Titanfall si bude muset vystačit bez singleplayeru
Titanfall Novinka Titanfall si bude muset vystačit bez singleplayeru

Titanfall si bude muset vystačit bez singleplayeru

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

30

Zatímco Bethesda v případě nového Wolfensteina dala sbohem hře více hráčů, studio Respawn svou novinku pro změn zbavilo singlové části.

Reklama

Důvody se jal vysvětlovat ředitel tvůrčího celku Vince Zampella, který se kvůli tomu sešel s redaktory zahraniční herní sajty Games Industry.

Vytvořit kvalitní singleplayerovou kampaň podle něj zabere spoustě lidem moře měsíců a pokud se jí drtivá většina hráčů ani neprokouše, nemá podle něj pražádný smysl.

Zampella tím narážel na průzkumy, podle nichž jen malé procento hráčů koupené tituly opravdu dohrává. Výzkum vycházel ze statistik získaných achievementů.

„Fajn, pustíme se do singlových misí, které zaměstnají téměř celý tým na dobrého půl roku a hráči je pak proběhnou za pár minut. A kolik z nich vůbec gamesu dohraje? Když to bude 5 %, budeme ještě rádi.“

„U spousty akcí to je tak, že desítky a stovky hodin hráči nastřádají v multiplayeru, tak proč se vůbec zdržovat s hrou jednoho hráče a cpát do ní všechny ty finance, které její vývoj spolyká?“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama