Zajímalo by mě, jestli se někdy od Milestone dočkáme hry, která nebude v některých ohledech krokem vzad oproti minulému dílu. Letošní jízdní model je totiž pro mě zklamání. Při brzdění jde motorka okamžitě na přední, v zatáčce je nervózní, na výjezdu motorka nejde do driftu, ale rovnou se rozvlní, jak kdyby se připravovala jezdce vystřelit do highsideru a i když je výjezd čistý, tak motor ztratí citelně výkon. O tom, jak odfláknuté je okolí mnohých tratí a zvuk historických motocyklů ani netřeba mluvit. Když vidím, kam se za poslední roky posunuli Francouzští Kylotoon se sérií WRC, tak je mi z práce Milestone smutno.
@Skylines
Zas tak černě bych to neviděl. Jistě za sebe najde patřičnou náhradu a zbylí dva hlavní scénáristé R* a další klíčoví lidé zůstávají (prozatím). Navíc scénář na další GTA bude touhle dobou už pravděpodobně hotový. Samozřejmě nastává otázka, jakou měrou se na něm Houser podílel, pokud měl od loňského roku dovolenou.
@Johny
Všechny typy vyhlazování by potřebovaly kompletně předělat. TAA dělá ze hry mazanici, FXAA nedělá vůbec nic a MSAA přináší hromadu grafických artefaktů (shimmering, stromy v dáli jsou holé kmeny atp.) s obří ztráta výkonu. Stejně tak mám problém s hnusnýma texturama viz. odkaz, ale pochybuju, že se v blízké době dočkáme nápravy, když ve hře smrdí bugy od loňského vydání a support dělá, že je vše v pořádku.. https://imgur.com/a/P5JbmJU
Po pár hodinách hraní musím (bohužel) s recenzí souhlasit. Codemasters po získání F1 licence přesadili ostatní série na druhou, ne-li třetí kolej a na jejich kvalitě je to znát čím dál tím víc.
@Wheelman
Ta hra vypadala po vydání jen jako lehký update předchozího dílu a první měsíce doprovázel hru třeba nefunkční ForzaThon, tragický multiplayer, mizernej obsah v Carpassu atp..
@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Raytracing určitě není zbytečnost, je to prostě další krok ke zdokonalení grafické stránky her. A o tom, že to není nějaký dočasný gimmick nVidie dokládá fakt, že se specializovaným hardware pro RT se počítá v nových konzolích i v next gen GPU architektuře AMD (post Navi). Že nVidia vsadila na Ray Tracing všechny karty a podstatnou plochu křemíku u nové architektury aniž by měla na launch nějaké funkční hry a nasadila tomu pro consumer segment dost enormní cenovku je věc jiná..
@OneShot
No zrovna BF:V označilo samotné EA za prodejní zklamání a zájem hráčů o hru je mizerný, když pár týdnů po vydání Firestormu hraje hru méně lidí jak 5 let starý BF4. Já ve vydání Bad Company 3 vcelku věřím. Hra je skloňována v mnoha únicích, mezi fanoušky je dost žádaná a DICE by si ním mohlo mezi hráčskou komunitou vylepšit reputaci, která za poslední roky poměrně upadla bych řekl.