Zpět na článek

Diskuze: Šéf Helldivers 2 tvrdí, že hráčům AI ve finále pomůže

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
21. 11. 2025 15:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já zastávám toho názoru, že je potřeba ho používat zodpovědně a tam, kde to dává smysl. Dokážu si představit, že by se dalo dobře využít při tvorbě krajiny v otevřeném světě. Necháte prostě AI vytvořit svět, který poté začnete měnit, modelovat a doplňovat tak, jak budete potřebovat, a nemusíte trávit drahý čas tím, že se budete X hodin věnovat louce, jejíž účelem je pouhé vyplnění světa. Nebo si to třeba dokážu představit i u dialogů. Ty hlavní máte samozřejmě namluvené přesně tak, jak budete chtít a potřebovat, ale taková ta omáčka, jako jsou poznámky od NPC, když do nich narazíte, když komentují váš vzhled. To jsou věci, kterých chcete mít co největší variaci a třeba AI implementace, kdy by všechny tyto hlášky byly náhodné a originální by mi vůbec nevadila (to jsou mimochodem systémy, které se vlastně do určité kapacity používaly už léta před AI boomem. Z hlavy si teď nic konkrétního nevybavuji, ale třeba systémy, které náhodně generují oblečení postav v armádě, aby každá vypadala jinak). To stejné lze aplikovat i v jiných fází vývoje. Průser je, že kravaťáci těmto věcem vůbec nerozumí a myslí si, že umí na 100% nahradit lidskou ruku a mozek. Ale tak to prostě není. A nebudou kvůli tomu trpět jenom aktuální vývojáři, budoucí vývojáři, hráči, ale i samotní kravaťáci, až nevyhnutelně zjistí, že to takhle prostě nejde a budou najednou muset do projektů znova nalévat miliony dolarů, které se snažili ušetřit. Alternativou je, že se budou prodávat nefunkční a umělé produkty, které lidi budou i tak prodávat. To je vlastně taky dost možný.

Reklama
Reklama