Zpět na článek

Diskuze: Srovnávací recenze PC verze Days Gone

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
21. 5. 2021 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra mě zajímá čím dál víc. Je hra uzpůsobená na taktický boj a je tam dost míst a způsobů práce s vybavením který eliminuje tu šílenou početní převahu zombíí ? (Střechy, pasti apod ) Nebo je to jen tupá přestřelka v nějakých kempech kde se dá i potichu plížit než se to po*ere ?

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
21. 5. 2021 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Když nerozumíš otázce tak na ni nereaguj ty ukřivděnej, egoistickej kašpare :)

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek 😭 😭 😭

Jakub Žežule
Jakub Žežule
Level 1 Level 1
21. 5. 2021 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Na tzv. ,,Hordy" jsem používal každou zbraň, nástrahu a trik co byl po ruce. Kempy lidských nepřátel anebo menší skupiny zombíků se dají vyčistit pomocí zbraní jednoho bídkáka po druhém. Ale různé taktiky se dají použít i tam. Doporučuji ten survival, víc to na hráče v tomto ohledu tlačí.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
21. 5. 2021 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub Žežule Zní to čím dál líp díky :)

Jméno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To drzeni E u vseho je peknej vopruz. Stahl sem z torrentu abych neudelal stejnou chybu jak s horizon zero dawn a jeste teda ze sem to nekoupil...

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2021 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno Překvapuje mě, kolik lidí na PC ani v roce 2021 nemá/nepoužívá gamepad od xboxu. A to píšu jako celoživotní PCčkář, který by konzoli (doslova) nechtěl ani zadarmo (a kdybych jí vyhrál, věnuji jí kamarádce). V době, kdy je 70% herní produkce vyvíjeno pro ovládání pohodlným gamepadem s nějakým "držením éčka" fakt neobstojíš. Kor u akčních adventur, kde je pohodlnost mít vše v ruce na cca 15 cm absolutní po-ho-dlí-čko. Osobně hraju 90% her na PC s xbox ovladačem už nějakých 12 let a nikdy bych to pohodlí už za myš a klávesnici nevyměnil. Snad jen u tahovek a i tam je to na pohodu, jak dokázal Xcom a Divinity.

rin stun

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Presne tak.Ale to nevysvetlis detem a pubescentum hrbicí se u klavesnice a maleho monitoru.Zkuseni a dospeli hraci hraji zasadne s Xboxovym ci jinym kvalitnim gamepadem na 2 metrovem OLEDu v pohodlne sedaci souprave apod.

1234
1234
Level 1 Level 1
19. 5. 2021 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rin stun jo jdu parit dotu na gamepadu ty dospelaku :D

rin stun

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Tyto kraviny starsi hraci vubec nehraji.To je naprosta ztrata casu.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
20. 5. 2021 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rin stun @rin stun: Jestli ti je opravdu tolik, kolik ve svých komentářích tvrdíš že ti je, tak je mi tě upřímně líto. Tyhle tvoje výplody jsou totiž hodné jedině těch věkových kategorií, do kterých se tu nesutále navážíš. "Opravdovým" a "starým" hráčům je totiž úplně jedno na čem hrají ostatní, protože neexistuje žádná "jediná správná" cesta jak hrát hry a stejně tak není hraní ČEHOKOLIV ztráta času, dokud to toho člověka baví. Lidé, kteří nemají mozeček o velikosti nedozrálého zrna pšenice, totiž ví, že to jak a co se ostatní rozhodnou hrát nijak neovlivňuje jejich vlastní zážitek. Case in point - můj otec, kterému je kolem té tebou tolik obdivované padesátky si v klidu hraje World of Tanks na 144 Hz monitoru a ejhle není dítě ani pubescent.

rin stun

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Dite bez si hrat Fortnite apod kokotinky pro tvoji vekovou kategorii.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rin stun Přesně jsi mě popsal, jen teda nehraju na PC, ale většinou na konzoli. 77 palcová OLED TV + XSEX a PS5, velká pohovka + si nechám masírovat nohy. :D

Teclado

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rin stun Hraju od svych 6 let. Tedy uz nejakych 30 let. Hraju na pc na normalnim 28" monitoru+klavesnice a mys. Gamepad, konkretne ten xboxovy mam ale jsem schopen na tom hrat max plosinovky a bojovky. Days gone by me zabilo. Mam doma konzoli ale hral jsem jen jednu hru a tu jsem nedohral. Ale za onech 30 let hrani se povazuji za hrace a opravdu k tomu sedacku a 2m telku nepotrebuju. Vse mam ale proste konzole mi sloizi jako prehravac bluray filmu a tim to konci :) jsem a budu pc hrac. I kdyz pred cca 14 dny jsem na gamepadu dohral Spongeboba a tam mi gamepad nevadil :D

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
21. 5. 2021 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rin stun Tak napsat že : " Zkušení a dospělí hráči hrají zasadně s Xboxovym či jinym kvalitním gamepadem a bla bla bla" může pouze debil. Gratulace

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus On nenaráží na druh ovládání, ale na několikavteřinové potvrzení akce, které je potřeba udělat podržením E, potažmo čtverečku na PS. Také mi to při hraní vadilo... Mimochodem, měl jsem obavy jak budu na klávesnici zvládat ovládání motorky, ale díky vyššímu frameratu je to bez problémů. No a míření myší je úplně jiná liga...

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Tady výjimečně nesouhlasím, u her jako days gone nebo call of duty používat ovladač? Tak to sorry jako 😯

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Verze pro PS4 nebyla repetitivní, verze pro PC je. Naopak PC verze nemá fps dropy a tolik bugů. Hra se tedy za 2 roky zhoršila o jeden bod, tohle fakt už smrdí. Days Gone na PS4 mělo mít 7/10 a pak by PC verze s 8/10 dávala smysl. Tady je přesně vidět to přestřelené hodnocení. Hra se na PS4 při hordách nedala hrát, ale 9/10.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
19. 5. 2021 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Podívej se na jména obou recenzí a pak si dej facku.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Stačí si přečíst tento článek, zejména tohle: Jak se ale blížilo vydání hry, novější příběhové upoutávky působily jako jedno velké klišé, takže se mnozí začali obávat průměrného a předvídatelného příběhu. To se po vydání hry v dubnu 2019 do jisté míry potvrdilo, stejně jako přítomnost určitých vyloženě herních klišé, spojených s repetitivními aktivitami v otevřeném světě. Nejvíc ale hře uškodil technický stav v době vydání pro PS4 konzole, kdy starší modely vyloženě nestíhaly streamovat (nahrávat) nepřátele při rychlé jízdě krajinou na motorce. Hra rozbitá, v určitých pasážích nehratelná, ale autor dá 9/10. Někde technický stav je zahrnut v hodnocení, někde ne. V roce 2019 na PS4 byla hra originální, dnes je pro PC již klišovitá. Já souhlasím s touto recenzí pro PC, přijde mi jako totální shit ta předešlá recenze pro PS4. Je to stejné jak dát CP 77 10/10, když ho pak hráči na PS4 a XO nemůžou hrát jak se jim to seká. Facky si dávají ženy, takže to přenechám tobě. Nevím, co jsi tím co píšeš chtěl říct, ale pořád to jsou recenze pod jedním webem, takže jsou nějaká jména irelevantní.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
19. 5. 2021 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Jestli si nepochopil co tím myslím tak nemá smysl ani se pokoušet to vysvětlit tak tě můžu jen odkázat na komentář dole od redaktora.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Myslím, že ta ironie z toho mého komentáře přímo září, ale bohužel, né všem je přáno ji poznat. Ano, psal to jiný člověk, který absolutně v hodnocení ignoroval špatný stav hry na PS4.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 5. 2021 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy V dubnu 2019 byl na Zingu nejen jiný tým, ale také jiné vedení, takže nemohu dost dobře vysvětlit jejich tehdejší rozhodnutí. Troufám si ale říct, že od té doby se magazín posunul dobrým směrem - minimálně po stránce návštěvnosti, která vzrostla skoro čtyřnásobně. Jinak argument, že hry zastarávají a co bylo v roce 2019 super, nemusí už být tak super v roce 2021, když jsme to mezitím třeba viděli v desítkách jiných her, je myslím validní. A jak už jsme si tu mnohokrát ukázali v článcích, kde stejnou hru hodnotilo několik členů redakce, lidé jsou různí a mají různé názory. Nefunguje to tak, že by všichni dostali nějak hromadně nařízeno, co si o každé hře mají myslet a jakou jí mají dát známku. Každopádně v tomto případě se pořád bavíme o pouhých 10% rozdílu v hodnocení. P.S. C77 má citelně odlišná hodnocení na různých platformách, na což jsme upozorňovali i v době jeho vydání.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jak jsem psal, já souhlasím s recenzí 8/10 pro PC verzi, i jsem za jedno s tím, že magazín jde dobrým směrem. Jen jakožto čtenář Zingu již osmým rokem mi to prostě nedá. Sice je nové vedení, ale pořád je to jeden magazín. Klidně sem můžete napsat, jak byste hodnotil verzi pro PS4 vy v den vydání. Buď je hra klišovitá na obou platformách, nebo na žádné, nejde aby na jedné ano a na druhé ne, to je prostě nesmysl. Nepřijde mi validní hodnotit totéž hru jen na jiné platformě jinak, podle toho že vyšla o dva roky déle. Jak sám víte, recenze těm hrám zvedají prodeje, takže těch 10 % může udělat velký rozdíl. Jinak se hra prodává když má 9, jinak když má 7. Když to shrnu, tak takhle to vypadá, jakoby tu hru vývojáři vlastně zhoršili. Což v časovém rozpětí 2 let a výkonnější platformě vypadá smutně. CP77 všude kromě Vortexu desítky, ale nikdo nějak nebral v potaz, že všem na PS4 a XO to běží totálně na hovno. Jaký na ně asi musí budit pocit ta recenze, co dává hře 10/10? Myslím, že je to k zamyšlení.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 5. 2021 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Jak bych hodnotil v roce 2019 na PS4 Days Gone já, to mohu klidně prozradit: dal bych osmičku, stejně jako letos. Na PS4 Pro jsem tenkrát neměl s technickým stavem hry problém a co jsem o hře napsal tento týden, to jsem si myslel i tenkrát po jejím prvním dohrání. PC verze je modernizovaná po technické stránce, což by měla být s ohledem na rok a platformu samozřejmost. C77 nemá "všude desítky", Metacritic jasně ukazuje velký rozdíl mezi recenzemi na různých platformách. Já tenkrát o C77 psal, že dle mého hra zaslouží devítku na nových platformách, sedmičku na starých a trojku před patchem. Patřím k těm, kterým hodně učarovala estetika Night City a příběh i postavy v něm, s klidem mohu prohlásit, že jsem v tomhle žánru (noir cyberpunk?) nic lepšího nehrál od dob Deus Ex.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel U CP77 jsem bral v potaz recenze českých magazínů, kde snad jedinej Vortex dal myslím 6. Recenze by myslím měla zahrnovat stav hry na většině platforem, ne že vezmu PS5, kde hra běží v pohodě, dám 9-10/10 a jsem v klidu. Na dalších dvou platformách je hra ve stavu tak na 3-4/10, ale to se nebere v potaz.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 5. 2021 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Proto máte v recenzi označené, na jaké vznikala platformě, abyste se podle toho mohl orientovat. Takhle fungují úplně všechny profesionální herní magazíny na světě. Možná jsme mohli "pro legraci" vydat ještě dodatečnou recenzi na staré PS4 nebo X1, ale tam by to prostě dostalo tu sedmičku (nebo trojku před patchem), což jsme tenkrát opakovaně zmiňovali.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak ale když se zamyslíte, tak většina lidí při vydání té recenze měla PS4 nebo XO, takže jim ta recenze ve výsledku vlastně nic moc neřekne. Na PS5 to vypadá takhle, dáváme 10/10, ale PS4 verzi si už musíte vyzkoušet sami. Jako jasný, CP77 byl extrém, ale je to možné poučení do budoucna.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
19. 5. 2021 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy To jsi si ještě nevšiml že když je hra jen na PS tak má vysoké hodnocení bez ohledu na to jak je dobrá? :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 5. 2021 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Myslíte celosvětově, na Metacritic a tak? Na tom možná něco bude 👁️

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Všiml no, ale to není problematika jen jednoho webu. Zrovna Days Gone má novinářské hodnocení 71% a uživatelské 83 na MTC. Těch 70% bych tomu dal taky.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 5. 2021 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Ano, pokud bych hrál na staré PS4 před patchem, bylo by 70% zřejmě na místě.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak jsme doma. To jsem rád. Hlavně kromě prvního D1 patche jsou pro recenzi další patche už poměrně irelevantní. V den vydání ta hra má běžet výborně.

­ ­MakeSenze

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvy Bohužel to že hra v den vydání má běžet výborně už není praxe poslední půl dekády.

Dejvy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@­ ­MakeSenze Tak třeba RE 8 úplně v pohodě, Hitman 3 taky, Mass Effect běží si myslím taky dobře. Ale jinak je to pravda no. Jak říkám, není validní říkat, že po nějakém patchy co je x týdnů po vydání hry, je hra už v pořádku a brát na to nějaký ohled při recenzi hry. Prostě CP77 vydali tak jak ho vydali, takže 4/10 na oldgen a nas*at.

Duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkná recenze, srovnání verzí a zmínění technických záležitostí vítám 👍

XspyCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdypak se i Sony utká se syndromem Master Chiefa ? Obecně platilo že hry , které byly vynášené na konzolích do nebes docela u PC hráčů propadaly a lepší grafika herní klišé v konkurenci s PC tituly už moc nezachraňovala .

Johny
Johny
Level 20 Level 20
18. 5. 2021 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mám za sebou 2-3 hodinky hraní a musím říct, že chápu ty všerůzné recenze, ať už teď nebo když hra vyšla poprvé na konzole. Celkově bych řekl, že nejde o nic extra. Zatím to na mě působí jako takový Far Cry se zombíky a lepším příběhem, taková fajn 7 nebo 8. Ale chápu, že se najdou i tací, kteří by tomu navalili i víc. Ti se najdou vždy. PC port se celkem povedl, akorát mi místy přijde hra rozmazaná. Ty herecké výkony a mimika jsou v hlavní lince na jedničku, ale když jde o vedlejší úkoly, tak je to hrůza. Týpek huláká a jeho postava jenom stojí, kouká do nikam a otevírá pusu. Často se mi stává, že pustím nějaký záznam, do toho mi začne někdo volat z vysílačky a teď koho mám poslouchat? Nikoho, protože nejde ani jednomu rozumět, když mluví přes sebe. Taky by bylo fajn, kdybych nemusel při každé interakci držet E. Až moc se tam toho drží. Za těch 30-40$ je to ale dobrý kup, ale klidně bych počkal na slevu.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Čím víc postupuješ příběhem, tím je ta hra lepší. Alespoň já jsem to tak měl.

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Ten příběh na tom vypadá nejlíp, tak je možné, že to bude největší tahoun. Snad ten gameplay bude taky lepší.

zoomfire
zoomfire
Level 1 Level 1
19. 5. 2021 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny To je jak se Zaklínačem 3 ... když jsem ho poprvé spustil, tak jsem nechápal co a jak byla to pro mě nuda ... po 100 hodinách, když jsem se loučil s Regisem, tak jsem brečel jak malá želva a litoval, že to končí

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jednou 9 pak 8. 👁️ Zajímavé

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
18. 5. 2021 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Dva různí lidé, na dvou různých platformách, ve dvou různých letech... dali dvě různá hodnocení. Nepřijde mi to jako velká záhada 😀

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
19. 5. 2021 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Tukane, zdatně konkuruješ cypovi a 1234. A to je co říct...

1234
1234
Level 1 Level 1
19. 5. 2021 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Ty, Corvusi, ses na mile pred nama :D

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Proč? Vyjádřil jsem slušně svůj názor na hodnocení DG pro PS4, které se mi prostě na 9 nezdá. Myslím, že tvoje zdejší občasné mystifikace a hoaxy jsou pořád ještě dál než toto.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
21. 5. 2021 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Opět si hraješ na inteligenta a opět jsi z toho vyšel jako blbec. To chce talent

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Podívej se, co jsi před chvílí napsal a potom si dej facku. :) Ty inteligente. :D

Lukaso23
Lukaso23
Level 0 Level 0
18. 5. 2021 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělý port 😀

Reklama
Reklama