Původně měl v plánu 60fps, nově cílí na 30fps a rozlišení 1080p. Jak na tom bude Xbox One verze?
Tvůrčí celek z polského studia Techland (autoři Dead Island) snížil frekvenci snímků za sekundu u PlayStation 4 verze Dying Light. Původně chtěli dosáhnout 60fps u PS4 i Xbox One verze. Nově jsme se ale dozvěděli, že si to rozmysleli a chtějí, aby minimálně na PS4 hra běžela stabilně na 30fps a v rozlišení 1080p. O Xbox One verzi se nikdo nezmínil.
Zatím není jasné, proč Techland změnil svůj cíl. Nový záměr potvrdil hlavní designér Maciej Binkowski během Q&A session na ASK FM.
Připomeňme, že v prosinci loňského roku se vývojáři dušovali, že se jim podaří dosáhnout toho, aby Dying Light běželo na obou konzolích v 1080p a 60fps.
„Našim cílem je mít finální verzi hry v rozlišení 1080p a 60fps u PS4 i Xbox One verze. Zdá se, že se nám podaří tohoto cíle dosáhnout. Stále ale pracujeme na optimalizaci. Nicméně bychom chtěli poskytnout takovýto zážitek,“ říkal technický šéf Jakub Klarowicz. V té době ale ještě byly ve vývoji i verze pro PS3 a Xbox 360. Od té doby se toho hodně změnilo. Vypadá to, že Techland dokázal ze svého upraveného enginu vytáhnout více a tím pádem musí omezit frekvenci snímků za sekundu.
S největší pravděpodobností poběží i Xbox One verze při 30fps a v rozlišení 1080p.