nepamatuji a ani mě nezajímá, když budu kupovat PC verzi hry.. Pro PC je to nová hra a napsání recenze nepotřebuje žádné opodstatnění, ani omluvy!

T800
T800
Level 31 Level 31
24. 7. 2020 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Death Stranding je hodně specifická hra, která každému nemusí sednout. Naštěstí, já jsem si jí užil a příběh je za mě fakt super. Je pravda, že procházení oblastí s VV, byly občas až otravné. Jinak ty komentáře pode mnou, to je fakt něco. Takový lidi zde dříve snad nebyli. Mohl by tady komentovat také někdo, kdo není úplný dement?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
24. 7. 2020 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 Zingu se více než zdvojnásobila návštěvnost za poslední rok, to sebou samozřejmě přineslo poněkud pestřejší paletu čtenářů a diskuzí. Nicméně víme, že někteří se v takových diskuzích necítí dobře - a usilovně pracujeme na novém systému, kde bude snadnější diskuze filtrovat. Nedokáži ale zatím slíbit konkrétní termín.

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
24. 7. 2020 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No keby to bylo aspoň zábavné... :D

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
24. 7. 2020 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle hra je jak ten banán přilepenej ke zdi lepící páskou a lidi tomu říkají umění. :?:

CRYPT
CRYPT
Level 12 Level 12
24. 7. 2020 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Pockej chces rict, ze banán přilepenej ke zdi lepící páskou neni umeni? o_O

Maston

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasicka PlejStejšn gejm... přetrpět gameplay a hurá na dalši cutscénu...

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
24. 7. 2020 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podivnost to to vystihuje princezno!

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Vote ban 10/10 pls

Reklama
Reklama