Zpět na článek

Diskuze: Recenze Horizon Zero Dawn pro PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jarda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím z recenzí je to dobrá hra ale ,/znovuhratelnost / poravdě nemám chuť ji znova hrát neni žádná motivace, pokud ste dosáhli max levlu po prvním dohrání nebudete mít co vylepšovat ,můžete jen získat zbraně z jednim slotem na modifikace na víc toť vše.Otevřený svět je sice krásny ale nic víc vám nenabidne.Nemám důvod ho znovu celý prozkoumávat protože tam nic neni,žádne specialní zbraně nebo modifikace nic.Všechny tyto věci získáte plněním hlavních nebo vedlejších misí.Jeto hra o zabíjení moster.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
5. 11. 2021 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Právě byla uvolněna slovenština do PC verze pro všechny: http://www.lokalizacie.sk/preklady/76-horizon-zero-dawn/

Evropský Ňouma

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně ta hra jede skvěle. Fakt dobrá hra, ale největší mínus vidím v tom, že musím hrát za nějakou holku. A pak ve hře jsou z 99% ty nejošklivější postavy (lidské), co jsem kdy ve hře viděl. Je to zplácaný multisvět 🥴 👿 😃 👁️ (aby se každý nažral), příšerný trend. Naštěstí jsou tam ty běhající stroje, na ně je radost se koukat. Prostě mi tam chybí možnost si nastavit typ lidí, které bych rád viděl a potkával.

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim teda co hral autor za hru, ale je to zabugovany vic nez fallout 76. nefunguje deformace snehu v dlc, animace jsou locknuty na 30fps takze nefungujou vlasy a obleceni a vetsine lidi to pada. spousta to ani nespusti

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pockam na slovencinu a pak koupim..

Parasit
Parasit
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S recenzí souhlasím,ale s výsledným číslem bych počkal až po patchi ke zlepšení optimalizace. 😉

Larry

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Parasit To je dobrý extrém, hodnotit hru až ji doladí, to potom může vše vycházét s nálepkou early accessu.

Parasit
Parasit
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
7. 8. 2020 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Larry Bohužel každý má PC s jinou konfigurací a proto je téměř nemožné hru optimalizovat pro všechny hned.Ale samozdřejmě jsou jedinci kteří jsou dokonalý a to stejné požadují i od ostatních. 😎

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
11. 8. 2020 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Parasit Až na to, že tohle je jasně následkem toho, že to Sony outsorcovalo nějaké malé singapurské firmě (Virtuous), co nemá zrovna přesvědčivé portfolio. Death Stranding (stejný engine) dostalo na starosti 505 Games - obešlo se bez větších problémů a je dobře optimalizované. Je samozřejmě nemožné vydat hru bez jediné chyby, ale HZD je prostě zanedbaný port. Když tohle hráči přijmou s tím, že to vývojáři opraví později, tak poškozují jen sami sebe. Ukazejš ostatním vydavatelům, že můžou v klidu vydávat nedodělané hry a peníze za ně stejně dostanou, tak proč neušetřit na QA.

The Midur

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na STEAM Diskuzích čtu jak je hra "příšerně" optimalizovaná jak na 4k tak na FHD... a tech. specifikace jak minimálních tak doporučených požadavků jsou blbost... je to pravda nebo je to jen H4T3 od všelijakých blbců?

Johny
Johny
Level 20 Level 20
5. 8. 2020 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The Midur Na tři roky starou hru, z testů co jsem viděl a z toho co jsem tady slyšel o grafice, mi to přijde ne moc dobře optimalizované, ale uvidím v pátek nebo až vyjdou další testy. https://www.pcgameshardware.de/Horizon-Zero-Dawn-Spiel-55719/Tests/Horizon-Zero-Dawn-PC-Test-Review-Benchmarks-1355296/2/ https://www.game-debate.com/news/29319/horizon-zero-dawn-pc-performance-report-graphics-card-benchmarks Velká škoda, že to nemá to DLSS 2.0.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Díky za super odkazy, jako vždy máš zmapované nejlepší zdroje 👌 Beru si je za vzor, ale popravdě to vypadá, že to testování vyžadovalo přístup k docela pestré sbírce HW apod. 👁️ Škoda, že DF pozdrželi svoji analýzu, zřejmě také čekají na ten patch.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
5. 8. 2020 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The Midur Měl by vyjít patch, který opraví nějaké bugy a vylepší optimalizaci. Nejlepší je vždy čekat na testy finální verze, případně na výkon po prvních pár opravách.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
5. 8. 2020 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do hry určitě pudu, ale do gamepadu se mi opravdu nechce. To bych tím lukem trefil velký prd. :D

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
5. 8. 2020 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Já naopak uvažuju, že bych to s tím gamepadem odehrál, když už mám v té hře praxi z PS4.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
5. 8. 2020 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa No, je fakt, že bych potřeboval potrénovat do budoucna, až pořídím PS5. Když jsem u kamaráda hrál Uncharted, tak to míření byla taková hrůza, že bych netrefil ani vrata od stodoly. :D

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Právě Uncharted míření mi přišlo strašně v pohodě.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
6. 8. 2020 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Back Pa Tak byla to moje první hra ze třetí osoby, kterou jsem hrál na gamepadu. Roky předtím jsem znal jen míření myší. :D

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
6. 8. 2020 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Zvykneš si rychle a nakonec budeš mít pocit, že je to lepší než na myši.

Helgrind

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Na PSku jsem to nedohrál právě z důvodu, že jsem na ovladači úplně levej a bez asistence jako v RDR kdy každá střela je headshot to prostě nedávám :D

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
5. 8. 2020 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgrind To znám. Jediný k čemu mám gamepad jsou souls hry a bojovky, jinak ostatní K+M. :D

Limec
Limec
Level 3 Level 3
6. 8. 2020 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie ja hru prosel vicemene na melee protoze mi to prislo rychlejsi nez odstrelovani lukem, problem byli ptaci kteri se na muj vkus/aiming pohybovali moc rychle

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
5. 8. 2020 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic ve zlém, ale ta recenze je prakticky o ničem. Kdyby v titulku nebylo že je to PC verze a pak mizerná tomu věnovaná kapitola, tak ani nevím, že to je verze z počítače.... K čemu je zhodnocení o čem je hra, když to už tady bylo před 3 lety? Hru měl hrát někdo kdo měl dobře projetou PS verzi aby mohl objektivně zhodnotit jak si tato verze stojí. Za mě

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amoonra Specifikace počítače použitého pro recenzi byly doplněny do článku. "někdo kdo měl dobře projetou PS verzi" - dohrál jsem ji několikrát. Verze na PC je samozřejmě hezčí a plynulejší, což v článku zmiňuji, ale také je na grafice samotné již místy cítit zub času, což v článku píši také.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
5. 8. 2020 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amoonra Protože to je v článku skryté jako odkaz na czc, tak to vypíšu sem. Sestava:
* i7-9700F
* 16GB DDR4
* RTX 2070 Super

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Děkuji za vypíchnutí klíčových komponent, přidal jsem je i do textu recenze. (mým cílem rozhodně nebylo je "skrýt", naopak, chtěl jsem nabídnout zvýrazněný přímý odkaz na podrobný popis té sestavy)

kontrafakt
kontrafakt
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amoonra no jo Martinovi recenze od doby TLOU2 stojí za ................tečky

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kontrafakt Já třeba beru jako velkou inspiraci Skill Upa, ale i on mě už několikrát velmi zklamal. Holt různí lidé mají různý vkus, někdy se shodnou... a jindy ne.

Tony

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepsi hra co jsem kdy hral !!!

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě jako technofila mrzí to DLSS 2.0, mám RTX2070 a 1440 144Hz monitor a rád bych si to užil na plnou palbu, počkám, jestli to tam přidají, nebo počkám na slevu, za mě za 3 roky starou hru by bylo ideální 30€ max. Ale určitě si to jednou rád zahraju :-)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
5. 8. 2020 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda toho DLSS 2.0, nechápu proč ho i sem nedali. Jako PC hráče, kterého zajímají především technické informace o hře, jsem se z této recenze moc infa nedověděl. O obsahu, příběhu a hratelnosti vypráví už i ta starší, původní recenze, takže kdyby mě zajímalo to, přečetl bych si ji, ale kvůli toho tady nejsem. Na jaké PC sestavě byla hra hrána? Je fajn vědět, že jde o Grunex, ale který? Vnitřnosti mě zajímají :D Co rozlišení? Vím akorát, že to není 4K. Ale hádám, že na takové informace bude asi nejlepší si počkat od nějakých odbornějších zdrojů, kteří rovnou nadělí i grafy.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny už jsou první vlašťovky - https://www.youtube.com/watch?v=BFLcTCO50Lw - porovnání detailů na noťasový RTX2060 taky jsem se "těšil" na DLSS 2.0, přecijenom Death Stranding s tím vypadá skvěle a mít stabilních 150FPS+ na 1440 rozlišení je pro mě pohlazení po duši

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Yup, rozhodně se nebojím, že by zrovna u téhle hry nezaplavily internet detailní rozbory od vyloženě technicky/HW zaměřených zdrojů. Specifikace PC použitého pro recenzi byly doplněny do článku. Je fascinující, jak PC hráči koukají u hry mnohem více na tyto věci, než na hru samotnou.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
5. 8. 2020 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Děkuji. Tak pokud hru rozjedu, jak ji rozjedu, je pro mě přednější, než vědět, jak co ve hře funguje a o čem hra je. K čemu by mi taky takové informace byly, když bych měl problémy se samotným rozběhnutím hry. Pokud jde o můj oblíbený žánr/mix žánrů, tak mi stačí vědět jestli to rozjedu a zbytek už se dovím při hraní. A v jakém rozlišení byla tedy hra hrána?

Tom

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny To je super, ze se na konzolich takoveto kraviny resit nemusi. Tam proste clovek stiskne jedno tlacitko a hraje, beze strachu. Stale mi to PC hrani pripomina doby, kdy clovek trnul, ktera z disket bude pokazena.

TJK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom Pro někoho kraviny a někoho to baví. Já si radši zase pohraju s nastavením, než si vybírat mezi 2 mody výkonem a grafikou a pak to stejně jede jak v roce 2013 :D

Kkoksa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom lol kkt si .,..

Johny
Johny
Level 20 Level 20
5. 8. 2020 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom Tak nenazval bych to kravinama. Mít svobodu volby z mnoha možností a upravit si zážitek přesně jak chci já mi přijde daleko lepší, než "hezky/plynule", nebo co ti povolí páni z Xboxu nebo PlayStationu. Ale asi jde o pohodlí a o "chtíč" přemýšlet nad co nejméně věcmi. Mě tyto věci nevadí a vítám je, člověk se i něco naučí. Trochu OT, ale shodou okolností jsem něco podobného četl v The World of Cyberpunk, který mi dnes dorazil.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom Bezestrachu? Tam jde spíš o to, že nemáš možnost jakkoliv to ovlivnit. FPS dropy pod 30FPS maskované motion blurem jsou hnusný a hru, která může být dobrá jak chce, to prostě sráží. Proto hrajeme na PC, kde (sice za mnohem víc peněz) se tohohle bát nemusíme a MB a podobný kraviny jsou první věci, co se vypínají

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
6. 8. 2020 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Hrál jsem v rozlišení 2715 x 1527. Spustil jsem i ten benchmark a ukazoval průměrné fps 56.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
6. 8. 2020 04:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel s 2070 Super? Tak to nezní tak špatně. Na tři roky starou hru by to mělo být sice lepší, ale co zmůžeme. Díky za dodané info. Recenze se zaměřením na hru je v pohodě, určitě jsou lidi, které zajímá víc než jen ten výkon. Jen chybí ta propracovanější technická stránka, když se jedná o PC. Testovaný hardware, rozlišení, FPS, co dropy FPS, třeba i foto z menu nastavení grafiky hry.

Kkoksa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Asi člověká taky zajímá jak to jede , takže technická stránka je důležitá . Jako konzolista to asi nechápeš , ale když testuješ hru kterou známe 3 roky tak nás logicky zajímá jak to běží . A ten odkaz co si sem dal je k ničemu když tam je několik dalších počítačů a ne ty specifikace co máte přesně v redakci . Uričtě nás nezajímá jen HW ale u týdle hry když tu je 3 roky je nám recenze příběhu k ničemu :) Tak příště trochu přemýšlej .

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kkoksa Schválně jsem si teď prošel recenze ze světa, abych se podíval, zda opravdu všichni píší jen HW statistiky, nebo se snaží hru zároveň představit novým hráčům a okomentovat, do jaké míry některé její aspekty za ty tři roky zestárly a jak působí v roce 2020. Výsledkem je moje utvrzení, že řešit to celkově jako recenzi hry je na místě, nicméně určitě mohu příště ještě podrobněji rozepsat technické detaily - nebo můžeme samostatně věnovat článek jen tomuto tématu, navíc k recenzi. P.S. Specifikace mého PC byly doplněny do článku.

Norjed
Norjed
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na PSku jsem to nedohral (nevim uz poradne ani proc), ale "trpim" takovym postizenim.. ze neco hraju, bavi me to.. pak jsem okolnostma donucen dat par dnu / tydnu pauzu (dovolena, prace atp.) a pak uz se k tomu nevratim. To presne se stalo (u me uz nekolikrat). Kazdopadne dam tomu ted dalsi sanci na PC a uvidime.. hra je to paradni, pamatuju si, ze jsem z toho byl docela unesenej.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norjed stejnym postizenim trpim i ja.. obcas si rikam proc teda vubec hraju, kdyz pomalu nic nedohraju .. ale presto me nektery ty hry bavi dost

Maston

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam jedinečnou příležistost ostestovat jestli mě nebaví PS4 exklůuiv hry, nebo mě jenom nebaví hrát na PS4...

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akorát jsem dohrál DLC na ps4 ta hra je prostě super jako scifi žánr jenom ty vedlejší úkoly jsou nudné docela oproti jiným hrám ale to je problém všech open world her

TJK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Horizon a Death Stranding na PS4 10/10, na PC obě hry 8/10 :D Sice od jiných autorů, ale trochu k pousmání :D

Martin Zavřel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TJK Tak zrovna tady to má snadné vysvětlení - jak píšu v recenzi, ty tři roky stáří se už na hře trochu projevily.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
5. 8. 2020 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel A to ta krapet horší grafika stojí 2 body? To je ta hra tak hnusná? Vždyť i W3 z 2015 vypadá dnes v pohodě. GTA V, Batman Arkham Knight atd.

Tony

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Skoro bych rekl, ze bod dolu za stari a druhy bod dolu je diplomacie. PC hraci uz budou predem negativne nastaveni, jelikoz jde puvodne o PS4 exkluzivitu. Nad vysokym hodnocenim by byla zhava a zbytecna diskuze.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny jak vysvětluji v recenzi, problém není jen grafika, ale také některé zastaralé vlastnosti designu v duchu open world šablon z roku 2017.

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jsem na tu grafiku zvědavý, jelikož i na PS4 Pro se mi ta grafika stále líbí a na PC snad bude podstatně lepší. Šedivost při mlze je normální a vytváří to aspoň tu atmosféru. Každopádně doufám, že bude možnost nějak nastavit vykreslování vzdálenosti objektů, protože toto je největší neduh konzolové verze, i když pochybuji, že to bude na úrovní Wildlands nebo Breakpointu. Osobně jsem čekal více technických informací, např. jak to běží při různých rozlišeních nebo detailech, možnosti nastavení apod.

TJK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Všechny tyhle "zastaralé" vlatnosti open world her ale mají i hry z roku 2019 a budou je mít hry i nadále, takovej novej AC tomu bude hezkým příkladem. Takže nevím, jestli bych to nazýval zastaralostí. Koneckonců, tohle by se dalo použít i na gameplay u TLOU2, kde je úplně to stejný, i když to není čistokrevnej openworld.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TJK Tak třeba letošní Ghost of Tsushima je nemá, loňský Death Stranding také ne.

Lukass

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Aha, takze AC Odysey je zastarala open world hra, co zamrzka v case. To stejny Far Cry, Vyborne konecne ste to priznal

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Zrovna Odyssey inovovala kromě jiného vysoce nelineárním příběhem, ale to už jsme tady probírali.

TJK

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Vysoce nelineární příběh, kde volba odpovědi změnila text pár vět a pak se zase sešla dohromady, masterpiece :D Až na pár rozhodnutí, který stejně byly ve výsledku jedno, protože příběh hry zapomene člověk za pár dní.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
6. 8. 2020 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TJK To jsme asi hráli jinou hru, já tam měl nejen odlišné věty, ale citelně odlišné filmečky, kdy v jedné variantě jsem třeba někoho zabil a v jiné jsem se s ním naopak usmířil. A příběh se mi líbil hodně, i proto jsem ocenil, že bylo pouze na mě, zda dám přednost rodině, tradici, zisku, pomstě nebo třeba odhalování záhad Atlantidy.

Lukass

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel To snad ne, jak tohle muzete napsat? A to si rikate herni novinar s praxi, pardon, ale tohle tvrzeni je totalne mimo. Za 70 hodin tam byl jeden quest co se vetvil a byl zajimave, bud skoncil smrti nebo usmirenim, to je pravda. Zrovna teda asi pouzivate jako argument jedine quest ve hre kde je skutecna volba, to je ten nelienarni pribeh??? Aha :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
6. 8. 2020 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Těch voleb tam jsou desítky, tady máte seznam: http://www.gamersheroes.com/game-guides/assassins-creed-odyssey-choices-and-consequences-guide/ Ne každá měla tak velký vliv, ale celkově byla pro mě příjemná změna, že se série původně lineárních adventur proměnila v docela komplexní RPG. Jelikož mě příběh opravdu chytl, prožíval jsem volby jako: (ne)odpuštění otci, zanevření na mou rodnou Spartu, nelítostný boj na život a na smrt s mým sourozencem, pomsta kultu a další. Když mě třeba na začátku upláceli, abych se stal nájemným vrahem, také jsem to docela dost řešil. Stejně tak zda nechat vyvraždit vesnici nakaženou morem nebo ji zkusit ušetřit a další. Ano, celkově jsem měl super zážitek z nelineárního příběhu, který jsem mohl tvarovat podle sebe. Pro AC sérii šlo rozhodně o posun.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
6. 8. 2020 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Souhlasím, osobně na Assassina jsem zanevřel po Black Flag, přišlo mi že série potřebuje nějaký výraznější posun a taky že si potřebuju už odpočinout od toho, až Odyssey podle mě tohle přinesl, ono jasně nebylo to nejlepší nebo nejlíp napsaný RPG ale rozhodně nebylo špatný, a bavilo mě to, Kassandra byla sympatická a stejně tak i jiné postavy.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
6. 8. 2020 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Yup, rozhodně netvrdím že to byla hra roku nebo něco podobného, souhlasím že byla hodně roztahaná a přeplácaná (ačkoliv mě osobně bavilo v tom světě trávit čas, takže mi ji to zas tak nezkazilo), ale zrovna ten nelineární příběh mě velmi příjemně překvapil a dost mě strhl. Mimochodem, skoro všechny volby ve hrách jsou dost průhledné a úsporné, viz. dlouholetá kritika na to, jak "rozhodnutí v Telltale hrách ve skutečnosti skončí vždycky stejným výsledkem", ale ten rozdíl je podle mě v tom, s jakým pocitem nebo postojem člověk do toho výsledku dojde. Rozhodně byl velký rozdíl na konci ACO usednout s oběma rodiči i sourozencem k příjemné večeři - oproti tomu je všechny postupně pozabíjet.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už jen počkat na klíč až mi GMG pošle a na vydání a jde se na to

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto zbytečná hra,to mluví za všechno,neni co dodat...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Vždyť je na PC? To je skoro to samé, jako kdyby byla na Xboxu... P.S. Pokud máte v plánu nadále tady všem klikat mínuska a spamovat diskuzi nesmyslnými provokacemi, tak se asi zase na nějakou dobu rozloučíme.

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Mne to je jedno ked ja hra dobrá,ale toto sa vážne nepovedlo hral sem pul hodiny a bylo to utrpení... :D Sony,Xbox,Pc to neríšim mne ide o kvalitu... 👌

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Dokážete napsat konkrétní příklad něčeho, co vám za tu půl hodinu zkoušení hry tak strašně vadilo?

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Naprostá nuda,odfláklá grafika pri pohyboch a celé to bylo vlastne jak jedna velká bublina o spomalenem súbojovem systéme ani neríkam,ale už sem ticho šéfe...

Martin Zavřel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Nuda: Ok, to je otázka vkusu, nebudu komentovat. Špatná grafika při pohybech: Tím jsou asi myšleny animace postav? Zrovna ty mi přišly skvělé, rozhodně na monstrech, ta se vyloženě hýbou jako "živá", ale i samotná Aloy se hýbe velmi svižně + plynule, s řadou drobných detailů (např. natáhne sama ruku, aby chytla vločku, když sněží). Třeba otáčení postavy při střelbě v sedle vypadá skvěle a ty animace zároveň nijak nezdržují gameplay. Je tam citelná inspirace Uncharted sérií (obě jsou to interní studia Sony, možná něco sdíleli, stejně jako s Kojimou pro DS?). Velká bublina o zpomaleném soubojovém systému: Souboje jsou tady právě velmi, velmi rychlé a dynamické. Možná to bylo narážka na možnost zapnout si "zpomalení času"? To je pouze jedna z desítek schopností a není povinná, lze to celé odehrát bez ní.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
5. 8. 2020 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Odflákla grafika při pohybech? Tu hru jste viděl tak možná někde na Youtube a preview verzi, protože něco takového byste nikdy napsat nemohl. Ta hra má jedny z nejlepších animací a to jak hlavní postavy, tak robotů. Občas tam pokulhává animace vedlejších postav, ale stále je to nadprůměr. Kor pohyby poničených strojů, na kterých je vidět, že už jim moc života nezbývá (na Ultra hard vám to neukáže životy nepřátel, takže to poznáte podle animace). Pochybuji, že byste tu hru kdy hrál, protože za 30 minut stihnete tak možná intro a prvních pár minut ze hry. Ten čas by odpovídal i nějakému gameplay videu. Navíc hodnotit hru, která má gameplay na desítky hodin, po 30 minutách je absolutní nesmysl.

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Takže nemožem dávat mínuská,to sa my zdá trochu obmedzujúce,myslel sem že máme slobodu v temto či né? Navyše dal sem iba jedno... Ale dobre šéfe nebudem ríkat pravdu do očí,budem to mírnit sorry...

Greenus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Ty musíš být v životě hroznej ufňukanej kokot.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa 99,99% komentářů od tebe je zbytečných a nesmyslných, jako chápu že jsou různé duševní nemoce ale tady už přestává být legrace, a pokud jde o trolling tak to se moc nedaří :D

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde Naopak darí sa jak vidím aj ked to neni zámer! 👌 Martine klidne to zmaž ale na ban to neni a ty mínuská to je snád moja vec né... Sorry ešte raz mne se tá hra proste nelíbi,ale zmaž to radši,nechcem provokovat...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Původně jsem chtěl smazat hned tu první provokaci. Pak jsem si ale řekl, že lepší dopad pro úroveň diskuzí na Zingu bude mít, když si na konkrétním příkladu ukážeme, jak diskuze nemá vypadat a že se tu chceme bavit konstruktivně, konkrétně, k věci a s respektem jeden k druhému.

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ja len píšem kritiku ale na rozdíl od iných sem tu ešte nikoho neurazil slovne,takže toto berem robíš to dobre,len to sony nadržaní je trochu okaté,ale dobre berem...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Nadržování Sony? Zrovna minulý týden jsem se v podcastu rozplýval nad několika hrami, oznámenými pro Xbox Series X a nad novým Paper Mariem pro Nintendo Switch. Nemluvě o tom, že jen kvůli Half-Life: Alyx jsem si koupil nový VR headset. Já opravdu platformy neřeším, zajímají mě všechny kvalitní hry.

Krabat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Nekrmte trolla! To je jediné řešení. Troll si udělá názor za půl hodiny a pak se tu baví další dny nad podobně marnými diskuzemi.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Nechceme provokovat ale napíše provokaci idiot XD a jsi fakt borec že si koupíš hru a za půl hodiny ji vyhodíš chudáci rodiče co ti to musí platit XDDDD by mě zajímalo jakou open world hru si hrál a bavila tě určo napíše GTA XD

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Tak hry si kupujem sám vydelám si celkom dost mám sice len 35 ale už zarobené mám neco a GTA 5 byla pecka rovnako jak RDR2 princezno... 😉

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa v tom věku bych čekal už trochu rozumnější vystupování než vystupování na urovni puberťáka

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde Ja sa tu chodím zabavit,ale väčšinu názoru myslím vážne,len to občas trochu okorením,ale jak ríkam za názorma si stojím... Ale neni to o mne,možem ti byt ukradnutý... 😉

Tom

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Jestli skutecne tomu zhluku detskych pokriku rikas nazor, mel by ses vzhledem ke svemu veku nad sebou zamyslet. Jinak neverim ti ani omylem, ze sis hru poctive koupil a po pul hodine zahodil. Takovy rozdil mezi marketingem a skutecnou hrou opravdu nebyl.

Duuku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Takze sem chodis ostatni schvalne nasrat a hadat se protoze se nudis, uz z principu bych ti dal ban at se bavis nekde jinde a neotravujes tady nam ostatnim normalnim zivot

Michal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa 100 ľudí 100 chutí

Zeslonatrus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Tomas Versa: Mě to taky nebavilo. :D

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
5. 8. 2020 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedávno jsem to začal hrát na PS4 a musim říct, že audioviuzální stránku zvládli na výbornou... Nechápu, proč jsem tu hru nakoupil už dřív

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
5. 8. 2020 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys Já kromě jiného žasnu nad tím hudebním skladatelem (Joris de Man). Celou dobu jsem měl pocit, že poslouchám nějakou "Hollywoodskou klasiku" typu Bear McCreary. To té "epičnosti" a atmosféře hry také hodně pomáhá.

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
6. 8. 2020 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Přiznám se že jsem o tom skladateli nikdy neslyšel až do teď. A ten jeho 4 hodinovej OST na Horizon je neuvěřitelnej!

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
6. 8. 2020 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys Yup, taky ten soundtrack poslouchám už týden nonstop od rána do večera při práci i na cestách 🤭 Joris je zřejmě interní zvukař/hudebník toho studia, takže jeho hudba je opravdu "jen" v jejich hrách (Killzone měla taky úžasné soundtracky).

Michal Jonáš
Michal Jonáš
Level 8 Level 8
5. 8. 2020 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys Jo, na PS4 je to třebas s God of War jedna z nejkrásnějších her vůbec.

Reklama
Reklama