Scalebound pro Xbox One v detailech
Scalebound Novinka Scalebound pro Xbox One v detailech

Scalebound pro Xbox One v detailech

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

7

Jak budou probíhat útoky draků, jaké hra nabídne zbraně a úpravy vzhledu a mnoho dalšího.

Reklama

Na letošním Gamescomu oznámil Microsoft, že netradiční RPG Scalebound od studia Platinum Games dorazí na trh v létě roku 2016.

Toto akční RPG sleduje kroky mladíka jménem Drewa, který je proti své vůli vtažen do podivného a nebezpečného světa Draconis. Zde je „svázán“ s hrůzostrašným, ale ušlechtilým drakem Thubanem, který je ale také poslední svého druhu. Osudem spojení jinak osamocení hrdinové teď musí porazit mocné nepřátele, kteří ohrožují zemi Draconis a také celý vesmír jejich paralelních světů.

V tom, abyste porazili mnohdy obrovské bestie, a taky celé legie nepřátelských vojáků, vám bude pomáhat „jednoduchý a přesto propracovaný“ soubojový systém. Díky němu můžete plynule řetězit své útoky s drakem a vytvořit tak naprosto devastující komba.

Hráči si budou moci také přizpůsobit svého draka výběrem jeho vzhledu, stejně tak se postarat o rozvoj jeho jedinečných schopností, útoků a měnit mu také jeho vzhled.

Server Dualshockers dostal na GC nabídku nahlédnout do zákulisí tvorby Scaleboundu a vyzpovídal režiséra Hideki Kamiyu a kreativního producenta Jeana Pierra Kellamse. Díky tomu se dovídáme několik dalších důležitých podrobností.

Asi mezi nejzajímavější informaci patří ta, že hráči vlastně nikdy nebudou mít úplnou kontrolu nad drakem. Monstrum bude mít svou vlastní umělou inteligenci a vy mu budete moci „pouze“ dávat pokyny typu „běž tam“ a „zaútoč“. Někomu může tato absence hry za draka vadit, ale patrně si budeme muset počkat, jak se celá záležitost bude hrát v reálu.

Na druhé straně ale bude moci hlavní protagonista Drew použít kouzlo a stát se jakýmsi humanoidním drakem. Kouzelná moc světa Draconis se nazývá puls a dost hodně se podobá Síle, jak ji známe ze Star Wars. Je totiž přítomna v úplně všem kolem vás a lze ji využít různým způsobem. Kromě pohybu po otevřeném prostředí se dostanete také do dungeonů.

Jeden z vývojářů pak mluvil o vztahu Drewa a draka, který tím pádem nebude fungovat jako robot, ale spíše jako skutečné zvíře. Budete si budovat skutečný a hlavně stabilní vztah mezi Drewem a Thubanem. Co se týče zbraní, každá bude mít svůj vlastní stupeň odolnosti a hráči si mohou dokoupit i dračí brnění za in-game peníze. Naštěstí se zde nepočítá s žádnými microtransakcemi. Draka pak lze ještě upravit pomocí různých drahokamů, které získáte ze zabitých nepřátel.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama