Ačkoliv se na to studio Blizzard pokusilo připravit, a dokonce to i otestovat, po oficiálním spuštění nového Diabla popadaly servery v Americe i Austrálii.
Hráči se tak dlouhé hodiny nebyli schopni vůbec připojit a když, tak si pro změnu nemohli vytvořit postavu. Na vině je přitom nejen nutná aktivace hry po internetu, ale především neoblíbené „always-on“ pravidlo, které zajišťuje nepřetržitou komunikaci mezi vaším herním klientem a servery Blizzardu.
„Prosím, berte v potaz, že díky vysoké zátěži mohou některé servery běhat pomaleji, než obvykle,“ dočteme se na Facebooku. „Pokud se nejste schopní přihlásit, nebo si vytvořit novou postavu, počkejte a zkuste to za chvíli znovu.“
„Dočasně jsme rovněž odstavily oficiální stránky Battle.netu a zapojily další servery abychom se vyrovnali s obrovským zájmem. Doufáme, že se nám vzniklé problémy podaří vyřešit co možná nejdříve a v mezičase tak prosíme o vaši trpělivost.“
Evropské a asijské servery naproti tomu údajně drží, alespoň zatím, a i když také zaznamenaly drobné výkyvy, nejde o nic fatálního. Jinak by se přeci několika korejským hráčům nemohlo podařit třetí Diabla dohrát.