Sami vývojáři si zvolí, jak využijí výkon Scorpia u svých her
Novinka Sami vývojáři si zvolí, jak využijí výkon Scorpia u svých her

Sami vývojáři si zvolí, jak využijí výkon Scorpia u svých her

Michal Burian

Michal Burian

14

Hra pro Xbox One a Scorpio může mít odlišnou frekvenci snímků za sekundu.

Reklama

Koncem letošního roku uvede Microsoft na trh mnohem výkonnější Xbox, který dovolí ve hrách plnohodnotné rozlišení 4K a hlavně stabilní frekvenci snímků za sekundu. Jak ale vývojáři s extra výkonem u svých her naloží, to je na nich, Microsoft jim do toho nebude zasahovat a nebude jim bránit, aby na Scorpiu dosahovala hra vyšších fps než na Xboxu One. Vše potvrdil na Twitteru Mike Ybarra.

Kdyby tomu bylo naopak, tak by výkonnější konzole ztrácela smysl. Tvůrci by byli stále omezeni méně výkonným Xboxem One. K tomu naštěstí nedojde, i když lze očekávat, že totožná frekvence snímků za sekundu bude v multiplayeru. Kdyby Scorpio měl vyšší fps než Xbox One, nedělalo by to ve hře více hráčů dobrotu a majitelé Scorpia by byli ve značné výhodě. Proto očekáváme, že k výšším fps dojde jen v singleplayeru.

Připomeňme, že všechny hry z Xboxu One bude možné spustit na Scorpiu. Stále bude vycházet jedna verze hry, která ale na Scorpiu poběží mnohem lépe – něco jako PS4 a PS4 Pro. Předpokládá se, že vývojáři využijí výkon Scorpia pro lepší grafiku a stabilnější fps.

Scorpio je pracovní název nového Xboxu. Podrobnosti se dozvíme v červnu na E3 v Los Angeles, kde by měl Microsoft prozradit oficiální jméno, cenu a datum vydání.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama