Naughty Dog vysvětlují, proč se rozhodli pro singleplayerové rozšíření u dobrodružství Nathana Drakea.
V pondělí jsme se dočkali oznámení jednotlivých edic Uncharted 4: A Thief's End, včetně sběratelské edice se sochou Nathana Drakea. Součástí byly ale také informace o dodatečném příběhovém rozšíření. Uncharted 4 tak bude první díl ze série, který bude mít singleplayerové DLC. Proč se Naughty Dog rozhodli o rozšíření kampaně?
„V The Last of Us singleplayerové rozšíření Left Behind fungovalo skvěle. Chtěli jsme dát dohromady další úžasný obsah pro Uncharted,“ vysvětlil Arne Meyer magazínu GameSpot a dodal, že o DLC pro kampaň přemýšleli už dlouho, ale nikdy nenašli správnou cestu pro Uncharted. To se jim povedlo až v případě survival thrilleru The Last of Us a v Uncharted 4 na tento úspěch budou chtít navázat.
Na informace o samotné náplni rozšíření si musíme ještě počkat.
Left Behind bylo samostatné rozšíření The Last of Us, šlo o vůbec první expanzi singleplayeru u Naughty Dog. Datadisk si vedl tak dobře, že se Naughty Dog rozhodli to samé udělat pro Uncharted 4. Připomeňme, že v Left Behind jsme se podívali na život hrdinky Ellie v době, kdy ještě neznala Joela. V Left Behind podnikne nebezpečné dobrodružství se svou kamarádkou.
Left Behind později vyšlo i jako samostatný datadisk.
Uncharted 4: A Thief's End vyjde 18. března 2016 exkluzivně pro PlayStation 4.