Splash Damage se drží multiplayeru
Brink Novinka Splash Damage se drží multiplayeru

Splash Damage se drží multiplayeru

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

9

Studio zodpovědné za neoslnivou akci Brink slibuje, že se multiplayeru nikdy nevzdá.

Reklama

Na řeči o další hře je podle CEO a současně jednoho ze zakladatelů tvůrčího celku, Paula Wedgwooda, ještě brzy, ale jedno je jisté už nyní. Určitě se nezapomene na multiplayer.

„Jediné, čím jsme si aktuálně stoprocentně jistí je, že hra více hráčů zůstává hluboko zakořeněna v našich srdcích i duších,“ vysvětlil Wedgwood.

„Jsme přesvědčení, že sociální interakce je budoucností herního průmyslu. Nehledě na to, že hraní proti živým oponentům je mnohem zábavnější, než proti botům.“

„Náš další titul bude nejspíš multiplayerovou FPS, ale vždy když jeden projekt dokončíme, prozkoumáváme všechny možnosti. Vyloučeno proto není ani TPS nebo něco s prvky RPG.“


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama