Zpět na článek

Diskuze: Sony odhalila přípravu Uncharted 4 pro PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

zinga
zinga
Level 21 Level 21
29. 5. 2021 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony nejdříve podojí konzolisty a když z nich už nic nevymlátí, tak svoje „rodinné stříbro“ začne prodávat na pc, kde jim to část hráčů rozkrade. Kromě toho přijde o zisk z prodeje konzolí, které někteří pc hráči kupuji jen kvůli exkluzivním hrám. Značku Playstation dělají exkluzivní hry. Nabízet je na jiných platformách je debilita.

Telly

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to tu. Blizi se konec konzoli. Nebudou potreba. Hry budou vychazet i na PC a pak i rovnou na streamovaci sluzby. Kvalita her, ale utrpi pokud nebude dostatecna konkurence. Multiplatformni hry jsou vzdy horsi nez ty exkluzivni

asdas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bezte si pro kapesnicky , at se vam neudela pod nohama moc mokro :D :D t

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 5. 2021 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asdas Spíš pro nočníky :D

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
27. 5. 2021 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je dobra správa, Uncharted je rodinné striebro a keď to pustí Sony na PC, tak tam pustí už všetko. Zo začiatku zarobí na konzolách, časom to preportuje na PC, hry sa lepšie zaplatia, konzolisti budú mať svoju (aspoň časovú) exkluzivitu, PC hráči sa dostanú k tomu najlepšiemu z konzol v jemne vylepšených verziách. To je Win-Win situácia.

Peeeew

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutně bomba. Protože mám velkou slabost pro Indiana Jonese, U4 je pro mě jedna z nejlepších her všech dob. Dohraju to s radostí po čtvrtý.. konečně při 60 fps.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Néééé! Jdu na protest spálit svou PS4. A pak i sousedovu. A proklínám Jima Ryana do sedmého kolene!

Maston

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hry kdysi - Skip cut scény NUDA Hry dnes - Skip gameplay NUDA.... Aneb můj názor na dnesšní hry a předevšim na hovadiny od Sony :D

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maston Souhlas. God of War, Spider-man, Ghost of Tsushima, Horizon Zero Dawn, Returnal, Demon's Souls, Bloodborne a další. Všechno hry u kterých je gameplay naprostá uspávačka.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Na Zingu se sarkasmus asi moc nenosí...

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maston Vidiš, takže to vlastně vůbec portovat nemusí a nikomu to na PC chybět nebude mám pravdu? :) Všechno jsou to vlastně úplné srajdy, které jsou výsměch a urážkou pro PC hráče.

Lukaso23
Lukaso23
Level 0 Level 0
27. 5. 2021 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super 😀

EckoBoy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konzole má své nevýhody i výhody, které si hráči užijí.. Koukal sem, FPS porovnaní Ps4,Pro, a Ps5 ta hra frčí jen ve 30 fps, max rozlišení 2K... Snad na pc neudělaj jen kopii hry, ale dají jí maximum možné grafice s podporou RT,HDR až 8K, a neomezené fps. Optimalizovaná jako je třeba GTA V a hra bude výborna, co ? :-) A v češtině, nejlépe s dabingem a má 11/10 hodnocení :D. Moc se to tady ale řeší si myslim. Hra byla tzv oznámená na pc. Datum přesné vydaní? Není. Jak na tom bude? Není. Není zatim nic, a hráči můžou být jen rádi, že dají možnost si zahrát i na pc. Každý snad vlastnil konzoli i pc. Když sem měl na to věk, psX byla jasná volba v době, kdy na pc nezbyly peníze, pak přišel i pc a teď je jiná doba. Mládí je pryč, konzole taky a zůstal mi pc, na kterým občas zahraji. Mám rád serii Tomb Raider, a uvítal bych nový díl ! Rád tedy vyzkoušim i Uncharted. Budem jen doufat, že hra dopadne dobře.!!!! Akorád vývoj hry asi potrvá a nebude třeba do půl roka :) Takže pokuď jí jen neokopírujou, tak snad do příštích Vánoc jako dárek by nebylo špatný a ktomu ještě novou RTX grafárnu za 20cku, která se snad půjde dát už normál koupit z obchodu :-) Za 20tisíc bych nekoupil, upřímně. Když viďim možnost sehnat teď za cenu třeba 40- 60tisíc a sou lidi, co koupí, je to šílenost. A provádí s nimy kouzla a akorád je jich škoda. No máme se aspoň zase na co těšit. :-)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
27. 5. 2021 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy Konverze Days Gone pro PC dopadla po technické stránce na výbornou. Věřím, že tady to dopadne stejně dobře 👌

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
27. 5. 2021 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už to na internetech sviští... Na PC vyjde Horizon - sračka, moc se na to netěšte. Na PC vyjde Red Dead Redemption 2 - nuda, o ničem, moc se na to netěšte. Na PC vyjde Days Gone - sračka, moc se na to netěšte. Na PC vyjde Uncharted 4... NETĚŠTE SE. Ale budeme, budeme. Jsem tak rád, že podobným trolům praskaj nasraností cévky. Je to ubohost na kvadrát a nedozírné pokrytectví. Jen ať to pěkně na PC vyjde všechno. Zcela evidentně tu kupní síla je. Osobně jsem si koupil veškeré konzolové super exkluzivity i tituly dříve z konzoli (Detroit, Beyond, Heavy rain, Journey atd.). Na tento konkrétní díl Uncharted se těším, ale mnohem raději bych Ghost of Tshushima.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus No jo, ale bez předchozích třech dílů nepochopíš příběh :-)

skylines
skylines
Level 0 Level 0
27. 5. 2021 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Vždyť tam žádný společný příběh není. Prostě se honíš za poklady. Akorát nebude hráč vědět jak se potkal s manželkou a Sullim ale zato dostane bráchu o kterém se tři hry neslyšelo. :D Jinak většina Natova původu je právě myslím že ve čtvrtém díle. A nebudou mít nostalgickou vlnku při vyprávění bráchovi o tom který objev z předešlých třech her jim přijde nejlepší ale to je tak všechno. :D

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Ták a teď jsi to Corvusovi celé vyspoiloval a už to ani nemusí hrát.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
27. 5. 2021 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Corvusi, ty jsi asi opravdu nějaký nemocný. (A je mi úplně jedno, jak se tvůj nick podle pravidel spisovné latiny skloňuje.) To si opravdu myslíš, že existuje mezi PS hráči nějaký jednotný názor na všechny Sony exkluzivity? Že se všechny všem líbí a teď je chceme PC hráčům zkazit aby jsme se cítili výjimeční? To si opravdu nepřipouštíš možnost, že by se některým PS hráčům některé exkluzivity jednoduše nelíbily tolik, jako jiné hry? Za sebe můžu říct, že většinu her od Sony, které jsem hrál, jsem si užil, ale prostě Days Gone si myslím, že nedosáhl těch obvyklých Sony standardů. A to neříkám proto, že ji vydali i na PC, ale prostě proto, že jsem to tak cítil už v době, kdy jsem to hrál a to se o žádné PC verzi nevědělo. Věřím, že ani ty nehltáš PC exkluzivity jako smyslů zbavený jen proto, že to jsou PC exkluzivity.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
27. 5. 2021 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čtvrté uncharted je docela dobrá hra i když útržky které si pamatuju jsou promíchané ze všech dílů tak je těžké je zařadit ale má své momenty. Nejsilnější je asi v "utopistánu" :D. To je popravdě asi jediná část kterou si tak nějak pamatuju i díky tomu že jsem na to nedávno koukal na youtube záznam z nějakého streamu. Ale pokud máte rádi nové TR tak vás to určitě bude bavit a když ne tak počkejte na slevu. Ale zázrak nečekejte. 10/10 to klasicky dostalo jen z principu. :D

Carl0s
Carl0s
Level 25 Level 25
27. 5. 2021 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady to frčí! Mohou i klasičtí uživatelé přidávat gif do diskuze? Vložil bych sem židli a popkorn 👁️ Uncharted 4 je 5 let stará skvělá hra - přeji všem, ať si jí na PC užijí. Pokud to má vygenerovat extra zisk, který bude vložen do nových IP a nových exkluzivních her, které nás na PS5 čekají, jsem pro! 😎

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Carl0s 100% souhlas :)

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
27. 5. 2021 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Carl0s Taky souhlasím, příliv peněz z pc = nové hry. Na konzoli tu pořád exkluzivita je/byla a ty značky se aspoň dostanou do povědomí vícero lidí - viz Days Gone. Ostatně na psku hraju nejenom kvůli hrám, ale taky, že mi to u určitých žánrů vyhovuje víc jak na pc a nemusím taky každých pár let měnit sestavu, takže osobně mi je jedno, jestli je daná hra dostupná i na jiné platformě

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo U mě většinou stačí jenom vložit odkaz z gifyo nebo odněkud jinud, ale musí končit .gif

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony kultisti opět nezklamali. Náhodou je super, že se dříve ryze PS hry dostanou i na PC v lepší grafice a absence nutnosti hrát na ovladačích.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 U takového Ghost of Tsushima je hraní na ovladači jedním z prvků celkového zážitku. Soustředění se na sekání bambusu bylo doslova zenovou záležitostí a nedokážu si představit jak tohle případně přenést na klávesnici a myš...

Nitram1980CZ
Nitram1980CZ
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PlayStation
27. 5. 2021 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Tak hold zapojí ovladač také ho u určitých her na pc používám.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
27. 5. 2021 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Místo tlačítek gamepadu se ti budou zobrazovat tlačítka klávesnice 😃 To je tak geniální že si to asi nechám patentovat.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať víš o tom že i na PC jsou ovladače? dokonce i PSkovej tam jde používat :)

KEEN
KEEN
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PC
27. 5. 2021 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přemýšlím, že až mi nebude stačit PC na nové hry, tak přejdu na PS5 (resp PS5 Pro). Jelikož jsem odkojený na hraní na PC, tak se bojím, že spousta her mě prostě na tom ovladači nepůjde hrát a budu se u toho akorát rozčilovat. Je už nějaká oficiální podpora K+M u PS5? To by té mojí situaci dost pomohlo :)

1234
1234
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN Hele vubec se neni ceho bat, ja jsem taky celej zivot hral na pc pak jsem si koupil ps 4. Dohral jsem prvni hru a uz jsem to mel v ruce.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 diakritiku prosím... těžko uvěřit, že celej život hraješ na PC ale píšeš bez diakritiky...

bokas
bokas
Level 42 Level 42
27. 5. 2021 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip No ty máš co říkat 😂😂

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN Upřímně, gamepad je jen o zvyku, většina co na něho nadává jako na něco neovladatelného ho prostě po deseti minutách odložila. Chce to prostě tomu dát čas a ne po prvních nezdarech se na to vybodnout, pak si taky pomalu pohrát s nastavením citlivosti páček a dead zone atd a třeba jí pomalu zvětšovat.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
27. 5. 2021 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN No já jsem měl chuť konzoli při mé první hře na PS (Killzone: Shadow Fall) prohodit oknem. Osobně jsem si za těch 8 let na gamepadu zvykl, ale na některé hry je myš prostě lepší. Před vydáním PS4 Pro jsem si koupil herní PC a hrál na něm některé hry odehrané dříve na PS4 a bylo to lepší a zábavnější, nehledě na to, že v druhé polovině životnosti bylo PS4 už dost zaostávající.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
27. 5. 2021 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K A kozoli, teď PS5, mám jen kvůli exkluzivitám. Mně by vyhovovalo, kdyby vše bylo i na PC a nemusel jsem tak mít dvě platformy.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN Já se toho bála jak čert kříže a musím říct, že teď 50% žánrů her mám radši na gamepadu, 30% je mi jedno s čím hraji a zbylých 20% (převážně FPS a strategie) preferuji na K+M. Ale čím víc praxe, tím je to snazší.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
27. 5. 2021 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN Hrát ti to půjde. Pokud nejsi kompetitivní hráč tak si zvykneš rychle. Pokud ale jsi a zakládáš si na rychlosti a přesnosti míření tak poznáš tak hluboké zoufalství že jsi o něm ani netušil. To když vidíš nepřítele na druhé straně obrazovky a čekáš celou věčnost než ti tam ta páčka dojede tak to dokáže být opravdu hodně temné období. Jasně - reálně je to v řádu vteřin ale když jsi zvyklý jednat v desetinách tak ti to přijde jako věčnost a připadáš si jako že máš ruce v sádře. Ale jako sekundární platforma pro nenáročné příběhové jednorázovky které jinde nevycházejí to stačí a dá se to přežít.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo btw: BIOMUTANT dostal na vortexu 6/10takže zing zas přestřelil ... a přestaňte řešit cipoviny... celkem cringe diskuze tady... 2 sony fanatici tady projeví názor a hned to dalších 10 lidí musí rozebírat a moralizovat... řešíte absolutně nepodstatné blbosti... jen tlacháte a nikdo pořádně nemá pravdu...

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Pozitiva a negativa mi přišly dost podobný v obou recenzích, jen Vortex umí využívat celou stupnici tak, jak by se měla. 6/10 je pořád nadprůměr.

Martin Pritula
Martin Pritula
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Zda využíváme celou stupnici či nikoli se tu řešilo již mnohokrát, nicméně pravdou je, že průměrné, podprůměrné či vyloženě špatné tituly zkrátka moc často nerecenzujeme. Jen na Steamu jich vychází několik denně a přiznejme si, že by recenze na ně většinu z vás ani nezajímaly. Na druhou stranu ale i na průměrné či podprůměrné hry narazíme, kdy například já vyloženě průměrnou hru recenzoval zatím jen jednou. Jednalo se o horor Maid of Sker a průměr byl ohodnocen známkou 5/10. Hra přinášela zajímavé nápady, ovšem jejich provedení dobré nebylo (zde byl zase světový průměr recenzí o něco vyšší). Biomutant mě zkrátka bavil (důvody jsem doufám podrobně popsal v recenzi), a to navzdory tomu, že například hry od Ubisoftu mi v posledních letech přijdou velmi ubíjející. Ta hra se i přes velmi viditelné inspirace od jiných her s otevřeným světem liší a je v mnoha věcech neobvyklá či divná... Není tedy divu, že se i její hodnocení rozcházejí. 😀

1234
1234
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Jeste nam rikej co mame delat, ty sasku.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Jarincip: lidi přestanete řešit cipoviny Also jarincip: BiOmUTANT dOStAL 6/10 nA VorTeXu

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 1234: zopakuj si Účko pro holky po čtvrté a piš aspoň s háčkama když už tu trousíš jeden koment za druhým... psát bez diakritiky v roce 2021 je stupidní a vypadá to komicky... nikdo tě pak nebere vážně ty Sasko Tarzan: a řeším něco?? ještě před to píšu BTW ... ale krásná ukázka youtube komentáře od čecháčka

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Jsem Trazan a né Tarzan. Prosím neplést. A jinak jak se daří s revolucí na zingu? Pořád tě nikdo nebere vážně?

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan ne, jsi Tarzan... xD a vidím, že ti můj vtípek leží v žaludku už nějakej pátek xD

bokas
bokas
Level 42 Level 42
27. 5. 2021 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Tvl, vždyť ty ani neumíš správně použit interpunkční znaménka v souvětích a budeš tady někoho poučovat o pravopisu .? Jako už všichni dávno víme , že si blb ,ale že si pokrytec? I když mě to vlastně ani nepřekvapuje. 😂

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Co má hodnocení na Vortexu společného s Uncharted 4 na PC? Navíc Vortex umí (narozdíl od Zingu a podobných) využívat celou bodovou stupnici, takže ve skutečnosti Zing nepřestřelil (jenom znají 8/10). Takže když hra dostane 6, tak to znamená nadprůměr (jak šokující). PS: Zajímalo by mě, kde se poprvé tento nešvar v podobě "8 z 10" poprvé objevil.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
27. 5. 2021 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Zrovna Biomutant měl jeden z největších rozptylů v recenzích, co jsem viděl za dlouhou dobu - od 40% do 90%. Podle mého názoru je na tom patrné, že ta hra opravdu sedla různým lidem různě a pokud má třeba někdo nízkou toleranci k "open world šablonám ala Ubisoft" tak je zcela pochopitelné, že tomu dá nižší hodnocení než někdo, koho naopak baví tyhle věci "vyzobávat". Videohry jsou umění a všechno umění je subjektivní, nasadit na to známku je do určité míry paradox a ještě větší paradox je potom se dohadovat, kdo to "trefil líp" a kdo "má pravdu" 😀

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel V pořádku, já sám "vyzobávám" vše, co open world hry nabízejí. Já mám třeba tendenci sebrat i sebemenší prkotinu a jsem schopen běhat po mapě celé hodiny abych našel každý collectibles... :D

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip nebylo by lepší spíš navštěvovat Vortex tam psát do komentářů než furt tady všechny jen prudit?

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip A jiný český magazín tomu dal 9/10. Co takhle víc sledovat, co recenzenti vyzdvihují a co kritizují? Ušetří se tím nervy a bude to mít větší vypovídající hodnotu ;)

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Indian totálně přestřelil... xD však taky za to dostal Cerberos pěkně schytáno v komentech na youtube... obhajoval se tam jak kdyby spáchal zločin... a já jen upozorňuju na to, že to prostě VŠICHNI ČEKALI jak to dopadne... Vortex zas kritičtější... ale ikdyž tomu dali 6/10 tak pořád mám chuť si to zahrát protože u nich ta známka má váhu, u nich je 6/10 dobrá hra... ale tady ?? tady je 6/10 bráno jako špatná hra protože jsou tady prostě hodnoty nastaveny jinak...je to tady nevybalancovany :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle bych upřímně nečekal, reakce "PSboys" ale není nijak překvapivá a jak koukám tak na net, tak to už Sony sklízí. No mě je to fuk, Učko je skvělá série a přeju jí ostatním hráčům, i když mě teda ti PC Master Race někdy v diskuzích štvou, každá platforma má ale svoje hard core blbečky :D Jinak mám ale takový pocit, že na PC jen těžko půjde plně docenit nebo spíš si jí užít jako během těch let, protože prostě dost se tam vsází na to, že hráč se sérii šel ta dlouhá léta, taky zestárl a dospěl jako Nethan a je tam prostě taková ta touha, po posledním velkém dobrodružství jako zamlada. Jinak ale dobře pro vás :)

kufač
kufač
Level 42 Level 42
27. 5. 2021 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Pro mě byl čtvrtý díl Uncharted mým prvním seznámením se sérií a neměl jsem nejmenší problém si hru užít.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Netvrdím že si to neužije hráč, jen mi přijde že kdybych Nathana neznal a neprožil s ním tolik, tak to rozloučení s ním by pro mě nebylo tak silný, jako stejně ta touha po po posledním dobrodružství.

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
27. 5. 2021 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Rozhodně je lepší mít dohrané i předešlé díly, přeci jen to je završení Nathanova příběhu. Ta míra nostalgie hlavně na konci hry je pak famózní. Ale taky si myslím, že k tomu vydají i remaster trilogii, dávalo by to větší smysl.

Michal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Asi dva mesiace dozadu boli leaky, že spoločne so 4kou by mala vyjsť na PC aj Nathan Drake kolekcia, tak snáď bude všetko aby som si mohol prejsť kompletne

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Nemyslím, že by to byl pro hru vyloženě problém, ale minimálně začátek vyzní, pro někoho, kdo předchozí díly hrál, úplně jinak.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se orientuji podle her, lépe se mi hraje na gauči u PS, ale pořídil jsem si nintendo kvůli her, stejně jako mám PC, kde se hraje převážně CSGO.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už několik let se připravuji na to, že si koupím PS5 a Uncharted bude jedná z mých her, kterou si na to pořídím. Jenže fakt, že to budu muset "přetrpět" na gamepadu mě prostě děsila (ale neodradila). Byla by úleva, kdybych to mohl zahrát na K+M. :D Pro místní konzolisty, slovo přetrpět si nevykládejte zle, ve střílečkách jsem byl zkrátka odkojen na K+M. FPS mi tak nějak jdou, ale u her ze třetí osoby mě fakt za spoluhráče nechcete. :D

Hajaku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě tedy připadá, že někteří lidé úplně přestali být hráči a stali se pouze fanoušky jedné platformy a praktický jim je jedno co za hry tam vyjde. Stačí jen že jsou exkluzivní a mají páky na ostatní platformy, aby si mohli honit ego nad tím že oni jsou v té prim skupině lidí co se rozhodli koupit si to lepší. Já měl mraky konzoli od Sony, Microsoftu i Nintenda. A vždycky jsem si ty konzole maximálně užil. Hrál jsem platform i multiplatform hry a pohoda. Prostě baví mě hry a to je oč jde. A názory typu před 5 lety jsem si něco koupil a pak to vyjde jinde tak to si radši počkám, to bys celý život mohl čekat až vyjde něco lepšího. Taky bych mohl brečet že jsem si koupil třeba v roce 2011 AC3 a pak udělali remaster a říct, že kdybych to věděl, že to udělají tak si pár let počkám. Že nemělo cenu si to kupovat předtím. Nechápu.

gomental5
gomental5
Level 23 Level 23
27. 5. 2021 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou lidi, co maji PC a hry si tam nelegalne tahaj a kvuli exkluzivitam si koupi PS. Co se asi stane, kdyz tyhle exkluzivity daji na PC? Takze spousta lidi to ukradne, nebo koupi za mensi penize na PC. Opravdu to neni o tom, ze by to clovek ostatnim nepral. Ale nemyslim si, ze tahle strategie Sony vyjde. Za me fail.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
27. 5. 2021 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 Sony v té prezentaci zmínila, že Horizon byl na PC vysoce ziskový...

gomental5
gomental5
Level 23 Level 23
27. 5. 2021 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel To ukaze az cas, protoze tohle vypadalo jako jedna z mala vlastovek poslanych na PC (navic si koupilo pc verzi napr. spousta lidi, kteri si hru oblibili na konzoli). Kdyz bude standart, ze Sony vydava sve hry na PC, projevi se to na prodeji konzolovych kopii. Nerikam, ze se to projevi hned, ale dlouhodobe je dle meho tato strategie kontraproduktivni.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 Naprostý souhlas, kontraproduktivní je to správné slovo. Jsou lidi, kteří tu konzoli mají fakt jen kvůli těm exkluzivitám a jinak by si ji nekupovali a když zjistí, že se ty hry dostanou na PC, určitou část lidí to určitě ovlivní rozhodování mezi koupí konzole + hry nebo jen hry. Ne každý potřebuje danou hru hrát hned jak vyjde.

1234
1234
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Myslim, ze v sony vi vic nez zdejsi radoby experti a analytici :D

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Na to, že děláš něco v rozporu s logikou nemusíš být expert, to dojde i středně inteligentnímu savci ;)

gomental5
gomental5
Level 23 Level 23
27. 5. 2021 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 V poradku, takze mezi radky v podstate rikas, ze veskere vyjadreni nesouhlasu je zbytecne a musime jasat nad kazdym rozhodnutim shora, protoze nejsme tzn. odbornici. Lol. Jeste k tematu, ke kteremu bych se tedy dle tebe nemela vyjadrovat.) To uz jejich rozhodnuti dat hry na mobily mi prijde logictejsi - zasahnou tim uplne jinou komunitu a core hrace to na mobil tezko preorientuje.

1234
1234
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 To jsou proste reci jak od sony sekty :D Vydaj to na pc, vsichni to zpirati a chudaci sony na tom nic nevydelaj :D Nevim ani, proc vubec resis, jestli se to sony vyplati nebo ne. Ty tam snad delas nebo co?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
27. 5. 2021 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Zvláštní ohledně té "kontraproduktivnosti". Pořád někde slyším nebo čtu, jak jsou konzole úžasné a pohodlné a lepší než PC. Ale vůbec nevím v čem. Gamepadem jsem se za 11 let nenaučil nic normálně ovládat kromě závodních her. Nemožnost si na hře cokoli "neoficiálně" upravit. Zpětná kompatibilita také jen částečná. Nové konzole vycházejí častěji, než si já upgraduji PC ( 2013, 2016, 2020 ), takže by mě zakoupení zařízení stálo ještě více, než výměna GPU/CPU ( dnešní krizi nedostatku nepočítám ). Dražší hry. Co tak čtu, tak spousta lidí si v minulosti také stěžovala na hlučnost konzolí ( své PC mám neslyšitelné i v max zátěži, větráky si mohu vyměnit a nastavit jak chci ). Spotřebu si také mohu pomocí undervolting/underclocking ještě snížit pod hodnotu konzolí a ušetřit na provozních nákladech ( minimálně ve 2D ). A mezi hraním dělat asi tisíc různých věcí. A přesto, že by se našel někdo, kdo by chtěl konzoli opustit a přejít na PC? Tak tomu nevěřím :) . V tomhle Sony fandím a byl bych rád, kdyby v tom pokračovali a když budou mít konzolisté jenom časovou exkluzivitu, tak mi to nijak nevadí. Stejně na samotných konzolích nic nevydělávají a zisk mají z her a služeb. Pro Sony by asi bylo nejlepší si vytvořit svůj vlastní obchod na PC, a tím pádem by všechny peníze zůstali v kapse zase jenom jim. Za mě Win-Win řešení ( Windows? )

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Phillios191: Chápu a částečně i souhlasím, ale čekat na hru 5 let? A když si k tomu řekneš, zahraju si těhle šest her hned při vydání a nebudu muset čekat?

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Na heavy rain jsem čekal x let a nakonec jsem to nevydržel a koupil PS3, kdyby mi v Sony před lety řekli, že to vyjde na PC, čekám klidně dalších 10, nějaký problém?

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
27. 5. 2021 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 Čekal jsem kdy se najde někdo kdo vytáhne pirátství :D ... příště si to chce ověřit data než plácat kraviny ;)

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bouner Kraviny? Vážně si myslíš, že se na současných konzolích pirátí stejně dobře jako na PC? Pokud ano, tak jsi asi zaspal dobu a nevíš, že na konzoli nestačí jen zkopírovat .exe soubor a máš pokoj. U konzolí je to daleko složitější proces a ne každý chce riskovat ztrátu záruky. Tady se zase sešlo odborníků...

1234
1234
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 A bazarovky jsou co?

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 bazarovky = legální hry, akorát za nižší cenu

1234
1234
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Uz vidim, jak ma sony stejnej nazor jak ty :D

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 tady nejde o nějaký názor, tady jde o fakta :) jestli chceš působit chytře, tak si aspoň otevři tu blbou wikipedii...

1234
1234
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Ty vole, ty tady pises o piratsvi na pc a lezes sony do riti a najednou ti to je u prdele :D Sony z tech bazarovek nema nic a tim padem by to melo bejt piratsvi ne?

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ty vole dej si prášek a zalez do Bohnic... víš úplný prd a děláš machry, takový mam nejradši...

udh333

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Aaa tady se zase ukazalo jaky jsou PS fan boys uplakanci 😃

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Bazarovky jsou takové zvláštní. Sice se jedná o legální koupi, ale vývojářům z toho nejde do kapsy už nic. Na druhou stranu lze říct, že dotyčný co prodal již dohranou hru si za nové peníze koupí třeba jinou, což může (ale taky nemusí). Bazarovky jsou rozhodně lepší než hru stáhnout, to bez debat, ale nejsou tak "spravedlivé" jak se může někomu zdát.

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
27. 5. 2021 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Tak bazarovky jsou povolené jen kvůli tomu, že by to konzolová komunita neunesla ( což už se ukázalo když to chtělo zavést MS) + Sony doufá že si to lidi koupí alespoń DLC nebo něco když už koupili hru za 30% ceny a Sony nevidělo ani korunu. Čistě z pohledu zisku je pro Sony úplně jedno zda si hru někdo stáhne nebo koupí od kamaráda. Znám mnoho lidí kteří si novou hru na PS nekoupili za celou životnost PS4 a teď i PS5.. takovej člověk z finančního hlediska je pro Sony na tom stejně jak tam franta co si stáhne hru někde na foru. Ještě teda počkáme co nám k tomu řekne Sony odborník Phillios191 .

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bouner Jak může kdokoliv byť i jen s průměrným vzděláním prohlásit, že bazarový prodej her je totožný s pirátstvím? Nepochopím to. Vždyť už jen ta zcela zjevná věc, že při nákupu bazarové hry někdo musel koupit tu hru jako novou a tedy utratit nějaký (prodejcem stanovený) obnos. Zatímco pirátská kopie nestála nikoho nic - měla vždy nulovou hodnotu! (Nebo chcete-li zcela přesně má hodnotu 1/x té první kopie, kde x je neznámy počet kopií pohybující se běžně ve stovkách tisíců...). Jakýkoliv vydavatel má volbu vydat hru pouze digitálně (a vlastně je to pro něho i levnější), ale přesto tak většina ještě nečiní. Proč asi? Bazarový prodej byl pro vydavatele problém naposledy někdy kolem 2010. To ještě ublíženecky bili na poplach. Ale diskuze už dávno ustaly. Naopak se na trhu objevili vydavatelé, kteří se cíleně specializují na vydávání her na fyzických nosičích.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert To vůbec tady nemá smysl řešit, však ono se za čas uvidí, jak Sony s touhle strategií uspěje a jestli se jim to za pár let fakt vyplatí :) Já jen za sebe říkám, že od nich další konzole nekoupím, toť vše. Nevidím jediný racionální důvod proč kupovat konzoli kvůli hrám, které si můžu koupit na Steamu za pár let ještě levněji a v lepší kvalitě(+ podpora modů). Jestli to pro někoho vyznělo tak, že jsem proti portování, tak ještě jednou a snad naposledy, mě porty na PC jsou u zadnice, klidně ať si přeportují všechno, jen ať ode mně nečekají, že si koupím další konzoli.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 nechápu proč vy konzolisti jste takový nepřejícní máte tak strašný problém že hry z PSka si zahrajou i PC hráči, opravu neplatí že každý hráč na PC je pirát a krade, kdyby se to Sony nevyplatilo tak na PC nic nevydávají, pořád je to firma a jako každá firma chce vydělat prachy - co nejvíce tohle je další možnost jak zvýšit zisky vydat starší hry na PC

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
27. 5. 2021 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde Prosím neházet všechny konzolisty do jednoho pytle 😐

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde Kdysi jsem to vysvětloval v jiné diskuzi na jiném serveru. Tak si dám opáčko i tady: Konzument kupuje nějaký výrobek (nebo službu), protože v něm vidí nějakou hodnotu (value). Ta je dána mnoha faktory (a samozřejmě i subjektivními): Kvalita, výkon, vzhled, oblíbenost, tradice... ale taky výlučnost. Proč je Mona Lisa tak drahá? Protože je od Leonarda a je jen jedna. To jsou zcela objektivní hodnotové vlastnosti, které (kromě jiného) přidávají na ceně. Převedeno na náš konkrétní případ s konzolí PlayStation: Někdo ji mohl koupit, a tedy firmě Sony dát své peníze, protože jednu část hodnoty viděl v exkluzivitě nabídky her. Jestliže ona exkluzivita pominula, hodnota toho produktu byla zcela objektivně snížena. Nevidím nic iracionálního na tom, že je zákazník/uživatel roztrpčen ztrátou ceny. Můžete namítnout, že exkluzivita nabídky není objektivní míra ceny. S tím je ale v rozporu naše každodennost, kdy se zcela běžně obchodníci ve všech oborech podnikání snaží zvýšit cenu své nabídky exkluzivitou. Viz. Netflix, HBO, Disney, Apple a další na různých streamingových službách. Ale i jinde: Do KFC taky mnozí chodí proto, že jen tam jsou křidýlka opatlaná těstíčkem, které jiní nemají...

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Jak krásně a stručně vysvětleno :)

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 Bla, bla, bla. Koukni na Cyberpunk, takový propadák, bez DRM a na PC se prodalo přes 10 mega. Určitě tam byl nějaký vysoký počet upirátěných kopií, ale zajímá to někoho, když ta hra prodá tolik? Záleží jenom jak se bude k PC hráčům Sony chovat, v jakém stavu budou vydávat na PC své hry, a jaké hry, a ty se pak budou podle toho prodávat. Jednoduché. Ale takhle to je asi s každým vydavatelem/vývojářem. I když někdy se najdou hlupáčci, co jenom slepě následují.

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
27. 5. 2021 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 Ano, někdo to možná upirátí, ale pořád bude většina lidí, co si to koupí. Několik let po vydání na konzole se už ty hry za plnou cenu neprodávají dobře, jedině tak ve slevě. Proto je logický, že to vydají za větší cenu znova na jinou platformu a zároveň o hru vzbudí nový zájem.

gomental5
gomental5
Level 23 Level 23
27. 5. 2021 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfix Ja take nenarazela na tyto stare hry - ale pokud to bude standart, coz uz zacina pomalu byt a predpokladam, ze i vydani na PC se u budoucich her muze urychlit, tak takova vec ovlivni koupe u budoucich her, ktere teprve na PS vyjdou. Slo o vyjadreni meho nazoru, nemam patent na pravdu, coz nikdo nema, ale co se tady strhlo od nekterych jedincu mi hlava nebere O.o

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
27. 5. 2021 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 Nemyslím si, že by se ta doba v budoucnu zkracovala, zatím snad všechny hry mají několik let odstup, případně už na psku prostě tolik nevydělávaj ... tohle bude mít Sony propočítaný. A co se týče toho kupování konzolí, jestli člověku nevadí roky čekat a nemít tu jistotu, že ta značka na pc vyjde, tak klidně může. Pak může případně vyjít na pc první díl nějaké hry a na konzole už zároveň druhý, takže na pc vznikne propast a lidi budou muset zase nejistě čekat. Ne všechny značky budou na pc, ty úspěšnější případně až za mnohem více let, takže důvod si koupit konzoli jenom pro exkluzivity tu furt je. Záleží, jak moc ty hry chce člověk hrát.

Duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gomental5 Nemyslím si, že by vydávání (byť i souběžné) her na PS i PC nějak negativně ovlivnilo prodeje konzolí či her na ně. Já např. nemám PS kvůli exkluzivitám, ale hlavně kvůli 100% přizpůsobení ke hraní - na PC musíš hru neustále vypínat a startovat, musíš mít nějaké klienty, stahovat ovladače no a pak je tu cena - za 13k zkrátka herní PC nepostavíš.

1234
1234
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepsi exluzivita na ps 4. Dohral jsem 3x a na pc si to rad dam znova. A pak ze furt nadavam... :D

Lukass

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvela hra, moje prvni hra co sem presel z pc na Ps4 pro, no bylo to peklo, hrat poprve na ovladaci :) Presto skvela hra, pekny pribeh, grafika, a slusne napsany postavy. Rozhodne 9/10

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
27. 5. 2021 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Zacinal jsem uplne stejne 😁👍

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass Já koupil PS4 Pro kvůli Lost Legacy. Vlastně tu hru jsem měl předobjednanou dřív, než jsem vůbec koupil konzoli, protože jsem čekal, jestli nebude slevička. No a byla, PS4 Pro za 8888,-. Od té doby PS4 Pro nikdy nebyla takhle levná.

asdas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no prada ! konecne si to zahraju , tak snad i tlou a spidy prijde na pc . zadny problem v tom neni , to ze tu nekdo breci ze psko uz nema smysl je blbost , pc stoji nekolika nasobne vic . pro dost lidi je vyhovujici spis psko . a sony to zvysi trzby takze no problem .

RomanDolejs

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asdas tady si někdo stojí na vedení :D nikdo tu nebrečí, jen říká, že na celé Sony hází bobek, když se takto chová. That's all I wanted to say and thanks for understanding(if you are able).

asdas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanDolejs tebe se to dotlo ? boha ... takze dalsi fnukal .. asi neumis cist , pac tu breci az moc ufnukanku ... ty patris mezi ne , jen trosku agresivnejsi ...

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asdas pro člověka, co si konzoli koupí kvůli následným pc portům to opravdu smysl nemá :)

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Já mám PS4 Pro/PS5 čistě na exkluzivity. To, že to bude na PC mě nijak nevzrušuje, jelikož si ty hry chci zahrát v den vydání a ne až za pár let, kdy už bude net plný spoilerů.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
27. 5. 2021 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Back Pa stačí nečíst každý článek a nekoukat na youtube....

kufač
kufač
Level 42 Level 42
27. 5. 2021 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Člověk se kolikrát těm spoilerům nevyhne i kdyby se snažil sebevíc. Náhledy videí na YouTube kolikrát prozradí víc, než by si člověk přál vědět a to si ta videa ani nemusí hledat. Algoritmus na YouTube je prostě hajzl Jediným řešením by mohlo být úplné odstřižení od internetu a to nevím, jestli by byl někdo v dnešní době schopný podstoupit. To by se vlastně ani po těch několika letech nedozvěděl, že nějaká ta PS exkluzivita vychází na PC :D

Back Pa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Nic nečíst a nekoukat na YouTube? To jakože se mám, na třeba, 5 let odpojit od internetu? Nebo jak si to mám představit? Lidi s IQ houpacího koně (a to ještě urážím toho houpacího koně) dávají spoilery i pod úplně nesouvísejícími články. YouTube si taky vybírá náhodně , co zobrazí a co ne. Takže prosím, příště zapojte ten mozek, než napíšete další blbost.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
27. 5. 2021 06:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uncharted 4 jsem hrál hodinu a už nikdy jsem to nezapl... takové tahání za ručičku nemám rád... to si dám radši Tomb Raider ... sice obě hry jsou koridorky jak prase ale pořád je v Tomb Raider větší volnost... navíc Tomb Raider je temnější... Ten Indiana Jones v Africe mě prostě neoslovil... :/ hra pro holky stejně... xD

Reklama
Reklama