TES V: Skyrim odhaluje perky a rasové schopnosti
Skyrim Novinka TES V: Skyrim odhaluje perky a rasové schopnosti

TES V: Skyrim odhaluje perky a rasové schopnosti

Michal Maliarov

Michal Maliarov

14

Fanouškovská stránka chystaného fantasy RPG se obohatila o monstrózní seznam perků a schopností hráče, který fanoušci vyšťourali z demoverze prezentované na výstavě Eurogamer Expo.

Reklama

Extra schopnosti dokáží pořádně naboostovat vlastnosti vaší postavy a změnit přístup k soubojům i hře jako celku. Kromě perků k jednotlivým kategoriím nabídne Skyrim i rasové odlišnosti. Takový Argonian bude mít počáteční strom schopností o něco jiný, než Ork. Větší různorodost mezi rasami rozhodně vítáme. Kompletní seznam perků a schopností naleznete níže.

Perky

Mluva

- kupování a prodávání s 10% slevou

- snížení ceny při nákupu u opačného pohlaví

- investování do obchodů a zvýšení objemu zlata v přivlastněných obchodech

- Mistrovský obchodník: každý obchodník ve světě dostává 1000 zlatých za výměnu zboží

- kupujte a prodávejte cokoliv u každého obchodníka nezávisle na jejich skladu

- zvýhodnění během zastrašování

- zvýšení šance na přemluvení

Alchymie

- elixíry o 20% trvanlivější

- elixíry pro obnovení života, staminy a magie o 25% silnější

- elixíry o 25% efektivnější

- elixíry vydrží dvakrát tolik zásahů

- dvojí ingredience z každé rostliny

- 50% odolnost pro všechny elixíry

- odebrání negativních účinků elixírů a pozitivních účinků jedů

- dva efekty ingredience se odhalí při prvním testování

Iluze

- duální kouzlení se může nabít pro silnější efekt

- všechny úrovně kouzel využívají o 50% méně magie

- kouzla fungují i u lidí a zvířat nejvyšší úrovně

- veškeré kouzlení se děje potichu

- kouzla fungují i na nelidských protivnících

- kouzlo zastrašování funguje na nepřátelích vysoké úrovně

Konjugace

- duální kouzlení se přehřívá pro lepší efekt

- spojené zbraně jsou silnější

- spojené zbraně dokáží zahnat některá stvoření

- obživování nemrtvých s ještě větším zdravím

- vyvolání dvou Atronachů nebo oživených zombií

- vyvolání Atronachů na dvojitou vzdálenost

- vyvolání Atronachů s dvojitou silou

Destrukce

- více poškození pro každou školu

- šance šoku pro nepřátele s méně než 10% zdraví

- šance zamrznutí pro nepřátele s malým zdravím

- šance podpálení pro nepřátele s malým zdravím

- pokládaní run na pětkrát větší vzdálenost

Obnovení

- elixíry zdraví taktéž obnovují staminu

- elixíry zdraví přidávají o 50% více zdraví

- kouzla uzdravování se dají znovunabít

- kouzla jsou více efektivní proti nemrtvým

- magie se obnovuje o 25% rychleji

Kouzlení

- kouzla jsou o 25% silnější

- kouzelné brnění je o 25% silnější

- smrtelné údery do zvířat chytají duši pro další využití

- kouzla zdraví, magie a staminy jsou silnější

- již okouzlené zbraně se mohou dále okouzlit pro silnější efekt

- kouzla mrazení, šoku a podpálení jsou o 25% silnější

Těžké brnění

- zvýšení úrovně o 20%

- útok pancéřovými rukavicemi zesílen v závislosti na úrovni brnění

- plné využití těžkého brnění snižuje poškození o 50%

- těžké brnění nic neváží a nezpomaluje postavu

- přidává 25% výdrže při kompletním brnění

- 10% útoku se vrací zpět na nepřítele

Dvouruční zbraně

- dvouruční zbraně udávají o 20% více poškození

- útoky kladivem ignorují 25% brnění nepřítele

- útoky sekerou udávají extra krvavé poškození

- útoky mečem udávají extra kritické poškození

- mocné údery ubírají o 25% méně staminy

- útoky ve stoje zvyšují úron o 25%

- útoky v běhu zvyšují kritický úron dvounásobně

- boční útok poškozuje všechny cíle

- zadní útok má 25% šanci na paralizování

Lukostřelba

- luk je o 25% silnější

- přibližování

- přiblížení zpomaluje čas

- 10% šance na kritický zásah

- rychlejší pohyb s vytaženým lukem

- u mrtvol se dá najít dvakrát více šípů

- 50% šance na paralyzování

- vytažení luku o 30% rychleji

Plížení

- o 20% těžší odhalení

- útoky ze stínu s jednoruční zbraní jsou šestkrát silnější

- útoky ze stínu s lukem jsou třikrát silnější

- útoky ze stínu s dýkou jsou patnáctkrát silnější

- hluk brnění snížen o 50%

- fyzické pasti na postavu nebudou reagovat

- postava ve sprintu během plížení provede tichou šipku

- skrčení může agresivní nepřátele zmást

Rasové schopnosti

Orkové: Beserker

Redguardi: Adrenaline Rush

Lesní Elfové: Odolnost vůči jedům, nemocím, ovládání zvířat

Nordové: Battlecry

Khajiti: noční vidění, útok pařáty

Imperiálové: Hlas Císaře, více peněz z rabování

Vyšší Elfové: Rychlejší regenerace magie

Temní Elfové: Odolnost vůči ohni, Ancestor’s Wrath (ohnivá obrana)

Bretoni: Dračí kůže, odolnost vůči šoku

Argoniani: Rychlejší regenerace zdraví, odolnost vůči nemoci, dýchání pod vodou

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama