Studio Larian dává dohromady speciální tým vypravěčů pro dva nadcházející projekty
i Zdroj: Larian Studios
Baldur's Gate 3 Novinka Studio Larian dává dohromady speciální tým vypravěčů pro dva nadcházející projekty

Studio Larian dává dohromady speciální tým vypravěčů pro dva nadcházející projekty

Jan Kovačovič

Jan Kovačovič

4
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Jedním z cílů je vydání před rokem 2030.

Reklama

Úspěch her od studia Larian mají na starost z velké části především spisovatelé příběhů. To samé si uvědomuje také Swen Vincke, generální ředitel společnosti. Právě on se v nejnovějším rozhovoru pro GameSpot rozpovídal k situaci okolo nadcházejících projektů a také rozšíření vypravěčského/spisovatelského týmu. Ten se bude muset vzhledem k plánovaným hrám výrazně rozrůst.

Během hodinového povídání zaznělo skutečně mnoho zajímavých informací, takže se na některé z nich zaměříme detailněji. „Co se týče našeho dalšího projektu, tak už jsme plně započali intenzivní práce. Zatím hra vypadá zábavně a máme v plánu velké věci. Vzhledem k novým technologiím a možnostem toho můžeme udělat skutečně hodně. Bude to komplexní," začal rozhovor Vincke.

„Druhou věcí, kterou řešíme, je vytváření dvou her zároveň. V minulosti jsme otevřeně mluvili o dvou nadcházejících projektech a momentálně se snažíme přijít na to, jak dělat oba dva nejlépe, jak můžeme. Není to jednoduché a vzhledem ke složitosti vývoje (příběhových) her se nedá odhadnout, jak dlouho nám to bude trvat.” První nadcházející projekt od studia Larian dostal prozatím krycí jméno Excalibur. Druhá chystaná hra si na více detailů ještě bude muset počkat.

Co se týče samotných vypravěčských týmů, tak ty si projdou posílením. „Snažíme se sestavit relativně velký vypravěčský tým, který chceme integrovat s naším spisovatelským.” Cílem by mělo být zefektivnění procesů a také větší množství nápadů od vícero vypravěčů. Ačkoliv Vincke nepopřel, že se nezapojí ještě do některých současných projektů, tak se spíše jedná o “investici” do budoucnosti. Právě vypravěči se budou soustředit na úplný začátek projektů. Nápady později ve vývoji převezmou už spisovatelé, kteří dají všem myšlenkám řád a zakomponují je do jednoho uceleného příběhu.

Důraz kladl Swen Vincke především na práci spisovatelů, kteří musí mnohdy propojovat stovky nápadů s návazností na budoucí hráčská rozhodnutí. „Když hrajete naše hry a zvolíte si některé rozhodnutí, tak chcete, aby pokračování dávalo smysl a příběh se dále vyvíjel. I na tohle musí někdo myslet,” započal myšlenku.

„Vyprávění příběhů, obsahuje mnoho rozdílných disciplín, na které potřebujete různé specialisty. Od stylu rozhovorů, vypravování, překrývání jednotlivých příběhových linií až po návaznost na předešlé hry v dané sérii. Na každou tuhle disciplínu se hodí někdo jiný a pokud budeme dělat například titul, který bude plánovaný na více dílů, tak se podíváme například po někom, kdo by měl zkušenost se psaním dlouhých televizních seriálů případně filmových trilogií.”

Ačkoliv se může jednat o nápovědu k následujícímu projektu, tak bohužel detailněji o připravovaných dvou titulech nevíme prakticky nic kromě názvu Excalibur. Důraz, jenž Swen Vincke kladl na vyprávění ovšem napovídá, že bychom se mohli dočkat něčeho skutečně velkého. Datum vydání projektů je samozřejmě ve hvězdách, ale jak sám humorně uvedl „Žena se semnou rozvede, pokud to bude později (než v roce 2030).“


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama