Vývojáři ze studia Arkane zatím svým slibům nedostáli.
V květnu letošního roku se hráči na PC a Xboxu Series X/S dočkali vydání očekávané akce Redfall od studia Arkane Austin. Už z prvotních reakcí hráčů a recenzí od novinářů ale bylo zřejmé, že slavné studio tentokrát šláplo vedle. Hru navíc kromě řady jiných neduhů bezprostředně po vydání trápil neutěšený technický stav.
Vývojáři i zástupci Microsoftu a Bethesdy slibovali nápravu zmiňovaných problémů. Zástupci studio Arkane Austin dokonce mluvili o tom, že bude Redfall jejich dosud nejdéle podporovanou hrou. V tuto chvíli uběhly od vydání již více než tři měsíce a hráči na výraznější novinky stále čekají.
Autoři v minulosti lákali na bohatý dodatečný obsah v podobě nových hrdinů, zbraní či skinů, který si hráči mohli předobjednat v rámci takzvané Bite Back edice. Tento obsah včetně slibované aktualizace, které by na Xboxu Series X/S nabídla možnost hraní v 60 FPS, je zatím v nedohlednu. Hráči si kromě slabé nabídky dodatečného obsahu na sociálních sítích stěžují také na minimální komunikace ze strany vývojáři.