Sezóna 22 nesplnila očekávání.
Battle royal Apex Legends se potýká s nedostatkem hráčů. Problém chce vydavatelství Electronic Arts řešit postupnými systematickými změnami, naopak odmítá vznik druhého dílu nebo podobné „verze 2.0“. Slov šéfa společnosti Andrewa Wilsona v hovoru s investory si všiml magazín VGC.
„Po změnách v systému battle pass jsme nezaznamenali očekávaný nárůst příjmů,“ přiznává Wilson a naráží na kroky vývojářů z letošního léta, které se nesetkaly s pochopením komunity a vedly až k omluvě hráčům a opětovným úpravám.
„K výraznému růstu a opětovnému zapojení je zapotřebí rozsáhlých systematických změn. I nadále se budeme soustředit na udržování a rozsah obsahu pro naši globální komunitu a v budoucnu budeme pracovat na významnějších a inovativnějších změnách,“ popisuje ředitel EA.
Druhý díl nebo verzi hry očekávat nemáme: „Řekl bych, že v souvislosti s live service hrami obvykle platí, že verze 2 nebyla téměř nikdy tak úspěšná jako verze 1. (…) Nikdy není dobré stavět naši komunitu do situace, kdy si musí vybrat mezi dosavadními investicemi a budoucími inovacemi. (…) [Chceme] budovat nové možnosti nad rámec současného jádra hratelnosti.“