Zpět na článek

Diskuze: Studio Remedy předvádí experimenty s DirectX Raytracing a Nvidia RTX

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
20. 3. 2018 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @asive47

Obzvlášť na tom prosluněným začátku jakože šumí snad úplně všechno bez ohledu na materiál. Mě to video teda nepřijde jako žádnej pokrok. Už dneska hry vypadají naprosto špičkově a to co stále pokulhává je ve většině případů tragická optimalizace.

asive47
asive47
Level 1 Level 1
20. 3. 2018 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela hezký odlesky, ale kovový materiály docela šuměj.

hanz917
hanz917
Level 1 Level 1
20. 3. 2018 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase o krok blíže fotorealismu ve hrách. Mimo Remedy bude RTX technologii podporovat i Frostbite engine, Unreal engine, Unity engine a 4A Games (Metro) . Btw. tahle legrace bude dostupná až na grafických kartách nový generace.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
20. 3. 2018 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Normální COD

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
20. 3. 2018 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost slušný. Už se těším za 10 let u konzole

Reklama
Reklama