Zpět na článek

Diskuze: The Callisto Protocol vám část animací smrti otevře až po zakoupení DLC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Robert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako je to sviňárna. Pochopil bych situaci, kdy by ten počet animací v Season Pass byl oproti hře zlomkový. Je ale trapný, aby základní hra měla jen zlomkový počet, přitom Season Pass je v poměru s hrou levnější. A ještě si zpoplatnit novou obtížnost.... Tímhle to začne, ale co bude příště? EA si zpoplatní možnost odehrát ve fotbale druhý poločas? Ubisoft vám v AC dovolí si koupit oživení?

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to není chyba vývojářů ale těch kdo je vlastní :D myslet si že tvůrci PUBG nebudou chtít nějak dojit tu hru je funny

Fallout18
Fallout18
Level 1 Level 1
25. 11. 2022 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvle a kdo chce zbytečně umírat?? 😀 Já se vždy snažím 100% soustředeni bez úmrtí a pak si řeknu..Iam a True Hero 🤣💪

drakotrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejde ani o ty animace, bez toho žít jde i tak si hru užijete, jde spíš o to smýšlení vývojářů, pokud si to dovolí oni a mluvme na rovinu, kolem Callisto Protocolu je poslední dobou velké bum, tak se bojím, že ostatní vývojáři se budou přidávat ve velké mase.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
25. 11. 2022 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A je to tady... já si říkal že to s touhle hrou vypadá až moc růžově. :D

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak oblivion placenej armor na koně. metro exodus placená obtižnost. fallout 76 placený animace.... U callisto protocol je jasně napsaný v season passu: Story DLC: Dig deeper into the horrifying secrets of The Callisto Protocol.

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jmeno Ta placená obtížnost (Ranger Mode) byla u Metra Last Light. Ne u Exodus 😎

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe Nojo tak last light.

Darkus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako tohle nemá cenu dál rozebírat. Za mě DLC mají být rozšíření obsahu hry a kosmetické věci by měli být pouze formou updatů, či odemykání ve hře ve formě challanges/achievement... Jsou lidé co si dokáží hru užít i bez těchto animací - navíc pokud si to údajně žádali hráči, tak se to snadno zjistí na hodnoceních toho DLC

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uff, už jsem si chvíli myslel, že si Callisto nakonec koupím za plnou cenu v den vydání. Tak za dva roky během slev za 500, nedá se nic dělat.

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz pristi patek joo.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě že to dostanu zadarmo jinak bych to fakt nekupoval. Připlácet si za animace v singleplayer hře? To jsme to dopracovali....

Fallout18
Fallout18
Level 1 Level 1
25. 11. 2022 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Ano, platit za animace ale za animace úmrtí postavy a bez toho jako vážně si hru ne užiješ a o příběhu nemluvě?

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
25. 11. 2022 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto odmítám věřit tomu, že by drtivá většina fanoušků chtěla v placeném DLC více animací smrti... Dokonce si myslím, že to je to poslední, co by někdo příčetný za své peníze chtěl, ať si Schofield tvrdí, co chce. Většina lidí chce především nové oblasti, rozšíření hry, aby bylo co objevovat, kde se pohybovat, zkrátka většina z nás chce nové úkoly - plnohodnotnou náplň (stačí si vzpomenout na ty nářky a brečení v diskuzích kolem Cyberpunku, kdy CDP nebyli doposud schopní dodat poctivý, velký datadisk a la Zaklínač 3). Prostě nikdo nechce kosmetické DLCčka. Vše ostatní je totiž jen "dekorativního" charakteru nebo jen nepatrný bonus, nad kterým člověk, který hrou prošel, mávne rukou. Navíc v brutální hře, která se od prvních videí prezentuje jako pestrý horor gore fest, mi fakt připadají nové typy smrtí jako zbytečnost... Můj pohled to na hru nemění, bude to vánoční masakrózní jízda a beru day one (notně předraženou) deluxe edici, ale tyhle kecy si mohli vývojáři odpustit.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 11. 2022 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Záleží jak byl postavený ten dotazník, třeba tam bylo něco jako "kromě nového obsahu ve smyslu dodatečný příběh, nová prostředí, nová monstra - na čemž všem samozřejmě pracujeme... jak ještě můžeme hru pro vás vylepšit?" nebo tak něco.

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Taky nevěřím že by si hráči přáli placené dlc animace, totalní blbost a jestli byl dotazník zdánlivě vytvořenej aby to tak vyznělo, to nic nemění na mindsetu hráčů, stačí se podívat kdekoliv na odezvu lidí k tomuhle "dlc".

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

WTF, tímhle celkem klesli. Proč musí cpát season pasy do singleplayer her.

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Já si season pass klidně koupím (vyjde to levněji než kupovat DLC jednotlivě) ale vyžaduji od těch DLC nějakou kvalitu. Slušná příběhová DLC měl Metro Exodus. Ale třeba DLC pro Wolfenstein II: The New Colossus dobrý hnus.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hrabe Já si počkám na doladěnou verzi se všema DLC v jednom. Třeba za 2 roky.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
25. 11. 2022 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Největší problém je v tom, že jsou vývojáři nuceni všelijaká tahle DLC oznamovat ještě dlouho před vydáním samotné hry. Z byznysové stránky to chápu, aby se prodávaly různé speciální edice a season passy, ale na druhou stranu to pak vytváří tenhle dojem, že bylo ze hry něco vystřiženo. Oznámit DLC až nějaký měsíc po vydání, tak by těch podezřívavých hráčů bylo asi méně.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne že by ty animace byly nějak stěžejní, aby si člověk tu hru užil, ale jde tu o princip. DLC a datadisky by měly být správně menší příběhové vyprávění a né nějaké animace, skiny, odemknutí obtížnosti atd. Teď je tu otázka jestli ty animace opravdu nejsou již vytvořené a jsou pouze vytržené ze hry.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 11. 2022 06:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Podle slov ředitele studia si tenhle konkrétní bonusový obsah vyžádali sami fanoušci.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jojo, toho jsem si všimnul v článku (pokud to je pravda), otázka je jestli jsou ti fanoušci ochotní za to dodatečně zaplatit a jaká bude cena.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
25. 11. 2022 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Vyžádali... ale do základní hry. Vzhledem k tomu že to ještě nevyšlo tak asi moc z nich nemělo na mysli zrovna DLC a ještě k tomu po vydání hry. Žádat o to museli už nějakou chvilku takže pravděpodobně jsou tu dvě možnosti. Vývojáři někde řekli kolik animací tam bude a to hráčům přišlo málo a nebo viděli videa kde se animace často opakovali a začali je nudit protože by jinak asi těžko žádali o víc animací bez kontextu toho kolik jich tam bude a jak se často budou opakovat. Třeba teď aktuálně GoW Ragnarok kde tě "dokončovačky" nepřátel přestanou bavit do pěti minut a mě docela děsí že se to může stát i u téhle hry. Né nutně u zabíjení nepřátel protože nevím jestli tam podobný systém mají (já doufám že ne protože to hrám spíš škodí - vidět to samé pořád dokola i když to pár minut ze začátku bylo cool ale po desáté už je to nuda a to už je lepší obyčejný ragdoll když enemáky nudně umlátíš protože je tam alespoň nějaká změna) ale tohle je zřejmě myšleno na hráče a v nějakém levelu můžeš narazit na difficulty spike nebo zabloudit a budeš umírat pořád dokola a jedna nebo dvě animace se ti rychle znechutí. Samozřejmě né tak rychle jako u nepřátel ale stejně si asi povzdechneš když když uvidíš to samé už po šesté. Třeba kdyby Dark Souls přehrávala dvě nebo tři animace smrti tak to by byla definice herního pekla. :D

Reklama
Reklama