Zpět na článek

Diskuze: Recenze Watch Dogs: Legion

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ripper
Ripper
Level 19 Level 19
21. 10. 2021 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od hry jsi nečekal vůbec nic. Koupil jsem ji ve slevě hlvně protože mě bavila jednička i dvojka. No a trojka nepřináší nic nového jen prostě tu starou dobrou klasiku zase trochu rozšířila o nové mechaniky a zasadila do nového nádhreného města. Celkově jsem dostal staré dobré watch dogs. Obrovské pískoviště, kde mužu plnit mise, jak se mi zlíbí. Za mě super. 7/10 souhlas.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
1. 11. 2020 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Another shit from Ubishit factory.

Pepa Konev

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani slovo o chybějící češtině...

Ubihnus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby radši Ubi opravil Watchdogs 2 na PS4... koupil jsem si gold edici a ten pass abych mel vsechny DLC a kdyz tam chci udelat jednu misi (musim si promluvit s bezdomovcem Martym v homeless oblasti) tak tam bud Marty neni, a po restartu hry tam lezi a nejde s nim promluvit. Neni to jen muj problem je to celosvetovy u PS4 - Xbx nebo PC nevim.f*ck off ubi. Psal sem na ofiko podporu a tam mi rekli ze musim pockat na patch 😂😂 a tak cekam dal 😂😂

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
29. 10. 2020 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na pc je to zalagovaný až to bolí, vše co fungovalo v předchozím díle v tomhle díle nefunguje a ta optimalizace je příšerná. Ty obličeje těch postav taky nic moc, no uvidíme, co mi zítra ukážeč xbox verze, ale aspoň to porovnám

Mong
Mong
Level 39 Level 39
29. 10. 2020 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mythix a na cem hrajes? Mas moznost zkusit i dlss? Mam rtx 2060, ktery dava zabrat uz i Ac:O, ale tady jsem si rikal, ze by mi to prave diky dlss mohlo bezet i lip, byt vlastne ani nevim, jestli ty hry pouzivaji stejny engine

Mythix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong dlss to zhoršuje, tak nemám úplně tu nejlepší grafiku, ale jiný novy hry mi takový problémy nedělali, navíc jsem se dívala na stream, kde typek měl úplně tu nejnovější grafiku a jelo mu to hodně špatně

Mong
Mong
Level 39 Level 39
29. 10. 2020 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mythix jak to dlss zhorsuje? Blby je, ze to neni na steamu, takze si to ani clovek nemuze vyzkouset, aby aspon vedel, jak mu to pobezi

Brekeke

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mythix Jakože co? Mám gtx 1070 oc+ r9 3900x+ 16 hb ddr 4 3700mhz. Hraju vše na hight ve 2k. Nevím co bys od optimalizace chtěl? Optimalizace by byla jeden z plusu při recenzi. Podle mě alespoň...

Johny
Johny
Level 20 Level 20
1. 11. 2020 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Brekeke To je asi jediná hra, kterou musím pro minimálně 60fps mít nastavenou na střední detaily. S RTX 2070 v 1440p rozlišení. Jo, tady musí být sakra něco špatně. Sice hraju na mix vysokých a velmi vysokých + něco málo na ultra, ale fps mi poskakuje mezi 30-50. Průměr 40-45. Thank fuck for Gsync, s takhle nízkými fps bych na starém monitoru nehrál. I u HZD se letos stěžovalo na optimalizaci, ale i přesto hra vypadala a běžela daleko lépe než tohle. Tahle série na tom nikdy nebyla s optimalizací dobře.

Mighty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

UBI+, za těch 16 Eur si to rád zahraju, měsíc je dlouhá doba

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně toto jsem očekával, generická hra, kde už jsme všechno několikrát někde viděli. Nic originálního, pouze ctrlc a ctrlc. Klasika ubi

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
28. 10. 2020 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan *ctrlv nebo bychom ji nemohli hrát

Ijacek.007
Ijacek.007
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě jednoznačně zklamání lokalizace. Jednička mě bavila dvojku jsem dorhal ale už mě tak nebavila a bez tohoto dílu se zatím v klidu obejdu.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

7/10 - takže to prakticky nestojí za hraní pokud to nedostanete zdarma nebo za cenu svačiny. Vůbec nejsem překvapený.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hra je děs jako všechny watch dogs škoda že ta 1 neměla tu grafiku co slibovali tenkrát XD za něco takového dát prachy může jen blázen co neví co hrát to už Valhalla je lepší útrata peněz než watch dogs

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad jste lidi nečekali nějaký průlom ve hrání. Pokud ano jste fakt naivní. Furt dokola platíme za nove hry, kde vlastně se nic nezměnilo, jen trochu grafický upgrade a změna lokace. Battlefield 5-Battlefield 3 Modern Warfare 2020-Modern Warfare 2007 A o těch Assassínech nemluvě. Tam z posledních mě nejvíce bavil Unity.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Přesně tak, hlavně si kupte sběratelskou edici za 3500 s kýčovitou figurkou a zlatými skiny. Edit Ona je za 4 tisíce jak koukám, tak to je fakt výsměch za cca 12 hodin hraní hlavního příběhu.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
29. 10. 2020 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Nemyslím si, že je ti něco potom, kdo za co utrácí své peníze. To za 1. A za 2, každý ví, že za nastřádané uplay bidy, kterých máme každý hromadu, máš -20% na vše ;-) Neznám nikoho, kdo by si kupoval CE od Ubi za plnou palbu.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
29. 10. 2020 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Ne není, já jim to taky nevyčítám. Jen si o nich myslím svoje. A o lidech co se vyznají v ubisoftích slevách a mikrotransakcích taky :D .

Ondr4H

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak jestli se dá projít příběh u takové velké hry za 12 hodin tak to je pěkná slabota ... Lidi nadávali že Mafia se dá projít za podobnou dobu, jenže ta neměla žádné velké ambice a stála tisícovku.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondr4H Pokud člověk běží jen hlavní mise na nejnižší obtížnost. Ochudí se tím kromě jiného o několik super vedlejších misí s unikátními nápady/mechanikami.

BEZJMENA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel 1. Šlo by nějak rozepsat, o jaký vedlejší mise se jedná ? s unikátními nápady/mechanikami, co není tolik typické pro Open World hry ? co jsem tak viděl, a slyšel, tak je to naprostý generátor, kde někdo potřebuje pomoct, nebo získat něco, nebo nějakou blbost hacknout, což se nemůže jednat o super vedlejší misi, když zajdu dál, tak takový Red Dead Redemption 2 má kvalitní vedlejší mise kde se dá říct že jsou super, a ty hlavní ? to se může Ubisoftu jen zdát. 2. verbování postav - to se mi zdá taky bláhové, o revoluční ani evoluční mechaniku se říct nedá, pač tohle už bylo v GTA SAN ANDREAS v uživatelských mod serverech, a typu mise , že něco někomu pomůžu ukrást auto, a pak mám svého " pokémona" nebo nějaký ho "legendarního pokémona" to mi přijde naprosto hloupoučké jak provedením tak se vším, korunu tomu dává, že si mužů za reálné peníze pořídit " pokémona". klasický Ubisoft.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BEZJMENA 1. Např. souboje dronů v Londýnském oku, všemožná puzzle typu Big Ben nebo nanorobot uvnitř počítače apod. Postoval jsem tady v diskuzi video, kde jsou ty věci i vidět. 2. Tady se prostě neshodneme. Ty uživatelské mody k tomu určitě neměly takový servis všemožných interakcí mezi postavami a celkového zapracování do příběhu hry.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel A ty mise vydají na kolik minut? Extrémní jízda v mafii mi dala zábavu na ty čtyři hodinky a výzva to byla.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Několik hodin ty vedlejší mise určitě zaberou, naskakovaly i po dohrání hlavního příběhu.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
29. 10. 2020 02:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Děkuji, k domnělému rozsahu a ceny hry to teda žáden zázrak není...

Brekeke

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No 7 je krásne hodnocení a utvrdilo mě v tom, že si hru uziju na plno. Četl jsem dnes i recenzi na tiscali a chtělo se mi blít. Nevím kdo to psal a je mi to jedno. Už se tam asi nikdy nekouknu. Občas si po vybraných recenzi z našich končin, říkam, že si už brzo udělám čas a začnu recenzovat taky. Jsem fanoušek série, ale objektivita by měla být na místě. Každý výtvor má plus a minus. Stop recenzim podle hatu na internetu. Mám dost názoru že ubi dělá hry pod hodnocení 5. Udělejte vlastní. To že vám ta hra nesedí není důvod ji nevytvořit. Mě např. taky vždycky přišlo TLOU jako totální pi*ovina. A nemyslím 2 díl. Ale i první. Ale beru to. Má to světla místa, ale i temná. GTA V mě nechytlo od vydání. Prázdna plocha plná nesmyslů. Ale beru že to lidi hrajou. Prostě "pokud se mi hra nelíbí a nehrál jsem ji, nebo to ani nemám v plánu, držím hubu"

bokas
bokas
Level 42 Level 42
28. 10. 2020 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Brekeke Běž na Indiana tam tomu dali 8 , to se ti bude hezky číst , ale hate na hru je tam možná ještě větší než tady a na games zas lidi s recenzi vesměs souhlasí.,,,,,hmmm tak kde bude chyba...

Brekeke

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Já ještě nehrál, ale chystám se a pak budu moudřejší. Jde o to, že někteří čekájí nemožné. Ta hra je pořád to stejný co od začátku. Tady přidali akorát ty jejich APC. A? Nepotřebuji tam mít jízdní model jak ve forze. Auta jsou to poslední, co mě tam zajímá. Je to pořád stejný engine jak první díl. Bylo jasný, že to bude zase podobný. Stejně tak jak celkový gameplay. Zasazením se mi tento díl líbí nejvíc a město vypadá nádhere. A jestli má někdo problém s vysokým hodnocením. Je to nesmysl. Viděli jste někdy jak vypadá hra s velmi nízkým hodnocením? Asi ne, že. Já ano, ale stejně jsem plno takových hrál. Prostě jen proto abych to vyzkoušel sám. Papouskovat cringe rozmazlenych děti.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
28. 10. 2020 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Brekeke Jenže oni tu hru tak propagovali , že to bude sakra něco , místo toho je to opět to samé v jiném kabátu ,tak ze to rozhořčení naprosto chápu a označovat někoho za dítě , protože tohle nechce podporovat ...??? Tak kde to jsme....

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
29. 10. 2020 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Brekeke Ty budeš asi hodně jednoduchej. 5/10 je reálný hodnocení toho braku. Nicméně je smutný, že takových jako ty je asi víc a tak Ubisoft se nemusí vůbec snažit

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 10. 2020 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K diskuzi o známce, která se tu vede pravidelně pod každou recenzí: Spousta lidí se tu diví, že zde většinou hry nedostávají 5/10 a méně. I když, výjimky jsou i tady na Zingu- za poslední rok Generation Zero 4/10, Left Alive 4/10, Fade to Silence dokonce jen 3/10, a určitě si někdo vzpomene i na další. Většinou ale tak nízké hodnocení opravdu nebývá. Proč tomu tak je? Důvody jsou dva: - jednak si každý recenzent obvykle vybere k recenzování hru, o které předpokládá, že ho bude aspoň do jisté míry bavit a většinou ho aspoň do jisté míry opravdu baví - druhým důvodem je, že na slušném herním webu se zpravidla nerecenzují ty vyloženě odpadní hry jako miliontý klon Flappy Bird, hry vytvořené jen kvůli trofejím, hry skoro nefunkční, nakreslené jak předškolním děckem, absolutně nezajímavé a vyrobené párem nemehel, kterých jsou mraky (těch her i těch nemehel), a které právem sklízí hodnocení 0-4. Watch Dogs, ať už si o té hře myslíte, co chcete, je pořád funkční hra s nádherným audiovizuálem, slušnou výpravou a více či méně zábavnými mechanikami. Jasně, je určitě spousta her, co jednotlivé aspekty zvládají podstatně lépe, je ale třeba si uvědomit, že existuje i obrovská spousta her, které jsou na tom ve všech ohledech mnohem hůř a to je v hodnocení třeba rozlišit, a proto Watch Dogs Legion má víc bodů než třeba výše zmíněná Generation Zero. Mimoto je třeba k hodnocení číst i vlastní text recenze, když v něm recenzent bude vychvalovat herní mechaniky, které ze srdce nenávidíte, a naopak, pak musíte počítat s tím, že ani ve výsledném hodnocení se s recenzentem neshodnete. Nakonec, je to jen názor jednoho hráče, ne všeobecná, neměnná pravda. Edit: Ještě příklad z české kuchyně: když si budete pokaždé v hospodě dávat řízek, nejspíš vám brzy poleze pěkně na nervy. To ale neznamená, že v té hospodě smaží řízky špatně, jen jste se jich už přejedli a nejsou vám po chuti. S hrami od Ubisoftu je to stejné, Ubisoft dodá svůj standardní řízek, sem tam lehce jinak kořeněný, no a někdo může řízky konzumovat furt a jinému stačí dva tři za život a má dost. Ten řízek je ale pořád stejně dobrý, jen každému zrovna jinak chutná, podle toho, kolik těch řízků už snědl.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
28. 10. 2020 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Promiň ale nebudu omlouvat herního giganta co má na to dělat hry jako Rockstargames a CDPR ale raději se rozhodně udělat tyhle generický hry. Jo furt to má nějakou úroveň a furt se to prodává ale jestli nevidíš jak s prominutím se snaží Ubisoft každou další hrou jen co nejvíc ojebat hráče tak jsi slepej. Defakto jen zkouší co vše jde udělat více genericky a aby to co nejvíc ušetřilo vývoj. A jak sám vidíš tak dle posledních kroků Ubisoftu to dochází už i hráčům a přestávají to kupovat. A taky je docela blbost srovnávat firmu co má na to budget dělat tu "big" ligu se středními studii. Ale však to je jedno, dál je braňte ale nečekejte zlepšení 😂

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 10. 2020 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Jak jsem psal, dělají takové řízky, někomu to vyhovuje, někomu zas ne. Za sebe to nijak nehodnotím, se sérií Watch Dogs nemám až tolik zkušeností, abych si to mohl dovolit- dohrál jsem jedničku a teď se zajímám o trojku. Kvalita hry podle mě nesouvisí s velikostí firmy, i pidistudia jako Amanita nebo ne o moc větší Ninja Theory dokáží udělat prvotřídní hry, a naopak leckterá velká studia jako třeba Bethesda dokážou vydat nechutnou prasárnu. Čekat lepší hru jen proto, že na ní dělá víc lidí, je blbost- už jen proto, že víc lidí znamená i víc akcionářů a idiotů ve vedení. ;) Ještě doplním, že hry od CD Projektu RED či Rockstar North tu taky mají většinou po právu známky 9-10/10, ne "pouhých" 7. Rozlišené je to dobře, jen někdo pořád bude hledat důvody, proč by jeho oblíbená hra měla mít víc a nenáviděná míň.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
28. 10. 2020 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tak jestli se bavíme o kvalitě hry a ne její velikosti tak je hodnocení ještě horší ;) protože jediné co je na těchto hrách hlavní tahač jsou věci jako grafika a velikost což je věc právě těch peněz. Ano s tím souhlasím že menší studia dokáži udělat lepší hry ale většinou je to strašné riziko viz Evil Within 2 a to je právě ono že je smutné že push to limits hry dělají studia které díky tomu můžou zkrachovat nebo zazářit (CDPR) a Buggysoft raději zvolí nudnou šablonu. "čekat lepší hru jen protože na ní dělá víc lidí je blbost" To jsem nenapsal, já napsal že ta firma má na to dělat skvělé hry. (Protože je rozdíl když máš na hru několikanásobně větší budget a můžeš přidat daleko více mechanik)

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 10. 2020 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM V recenzi se odjakživa hodnotila kvalita, nikdy kvantita, to snad není novinka, ne? :D Právě proto, že ta hra má nádhernou grafiku a živý herní svět, už musí jen za tohle dostat nějaký ten bod a nedostat 0/10. Mechaniky jsou sice stereotypní a já osobně bych uvítal u Ubisoftích her větší inovaci (nebo naopak návrat ke kořenům, když některé série v posledních letech vykročily špatným směrem), jenže nelze říct, že by nebyly zábavné. Zábavné jsou stejně jako před lety, i když teď už dost ohrané- i tak ani tahle kategorie nelze nechat bez bodu, na nulu by musely být herní mechaniky absolutně nefunkční a jen a pouze frustrující. To nejsou, protože minimálně na nějakou chvíli zabaví. Dál tu máme úplně revoluční způsob vyprávění a tvorby herních postav, to je taky za nějaký ten bod a v tomhle aspektu by bylo namístě odpustit si řeči, že se Ubisoft bojí experimentovat a drží se jen svých šablon. Slušná hudba, slušný příběh? To nemůžu hodnotit, ale jsou to případné další body. A když se nakonec všechny kategorie sečtou, tak se hra na nějakých 6-7 bodů v pohodě vyšplhá.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
28. 10. 2020 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot S některými věcmi souhlasím.. hlavně to zpět ke kořenům.. :D Ale ještě že jsi to nakouskl.. ta nová "revoluční" technologie NPCs a příběhu :D Příběh si netroufám hodnotit protože je je něco co je mi vlastně jedno ale ta technologie NPC tomu více škodí než přináší, nejenže se nevytvoří takovej vztah s postavou ale ještě jak je vše děláno genericky a pomoci AI tak postavy nemají skoro žádné emoce a je to vše tak strašně robotické.. A zase jsme narazili na to že Ubisoft size má peníze na vývoj těchto technologii ale opět při vývoji hry kašle na detaily a dělá vše genericky. Hudba je zase věc peněz a kupování licence.. :D Prostě nejlepší mechaniky jsou věci co jsou díky tomu že je to big firma a né že actually chtěli dělat tu hru propracovanou.. To je to zlo a abych se přiznal taky věc co jsem přehlížel když jsem hrával old AC jen protože jsem to měl rád.. Edit) právě že tyto nové technologie mají dělat to že se vývojáří mohou zaměřit na jiné detaily a dělat tak lepší hry a ne že škudlit a škudlit

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Ubisoft jsou mistři v dělání bezcharakterních a bezduchých postav.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 10. 2020 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM naliM: S tím, že je spousta generovaných charakterů nejspíš na úkor sžití se s postavou a jakési struktury vyprávění, s tím bezvýhradně souhlasím, na druhou stranu právě díky této technologii mě hra zajímá, jak se s ní vlastně popasovali. Vzhledem k tomu, že jsou první, kdo se o něco takového pokusil, tak jim i odpustím některé nedostatky, které z toho plynou. Kde mě to ale nebetyčně sere, už roky, je Far Cry. Všechna NPC jak přes kopírák, šílenej záporak, povinná tlupa zhulenejch debílků v čele s Hurkem- tuhle postavu by měli zákonem zakázat- a do toho nemastnej neslanej kdosi, kdo všechny spasí, i když v posledních dílech nemá ani jméno, ani pohlaví. S AC, podle toho, co píšeš, to budeme mít stejně- taky dodnes miluju staré Asasíny, i když se ty hry trochu měnily vždycky až po cca 3 dílech, a naopak inovaci v sérii směrem k RPG a lootu a odklon od stealthu a parkouru nemůžu vystát.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
28. 10. 2020 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Právě že ten systém NPC je podle mě strašná slabina AI mění hlas podle postavy takže defakto nemají žádné emoce, k tomu aby jsi někoho rekrutoval musíš splnit nějaký generický úkol. Čoveče Far Cry moc nejsem fanoušek tak netuším jak to tam je.. ale AC mě štve hodně.. protože před Origins měli možnost buďto udělat skvělou hru s AC mechanikami a to si piš že by se to prodávalo a nebo jen změnit žánr a navodit dojem že je to jiné (uvidíme pár RPG dílů, už teď lidi říkají že je to to samé i když ve Valhalle vidím hodně propracovaných mechanik). Nejvíc mě asi mrzí jak to kašle na samotné zásady série jako volba pohlaví a volby.. to je prostě něco co nemůže fungovat v té sérii.. No snad další díl už bude truly next gen a zase se vrátí zpět..

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 10. 2020 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Na to spoléhám, příští díl by měl začít novou generaci AC hned ze dvou důvodů- jednak trilogie Origins - Odyssey - Valhalla bude ukončena a za druhé ten další díl přijde rok až dva po vydání nových konzolí. Stejně jako když po trilogii AC3 & Liberation - Black Flag - Rogue přišlo Unity, rok po vydání současných konzolí. A upřímně doufám, že to bude zase akční adventura, snad Ubisoft v posledních letech hry jako RDR2, Spider-Man či Ghost of Tsushima přesvědčily, že žánr akčních adventur rozhodně není mrtvý, a když se dobře udělá, tak může být úspěšnější než leckteré RPGčko.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Vzhledem k tomu jak se znásilňuje 10/10 které dostane i třeba jen "docela dobrá" hra tak 7/10 je velká bída. Nejen že se tohle zneužívání desítek promítá do názorů na méně hodnocené hry (já osobně nebudu 7/10 ani zkoušet pokud jí nedostanu zdarma, v brutální slevě nebo na ní není nic zajímavého a originálního) ale také už pak nezbývá nic jak odlišit ty opravdu dobré a výjimečné pro které jsou ty desítky určené protože se jich rozdalo tolik že zapadnou v nesmyslně vysoce hodnoceném průměru který snadno převyšují ale najednou tu pro ně už není známka. Kdyby měl web svůj limit desítkových hodnocení třeba na 4 ročně - vrátilo by to hodnocení váhu, prestiž a exkluzivitu a pak už by se sedmička dala považovat za slušné číslo v hodnocení. Ale jen na tom webu, Proto je jediné hodnocení kterému se dá věřit to uživatelské - ale i to se musí filtrovat.

Lukass

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady ty ubisofti hovna uz by meli zacit novinari hodnotit objektivne. Protoze ty jejich hry souvtak na 4-5/10

Rack
Rack
Level 28 Level 28
28. 10. 2020 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Dostalo to 7/10 což odpovídá průměrné Ubisoft hře. Dnešní "oficiální" recenzenti neznají bodové známky pod 5 u AAA her

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
28. 10. 2020 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Ta 7čka je tak adekvatní bych řekl. Funguje nějak. Není inovativní ve všech směrech. Je to to co známe jen jiné prostředí. 4-5 je za blbě odladěnou hru s bugy. To, že hra někomu nesedí zase neznamená, že by měla dostat hned 4-5 když funguje :)

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2020 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel wow, to uz jako hry dostavaji kladny body i za to, ze "funguji" ? to jsme to tedy dopracovali daleko... podle me to, ze hra alespon "funguje", je samozrejmost a rozhodne ne neco, co by si zaslouzilo extra plusove body

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 10. 2020 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze od Vás mám moc rád, Martine, ale tentokrát Vás Gabriela svým krátkým úryvkem drtivě převálcovala, ten byla vyloženě radost číst a úplně jsem se v něm našel. Zkrátka nová generace recenzentů v nejlepší formě. ;-) Jen malá otázka, když už je v úvodu zmíněné GTA- jde ve hře létat? Ať už ve free roamu nebo jako součást nějaké mise- teď nemám na mysli drony, ale spíš letadla či vrtulníky. Velké díky za recenzi i za případnou odpověď.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Jsem rád, že jsme mohli poskytnout víc než jeden názor a také si myslím, že Gábina píše skvěle 👌 Létat se dá pouze s drony a na dronech, klasická letadla ve hře nejsou (kromě vozidel jsou tam ale ještě lodě, i když těch moc není).

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 10. 2020 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Díky za odpověď! 👌 Lodi na Temži zní celkem zábavně. :)

Marian Letoch
Marian Letoch
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Ano, tomu se říká výtah. Ovšem s recenzí to nemá nic společného. 👌

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 10. 2020 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marian Letoch Někdy je krátký a úderný výtah to nejlepší, co si může člověk přečíst. 👌 ;)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2020 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hry od Ubi si kupuji pouze kvůli fascinaci jejich světy, které umí parádně vystavět. Ale jinak... questy - nepamětihodný odpad, příběhy - odpad, grafika - na dnešní dobu již jen lehce nad průměrem. Přesto, protože mám na rozdíl od mnoha lidí Watch_Dogs (jedna) rád, jsem si koupil CE Legion (a CE Valhally). Přesto od samotného začátku tvrdím, že to bude nejhorší díl, což se splnilo... Konkurenční web napálil 5/10 a světové známky se drží na 6-7/10. Nečekal jsem víc. Chtěl jsem si užít dystopický Londýn, Orwellovskou atmosféru 1984 a brexit, který se zvrhnul na pořádné občanské nepokoje. A byl jsem také nadšený, když jsem viděl první screenshoty a temnou verzi města. Jenže pak nás PR začalo zásobovat tím shitem "rekrutujte kohokoliv" a bylo mi jasné, že tím tu hru totálně zabijou. A také že ano. Místo dystopie jsme dostali "óóó tak strašně cool a funy" postavy jako včelaře, iluzionistu, týpka, co se natírá na zlato a dělá že je oživlá socha, Jamese Bonda, řidičku sanitky, důchodkyně a dělníka. KDO, PROBOHA KDO CHCE ZA TOHLE HRÁT??? Zlatej, platinovej, titanovej AIDEN PEARCE, na kterého tolik lidí nadávalo! Zlatej!!! Jednička měla aspoň nějaký příběh a motivaci a byla asi tak nekonečněkrát uvěřitelnější než TOHLE... Už dvojka se snažila jít cestou cool bandy puberťáků, ale to šlo ještě zkousnout, ale TOHLE? To je prostě krok do lejna... Přesně jsem věděl, že to takhle dopadne. Tu hru zachrání pouze season pass, kde bude Aiden a jeho příběh a půjde s Aidenem projít celý Legion. Čili si počkám na něj. Do té doby se budu věnovat Valhalle, která zasazením, světem a postavami jak ze seriálu Vikingové, je asi tak o milion světelných let dál než Watch_Dogs: Legion. Ano, sice jsem si ho koupil, ale rozhodně se těším 100x víc na Valhallu, která mi vyplní čas před Cyberpunkem...

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus V tom je to právě krásný, že za včelaře a babičky vůbec hrát nemusíš :) . Můj tým taky rozhodně bude víc při zemi, než to, co vidim v drtivý většině videí na YouTube.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2020 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Za mě je to nesmysl. Jsem rád, že budu moci hrát pouze za Aidena a na to si také počkám. Ostatně celé je to nesmysl i v tom, že ty schopnosti jsou naprosto imbecilní. Už vidím jak 200hodinovou hru procházím s iluzionistou a nepřátele hypnotizuji. Nebo jak se při příjezdu nepřátel stylizuji do pózy a "proměním" se tak v sochu. Nebo jak se s rozklepanou babkou (ó jak strašně vtipné) belhám někde po střechách. Stejně si všichni vyberou postavu a do vínku jí odemknou perky, aby se to vůbec dalo hrát rozumně. Čili vše ostatní je vlastně zbytečné. Jen díky tomu naprosto zařízli pořádný příběh jedné jedinečné postavy, na které by mě záleželo, zařízli atmosféru, protože z toho udělali lunapark, kýč, neony, cukrbliky a cylindry. Chtěl jsem Watch_Dogs první díl, ale ještě temnější. Ale ta série zcela evidentně jde potom, co je cool. Stává se z toho hra pro lidi, co sledují streamy a v televizi primu cool. Za mě palec dolů. Zničili celou hru. Doufám, že Aiden přinese do Londýna pořádnou temnotu a projít s ním Legion bude aspoň trochu dospělejšího rázu. Veliká škoda, ale čekal jsem to. Těším se na Valhallu a Cyberpunk.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
28. 10. 2020 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Já dostával minusy nebo jsem řekl, že je to přeskinovaný WD2 Kiddos Edition a ejhle. Už to tu je. Já čekám na Wrenche a dohraju to s ním :D Ale zkusím najmout nějaké normální lidi a udělat si partu normálních lidí byť bez nějakých speciálních featur. WD1 - naprosté bomba detaily, zpracování story a maličkost (třeba to jak si člověk sedl do auta, pak zacinkaly klíče, zapípalo a pak teprve nastartoval wow efekt). WD2 - tady už to šlo trochu z kopce, ale byl jsem rád za jiné prostředí a navíc to ascii retro mě fakt bavilo a líbilo se mi hodně (jenže tady už měl panáček nastartované dřív než sedl do auta - to je to samé u GTA 5 a evidentně tady u Legionu WD3 - ok futuristický Londýn. Řekl bych trochu near future oproti Cyberpunku, ale už to taky není pro mě hra. Je to už moc futuristické a to tady prostě škodí. U Cyberpunku to je úplně něco jiného. Ale 3ku zahraju asi tedy nejspíš na Uplay+ a prdím na konzole. Chci se podívat do toho Londýna a objevovat maličkosti nebo uvidím kolik vychází Gold edice oproti Ultimate.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus To mě mrzí. Já mam štěstí, že z toho udělali v podstatě něco, co sem vždycky chtěl :D . Zase se naopak nijak zvlášť netěšim na Valhallu. Pro tebe dobrý, že se ti líbí, co se sérií udělali. Mě se zase nelíbí, že je z toho RPG, kde musim chlapa střelit 3x šípem do hlavy, aby umřel. Sto lidí, sto chutí.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2020 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus A mimochodem jsem se trefil i do totálně nevkusného fashion. Když jsem sledoval hodinový přenos a butiky, které nabízejí ve hře oblečení, tak jsem došel k jedinému možnému závěru: vývojář, který tyhle outfity do hry navrhnul frčí jednoznačně na drogách a navíc naprosto postrádá jakýkoliv vkus. Sako s leopardím vzorem, k tomu zlaté kalhoty a na hlavu cylindr. A co jsem tak četl, tak v celém Legionu neexistuje prakticky obchod, kde by se člověk trochu normálněji oblékl... Je to přebarvenej HNUS. Když vidím tu totálně precizní práci CD Projektu, ten smysl pro cit, barvy design a vedle toho dám tohle futuro od Ubisoftu, firmy, které oplývá tisíci zaměstnanci a jménný seznam v credits v jejich hrách zaberou dvě hodiny reálné času, tak se musím jen smát, kam ty prachy tečou... To raději bederní roušku a kérku ve Valhalle než tohle... Hra, se kterou se v žádné rovině nedá identifikovat a prožívat jí... Hodně smutné zničení značky. PS: Mínuska do mě, borci ;-)

Mong
Mong
Level 39 Level 39
28. 10. 2020 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus S Wd1 to mam stejne, dodnes mi hlava nebere proc to tehdy schytalo takovej hate, tim spis kdyz dvojka byla chvalena i s tim panoptikem v cele. Ja se kvuli tem bizarnim postavam nikdy nedstal dal nez za cca 5h. Od toho systemu verbovani u trojky jsem cekal takovou variaci na dead cells v tom smyslu, ze tam pri kazdym pruchodu mas jiny zbrane = pokazdy odlisna taktika, takze i trochu jinej zazitek. Coz mohlo byt podobny i u WD diky jinymu setu dovednosti naverbovanejch hrdinu. Bohuzel se ale zda ze ten pool dostupnejch dovednosti neni dostatcne sirokej... kazdopadne ta variace na johna wicka mi asi k pruchodu bude stacit :)

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
29. 10. 2020 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Teď nechci nějak hanit. Jen jsi na to starej, a já asi taky :D Ubi už dělá všechny hry plné neonových barviček, šílených skinů a všemočných ko*otin aby to bylo "zábavné" a vtipné. Jasně není to o vkusu ale o šílené postavě a zábavě při hraní za ně. čekej že ve Valhale budou taky šílené skiny jako jednorožec, růžové brnění atd. časem ve storu za € JInak souhlas že je lepší hrát za jednu postavu se kterou se dá sžít než za 10 postav které naverbuješ ve městě a když ti umře tak naverbuješ jinou.

Marian Letoch
Marian Letoch
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus > Hry od Ubi si kupuji pouze kvůli fascinaci jejich světy, které umí parádně vystavět. Ale jinak… questy – nepamětihodný odpad, příběhy – odpad, grafika – na dnešní dobu již jen lehce nad průměrem.

> Do té doby se budu věnovat Valhalle, která zasazením, světem a postavami jak ze seriálu Vikingové, je asi tak o milion světelných let dál než Watch_Dogs: Legion.

Trochu si protiřečíte. Tak snad se u těch nepamětihodných odpadových questů s odpadovým příběhem a lehce nadprůměrnou grafikou ve Valhalle zabavíte po dostatečně dlouhou dobu, když Vám ten Cyberpunk zase odložili. :-) Ale to je spíše asi o tom, že každému logicky sedí něco jiného, má blíž k různým tématickým obdobím a stylům. Spíše Váš příspěvek chápu tak, že coop moc nemusíte (což bude imho hlavní devízou Legionu.) Jinak já mám tak trochu obavy, že on i ten Cyberpunk zase takový zázrak nebude.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Přesně tak první video vypadalo zajímavě a temně, postupem času to záměrně oblíkly do barev a snad poslali přímo proti cyberpunku ..

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi 🤭 . Je to milý překvapení, čekal sem jí až zítra. Už se těšim, až začnu. Myslim, že zážitek každýho se bude odvíjet hlavně od toho, jakej je jeho postoj k tomu APC modelu. Pro mě je to třeba společně s pořádnou policejní hrou něco, co si přeju snad od doby, kdy sem začal hrát, takže si to určitě užiju víc, než někdo, kdo to vidí jako hlavní mínus tý hry a už teď ví, že bude chtít hrát jenom za jednu postavu :D . Ještě by mě zajímalo, jestli to s permadeath funguje tak, jako když to poprvý představovali. Dostanu nejdřív na výběr, jestli se vzdát, nebo pokračovat, když mě poprvý sejmou a když vstanu, tak napodruhý rovnou umřu?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
28. 10. 2020 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Co jsem pochopil, tak to funguje tak, že dokud nevytáhneš zbraň proti nim, tak oni proti Tobě taky ne. Což je super nebo ve WD po Tobě šili rovnou, a to ses jim jenom prošel po autě. Ten Tvůj panáček buď skončí v nemocnici, base a nebo prostě umře. Podle mě jak Ti dojde život, tak čau. Tam asi nebude druhé vstávání. Ale dobrej dotaz btw.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Mně by se nejvíc líbilo, kdybych se mohl sám od sebe vzdát, ale pokud by mě zastřelili, umřel bych hned napoprvý. Každopádně tohle by taky bylo celkem fajn. Hlavně doufam, že to nefunguje tak, jak to tehdy prezentovali. Když člověk už nemá šanci, tak si samozřejmě u oblíbený postavy vybere jít do vězení a tim ta myšlenka úplně ztrácí smysl.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Bohužel tam nic sofistikovaného není, postavě prostě dojde health, tak umře a už není k dispozici. Žádné extra mechaniky kolem toho nejsou, pokud tedy nepočítám titulky, jestliže umřou všechny vaše postavy. Tady je to dobře ukázáno: https://www.youtube.com/watch?v=FN5JxDwYE04

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
28. 10. 2020 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Eh to je vše? A tak tedy neplatí, že se dostane do nemocnice nebo do vězení jak se prezentovalo?? :O Chápu, že každý panáček byl critically injured, ale i tak ..

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Aha, takže s permadeath odpadá možnost bejt zatčenej nebo uvězněnej úplně, jo? :?: Tak to je dost škoda. Přitom mít ve hře tlačítko "vzdát se" by určitě nebyl žádnej velkej problém naprogramovat :D . Pokud vim, tak to dokonce bylo/ mělo bejt v 1 (ačkoliv tam to byl jenom zastírací manévr, aby pak Aiden mohl vyhodit proud a utýct).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
28. 10. 2020 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za recenzi. Může se zeptat na pár věcí, když už je to venku? Dá se schovávat v autě nebo už ne? Má cenu investovat do Ultimate Edice - PC/XSX/PS5 nebo tam obsahově toho tolik není? Hádám, že Wrench tam bude asi později? A co myslíte tím vyšším natavením s RTX? Zkoušeli jste vypnout RTX efekty + dát ultra nastavení kolik to bude mít FPS?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Zkoumal jsem ovládání/prompty v autě a možnost schování jsem nenašel. Ultimate edice - tuším jsou v ní obsažení 3 operativci, kteří mají cool schopnosti i kosmetiky - zbytek mi zas tak užitečný nepřijde. Uvidíme, jaký bude obsah Season Passu. Wrenche jsem nepotkal. RTX lze nastavit podobně jako třeba detailnost textur nebo stínů, od nejnižšího po nejvyšší nastavení. Raytracing mi přišel tak zásadní, že jsem to bez něj moc nezkoušel.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
28. 10. 2020 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Děkuji velice za vyčerpávající odpověď. Moc si toho vážím :) Jediný co mi moc nesedne je Bagley - jestli to je tedy ta AI co pořád mluví. Strašně mi to připomíná Destiny 2.

Vejcuc

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel RTX mi přišel tak zásadní :D :D Čuchám čuchám , penízky ....

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vejcuc Penízky? Jakože mi někdo zaplatil, abych propagoval RTX karty nebo tak něco? 😂 Jestli to spíš nebude o tom, že jako vášnivý hráč jsem natěšený na to, jak budou hry vypadat na nové generaci konzolí i grafických karet a byla to pro mě tudíž jedna z nejzajímavějších vlastností téhle první "mezigenerační" hry.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi! Jinak jak jsem čekal, průměrná šablonovitá ubisoftí hra, která má ale zajímavé prostředí a díky soundtracku i tu atmosféru. A pokud stavění týmu ve hře skutečně funguje, tak s hodnocením 7/10 nevidím problém.

risha03
risha03
Level 39 Level 39
28. 10. 2020 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dle mého jste poslední dobou (již asi roky) s hodnocením všech her příliš mírní... Konkureční recenze začíná slovy Vaase (původně tuším Einsteina), že definice šílenství je dělat věci stále dokola myslet si, že to dopadne jinak... však to tu všichni znáte :)

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak já si nemyslim, že pokud ona recenze nesedí s většinou ve světě, tak je to špatně. Doufám, že to neznamená, že se snažíte hodnotit tak, aby to zapadlo do nějakého světového průměru? Osobně si myslim, že 5/10 je reálnější. Jak jinak než špatnýma recenzema a horšíma prodejema dokopat Ubi ke změně?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar Recenzi jsme psali na embargo, takže jsme nemohli tušit, jak budou hodnotit ostatní. 5/10 je dle mého názoru naprosto průměrná, ničím nezajímavá hra. A takovou hrou WDL v žádném případě není.

1234
1234
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risha03 Ja to tady pisu furt, ze recenzenti jsou podelany davat nizsi znamky. Nepamatuju si, ze by tady nekdy dostala aaa hra hodnoceni 5 a min, pritom vetsina z nich by si to zaslouzila.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2020 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle popisu se to hraje stejně, jako předchozích 15 ubisoftích titulů... nemělo by se to výrazněji podepsat na hodnocení? Mě to přijde jako další průměrná ubisoftovina, s důrazem na to slovo "průměrná", takže za 5/10, nikoliv "ne-průměrných" 7/10...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Dejme tomu, že máte pravdu a již viděné věci ze starších her jsou zde na 5/10. Šestý bod je potom za Lodnýn (kterému to vážně extra sluší s tím raytracingem). A sedmý bod je pak za revoluční mechaniku rekrutování kohokoliv - a její dobré využití.

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel zas tak revoluční není. podobně fungoval driver san francisco, mimochodem také od ubisoftu

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
28. 10. 2020 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 To přeskakování mezi řidiči tam bylo super, ale tohle je přeci jen trošku jiný level 😐

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
28. 10. 2020 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Mě Ubi hry baví, tak proč chtít výraznou změnu? Jako třeba byl Primal, kdy lidi brečeli, že to není Far Cry, ale před oznámením brečeli ti sami, že to chce změnu. Jinak osobně bych byl jenom rád, jak by se Ubi zaměřil na příběh hry, který je pro mě důležitější, než 1000 otazničků a stejných úkolů. Btw, mě Primal bavil.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Podle mě by mohl Ubi zkusit singleplayer ve kterém nebude open world. Nemusí to být corridor, ale jak píšeš - generické úkoly, otazníky, mají to už skoro všude. Třeba teď hraju Far Cry 1 a je to zkrátka můj nejoblíbenější Far Cry. Nebo by mi mohli oživit Prince nebo Splinter Cell. To jsou hry otevřenější, ale není tam žádný grind.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
28. 10. 2020 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Přesně takové ty napůl otevřené napr. GoW. Tam to bylo dávkované fakt akorát.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
28. 10. 2020 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Far Cry 1 je díl, díky kterému je FC moje nejoblíbenější herní série.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
28. 10. 2020 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BackPa Mě se i dost líbila dvojka , nedávno jsem koukal na srovnání 2 a 5 co se detailů tyče,no napíšu jen to, že je to docela smutný.

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Mikrotransakce jsou moc silné na to aby Ubi dělal čistě singleplayer s dobrým story. Sám bych za to byl rád. Ubi stejně jako EA které jsem měl rád už upadá v molocha co mu na hráčích moc nezáleží.

Marian Letoch
Marian Letoch
Level 1 Level 1
28. 10. 2020 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Se divím, že nový Doom nedostal 4 z 10. Pffft, dyť už to tady vše bylo, šablona za šablonou s brokovnicí v paprčích. *facepalm*

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
28. 10. 2020 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad nové redakci nebude vadit když tu hodím test hry na RX 5700XT a R9 3900X. https://youtu.be/j5JHMCXE_bo

PragonCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozkliknul jsem recenzi pouze proto abych se přesvědčil o tom co tuším od oznámení. WD:L je pouze další, lechce nadprůměrný openworld bez výraznějších inovací s hromadou repetetivniho balastu na prodloužení herní doby. Ubisoft je pro mě již nekolik let naprosto nezajímavé studio.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První díl jsem hrál x let po vydání a bylo to pro mě docela dobrá hra. Město bylo pěkné, hlavní postava zajímáva a příběh byl vážný a osobní. Dvojka, která byla před nějakou dobou zdarma byla taky fajn, ale na mě taková lehkovážná a většina misí měla stejný postup. Někam se hackni, získej info, odejdi. A docela hodně tlačila na stealth. Dalo se prostřílet, ale jako střílečka ta hra zkrátka nefungovala. Trojka mi celou dobu přišla, že pujde ve šlépějích druhého dílu, ale pokud je to opravdu něco mezi jedničkou a dvojkou, tak by to mohlo být fajn. Díky za recenzi!

Reklama
Reklama