Zpět na článek

Diskuze: Recenze New World - tajemný ostrov vítá dobyvatele

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to lehké oddechové MMO kde stačí hrát denně pár hodin a nic vám neuteče. combat je super jediný problém vidím v tom že to je spíš vhodné na duel ne když po Vás jde několik nepřátel naráz. Samozřejmě PVP je cílovka tohoto MMO ale i PVE je dost zábavné když ho kombinujete se sbíráním surovin , kácením atd.. Za mě to je CHAOS který dopadl překvapivě dobře.... s čím mám problém že hra stále likviduje GPU řady 3000 Samozřejmě když si člověk pošteluje nastavení a limituje max spotřebu GPU tak to přežije ale tohle by proště měl Amazon řešit jako PRIO ... Nicméně vidím v tom velký problém jako u Outriders kde cca po 3 mesících nebylo co dělat ....

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
17. 10. 2021 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, doba zhruba 17. století, magický ostrov, "corruption", co sužuje všechny - že se v Amazonu koukali na tohle RPG pro inspiraci? :)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
17. 10. 2021 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ristan Přesně, také mě to napadlo :-D

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
16. 10. 2021 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předně: díky za parádní, obsáhlou recenzi. Takové mám velmi rád! Skvělý souhrn. Rád bych se tě Davide zeptal, jak je to tedy s to grafickou náročností (vím, že o tom píšeš), respektive s požadavky, které jsou na Steamu i jinde. Minimální nároky mi přijdou na takový kolos a při tak krásné grafice jako vtip. Co třeba konkrétněji taková 1060 GTX 6 GB + 24 GB RAM (ptá se kolega z práce). Já připojuji svůj dotaz s 1080 GeForce. "Dalo by se to?". Díky za odpověď. https://i.imgur.com/Y2LCh8f.png

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
17. 10. 2021 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Zdravím, díky za pochvalu :-) Na obou zmíněných kartách si hru zahrajete (1060 na low-medium a na 1080 na high). Tedy pokud se bavíme o rozlišení FHD. Co se týče velkých pvp bitev, tam už je to problém enginu. Optimalizace je špatná, ale vypadá to, že spíše přeje právě starším kartám.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
17. 10. 2021 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Díky moc za odpověď.

lukinho017
lukinho017
Level 26 Level 26
16. 10. 2021 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Průměrné MMORPG, je dost lepších her v tomto žánru. Úspěch má teď jen díky velkému hypu, grafice a že je od Amazonu.

David

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Typicky prumer 5/6 z 10 nicim zajimave, nicim originalni leda tak svetem a tim myslim scenérie, mozna i craftem. Pve ve Hre je nula na recenzich je krásně videt ze v tom zanru je takova sed, ze za pve kontent se da brat 2 dungy na 60 lvl a mrtvy corrupted portaly ktery chodi max premade skupiny na lvl zbrani nic vic jako bohaty nebo dostacujici na company co ma bilionovy rozpočet je trok 2021 a muze si vyhrat. Ta hra je z bastlene x mmo dohromady s doufejme ze to bude fungovat ta hra kloubi vic veci ale nic nefunguje poradne :). Pvp je silena nuda. World pvp neexistuje pro solo hrace aby nenarazil na gangbang ci premade. Utok obrána je jen a pouze o tancich a healu nic vic. Nesnazte se mi to tu vymluvit na bete a na launchy mam vic jak 250h a tich bitev celkem dost a jedina taktika co je je rush point nasrat se vsichni na bod a healeri healovat VSE. Uzasne zabavne.a to si ten mod jeste ani nemusite zahrat kdyz vas leader nevybere, dalsi naprosto stupidni system. Questy jsou naprosto priserne v kazdym meste jsou stejne na kazdem town boardy se toci furt ty stejně stupidni questy dokola. Pvp questy jsou naprosto vysmech designerum ktery je delali protoze jsou tu v podstate jen 5 a porad na stejnych mistech. A pvp quest zabij 5 bazantu je neskutecny vtip vsech vtipu. Pribeh je v tehle hre non existecni. Nic co by vas v tahlo do toho sveta a pohltilo vas tu proste neni. Proste vas to vyplivne a uz vas to navadi na posekej 5 stromu. Tohle je pribeh nebo zabij kostlivce s trochou okecani , zadne cutsceny nic, tyvole i indie studie maji lepsi pribeh a sem tam cutscenu na vyrobeni atmosky nez tohle, komedie. Jak rikam 2.dungeony po lvl 60 a 65 portaly. Housing system vas pohlti a nepusti? Jako vazne vzdyt tam ani nejde poradne nic delat. Znate hru Swords of legends online to je housing system i to ESo ma lepsi housing system. I ten debilni rift.. Nerikam ze to je spatne ale opravdu opet jen ukazka toho jak tenhle zanr stagnuje kdyz i tohle se da nazvat necim co cloveka nepusti. Vzdyz je to silene prumerny mysleno ten system. Bugy, cheesovani nepratel, neexistujici plavani chodite v texture to jako mysli amazon vazne? Sharing questu neni, na spotech je tisic lidi takze splnit nejake wuesty typu zabij mebo stahni zvire z kuze je misto zabavy neskutecny opruz, protoze tam muzete vykydnout na hodinu. Protoze je nutnost dat do npc urcity dmg sby vam to zapocitalo a p tom ze ho pak stshnout z kuze muze jen jeden ze 100 je prasecina lvl hadr. Nebo spis medomysleno. Zadny poradny content, po tydnu uz behalo tuna lidi na 60 s pomalu vymaxovanym craftem. Ja jel pomalu a 50 jsem dal jak nic pro mmockare tam opravdu za mesic dva nebude co prptpze to co tam je, uz bude nudit. . Expedice nicim nezajimave, nic kam bych se chtel vracet. Zadne mechaniky ktery by cloveka k nezvládl z pubem. Abych to schrnul na NW je dokonale videt ta znudenost lidmi MMO zanrem co tu zatim jsou. Ze i takový prumer cisty rumer dokazi vyhypovat do takovych vyssin a prumerny obsah a jeste v horsim zpracování nazvat necim co tu snad jeste nebylo. Nechapejte me spatne abycj nehatoval. Ta hra ma krssny svet, ta doba tomu sedi, na exploring jak delany. Craft je super. Ale absolutně selhava v tich core mmo veci. Tak ci tak zakladnu si to najde ne ze ne, ale opravdu to neni nic z ceho si fanousek sedne na zadek, cisty prumer a prave od company co ma neomezeny kapital, pretahal tunu vyvojaru ze slavnejsich mmo bych cekal proste neco vic. Nez jen z bastlene mechaniky jinych mmo. Cekal bych neco sveho originalniho. .

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strašně dlouho jsem o NW uvažoval, i jsem se jednu dobu na to dost těšil a nějak po letech ve mě vzplála chuť znovu se ponořit do nějakého MMOčka. Nakonec jsem se ale rozhodl šáhnout po FFXIV, kde je prostě kvalita už prověřená ale hlavně, NW nevypadá jako základ špatně, bohužel mám ale pochybnosti o tom, že ta hra dovede růst a zlepšovat se, což mě mrzí, protože zasazení a vizuál se mi líbí.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
16. 10. 2021 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech FFXIV je samozřejmě jistota ❤️ Ale jinak to, jak bude růst a zlepšovat se New World do značné míry závisí na jeho úspěchu - který se zatím zdá být mimořádný (trhá rekordy) 👁️

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak nebylo by to poprvé, on hlad po nějakým novým MMO už je dlouho a není to první ani poslední, který zazáří jak napalm a nakonec zhasne, ne že bych to NW přál ale nějak mám ten pocit, že to není studio, který by šlo jen k lepší zítřkům jako třeba FF. Upřímně, nejvíc mě mrzí že se neuchytil Wildstar, to MMOčko mělo strašný potenciál jenom kdyby dostalo trochu času, stejně jako Warhammer Online, který umřelo jen proto, že přišlo až po WoW, a přestože všechno dělalo líp tak prostě WoW už byl zajetý a taky lidi zapomněli že endgame chce čas a ani WoW ho nemělo přes noc. Jinak zatím si ale na FF nemůžu stěžovat, poprvé co hraju MMO s gamepadem a musím říct, že jsem mile překvapen a hlavně komunita, hned první den lísteček nad hlavou a objímali mě dvě zaječice s lv 80, takže MILF jak mají být :D Bard tam brnká nějakou populární melodii co znám leda z rádia a u něho hlouček trsajících hráčů atd. Dost to vrací vzpomínky na časy, kdy jsme šli k skákavému poníkovi s kamarády jen tak nasát atmošku a hodinu kecali u toho :D

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
16. 10. 2021 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Já se vrátil do GW2, poprvé po 9 letech konečně updatovali engine Nízké fps to má ve WvW pořád, je tam malé zlepšení, zatím mě to ale baví, že možná i koupím nějakej datadisk, ale sere mě, že vlastně ze mě udělali F2P hráče i přesto, že jsem si base hru tenkrát koupil za plnou cenu.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Jo, GW2 taky má svoje kouzlo, chtěl jsem ale něco neokoukaného a nového, ne se vracet k něčemu kde jsem už nějaké ty hodiny nechal. Ale rozhodně ani GW není špatný, i když jedničku s datadisky jsem si asi tehdy užil mnohem víc.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
16. 10. 2021 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechno průměr, je to rozbitý, nedodělaný a Amazon na to sere, takže 7/10 . Navíc ta rozmanitost nepřátel je prý dost bídná a na combat systém je taky dost stížností. Hra byla dělaná jako hardcore PVP a poslední dva roky, místo toho, aby hru pěkně vyleštili, tak to narychlo předělávali na PVE a podle toho to tak vypadá, PVP je asi fajn, ale když vás reportuje dost hráčů, tak vás hra automaticky zabanuje, žádný manuální check od člověka tam není, takže se to samozřejmě zneužívá.

Norjed
Norjed
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 No hele cca po 100h muzu rict, ze se da souhlasit s hodnocenim 7-8 z 10ti. Za mne.. combat je proste jinej, proste musis mirit, neni to jak WoW, ze si neco zatargetoval a litalo to tam uz samo, na druhou stranu je efektni, kdyz se napr. napřahuješ, ten mob uhne a tobe se ve vyskoku povede otocit taky a jeste mu dat flakanec, to je pomerne uspokojujici :) S tim PVP mas pravdu, nicmene o PVE si rekli sami hraci a neni to nijak tragicky, zamakat jeste musej predevsim na endgame. To reportovani uz fixnuli v poslednim patch notes je to vysvetleny. Jinak ale je to pro me oddechovka.. ten system ukolu muze nekomu vadit (co si budem, ono se moc jinyho stejne vymyslet neda), i WoWku trvalo tak 3-4 datadisky nez zacal ty questy nejak "obohacovat", na druhou stranu je ta sablona i trochu osvobozujici (protoze se opakuje vetsinou zabij, seber, prines) ze u toho proste nepremyslis.. a koukas po okoli a explorujes. Mne treba nabavilo ani FF a WoWko uz moc taky ne, takze je to takova relaxacni vec, Amazon ma neomezenej penezovod a poprvy neco trochu uspesnyho, takze pochybuju, ze by se na to vysrali.. uvidime :) JInak hraju na 2k, full detaily.. na 1080Ti, vypada to fakt pekne, visual je povedenej. Fronty uz jsou taky poreseny, maximalne ted clovek u plnejch serveru narazi na frontu v jednotkach az desitkach lidi, coz je otazka par minut, takze v pohode. Jeste se da ocenit samotnej kod hry a stabilita, protoze i pri tom launchi, kdyz uz se vam teda povedlo dostat na server, tak ta hra nepada.. za tech 100h sem nedostal jedinej disconnect, ani mi to nepadlo, coz je treba taky ocenit, jelikoz to teda ani dneska fakt neni standard (bohuzel).

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norjed Mně hra několikrát spadla kvůli RGB softwaru v PC :D

Norjed
Norjed
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Aha, tak ja sice taky blikam, ale nechal jsem to nastaveny tak jak je to v zakladu a soft pouzivam od NZXT, kterej problem nemel ;)

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Lidé si budou stěžovat vždy. Je potřeba brát to s rezervou. Hra si 7/10 určitě zaslouží, zábavná je. S ban systémem máte nicméně naprostou pravdu.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stoupá hodnocení... nedávno měla hra kolem 60% na steamu a teď už 73% ... že by se první vlna rozmazlených děcek, co musí mít všechno hned, vybrečela a teď už to hodnotí jen seriózní hráči ? mě celkem láká v tom utopit 200 hodinek ale odrazuje mě frustrace z opakovaných vedlejších questů ... navíc tam nejsou mounti a nejde tam plavat... a ani létat vlastně :/ spíše počkám tak rok až mi to nedočkavci bez života pořádně otestují, až to pořádně opatchují a třeba přibude i ten mount ... MMO jsem dlouho nehrál, 2 roky zpět jsem testoval WoWko ale málem jsem se poblil z té pomalé chůze... už mi není 15 abych zabíjel život v pomalém MMO ...

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Vidíte, na absenci plavání jsem úplně zapomněl. Díky! Hodnocení na Steamu se nedá brát jako výstup, jelikož byla hra lynčována kvůli počátečním problémům se servery. A těch side questů se zase tolik nebojte, ono to tak nějak zapluje pod povrch hratelnosti. S tím časem ale máte pravdu. Také už pomalu brzdím.

Norjed
Norjed
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Jo na plavani jsem taky zapomnel, to je fakt otres, to je pravda :D S tim by neco meli delat.. ono celkove diky tomu svetu ma Amazon neomezeny moznosti.. pridat treba nejaky lode, jako ma Black Desert, plavani.. nejake lehke podvodni lokace atp. ..to by bylo paradni, no naslapnuto nemaj spatne, uvidime kam to dotahnou

Denvenbum

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dejví Bernáre: Jakou máš kartu na které hru hraješ, pořád gt 710? :D :D

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
16. 10. 2021 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Denvenbum Je to napsáno v recenzi :-) 3070Ti

Reklama
Reklama