Zpět na článek

Diskuze: Recenze Dying Light 2 - čekání je u konce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Fallout18
Fallout18
Level 1 Level 1
12. 2. 2022 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sem rád že sem to nekoupil po tom co sem viděl a četl. Radši si počkám na Dead Island 2

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hooodne komentu tu je :D nerikam . kazdopadne ja nadaval , v jistych smerech sem zklamanej/nakrklej , ale do haje .. hraju uz nekolik dni a porad se mi to neradi v rozumnou hodinu vypnout . ma to svoje kouzlo . zacatek je takovej tezkopadnej a pomalej ale v tom je ta sila , pak to cloveka chytne a proste nepusti . nevim uz ani kolik tam mam hodin , myslim si ze nad tou 100 budu a to pri prvnim dohrani . jak to dohraju jdu na DL1 znovu a pak zas DL2 , doufam ze tam je new game plus , to sem vubec nezjistoval ...

Rygar
Rygar
Level 1 Level 1
10. 2. 2022 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra vypada pekne, ale cekal bych, ze na konzolich nove generace (PS5,XSX) bude nastaveni grafickeho zobrazeni hry trochu o necem jinem. Idealne 60fps ve vyssim rozliseni nez 1080p. :(

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den, prosim bavi vas nekoho pribeh tak jako me? Ac, far cry atd hraju z jineho duvodu, ale me prijde naopak hooooooooooodne moc super a navic moznost nechat umrit postavicky :) Treba takovy Hakon :) uz byt nemusel XD nebo Andersonova ze strazcu povedlo se ji nekomu zachranit? to same kdyz predavate prizevsim ty uzemi meni se to nejak ? Poucka k trailerum nikdy nedavejte na to nikdy :) sony lze ano ano ma super hry ale lzou! sice me se to hodi do kramu protoze mam pc a moc se mi ps kupovat nechce a obvzvlast kdyz neni ale lzou temer vsichni, idelani je pockat si jeden blby den a pak zistite pravdu :) Prijde mi, ze v tom centrumu je grafika hezci :) Pekny den a ps rejpavym komentarum neodpovidam :))))) jdu splhat na budovu pro inhalator XD Uzijte si to .... a klise je dneska uz temer cokoliv :)

1234
1234
Level 1 Level 1
10. 2. 2022 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodne to neni dokonala hra, ale uz dlouho me takhle nic nebavilo.

Chlupatý Puchýř

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U mě teda do mínusu jde ještě dabing, někdy mi připadá, že dabéři ani nevidělu scénu a jen to přečetli z fleku a hotovo. Ale to je asi důsledek celkem špatného příběhu, někdy sem si říkal, co to do prkénka dubového ty postavy dělají a mluví. Ale hra jako celek je obstojná.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen si tu odložím jednu citaci od mého kolegy, který mi napsal do mailu mimojiného: _"Ty vole, z tý diskuze na Zingu bych blil, jsem myslel, že právě Zingu se idiocie tak nějak vyhýbá, ale debilové diskutující jsou už všude."_A jdu zase pařit nádhernou věc, kterou doporučuji všem indie pozitivním hráčům - Strange Horticulture. Slunce v duši, přátelé! 😎 🍺 PS: Díky za fajn recenzi, Dane!

1234
1234
Level 1 Level 1
10. 2. 2022 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Tak se tomu kolegovi pochlub, ze za spoustou takovych diskuzi ses zodpovednej ty.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Přečetl si mail od kamaráda který si myslel že, cituji: " právě Zingu se idiocie tak nějak vyhýbá, ale debilové diskutující jsou už všude...“ a tak honem spěchal diskutovat na Zing. Tohle nevymysliš :) Škoda že se toho nedožil Hašek...

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
9. 2. 2022 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K tomu úvodu, kdy hrdina nic neumí - vývojáři se měli poučit u Piraní a vysvělit, že hrdina ztratil své schopnosti po pádu ze střechy. To by se přímo nabízelo. :-) Pár klipů včetně bosse s CZ titulky.

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu jak můžou být různorodé zbraně v plusech, když jsou to v podstatě jen jiné skiny. Všeho všudy jednoruční sečné a tupé, obouruční (malé) sečné a tupé a obouruční (velké) sečné a tupé + luk. Dále nikdo nezmiňuje jak je hra lehká. Jako nečekám od toho sado maso jako u Dark Souls, ale i na nejtěžší je to bez jakékoliv výzvy nebo taktiky jak ve dne tak v noci. Stačí mačkat jedno tlačítko na útok a druhé na úskok. Ten strom skillů je defakto zbytečný, dělá to tu hru ještě víc primitivní. Recenze zmiňuje velký inventář, ale nezmiňuje, že zbraně a oblečení co seberete ani nejde prodat, musíte ho házet na zem, aby jste udělali místo na další, protože z nějakého pošahaného důvodu jde prodat jen cca 10% zbraní/brnění co seberete. Edit: a bugů je na PC nespočet, to tu ani nebudu psát... Edit2: Teď jsem zase chvíli hrál a nedá mi to nenapsat. Fyzika ve hře je jak někde na Marsu, těla lítají sem tam. Slot pro doplněk se mě každých pár minut resetuje do stavu, kdy nemám vybraný žádný předmět, přitom si tam pořád vybírám vrhací nože. Dnes přibyla novinka v tom, že se mě obnovil včera splněný úkol, dnes jsem ho mohl splnit znovu. A takto bych mohl pokračovat dál.... Osobně tak 6/10 a to jsem ještě hodný.

David

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Tak to děláš asi něco špatně prodat jde všechno😀

Karel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Jestli chceš souls hru kup souls hru to jr jako bych nadával že Mario není jako need for speed.... Za druhé inventář je téměř neomezený a zbraně jdou prodat všecky... Dále je ve hře například i střela zbraň bambitka.... Takže místo těch keců můžeš vymyslet svoji hru a plácat se do prsou jako majster stik si vytvořil

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Tak ještě jednou, když jste nepochopil co jsem psal... Nechci Souls hru, ani je nehraju, protože mě nebaví, ale na nejtěžší obtížnost bych očekával alespoň nějakou výzvu. Dále inventář neomezený zdaleka není, max. 24 zbraní viz video níže a brnění nevím kolik, ale také už jsem byl na limitu, jelikož nemohu prodávat zbraně a brnění viz video níže. Pane jo, to jste mi to natřel, dokázal jste přijít s jednou zbraní navíc... Ještě jsem ji neviděl, mám zatím odehráno jen 36 hodin. Tady máte video, když jste asi z obrázků nepochopil, že nemohu prodat valnou většinu zbraní a brnění, třeba to pomůže.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
9. 2. 2022 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to dobrá hra. Někde horší než jednička, někde lepší a někde prostě jiná. Pořád je to ale Dying Light, pořád mě to baví z těch stejných důvodů jako jednička. 👌

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Daniel Jarocký - recenzent: "Šéfe jakou známku mám dát pod tu hotovou recenzi na DL2?" Martin Zavřel - šéfredaktor: "Ještě počkáme na další data a známku tam hodíme na poslední chvíli abychom nedej bože, nevybočili ze světového průměru."

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať chlape a tyhle moudra čerpáš od Aštara Šerana ne 😂 ne tak teďka nevážně – ty budeš jeden z těch odpíračů.. krásně demonstruješ jednorozměrnej způsob jak manimupaltivně otáčet komentář, jehož myšlenka nevyzněla tím způsobem, jakým ty tvoříš následnou kritiku.. nejlepší bude, když si na ytb založíš kanál, kde budeš dávat ty správný známečky 😂

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Přesně tak. Dopracoval jsem se k tomu zjištění s pomocí behaviorální analýzy, kognitivních výpočtů a agentů GRU Čepigy a Miškina, kteří v počítači šéfredaktora instalovali špionážní software. Zároveň dostali pokyn vystopovat tvoji adresu a s pomocí nanobotů obsažených v očkování proti covid 19, u tebe aktivovat smysl pro pochopení ironie.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Jeste se mi snaz namluvit, ze slo z tve strany o ironiii, šášo 😂

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Ano šlo :)

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
9. 2. 2022 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Tož si to ujasněme, tebe máma kojila v knihovně, že jsi tak chytrý, že, no spíše bych řekl, že jsi byl kojen v redakci blesku dle toho komentu :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
9. 2. 2022 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak si to jdu zkusit na vlastní kůži a udělat si názor sám a uvidíme :D

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To je správný přístup! 👌 🍺

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
9. 2. 2022 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus To je milé. Děkuji :)

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DL2 jsem nehral a ani ho hrat nehodlam. Stacilo mi precist si komentare. Ja vam to vysvetlim. Herni magaziny jako tento, ale i jine dostavaji hry zdarma, s predstihem nebo take zaplaceno. Zaplaceno za “lepsi” znamku. Nikdy Vam to ale nepriznaj. To proste nejde. Jinak by snema herni studia ukoncily spoluprace - zastavil by se jim prisun penez a take her zdarma s predstihem. Hry zdarma s predstihem, jinymi slovy clanky drive nez hra vyjde privadi ctenare. Ctenar klika, projizdi reklamu. Dale je to dobre i pro Xzone, protoze hru, ktera vyjde z recenze jako blbost si prece nikdo nekoupi. Chapete co se tim snazim rict? Je to win win win pro vsechny zucastnene. Kdo tomu neveri je naiva. Ne, zing ani jine magaziny opravdu neziji jen z toho, ze tady na ten web chodite a nezaplati to ani tech par reklam co tady jsou. To jen tak... ze se divite tomu hodnoceni. Nic ve zlem proti nikomu.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
9. 2. 2022 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak A co když je důvod takový, že recenzenta opravdu hra bavila? Ta hra má na Steamu 81%, takže ano, existují i lidé, které ta hra opravdu baví.

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak A Země je placatá, jen to NASA nikdy nepřizná, my víme.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe To už dokázal Terry Pratchett a NASA stále lže! :-D

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Kdyby to takhle bylo VŠUDE a lidi by přestali věřit i v takhle elementární věci, jako je fakt jestli hra recenzenta skutečně bavila či ne... tak kam bychom pak přišli? Jinak na Steamu, kde je vzorek lidí poměrně úctyhodnej, má Dying Light 2 solidních 81% - Velmi kladné (34,256 lidí). To mi přijde odpovídající. Já mám za sebou cirka 15 hodin a zatím váhám mezi 7 nebo 8/10. Jsou chvíle, kdybych sáhnul i k devítce, ale pak se to propadne na sedmičku. Takže jsem toho názoru, že 8/10 je adekvátní známka. Ostatně kdo se řídí číslem pod recenzí? Ty snad ano? Snad si uděláme obrázek z vlastního hraní, ne?

Rack
Rack
Level 28 Level 28
9. 2. 2022 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Steam hodnocení je ale stejně stupidní jako hodnocení na RottenTomatoes. Všechno co je nad 6/10 je pozitivní a všechno co je 5/10 a méně je negativní. Dying Light 2 sedí krásně na 6/10 což je pořád pozitivní hodnocení, takže to že to má na steamu 81% znamená jen to že 81% hráčů si myslí že je hra lepší než 5/10 což je. A ne že je to 8/10 hra

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
9. 2. 2022 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Že ty jsi Janáčkovo syn, matika ti jde:)

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Jak píše Rack. Hodnocení na Steamu je na úplně jiném principu než číselná škála, kterou používá Zing. Srovnávat to nelze. Pro ilustraci - všechny díly Nekopary mají na Steamu přes 95 %. Víc k tomu snad nemusím dodávat.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
9. 2. 2022 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Za 20 let práce herního novináře napříč mnoha médii jsem ani jednou nezažil, aby se jakýkoliv vydavatel, vývojář nebo obchod pokusil jakkoliv ovlivnit hodnocení v recenzi. Z jaké praxe čerpáte informace vy?

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Od napsani meho prispevku pribylo mnoho reakci tak se zaverem vyjadrim tady uplne dolu, protoze reagovat na vsechny fakt nebudu. To co jsem napsal je beznou praxi a nerikam, ze vylozene tato recenze je ten pripad, ale stava se to. Kdo tomu neveri tak mu preji stesti a at si dal zije svuj najivni zivot, je mi to jedno. Znova rikam, ze ja DL2 nehral a ani se ho hrat nechystam. Muj prispevek vznikl na zaklade komentaru, ktere jsem si precetl, protoze hodne lidi s hodnocenim nesouhlasilo tak aby vedeli, ze se tyto praktiky deji. Kazdopadne nejaky genius v komentu kidal neco ve smuslu jakoze todle je naprosta absurdita. Tak specialne pro tebe (tvuj nick si nepamatuju a je pro me natolik bezvyznamny, ze nestoji ani za to scrolovani nahoru) uvedu priklad Battlefieldu 2042. Vsechny velke svetove herni weby mu davali 8/10, 9/10 atd. vcetne IGN a jak hra dopadla u hracu? Odpoved znas, jsi prece chytrej kluk. A takovych pripadu bylo v minulosti vice, ale hledat to pro tebe nebudu. Pokud te to skutecne zajima, najdi si to sam. Nazor na DL2 at si kazdy udela individualne. Ja taky hraji hry, ktere nejsou popularni a moc lidi je nehraje, ale me samotneho bavi. Omlouvam se za vznik teto diskuze. Asi jsem to spatne podal. Kazdopad todle se skutecne deje a hraci by si vzdycky meli udelat vlastni nazor. Ostatne to tam taky nekdo zminil a plne s tim souhlasim.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
9. 2. 2022 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Ty kráso, jako čekal jsem rozdíly, ale až takto? Zlatej Downgradesoft... A nechápu, proč jsou v módě přesaturovaný jedovatý barvy.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Wow tak todle uz snad zavani klamavou reklamou, ne? Jako nejsem programator a nerozumim tomu, ale pridat tam trochu ty mlhy ci pary nebo co to je, poletujicu ptaky, par tech vezicek aby to nebylo tak placaty a hned by to vypadalo lepe, ne? Nebo tydle malickosti maji tak velky dopad na vykon, ze by to jako neslo? Co je to vubec za screen ten vpravo. Jestli je to PS4 tak jako nedivil bych se, ale jestli je to PC tak to jako pardon, ale to je hnus 🤔

The Main Man

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak To je tak, když nekdo porovnává neporovnatelné za účelem vyvolání pobouření. Obrázek vpravo je z úplně jiné části města. Normálně, pokud chvíli fakt hrajete, tak město vypadá takhle. https://ibb.co/BzNBwBh https://ibb.co/S3qQwCR

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem refundoval, pro mě horší než jednička. Ale soubojový kombat systém celkem dobrý. A taky trošku zklamání z celkového "nového" konceptu, "barevný" oblečky ala Far Cry 4. Koncept / vize z roku 2018 byl pro mě lepší / atraktivnější. Zůstanu u Days Gone. PS: Jinak nechápu hodnocení na Steamu: Velmi kladné Jako fakt?!

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
9. 2. 2022 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe Takovej koment, tobě pěkně hrabe , že :)

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ssjimbou Co se ti nezdá na mém "komentu"?

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ssjimbou @ssjimbou: Spíš bude problém na "tvém přijímači" :D

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe Ještě doplním, že první díl jsem si koupil, hned v den vydání na základě dema. Druhý díl demo neměl a ještě dva dny před vydání se tam potichu šouplo Denuvo (na to Techland peníze má). Jde vidět že i tvůrci nevěří v úspěch své hry.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
9. 2. 2022 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když tak čtu tu nespokojenost některých s naším hodnocením, rád bych upozornil, že světový průměr recenzí DL2 je 77%. Osobně se mi třeba také jednička líbila víc, ale nemohu popřít, že je dvojka mnohem větší a parkour je pořád excelentní. Za celý průchod hrou na PS5 jsem zaznamenal jen jediný bug.

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
9. 2. 2022 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ta 8 je zasloužena, není to dokonala hra, ale je velmi zábavná a většina lidi si ji bude pravidelně pouštět dokud ji nedohrajou

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tenhle argument používáte snad pokaždé, když se objeví kritika na toto téma. K čemu tedy je hodnocení na Zingu, když se stačí řídit průměrným hodnocením ve světě, protože Zing z něj prakticky nikdy nevypadne? Podle Zingu nám vychází, že DL2 je srovnatelný třeba s It Takes Two, Death Stranding (PC), Ghost of Tsushima, Far Cry 6, Control, Greedfall, FF7 Remake, RE3 Remake, AC Valhalla atd. Opravdu si všechny tyhle hry zaslouží stejnou známku?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
9. 2. 2022 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Myslím, že je mnohem důležitější, zda jste si z textu recenze mohl udělat dobrý obrázek o hře, než zda se známka udělená autorem shoduje s tou vaší.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak na rovinu nejvíc lidí čumí na známku. Známkou v recenzích se dá dobře manipulovat s hráči.

Romoclovek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Tak na rovinu ty co koukají jen na známku, tak nemohou hrát žádnou hru a vůbec bych se s tímhle nezaobíral! Tvůj koment chápu, že když by si recenzoval, tak by si potřeboval stupnici od -99 do +99:-) Nic proti...

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Pro mě je text recenze samozřejmě důležitější. Pro herní společnosti ne. Když budou průměrné hry dostávat vysoká hodnocení a budou se díky těm hodnocením lépe prodávat, tak se dočkáme zase jen průměrných her. Pokud si myslíte, že číselné hodnocení není důležité, tak ho nemusíte v recenzích uvádět. V recenzi je pár chyb: zmíněným frakcí → frakcím rychlím útěkem → rychlým parkuristu → parkouristu že že se do Villedoru → že se do Villedoru stealh → stealth

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Viditelně to tak není, protože herní společnosti se ani po hrách jako Fallout 76, Anthem, CP77, Battlefiled 2042 nepoučí a stejně budou vycházet průměrné balasty.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ohánět se tu teď světovým průměrem? Opravdu? Když jse tu psal o Halo, tak to bylo v pohodě. Světový průměr Halo Infinite cca 90 %, Zing recenze 7/10. Tohle trochu víc smrdí.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
9. 2. 2022 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Ano, jako dlouholetý fanoušek Halo jsem si dovolil dát najevo svou nespokojenost s kampaní Infinite a rozhodně jsem nebyl sám, byť světový průměr dopadl citelně jinak.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Takže kampaň není špatná (jinak by nebyl průměr 9/10), ale je jiná,takže HC fanouškům může přijít špatná. Jako přijde mi, že jsme dost zamrzli. PS exkluzivní hra hodnocení 9-10/10, ačkoliv třeba Days Gone nebo Death Stranding si to absolutně nezaslouží, pak klasické AAA hry, které mají rozmezí mezi 7-9/10 a nakonec totální propadáky, které dostanou těch 4-5/10. Jiné čísla v principu neexistují. Jako nevím, ale třeba CP 77 10/10, když to všem lidem na oldgenu běží totálně na hovno.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Halo si zasloužilo sedmičku naprosto oprávněně na všech frontách. Nemá naprosto NIC ani jeden jediný herní mechanismus, který by tu nebyl už minimálně deset let. Navíc ta arénovitost, všude bedny s náboji... princip her z ranných '90... grafika naprosto průměrná. Jeden jedinej biom, dobývání sterilních základen jako přes kopírák (ahoj Far Cry!)... děs... příběh trága. za mě 5/10. Jediné, co má Halo dobré je hudba. 10 let práce nebo kolik a nedodali nic než bohapustý průměr a polovinu hry stále ještě nedodali... Ale jsou lidi, co se jim šlápne na kuří oko a budou to tady opakovat do zemdlení. Halvně že Cyberpunk je balast. LOL.

Romoclovek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Mám zcela stejný pocit ze hry, tak jako je napsaná tato recenze. Je to prostě lepší FPS Assassins Creed:-)) Opravdu na dnešní dobu je grafika průměrná a to s odřenýma ušima. Jinak zábava tam je:-)

Jaja paja

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Me fakt bavi jak vzdycky hned prispechate s obhajobou hodnoceni. Proste je jasny ze kdyz budes nehezky mluvit o nekterch hrach tak pak dalsi zdarma nebudou. Kazdopadne 8? Vzdyt je to rozbity skoro jak CP77. Graficky downgrade jako prase oproti trailerum a hlavne ta napln ukolu je zoufala. Porad to same. Jednicka byla uplne nekde jinde oproti tomuto paskvilu.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel zrušte už to známkové hodnocení a nebude se tu pokaždé muset řešit to samé když se někomu známka nebude líbit, obrázek o hře si udělýá čtenář z recenze ne ze známky tak k čemu ji furt všude uvádí?

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde To by pak nemohli všechny PS exkluzivity mít 9-10/10, takže to nepřipadá v úvahu. :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 19 Level 19
9. 2. 2022 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde To asi nepůjde, zdejší fetišisté vysazení na číslo 8 by dostali amok. Nemluvím o recenzentech.

Fenri

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem to věděl klasika měli by jste se dozvědet že tu jsou i čísla jako 4 5 6 7 xd DÁT NĚČEMU co je horší jak 1 díl a plné chyb s nudným story a zastaralou grafikou 8 z 10 really pokud teda Horizon west dostane 9 z 10 znamená to že je jen o bod lepší s tou grafikou co to má XD

Lukas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8/10 pro fanboye s preorderem, 5/10 pro kriticky smýšlející hráče

Rack
Rack
Level 28 Level 28
9. 2. 2022 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas 5/10 pro lidi co hrají víc jak jednu hru za rok.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
9. 2. 2022 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas Asi na tom něco bude, mladší lidi, kteří jsou vychováni sračkama jako Fortnite, tak pro ně je to dobrá hra, já si pamatuju dobu, kdy hry dělali herní nadšenci a ty hry měli duši, pořád bylo něco nového, nové hry měli pořád něco navíc než ty staré, ty hry teď jsou pořád to samé dokola, třeba Far cry, já naposled hrál trojku a tím pádem jsem hrál i 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...., hry od korporací jsou vlastně fabriky na hry, udělají, co si vyžaduje trh, a nic navíc, třeba tady v Dying light 2, když sekneš zombíka, nemá žádné řezné rány, když mu usekneš ruku, vycákne z něj krev, ale ta krev hned zmizí, není nikde na zemi, přitom takové věci se dají vidět i v mnohem starších hrách.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
9. 2. 2022 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Asi tak, prostě už jsem toho hrál tak moc že tady tyhle kopírky a nekonečná pokračování mě ničím neohromí.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
9. 2. 2022 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Souhlas. Dnešní velké herní společnosti sypou hru za hrou, které se mezi sebou prakticky neliší a žádnou přidanou hodnotu nepřináší. Dříve se vývojáři/herní vydavatelé snažili hráčům přinést něco navíc, i když ne vždy k lepšímu a občas se to holt nepovedlo (ale snaha tam prostě byla). Dneska se jede spíše na jistotu s kosmetickými změnami, aby se neřeklo. Ani ta grafika nejde už tolik kupředu, jako dříve (což by bylo vlastně v pohodě, ale problém je, že vzhled hry mnohdy neodpovídá HW požadavkům). Co je ale horší, je absence různých detailů a animací, které posunují hru více, než rozlišení textur apod. Krásný příklad na L4D vs B4B: https://youtu.be/EdRLNUGmFC8 Každopádně DL2 není vyloženě špatná hra, je v pohodě. Ale jakmile se začne porovnávat s DL1, tak už to taková sláva není. Na druhou stranu to dnešním mladším hráčům nemám za zlé, že se jim DL2 a obecně moderní velkorozpočtové hry velmi líbí (navíc je to dost subjektivní). Prostě vyrůstají v jiné době a mají odlišná měřítka kvality. Zatímco starší hráči spíše dokáží porovnat minulé časy (nemyslím nutně retro, ale třeba i rok 2008) se současností, kdy technický vývoj šel rychle kupředu a šlo to poznat (třeba na již zmiňovaných detailech).

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
9. 2. 2022 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bych ubral bod za Denuvo na poslední chvíli, další bod za Avellona, další za Hellraid, to Techlandu neodpustím, a podle gravitace se hra odehrává asi na jiné planetě. Techland mě pěkně sere, ty řeči o 500 hodinách, to byly taky jen kecy. Hra vypadá, že zabaví, ale možná do toho půjdu až odstraní Denuvo a bude to v pořádné slevě.

kontrafakt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to, že pro Boomery tak 5-6/10, Zoomery 8/10

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kontrafakt Prosím tě běž někam na twitch s těmi obraty ty dooodlere hoodlere buuublere.

Kotaro
Kotaro
Level 1 Level 1
9. 2. 2022 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus A pak že nejsi toxický…

Ivo koupil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupit, nekoupit?

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
9. 2. 2022 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivo koupil Koupit, je to skutečně zabavné, ja nelituji, je málo takových her a jako bonus české titulky

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivo koupil DL1 byl oproti DI pořádnej kus vpřed a DL2 je v podstatě evoluce DL1... určitě to není takovej skok, ale jak píše ssjimbou – rozhodně to stojí za koupi.. já mám koupeno, ale asi si počkám na pár patchů a mezitím snad už konečně dopařím Days Gone (((:

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2022 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivo koupil Koupit a udělat si vlastní názor. Refundovat můžeš vždycky. Není co řešit.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fajn recenze, ale Dane priprav se - budes to mit u zdejsich kritiku tezky ((:

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8 ? :D :D jako vazne 8 ? :D :D :D tak to mam dost ..... ve vsech smerech horsi jak prvni dil ... a 8 :D :D :D :D :D .. hral vubec nekdo poradne ten vytvor od techlandu predtim ? a nemyslim jen jednou ale treba 5x ? vypada to ze ne ... moc aktivit zbytecnost ... jednicka je proste lepsi ve vsem . jak vedlejsaky tak pruvaznost z hlavnim pribehem . ne tomudle davam tam 5/10 plus nikde nectu jakej to ma technicky otresnej stav , spatnou grafiku a prisernou optimalizaci . dobre tak se opravuju mate tam prumerna grafika s tim souhlasim . ale ta optimalizace boze ... nic horsiho sem dlouho nevidel . DL1 na full vypada porad dobre v nekterych vecech i lip a v 1440p mi jede na 150 fps . todle mi pada klidne i pod 40fps bez toho shitu od Nvidie . 6700xt nestaci na podprumernou grafiku :D :D prijde mi jak kdybych to hral na LOW end grafice . co glitche bugy taky nic ? co i to uplne me stvouci samouchyceni kdyz chci z neceho slezt a pak musim zmacknout 3x C aby me ten jouda poslechnul ? jo s tema postavama souhlasim fakt jich tam moc k zapamatovani neni . ale jeste sem to nedohral . mam za sebou uz asi 40 hodin . jeste je cas , pribeh celkove zatim hodnotit nemohu . parkour neni spatnej , ale taky je bohuzel horsi . celkovy pohyb postavy je takovy vic krkolomny . driv to reagovalo presne jak sem chtel . ted je to trosku automatizovany . ale nerikam vylozene spatny jen bych to malinko poupravil . kazdopadne jdu jeste chvili hrat doufam ze me ty kokosaci zase budou zabijet pres zed ... to je dalsi vec co nechapu , v prvnim dile to proste neslo . ano taky se nasel bug ale smesnej , todle smesny proste neni . a lituju lidi co si koupili tu ultimate edici . ja sem rad ze to hraju zadarmo a i tak me to stve .

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
9. 2. 2022 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ Tu 8 si to zaslouží, je zábava to hrát a o to ve finále nakonec jde, mě to jede krásně plynule, nebudu se tu rozepisovat co vše je na tom zábavné, každý si to musí najit sám, jinak jedničku jsem hrál a hraji cely život, takže mé meřítko her je, je-li to pro mě zábava a rad se k tomu vracím anebo mě to proste nebaví anebo baví pouze chvíli což u této hry je ta první možnost

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ Shit od Nvidie na grafice od AMD? 😂

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Nemá ten "shit od Nvidie", protože má AMD a tak mu to padá na 40 FPS, co na tom nechápeš?

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan jenze RTX jde i na AMD , sice o dost hur ale jde . coz o to , odemne to byl hejt na tu situaci jako takovou . je to spis optimalizovany pro Nvidia karty nez pro AMD ... tim nerikam ze ma NVIDIA spatny karty to ne , jen rikam ze ten marketing a nefer optimalizace me zase zacinaji stvat :D ... ale v klidu ... jdu hrat ... akorat sem se nazral tak cesta do rana v DL2 dlouha ... plus sem trosku hovadak , mel sem zaplou baterku s RTX cehoz sem si nevsiml , a umi to sundavat 10 i vic fps a rozdil sem nevidel , spon ne nejaky ze bych padl na hubu za tolik vykonu dolu ...

Strec
Strec
Level 26 Level 26
9. 2. 2022 02:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to jen moje osobní preference, ale nějak se nemohu zbavit dojmu, že DL1 se mi líbil víc. Tady těch několik let+ a díky tomu uzpůsobený svět mě nějak nebere. *Některá příběhová "omezení" mě taky poměrně, slušně řečeno, štvou. Vedlejšáky nenavazující na příběhovou linku a její volby, se v postupu příběhem znepřístupní. Samozřejmě bez nějakého upozornění a jakékoliv pochopitelné logiky v návaznosti k postupu dějem. To bych pochopil případně při preferování konkurenční frakce nebo smrti účinkujícíc postavy, ale takto tomu nerozumím. *Postava, která by měla být už na nějaké úrovni, alespoň dle příběhu, je kvůli hratelnosti a RPG prvkům z počátku trochu víc agilní lemra se skrouhnutou staminou. To může někomu trochu znepříjemnit začátek hry. *Padák, jak jsem párkrát četl, někomu nesedne, ale podle mě to není nic strašnyho. Ovladatelnost v pohodě a když máte trochu posílenou staminu (v době, kdy je přístupný padák bych to očekával) je to slušny. S výchozí staminou si to nedovedu představit. *Příběh vypadá zajímavě a celkem se těším na finální rozřešení. Snad to nebude něco ve stylu Resident Evil 15 let poté. A pokud ano, tak doufám, že to budou umět dobře prodat. No zkrátka... není to špatny, ale mě se netrefili do chuti. Mám z toho pocit, že kdybych nehrál DL1 a tohle by byl můj první díl, tak bych si to užil asi víc. Za mě tak 7.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nečekal jsem tuhle známku, opravdu ne :D

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
9. 2. 2022 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy zing prostě plave s proudem ... všichni už mají zrecenzováno a pak přijde po týdnu zing a dá 8 ... i z komentářů tady si odneseš víc informací než z této recenze ...

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Od začátku roku 2021 bylo na Zingu zveřejněno 134 videoherních recenzí. Jejich průměrné hodnocení je 7,51 (median je 8). Nejčastejší hodnocení je 8 (42 recenzí), těsně v závěsu je známka 7 (40 recenzí). Bylo uděleno více hodnocení se známkou 9 (29 recenzí) než všech hodnocení nižších než 7 dohromady (23 recenzí). Na 83 % recenzí stačí Zingu 3 známky z 10.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Žádný magazín nebude ztrácet čas a peníze na recenzování průměrných nebo dokonce podprůměrných her. Bylo to už tolikrát vysvětlováno. Zřejmě stále málo.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Magazíny recenzují průměrené hry každou chvíli, v závěru jim ale hodí známku 7-9.

The Main Man

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tohle nevypovídá vůbec nic. Určitě nebude někdo recenzovat hry tak špatný, aby dostali třeba jeden bod. Takový stav je na hře vidět hned, a nikoho taková hra nebude zajímat a tak se ani nevyplatí o ní dělat článek a recenzovat protože to nikdo nebude ani číst, bude to ztráta času. Jednoduchý byznys. Logicky se média snaží psát o tom co je ve středu zájmu. A to hry s nízkým hodnocením nikdy nebudou. Takže počítat průměr z téhle škály nedává smysl.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The Main Man Já to chápu. Problém mám s tím, že recenzenti vytvořili tak nehorázný přetlak v hodnoceních 7-9, že celá číselná škála hodnocení vlastně ztrácí smysl.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ono čísla 6/10, jaký by si zasloužila třeba většina Ubisoft her v poslední době, pak nevypadají tak dobře na marketingovým plakátu a konzumenti by se nemuseli chytit a nedejbože hru nekoupit.

Reklama
Reklama