David Cage ho psal přes dva roky.
Na podzim loňského roku jsme se dozvěděli, že David Cage scénář pro hru Detroit: Become Human psal přes dva roky, podle svých slov pracoval šest dnů v týdnu a napsat tenhle scénář bylo prý dvacetkrát složitější, než cokoliv co kdy dělal. Dnes jsme se dozvěděli, proč tomu tak bylo.
Napsat příběh o vyspělých androidech s emocemi asi nebylo nic jednoduché. Cage se ale pochlapil. Prozradil totiž, že scénář hry Detroit: Become Human má dva tisíce stran.
Jak bývá u her od francouzského studia Quantic Dream zvykem (Heavy Rain a Beyond: Two Souls), Detroit: Become Human bude stát na příběhu. Ten bude vyprávěn prostřednictvím vašich rozhodnutí. David Cage se svým týmem sází na interakci s prostředím a hraní za různé postavy, abyste viděli příběh z různých úhlů pohledu. Detroit: Become Human tak nebude mít pouze jiná zakončení, ale zejména různé cesty, kterými budete vytvářet odlišná zakončení. Příběhy jednotlivých postav začínají paralelně a vytváření jeden obrovský scénář.
Detroit: Become Human vyjde na PlayStation 4, datum vydání oznámeno nebylo.