Sean Smillie, producent nového dílu populární adrenalinové série SSX, potvrdil, že pro hru počítají s hratelnou ukázkou.
„Ano, skutečně to plánujeme, avšak nic bližšího k tomuto tématu mi zatím vedení neprozradilo,“ nechal se Smillie slyšet. Místo toho tak alespoň vysvětlil, proč se gamesa zbavila podtitulu Deadly Descent.
Hlavním důvodem prý je, že název nekorespondoval se třemi hlavními pilíři, na nichž celá hra stojí – Race It, Trick It, Survive It. „Jak jsem vždycky říkal, má to co dělat se třemi hlavními herními pilíři.“
„Když to bylo ještě Deadly Descent, měl jsem pocit, že se soustředíme hlavně na ‚Survive It‘, hráči by z toho nejspíš neměli pocit, že se dočkají i skutečného závodění a šílených triků. Tak jsme se podtitulu zbavili a zůstali jen u SSX.“