Zpět na článek

Diskuze: SW: Battlefront nebude jen změněný Battlefield

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

N.Gin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U BF3 se me aspon libilo ze kazde DLC prineslo trochu odlisnej styl hrani

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
15. 6. 2013 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8: Pokud nejsi aktivní hráč, tak ano, nevyplatí se. Což ty v případě BF3 rozhodně nejsi. Jinak se vyplatí a dost.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
14. 6. 2013 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

morte - např. back to the karkand je nadmíru kvalitní rozšíření, které je přitom po obsahový stránce čistou vykrádačkou.

ComTK
ComTK
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8: přesně tak, já je kupuju jenom, když se jedná o značku, kterou mam hodně rád a vim, že to DLC bude za něco stát...

Jinak Battlefront by mohl být zajímavá MP hra, možná, že bych o něm i uvažoval, že bych se na chvíli k MP zas trochu vrátil, ale kdo ví, až z něj bude trochu víc vidět

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
14. 6. 2013 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DLC u většiny her, včetně nadřazeného BF se takřka nevyplatí. Jsou předražené a nepřináší nic převratného a užitečného

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DLC u CoD se takřka nevyplatí. Jsou předražené a nepřináší nic převratného a užitečného.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ok beru to zpet

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
14. 6. 2013 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To teda rozhodně má:-)

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky - ale tak to nemá tolik DLC snad ne?

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa: Neřikej mi, že neznáš cod ...

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevidel sem nikdy u hry od Activision tolik DLC

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

N. GIn nejvíc tohohle využívá EA, Activions bohužel taky...

N.Gin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky: A to mluvis o EA, Activisionu, 2K, T10 nebo o kom?

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakinus: Vydávat neplnohodnotné hry, za plnou cenu, aby k nim mohli udělat dlc za poloviční cenu celé hry. Prakticky v každé hře je nějaké omezení, které se zruší tím, že si koupíte ty jejich "super levné a výhodné dlcčka a já nevim co"... Ne, promiň... Neni bezdůvodný.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa: Ano, je bezdůvodný.

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cvrnda: jo sry spatne jsem te pochopil. jinak to co jsi ted napsal stim plne souhlasim a trosku jsi me uklidnil:) presne v te casove ose si chci zahrat. jinak ja jsem predchozi dily nehral takze jsem to nevedel. a kotor + swtor pro me bylo neco co se sice tvari jako sw ale je to moooc mimo dej filmu. samozdrejme tomu neubejram ze to je kvalitni dilo ale nic pro me:) i kdyz jsem ted kotor dostal k casaku tak se do nej pustim:)

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panikudlanka. cz: Já se ale nebavil o časové ose, já se bavil o tom že Hoth byl už v předešlých Battlefrontech a určitě bude i tady, stejně jako zbytek důležitých bitev v době Rebelie, resp. v době původní filmové trilogie, ve které se objevil i AT-AT (jeho vznik by se dal datovat do období po filmové Epizodě 3) . O absenci Hothu, možnosti řídit AT-AT nebo čehokolvi dalšího spojeného s bitvami v původní trilogii se podle mě bát nemusíme, takže si na té časové ose určitě zahraješ. A ano, Kotor je jinde, zhruba 4000 let před filmovou ságou, The Old Republic je na tom podobně, to je zase cca 300 let po Kotorech

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cvrnda: je jasny ze hoth existuje dlouho a muzou do nej zasadit v podstate jakoukoliv dobu ale AT-AT je stroj ktery mam pocit mimo casovou osu filmu neexistoval ne? nebo je tak starej? ja jsem to bral hlavne podle toho AT-AT a jako fanda filmu bych si rad zahral na casove ose kde se odehrava bitva rebelu s imperiem na planete hoth mam pocit ze kotor byl polozen daleko jinam nez se odehravaji filmy ne? nevim nehral jsem ho a sw: tor je taktez uplne jinde. imho nej byla star wars galaxies to byla ta super doba:) bylo mozne potkat darth vadera atd. . skoda ze galaxies uz skoncilo

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochybuju ze ten hate na EA je bezduvodně 😗

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

N. Gin: Taky mě to udivuje.

Conchar
Conchar
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

N. Gin: já v tom s tebou souhlasím... Už jsem si tu na tuhle tupost stěžoval několikrát...

N.Gin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz me ta nenavist vuci EA pretyka pres hlavu. Chapu ze nektere rozhodnuti jsou kontroverzni, nektere spatne ale tady jenom nekdo rekne ze EA vyda hru a sleze se zde 1000 lidi kteri na tu hru nadavaji jenom kvuli tomu ze to EA vydava (je jedno jake studio to vyvyji) . Napriklad DLC ma dnes snad kazda druha hra...Nejsem zadnej EA fanboy ale chtelo by to trochu pokory.

Conchar
Conchar
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to tu padlo, že battlefront je změněný battlefield od prvního dílu... Podle mého se to nedá nic jiného než vylepšit. Já se na hru těším hlavně kvůlu tomu, že to bude asi nejlépe vypadající star wars hra co jsem kdy hrál což si nemohu nechat ujít. Jinak ale stále čekám na dobré RPG s důrazem na příběh a bez multiplayeru...

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panikudlanka: I oba Battlefronty byly kromě Klonových válek zasazené i do časů Rebelie. V obou dílech byl jak Hoth, tak i Endor, Yavin nebo Bespin plus třeba Tatooine kde bylo možné hrát za frakce z obou dob. Právě Hoth jsem si v obou Battlefrontech oblíbil nejvíc. Každopádně doufám že se DICE vydá i mimo období filmů, rozhodně bych se nezlobil třeba za bitvu o Alderaan v dobách The Old Republic nebo Borleais z knižní série X-Wing. Tak uvidíme

slehic
slehic
Level 1 Level 1
14. 6. 2013 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panikudlanka. cz: A v předchozích dílech snad nebylo možno hrát za rebely a impérium? BYLO!

Reklama
Reklama