Zpět na článek

Diskuze: The Last of Us Part II: Názory dalších členů redakce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TLOU1Fan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může mi někdo vysvětlit, proč Gabriela Šuterová to vidí tak, jak by to měl vidět každý? :D Když to vemu, že ona to vidí špatně, tak jaktože to na ni tak působilo? Čím je jiná? Co má za sebou, že to chápe tak, jak by to každý měl chápat? Je to k zamyšlení po těch všech 10 všude...

foxxxer
foxxxer
Level 1 Level 1
30. 6. 2020 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TLOU1Fan každého názor jak to vstřebá... proč by to měl vidět každý? myslím že tato hra měla způsobit kontroverze a je jasný že to každý vidí jinak a otázka tedy na tebe... proč by měl mít každý jeden (podle tebe správný) názor ?

W. K
W. K
Level 11 Level 11
26. 6. 2020 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem včera hru dohrál a dovolím se také napsat svůj názor. První díl pro mě byl po Zaklínačovi 3 nejlepší hrou. Od vydání remasteru na PS4 jsem ji hrál asi 5x, naposled teď před vydáním Part II. Abych nebyl předpojatý, nečetl jsem od podzimu žádné články a drby o hře. Moc jsem se těšil na pokračování cesty Ellie a Joela a představoval si, že spolu zase projdeme kus světa a příběh bude směřovat k nalezení vakcíny apod. Také mě hodně zajímalo, jak se vyvine vztah hlavních hrdinů po tom, až se Ellie dozví, co udělal Joel v nemocnici u Světlonošů. ~~ Po krátkém hraní a konci Joela bylo zjevné, že se žádná taková dobrodružná výprava konat nebude, ale dojde k "tvrdému střetu s realitou“. Průběh hrou moc rozebírat nebudu. Děj mě hodně vtáhl a po Kingdom Come to byla další hra, od které jsem se nedokázal odtrhnout a nocoval u ní. V části, kde Abby vtrhla do divadla a hra za Ellie byla přerušena, jsem byl celkem naštvaný. Navíc podle možnosti sbírání předmětů a vylepšování zbraní/schopností bylo jasné, že část za Abby bude na delší čas. Nebyla mi sympatická, chtěl jsem tuto část rychle odehrát a vrátit se zpátky k Ellie. Postupně ale příběh ukázal, že Abby není jen negativní zrůda, ale také lidská bytost. Nakonec mě i tato část vtáhla, i když mi nebylo úplně příjemné na závěr mlátit v divadle Ellie. Když přeskočím na konec, jsem moc rád, že se Ellie rozhodla tak jak se rozhodla. Závěr byl fantastický, hra ve mně vzbudila opravdu silné emoce. Když to shrnu: Bylo to to, na co jsem čekal a těšil se? Ne nebylo. Byl to drsný střet s „realitou“, se smutnými osudy dvou hlavních představitelek, který ve mě zanechal opravdu velmi silný dojem a díky moc ND za tuto hru. ~~ K těm negativním reakcím: chápu je, lidi čekali něco jiného a nemůžou rozdýchat jiný směr hry. Taky jsem s tím měl problém. Ale po dohrání hra jako celek dává smysl a za mě si ty skvělé hodnocení zaslouží. Každopádně to neplatí u všech her, ale tato by se opravdu měla hodnotit až po dohrání. V polovině hry jsem byl taky rozčarovaný.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
26. 6. 2020 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Musím říct, že mi u čtení vašeho hodnocení naskočila husí kůže. Popsal jste dost přesně pocity, které jsem u hraní měl i já. "Tvrdá srážka s realitou" je opravdu výstižné. Děkuji za působivé shrnutí.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Super, také jsem rád za pohled. Je možné, že to tak mělo více lidí (kromě recenzenta)? Protože ve mně to žádné emoce nevzbudilo, protože to nedávalo smysl. Pokud to někdo měl jinak, tak pak to chápu. Drsný střet s realitou? To by libovolná postava umřela asi do dvou hodin v té válce. Hero styl, kdy jeden člověk zlikviduje stovky ostatních, není střet s realitou. Proto to nemůže nikdy dávat smysl. Ta jejich hloupá rozhodnutí také ne. Je to válka, je potřeba přesně počítat, jinak je člověk rychle mrtvý.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
27. 6. 2020 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepa Neuražte se prosím, ale to jsem vůbec nemyslel a je vidět, že jste opravdu nepochopil podstatu příběhu. Včera jsem pročítal spoustu českých, německých i anglicky psaných diskuzí ke hře. Celkem pěkně to napsala People playing this game and complaining have missed the point. You were never meant to feel sorry for or feel bad for Abby. There are two sides to every story, and this is a revenge story for both sides, like they said it would be. Joel saved Ellie for his own selfish reasons (we stand by Joel) but he took something from Abby when he did this. We have to look at the whole picture and the beauty of two people in serious pain. That’s the story Sony and Naughty Dog are telling. The lengths people go to when they’ve been hurt beyond reasoning and in the end they are both just human making human mistakes. This was beautifully done and is one of the best games they will ever put out.. Nejčastěji se v (slušných) negativních komentářích zmiňovalo, proč hrát za zápornou a nesympatickou Abby. Dokonce se setkávala s úspěchem myšlenka tuto pasáž se hry uplně odstranit. Jenomže tato pasáž je v podstatě zásadní, kde se ukáže, že Abby žádný záporák není. Bohužel řada lidí se této části "neotevřela" a prostě je to záporák a basta - nehodlám se s tím dál zabývat a snažit se ji poznat, jaký je to člověk a zamýšlet se nad jejími problémy. Podobně jako nějaké předsudky k sexuální orientaci, mužatce atd, což považuji za názor opravdu omezených jedinců (jak pak asi dopadne možná plánovaný Zaklínač s Ciri?). Neházím všechny negativní komentáře do těchto kategorií, jsou tam i velmi zajímavé postřehy. Je mi jasné, že ten příběh může být nepochopitelný pro většinovou komunitu mladých hráčů, podobně jako jinak skvělý Death Stranding. Opakuji z minula, pro mě opravdu silný příběh, který mě donutil hodně přemýšlet a doteď mi to šrotuje v hlavě. Jinak PS4 Pro dostalo pěkně zabrat. Celou dobu hraní jel větrák na plno, opravdu rachot :-).

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
27. 6. 2020 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K VK: hezky napsáno! ~~ S tou Abby jsem to měl úplně stejně, na začátku nechuť, snaha to rychleji proběhnout ať sem zpět, pak sem viděl ty manuály a zbraně a říkám si, sakraa to bude nadlouho néé ...ale pak časem sem k ní začal získavat "sympatie" a chápat její činy a rozhodnutí, atd i když jak řikali její přátele tak je to furt svině :-D ... Popravdě sem si nakonec říkal, že v Last of Us 2 je větší záporná postava Ellie než Abby Třeba lidi nechtěji skousnout, že jejich "milovaná" postava je vraždící mašina a nechtěji se s tím smířit holt ... U mě to vystihuje ten pocit když sem byl na úplnem konci a prostě jsem Abby nechal v té vodě asi 3x vstát než abych ji zasadil "poslední" ránu. ~~

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Přesně tak to totiž je :D Jen blázen by takhle zničil postavu z jedničky. A jsme u toho, co jim fanoušci nikdy neodpustí. Vykonstruovaný příběh z chorých hlav.

pepa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@W. K Super, díky za info. Tak je to tak, jak jsem to chápal, že komu se to líbí, tak to chápe velmi podivně. Logicky to smysl nedává, ale pokud si v tom člověk najde to, co chtěli říct, tak to může být OK. Také jsem čekl hromadu rozborů, abych si byl jistý, co si kdo myslel. Je to fajn. Nevím, jestli pro většinu, ale prostě pro hodně lidí je to pouze zklamání z té neschopnosti autorů. Těžko říct, jak moc velká skupina fanoušků to je a zároveň tedy nevím, jestli hra je vlastně úspěšná.

KratosGamer
KratosGamer
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdejším ubrekánkům ta hra nedá spát a to je dobře. Co teprv ty prodeje 👿 Nikdo to nedokáže zastavit :-)

skylines
skylines
Level 0 Level 0
22. 6. 2020 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechtěla by jste si slečno Šuterová založit vlastní stránku nebo blog? Trochu mě tu nudí to plýtvání desítkami co se tu rozhazují jako bombóny v Neverlandu. :D Vy k tomu očividně přistupujete střízlivě a s rozumem. Nechcete tu psát všechno? Ostatním nechte střílečky, mmo a karetní hry. 👌 :D

Vincent Olejník
Vincent Olejník
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Když zrovna ty střílečky mě fakt baví, o ty bych se připravit nenechala :D Jinak samozřejmě moc děkuju za kompliment, cením si toho, ale zbytek redakce rozhodně odvádí solidní práci, o tom svědčí i to, že Martin chtěl vydat a vydal tenhle článek. Třeba se teď s nimi na hodnocení neshodujete, ale u dalších recenzí to může být zase úplně jinak :)

Pavel Leňko
Pavel Leňko
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lolek Lolek tak i herec Leva je trans no. Navic to asi nebude nejostrejsi nuz v kuchyni. Co uz. Jak jsem uz psal, ve hre to bylo zmineno jen okrajove, a jeho identita se tam nijak dal nerozebirala. Proc v tom hateri vidi agitku opravdu nechapu. A to se fakt nepocitam do SJW/Woke kultury :)

Pavel Leňko
Pavel Leňko
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Leňko navic nikdo si pred 7mi lety nerval vlasy vzteky, kdyz v prvnim TLOU ukazali lesbickou holku a gay chlapa, ale dneska tam date Trans, a vsici jsou hned agresivni. neuveritelny :)

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Leňko Hlavně, přišlo mi, že je to tam opravdu pro potřebu příběhu a vyprávění, ne proto aby tam prostě měli trans postavu a mohli tak jet propagandu. Jako sám jsem na SJW dost alergický, stačí se opravdu podívat co provádí s Marvel superhero komiksy, kde opravdu je to problém a ty postavy prostě nejsou víc než jen gay, lesba, tarns v trikotu, je to jejich stěžejní bod který je definuje a snad jako by tohle bylo to,co z nich dělá hrdiny :D což je prostě špatně dovolil bych odkaz na Avery Brookse který to prostě vystihl skvěle https://youtu.be/u-5KSdpfWcI?t=30

Pavel Leňko
Pavel Leňko
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech jop, Marvel je bohuzel ukazkovej priklad SJW/PC agitky.

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
22. 6. 2020 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Leňko Marvel je ještě v pohodě to spíš DC trpělo na SJW viz. Dreamer,Fatal Furies,Birds of Prey

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GreenArrowCZE Tak zrovna v tomhle si ani jedna strana nemá co vyčítat, New Warriors, Darkveil, to co předvádí se She-Hulk, Marvels Voice, Marvel drží nad vodou co se plášťenek týče jen Immortal Hulk jinak je to dost na pováženou. Jako na jednu stranu díky bohu za MCU, které se divím, že funguje jak funguje a nepředvádí to co na stránkách, u DC zase naštěstí jsou animáky, a teď dost lidí vychvaluje Stargirl.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příběhovky by měla hodnotit Gabriela Šuterová, protože objektivně posuzuje samotnou hru, a ne názor co by měl film dostat a co si zaslouží (0/10 i 10/10 jsou mimo, hra od právníků měla hodiny hluchých míst ale i své kvality).

Johan
Johan
Level 36 Level 36
22. 6. 2020 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Jo shipo, souhlas. A za mně to nejvíce objektivně taky měla Gabriela Šuterová.

Dreip
Dreip
Level 25 Level 25
22. 6. 2020 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám takový pocit, že pan Zavřel je zarytý životní optimista, který ve všem vidí jen to pozitivní. Myslím že z jeho recenzí to přímo čiší, ať se podívám na poslední Ghost Recon, Death Stranding, apod.. což ale samozřejmě není na škodu, protože recenzent by měl hodnotit subjektivně, jen je asi lepší mít při čtení recenze toto na paměti. Jinak co se týče TLOU II, tak za mne ta hra definovala a vlastně krásně zakončila tuto generaci konzolí, těžko už ji něco překoná, když tu máme téměř za rohem nastupující generaci her. Ať co se týče gameplaye, grafiky, příběhu, vše je dotaženo a hlavně promyšleno na maximum, pochopte že za každou herní sekvencí je rozhodnutí desítek lidí kteří se snaží vytvořit nejlepší herní požitek. Jen je třeba se oprostit od masy, která si vytvořila vlastní názor již od úniků před vydáním, a to je chtě nechtě, aniž by si to připouštěli, ovlivňuje při výsledném pocitu ze hry.

Hektorus-522
Hektorus-522
Level 37 Level 37
22. 6. 2020 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám skoro dohráno a upřímně jsem zatím pořád nepochopil proč je kolem hry takový humbuk. Pořád čekám až mi ten zážitek zkazí slabý příběh, nebo nějaká progresivní gendrová politika, ale světe div se, po 21 odehraných hodinách pořád nic. Hratelnostně hra staví na prvním dílu, ale stealth, soubojový systém, prostředí a AI nepřátel jsou značně vylepšené. Ellie je menší a křehčí než Joel, a to se na hratelnosti hodně projevuje, obzvlášť pokud hrajete na vyšší obtížnost. V prvním díle jsem hrál stealth, ale i na Survival jsem po odhalení dokázal nepřátele bez větších problémů umlátit. Ve dvojce to tak není, Ellie v šarvátce tři velká chlapiska jen tak nepřepere, nejlepší strategie je utéct a zabíjet ze zálohy. Pokud už se do šarvátky dostanete, tak je lepší mít u sebe mačetu, nebo sekeru. S tupými předměty Ellie tak dobrá není, prostě nemá stejnou sílu jako Joel. Upřímně jsem se ještě v žádně hře necítil tak zranitelný a neutíkal před nepřáteli "like a little bitch," tak jako v TLOU2. Noční boje se Scars považuju za jeden z nejlepších herních zážitků vůbec. Co se příběhu týče, tak je to klasické "revenge story." Zápletka je podobně jako v jedničce docela jednoduchá, ale výborně napsaná. Upřímně mi to hodně připomíná příběh Spec Ops: The Line, který, myslím, patří ve hrách k těm nejlepším. Tolstoj, ani Dostojevskij to rozhodně není, ale pořád je to lépe napsaný příběh, než má valná většina her. Atmosférou mi hra hodně připomíná nejlepší momenty z The Walking Dead: není to naštěstí takové melodrama jako posledních pár (vlastně už hodně) sérií. S kritikou příběhu, že hlavní hrdinka brutálně odpraví desítky postav a pak je otřesena jednou konkrétní vraždou, úplně nesouhlasím. Samozřejmě, je to trochu divný, ale je to hra. Vývojáři museli najít nějaký balanc mezi hratelnotí a příběhem. Nathan Drake v sérii Uncharted taky postřílel stovky a stovky nepřátel a nezdálo se mi, že by to na něj nějak doléhalo. Po technické stránce je hra na absolutní špici. Realističtější grafiku a herecké výkony a zvuk byste dnes hledali jen hodně těžko. Obzvlášť motion capture je o generaci dál, než zbytek konkurence. Za mě jasný kandidát na hru roku a hru generace.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
21. 6. 2020 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak co, myslíte že bude nějaký DLC nebo spin-off jako u Učka? Jako bral bych ho hned, třeba cesta Abby ke světlonošům by mohla být zajímavá, přitom noční můry z toho co prožila? Myslím že DLC bude ale za Jesseho nebo Tommyho.

Lasman
Lasman
Level 40 Level 40
21. 6. 2020 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pane zavřel, tady je jakákoli diskuze marná, hráči hru CHTĚJÍ nenávidět, většina z nich ji ani nehrála, ani nečetla jiný názor než ten od Gabriely. Osobně se hrou čekám na ps5, nahlédl jsem na leaknuté spoilery protože mi to nedalo, a příběh se mi jevil jako hodně originální a odvážný. Hned jsem si vzpomněl na The Place Beyond the Pines. Problém vidím, že stěžejní body příběhu zredukované na pár vět nikdy neposkytnou plný autory zamýšlený zážitek, stejně tak zevrubné analýzy ani desetihodinové sestříhané cutscény na youtubu, hru si hráč musí v první řadě zahrát aby mohl soudit kvality díla, nic menšího mi vůči autorům nepřipadá fér.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
21. 6. 2020 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sedli na skopek a rekli si. Dame tomu vsichni max :-). Nechte tam v redakci jenom jednu sheep. Proc mit nekolik dalsich co maji nazor jak pres kopirak. Zdejsi recenze uz dlouho neberu vazne stejne jako na games tiscali. Dneska uz dela recenze taky kde kdo. Sheeps

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
21. 6. 2020 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už v životě si nepřečtu názor člověka který této hře dá 10/10. Co se gameplaye, grafiky a animací týče tak je to skvělá hra. Příběh na všechnu práci programátoru, umělců a animátorů pořádně nasere. Druckmanna a jeho tým pisálků by měli vyhodit. Jakákoliv game site která tomu dá 10/10 se čistě bojí blacklistu od Sony, nic víc.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
21. 6. 2020 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně myslím, že dost zásadní roli v tom hraje očekávání, dost lidí čekalo něco, co nedostalo a cítí se zhrzena, zklamána, znechucena a pak si to vybíjí na hře a i celkově příběhu, který myslím že své kvality rozhodně má, někomu se nemusí líbit, což respektuji a má k tomu každý právo. Já osobně ale vždy ocením spíš autora který se nebál jít jinou cestou, než jen poskytnout fanservis a podřizovat se očekáváním, místo toho aby stvořil nebo napsal to, co chce, jak to cítí, což je dnes často problém jak kvůli SJW tak i Anti-SJW :D Potom už je otázka jestli se to líbí nebo ne, a jak to komu sedne.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 6. 2020 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Člověk by čekal, že pět různých názorů bude pět různých názorů, a ne jeden názor, čtyřikrát převlečený. ;) Připomíná mi to staré dobré komunistické volby: "Pročpak jste nehlasoval, soudruhu, pro naši (jedinou) stranu? Vy nám nevěříte? Tak my vám taky nevěříme, soudruhu." :) Krom toho mám neodbytný (a doufám, že neopodstatněný) pocit, že poslední odstavec Gabrielina názoru, který tak očividně odporuje zbytku, psal někdo jiný.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 6. 2020 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Poprosil jsem o názor všechny členy redakce, kteří si hru sehnali a hráli. Nikomu jsem ani jedním slovem neřekl nic o hodnocení, měli zcela volnou ruku. Poslali to nezávisle na sobě. Gabrielin text je samozřejmě kompletně její, zrovna v jejím případě jsem nesáhl ani na písmenko (ostatní kolegové potřebovali špetku gramatických/slohových korekcí). Dochází mi nápady, jak tomu tématu dát další prostor - jak jsem nabízel, rád budu publikovat konstruktivní propracovanou recenzi někoho, kdo hru dohrál a nelíbila se mu.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 6. 2020 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Píšu jen, jak to vypadá a mrzí mě, že to tak vypadá. Když tu někdo kritizuje vaši velmi nadšenou recenzi, zastávám se jí slovy, že pro své hodnocení skýtá pádné, opodstatněné argumenty a věnuje se, kromě dojmů, podrobně všem jednotlivým aspektům hry. Těžko ji ale můžu hájit teď, když se tu objevily další čtyři stejné. I kdyby se celá redakce zázračně shodla, mohl jste vybrat názor čtenáře z opačné strany barikády, i takové komentáře tu jsou, někdy velmi podrobné; vy jste se ale místo toho rozhodl vložit do článku ten, který se vám nejvíc líbil- a to už, přiznejme si, má do objektivního přístupu daleko. Z Gabrielina zhodnocení pak bohužel opravdu mám pocit nekoherence- kritika, kritika, kritika -> vlastně je to moc dobrý, osmička.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 6. 2020 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Čtenářskou recenzi jsem vzal proto, aby byl slyšet i někdo jiný než redaktoři a protože byla velmi propracovaná - což se bohužel nedá říct o těch kritických, kde často autoři sami přiznávali, že hru zhodnotili podle Youtube. Opakuji, že dám rád prostor propracované recenzi někoho, kdo hru opravdu dohrál a nelíbila se mu.

Vincent Olejník
Vincent Olejník
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Jen k té rozpolcenosti mého názoru a hodnocení: Martin skutečně nic neupravoval, ani mi neříkal abych něco upravovala, takto jsem mu text poslala. Vím že to může působit zvláštně a nelogicky. TLOU2 je pro mě nesmírně obtížná na hodnocení, taky mi trvalo několik dní jen úplně přijít na to, proč přesně na mě příběh nefungoval, co mě na něm tak strašně štvalo (před hraním jsem nečetla žádné úniky, neviděla ani trailery). Bylo by jednoduché se oddat frustraci a vzteku, který jsem během hraní na scénář měla, ale po opravdu důkladném zvážení mi to přišlo zkratkovité a příliš zjednodušující ve světle dalších věcí. Kromě spousty vyslovených pozitiv která by s přehledem dostala ty desítky i ode mě, jsem se rozhodla zohlednit i to šílené množství diskuzí na širokou škálu témat, které hra vyvolala. Z tohoto důvodu mi TLOU2 přijde důležitá nejen v rámci platformy nebo žánru, ale v kontextu her coby média. Co tou osmičkou chci říct je: "Ta hra rozhodně není dokonalá, mám k ní spoustu výhrad, a přesto si myslím, že je svým způsobem výjimečná, a lidé by si ji měli zahrát."

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
22. 6. 2020 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Olejník @94488 Omlouvám se tedy za rozruch, původní text jsem takhle nepochopil. Díky za vysvětlení.

Pavel Leňko
Pavel Leňko
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Mi rozhodne nikdo nic nediktoval. Ovsem nehodlam se citit provinile za to, ze se mi pribeh hry libil. Dost to se mnou rezonovalo, a hodne jsem cestu Ellie (a pozdeji Abby) prozival. Pro me proste dej hry fungoval na vybornou, a tudiz opravdu nemam subjektive hre co vytknout. Ze ma nekdo namitky k tomu, co postavy ve hre delaji (ne ze by to bylo nelogicke. Jak sem zminil vyse - PTSD neni zrovna vec, co se ridi logikou, a kombinovana se vztekem a ztratou/truchlenim uz vubec ne) je pochopitelne, ale rict kvuli tomu ze je ten pribeh spatnej je podle me fakt nevhodne. Jen proste danemu hraci nesedl, to je vse. Ja taky nehraju zavodni hry, ale verim ze jsou ve svem zanru treba Forza nebo Gran Turismo opravdu vyborny kusy.

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
21. 6. 2020 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot tak sem zvědavý na recenzi od tebe když napíšeš věřím že ji Martin rád zveřejní

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
21. 6. 2020 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly Recenze ode mě by byla k ničemu, docela pravděpodobně bych hru taky vychválil, velmi se těším, až si ji zahraju na PS5. A takových recenzí už je tu až moc. :) Jen se tu zastávám těch, kdo hru vidí negativně a toto nadšení nesdílí, protože každý má právo na názor a tenhle je tu tak trochu ubíjený.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 6. 2020 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mňa len, že Martin Zavřel za posledné dni v mojich očiach poriadne klesol. Spamuje tu diskusie, každému kto s ním súhlasí ďakuje a strašne sa teší, každému kto nesúhlasí sa snaží nejak zakontrovať a dookola používa nejaké tri argumenty. Príde mi ako síce slušný, ale zaslepený fanatik. Klinec do rakvy bol, keď napísal, že nikto z novinárov nekritizoval príbeh preto, lebo z princípu ľudia v médiach nie sú xenofóbni. Pretože všetci tí, ktorí máme na vec iný názor sme asi xenofóbny a nenávidíme všetko iné. Niekedy je hovoriť striebro, no mlčať zlato. Je kopec fanúšikov TLoU, ktorí sú strašne sklamaní a neverím, že medzi novinármi takí nie sú. Ale ja si už dám od týchto článkov na pár dní pokoj, čo je veľa to je moc. Hrám znova jednotku a celkom sa bavím.

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
21. 6. 2020 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Bohužel musím souhlasit. Osobně se těším třeba na Cyberpunk, ale pokud se z toho vyklube průser nehodlám to bránit narozdíl od některých. Klidně to setřu , když si to ta hra zaslouží. Jen si přeju, aby se to nestalo.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 6. 2020 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Děkuji za konstruktivní kritiku, nikdo z nás není dokonalý a celá to rošáda kolem téhle hry je rozhodně velká a vyčerpávající lekce i pro mne. Pokud jde o ty reakce v diskuzích, rozhodně mi nevadí kritika hry sama o sobě - možná bychom měli zveřejnit ty textové diskuze, které jsme o hře v soukromí vedli s Gabrielou. Zajímají mě vždycky názory druhé strany a snažím se z nich poučit. Můj hlavní problém tento víkend ale byl, že se velká část kritiky do diskuzí snášela od lidí, co ji nehráli. Pro to opravdu nemám pochopení, protože takhle prostě není správné hry soudit.

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
21. 6. 2020 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přelomová hra 10/10 byl DOOM, Half Life kteří založil žánr fps her. Half Life 2jka díky výbornýmu zpracování fyziky , který se využívalo k řešení různých hádanek je přelomový. The Witcher 3 byla přelomová hra v různorodosti vedlejších questů, který se neopakovaly. Přelomová hra byla Portal, která přišla se spoustou zajímavých inovací a řešení hádanek pomocí portálů a předtím jsem to nikde neviděl. Ani RDR2 není přelomovej jen pouze kopíruje mechaniky ze Zaklínače III , který fungovaly. Ano na té hře přelomovýho nic není to souhlasím tudíž 10/10 to dostat určitě nemůže nezlobte se na mě. 10/10 by určitě někteří namítli udělit ani hře nelze, protože dokonalost neexistuje. Podle mě hra 10/10 musí přinést něco novýho inovativního co dosud nebylo nikde vidět. A tohle tato hra nepřinesla je jen totálně přehypovaná.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
21. 6. 2020 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem celebrita! :D Jako musím se přiznat, že mě teď baví prolézat diskuze a číst si, co si kdo o hře si myslí :) Jsem zvědavý, jestli se s časem názor bude měnit nebo už to zůstane takhle.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 6. 2020 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Mě to procházení diskuzí také hodně baví, nejen u této hry. Jsem moc vděčný komunitě Zingu, že u nás tak aktivně a většinou konstruktivně i slušně diskutuje. (P.S. Ještě jednou díky za super příspěvek do diskuze, využitý v článku 😀 )

Rack
Rack
Level 28 Level 28
21. 6. 2020 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Já se upřímně divím tomu že se tady diskutuje vesměs slušně a proto v tom taky pokračuji, žádné osobní útoky, žádné prázdné nadávky, každý se snaží prosadit a vysvětlit to svoje. To se dneska jen tak nevidí. Zing v tomhle vede na cz/sk internetu

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
21. 6. 2020 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel některé reakce jsou opravdu zajímavé, některé mi spíš přijdou upřímně smutné, co někteří dokážou vyplodit, Stejně tak, kolik lidí to "nenávidí" jen kvůli Nealovi nebo Sony a její dost tvrdé reakci na leaky a ve snaze zamezit jejich šíření, u některých youtuberů mám pocit jako by to považovali za útok na jejich svobodu projevu. Jak asi to místy bylo za čárou, ale na jejich místě bych se rozhodl stejně. Jo, zing měl vždy fajn komunitu na rozdíl od jiných herních webů u nás :)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 6. 2020 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Problém bylo,že Sony strikovalo cokoliv,co mělo v názvu videa nebo přímo ve video jen zmínku o Naughty Dog.Takže plno kanálů,které se upřímně bavili o hře (ne o leacích) dostalo strike.Tohle plno lidem vadilo na Sony a svalila se na ni oprávněná kritika 🤔

Rack
Rack
Level 28 Level 28
21. 6. 2020 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Záleží hodně na tom až se rozebere do hloubky, třeba takovej EFAP je na tohle skvělej. 12 hodin dlouhý livestream na rozebírání jednoho filmu nebo hry kdy se dávají příklady co je dobré a proč, kde to funguje a proč, kde to nefunguje a proč. Porovnání s podobnými projekty, důraz na nezaujaté kritéria kritiky. Vymýšlení jak co zlepšit za pochodu. Já si svůj ucelený kompletní názor udělám až se do toho pustí tahle parta

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 6. 2020 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Toho jsem neznal, díky moc za tip, vypadá, že jde opravdu do hloubky 👌

Rack
Rack
Level 28 Level 28
21. 6. 2020 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Není to on, ale je to název podcastu kde je vždy 3 a více lidí, kteří mají nějaké spojení s tématem a diskutují hodiny na téma, často jakožto na nějaké opravdu špatné video. Není to pro každého kvůli velmi dlouhé délce, já to poslouchám víceméně jen v práci a když hraju nějakou tu chill hru, která nevyžaduje 100% mé pozornosti. https://www.youtube.com/channel/UCHH-ybUwH1CfJrXxnqw6Ljw/videos přikládám odkaz, kanál se sice jmenuje jinak, ale je na něm jen jeden druh kontentu

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 6. 2020 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Díky, subscribed.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
21. 6. 2020 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Pokud mohu doporučit tak bych si pustil něco s čím máš nějaké spojení, například nějaký film na který mají samostatný stream/video, Game of Thrones videa mají skvělé, to samé Star Wars. Joker video taky můžu doporučit, vyhnul bych se těm co jsou vyloženě jen pro memes atd

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 6. 2020 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za soupis 👍Své už jsem řekl,nehodlám tuto hru dal rozebírat,souhlasím s Názorem č.2 ,tudíž tuto hru minu,počkám si o čem bude TLOU 3 a na nový Uncharted :-) Pěkný večer všem :-)

Rack
Rack
Level 28 Level 28
21. 6. 2020 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Souhlas, slečna Gabriela to podle mě shrnula nejlépe

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
21. 6. 2020 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack ano přesně tak

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 6. 2020 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Gabriela je matador české herní scény a pro její názory i schopnost je artikulovat mám velký respekt, jsem moc vděčný za její spolupráci na obsahu Zingu 👌

Lolek Lolek
Lolek Lolek
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Zdar, zkusil bych to ještě přehodnotit. Těžko najdeš většího odpůrce SJW chujovin než mě (chce se to prostě povznést a po dobu hraní to ignorovat nebo si jen klepat na čelo) a ano, příběh byl dost divokej, vedlejší postavy slabší, ale celkově to byl fakt silnej herní zážitek, kterej zůstane dlouho po dohraní. A to špatná hra se špatným příběhem rozhodně neumí.

Tajomen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nadpis by měl být : TLOU2: tentýž druhý i třetí názor a další, aby se neřeklo se bude trochu lišit.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo, hodne to souvisi s vyvojovou psychologii a oni na to zkratka nejsou pripraveni.. mozna maji problem s vlastni sexualitou.. jinak si to nedovedu dost dobre vysvetlit

Pavel Leňko
Pavel Leňko
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer ja bych spis rekl ze proste ne kazdej je na to dost vyzralej. netroufam si rict, jakej je tu vekovej prumer, ale u nekterych bych odhadoval ze bude vek nizsi. tam je pak pochopitelny, jaky maji nazory. U ostatnich jen nechapave kroutim hlavou

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zda se ze hrat za lesbu je urcitym nevyzralym individuim proti srsti.. jim podobni by nemeli hrat ani strilecky.. tem lidem chybi nadhled.. bohuzel, deti (((:

Pavel Leňko
Pavel Leňko
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer prijde mi to tak no... ocividne je pritomnost LGBTQ postav (ikdyz jsou rozumne zakomponovany do pribehu a zadnou agitku tam jejich sexualita netlaci) automaticky katastrofa. A co teprve svalnata zenska, no to je pro nektery ocividne vec co vyvolava davivej efekt.

Pavel Leňko
Pavel Leňko
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Ah, point proven. Diky

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ta scéna sex s Abby mi přijde odporná zaprve není hezká a za druhé člověk co rozbil hlavu někomu koho jsem měl rád a pak mám koukat na její sex jako fuck this shit raději bych koukal na hentaii XDDD

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
22. 6. 2020 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin aha takže dost jak seriál živý mrtvý kde mě nejvíc irituje Alpha

Pavel Leňko
Pavel Leňko
Level 1 Level 1
22. 6. 2020 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin mel ses radsi koukat na hentai :)

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Černochů ve hře je hafo sám jich zabiješ asi 50 XD plus tam máš Noru a vůdce vlků a boss fight s Abby ve vesnici je taky s černým nevím jak můžeš tvrdit že je tam jen 1 zlej LOL

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je ani vsechny najit nejde pokud vyloženĕ nehraješ na easy abys mohl projít každou budovu a otevřít šuplík :D navíc jich tam je strašně moc to samé dopisy milion dopisů které si musíš furt číst a najít aspoň 4 abys pochopil o co šlo a pak ještě mince jako kdo v postapo bude hledat mince nebo kartičky v 1 komiksy ok bylo jich 13 ale hledat 50 kartiček nebudu (no ale pravĕ Many vypadá jako Druckmann chápete XD

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jó, a jó. Oni říkali "Je pokousaná" a já si to vztáhnul na Abby. Holt titulky. Ne vždycky člověk chytí úplně všechno a správně ;)

Reklama
Reklama