TOP 5 - Aneb mé nejočekávanější pecky tohoto roku
Blogy čtenářů Článek TOP 5 - Aneb mé nejočekávanější pecky tohoto roku

TOP 5 - Aneb mé nejočekávanější pecky tohoto roku

Titanfall - Respawn Enc./EA (USA)Datum vydání: 13.Března 2014Platformy: PC, Xbox 360, Xbox OneEngine: Source Engine (Half-Life 2)O co se jedná

Reklama

5.Titanfall

 

Titanfall - Respawn Enc./EA (USA)Datum vydání: 13.Března 2014Platformy: PC, Xbox 360, Xbox OneEngine: Source Engine (Half-Life 2)O co se jedná

Střílečka s první osoby zaměřená na online. Pod bývalými členy Infinity Ward vzniká zajímavý koncept plynulé akce ala COD, využívající takřka 100% volný pohyb po bojišti.Proč se na hru těším? A co očekávám?-Nuže, odpověď je překvapivě jednoduchá, Vince Zammpella a jeho tým. Tito lidé jsou pochopitelně známí pro pro založení značky Call of Duty. A výrobou nejlepších dílů v sérii (COD 1 a 2, Modern Warfare 1,2).Velká zkušenost s online hraním a především schopnost vytřískat z hratelnosti co to jde.-Jak už bylo zmíněno, hra se až podezřele podobá COD multiplayeru, avšak přichází s inovací, která by onomu MP řádění mohla dát pořádné  grády.

-Hráč, vzhledem k neomezeným možnostem pohybu po mapě, není nikde v bezpečí. Za pomocí jetpacku není problém se dostat na střechu domu, nebo do okna domu. Navíc běhání po zdech a celé to hopsání vypadá neskutečně plynule a jednoduše.-Roboti (titáni) tu představují samozřejmě hlavní palebnou sílu. Titánů bud několik druhů, s rozdílnými zbraněmi a schopnostmi. Vysoce pravděpodobně si hráči budou moci Titány vylepšovat a upravovat. Jejich pohyb působí plynule a bezproblémově a mohou být provizorním dopravním prostředkem pro spoluhráče, ale i nezvané hosty. Titán dle všeho bude velmi užitečný ale taktéž dost zranitelný.-Dle leaknutých videí z alpha verze hry. Tu jsou úkoly v podobě assasinací, neboli zabití určitého protihráče. Což byl mělo zabránit rozšířenému moru kempování a tlačení bobku v koutě. Což je u tohoto typu hry velice vítáno.

 

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/z5sqPxbLmIU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Čeho se obávám?-Opět velice jednoduché, EA Aka Electronic Arts neboli Reapeři.Specialitou tohoto vydavatele je dobře známá featura tvz. "Kick this out the door" neboli vydat hru nedodělanou a postupně vydávat patche, nebo ještě lépe vydat DLC s dodatečným obsahem za "výhodnou" cenu. Avšak, opět soudě podle záběrů z Alpha verze vypadala hra až na osekané HD textury (budou v gold verzi hry) dobře a  běžela bez problémů.-Hackeři, problémy se servery, Origin. Toto je má obava největší, Origin se sice pořád mírně zlepšuje (antivir už mi ho nedetekuje jako hrozbu) ale obávám se že nápor na něj bude při launchi opět obrovský, stejně tak na jednotlivé servery. Bojím se pádů, mazání zkušeností (XP) a dalších věciček s tím spjatých. Nezbývá než čekat jak si hra povede při Launchi.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/tE84zj6e8_g" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

SouhrnAno, těším se na hru od EA. A to jsem při oznámení této hry na E3 nechtěl zavadit ani farmářskou botou. Myslím a doufám že mě Respawn a EA nezklamou.

 

 

4.Dreamfall: Chapters

 

Dreamfall: Chapters - Red Thread Games, Blink studios/Red Thread Games (Norsko)Datum vydání: Listopad 2014Platformy: PC, Wii UEngine: Unity 4 (Gone Home)O co se jednáDreamfall Chapters bude volným pokračováním Dreamfall: The Longest Journey vydána Norským studiem Funicom v roce 2006. Příběh pojednává o dvou světech. Kyberpunkovém Světě budoucnosti Stark (Země) a pohádkovém světe magie Arcania.

Příběh Dreamfall Chapters se bude točit primárně kolem mladé dívky Zoë Castillo, která na konci minulého dílu skočila...neslavně. (cenzurováno kůly spoilerům) Nyní však se vrací do pohádkové Arcanie, spolu s dalším hratelným protagonistou minulého dílu. Azadským válečníkem Kianem Alvanem, který čeká na popravu ve Friarské věznici za velezradu.

April Ryanová (hlavní protagonistka prvního dílu z roku 2000 a dílu druhého) a její osud je zatím velkou neznámou.Opět budeme hrát za tři postavy. Zoe, Kiana a třetí postava je zatím zahalena tajemstvím. Prosím at to je April a at je v pořádku holka.Co od hry očekávám? Na co se těším.-Příběh Dreamfall považuji za jeden z nejúžasnějších a nejlépe vyprávěných příběhů v historii video herního průmyslu. Ragnar Tørnquist, hlavní scénárista génius a project director, vytvořil svět a příběh, kterému může konkurovat jen málokterý svět ve video herním průmyslu. -Propletené osudy tří postav, zábavné a poutavé dialogy, skvělý scénář a rozhodnutí, to vše obaleno v perfektní pohádkové, děsivé a nervy drásající atmosféře. Totéž a více  očekávám od Chapters.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/q_SAYD82LMw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Čeho se obávám?-Upřímně toho není moc, jedině snad jednoduchých soubojů a technické zastaralosti ale to je pro mě irelevantní, jelikož jak jste už jistě pochopily fotorealistická grafika není to kůly čemu by jste Dreamfall měli hrát!-Bojím se že hra zapadne stejně jako předešlý díl. (díky tomu jsme na pokračování čekali tak dlouho) Dreamfall chapters je Kickstarový projekt, který oslovil jak fanoušky tak mnoho lidí neznalých, tak doufejme že se historie nebude opakovat a o hře bude v době vydání vědět dostatek lidí.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/mb6kSyx6Cek" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

SouhrnDreamfall skončil tak neskutečným Clifhangerem že jsem se z toho nemohl nějakou dobu vzpamatovat. Spousty nezodpovězených otázek, depresivní zakončení, nic se nevyřešilo. A nyní, po osmi letech se to může rozlousknout. Zastavit hrozbu a definitivně zpečetit osudy postav. Očekávám nejlepší příběhový zážitek roku...desetiletí. Doufám že nebudu zklamán.

 

 

3.The Evil Within

 

The Evil Within - Tango Gameworks (Japonsko)/Bethesda SoftworksDatum vydání: 2014Platformy: PC, xbox360, Xbox One, PS3, PS4Engine: ID Tech 5 (Rage)O co se jednáHororová survival akční hra z pohledu třetí osoby velmi připomínajíc Resident Evil 4. Což ale není náhodou protože, hlavním designérem a režisérem hry je otec a stvořitel značky Resident Evil - Shinji Mikami (RE1, RE4). Mikami však své dítě a Capcom opustil (hádejte proč) a pustil se do tvorby vlastního projektu pod křídly Bethesdy.

Příběh je o detektivu Sebastiána Castellanose, který se svými kolegy dorazí na místo hromadné vraždy. Avšak tajemné zlo detektivy napadne a Sebastian upadne do bezvědomí. Po probuzení ho nečeká snídaně v teplé posteli, nýbrž boj o holý život, se zlem a vyšinutými lidmi, kteří budou chtít jeho šťavnaté, mladé masíčko.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/Z4WqOQTxisM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Co od hry očekávám? Na co se těším.-strach, krev, atmosféru, která nám zaleze až za nehty u nohou, hnusné nepřátele a magory a psychopaty s motorovou pilou.-Vypilované herní mechanismy, které jako by z oka vypadli z nejlepší survival hororovky, Resident Evil 4.Těším se na řešení hádanek, záhad a na osmirukou, přerostlou sestru Almičky ze série Fear. Toto děvče vás bude pronásledovat v halucinacích a vašich snech. Budou tu Flashbacky a mindfuck momenty. A to já tuze rád!Čeho se obávám?-Co se může pokazit? Hmmm, kdo ví zatím jsem z té hry neviděl více jak 10 min gameplaye a nějaké trailery. Takže se žádné pochybnosti zatím nedostavili. Možná Bethesda. Králové zabugovaných titulů by mohli být  problém. Ale doufám že vývojáři jsou natolik schopní že problémům, obzvláště technického rázu předejdou a hra bude zcela funkční a dobře optimalizovaná.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/MMKhoHl9BnE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

SouhrnPokud máte rádi starý Resident Evil, musíte se na toto těšit i vy. A já se těším. Těším se na skvělé, hororové akční dobrodružství.

 

2.The Witcher 3: Wild Hunt

 

The Witcher 3: Wild Hunt - CD Projekt RED/CD Projekt (Polsko)Datum vydání: Květen-červen 2014 (spekulace)Platformy: PC, Xbox One, PS4Engine: REDengine 3O co se jedná

 

Úspěšná RPG série Zaklínač vytvořená podle knih polského spisovatele Andrzeje Sapkowského.

Myslím že každý český hráč tuto ságu zná at už z knih, seriálu či her, nebo o ni alespoň slyšel.

Witcher 3 je završením trilogie o Zaklínači Geraltovi, který se snaží si vybavit svoji minulost.

 

Co od hry očekávám? Na co se těším

 

-Tak především na samotného Geralta, jeho charakter a umění mě upoutalo hned  už v prvním díle série. Líbí se mi na něm jeho nestrannost, nerozlišuje černou a bílou, jde si za svým cílem a nic ho při tom nezastaví.

 

-Obrovský, detailní a živoucí svět plný questů. potvor, měst a vesnic.

-Soubojový systém, který byl opět zcela překopán a doufám že tentokrát budou souboje nejenom funkční ale i zábavné. Bohužel CDPR se zatím nepodělilo o žádné gameplay záběry, takže nevíme co a jak vlastně funguje.

 

- Prznění sličných (ne)panen, kam Zaklínač vkročí tam kalhotky nezůstanou suché. Pravda je to sranda, i když pojem láska je ve světě Witchera asi opravdu jen bezvýznamná fráze. Co na to asi řekne Yennefer.

 

-Grafických orgií a hodů. Zaklínač 2 je podle mého názoru nejlépe vypadající RPG všech dob a jak to tak vypadá s příchodem třetího dílu se nic nezmění. Úroveň detailů je na open-world až dech beroucí a to platí o všem. Modely postav, textury, částicové efekty apod. Pokud to rozjedete na plné detaily, připravte si pod stůl kýbl a bryndáček.

 

-Délka hry má být okolo 100 a více hodin což docela logicky, bude nejdelší herní čas v celé sérii. CDPR asi neví že mi lidé taky máme život! :)

 

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/kpP8BRE63PY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

 

Čeho se obávám?

 

-Této věci se bojí každý pro nepracuje pro NASA nebo Pentagon. Ano, otázka zní: Rozjedete to vůbec? A komu z vás to pojede na MAX s 20FPS? CDPR měl vždy velký problém s optimalizací, obzvláště pak tou hardwarovou. První díl i i dnes někdy v nějakých místech jede hůře než AC4. Což se dá tolerovat, vzhledem k tomu že se jednalo o debut polského studia.

Druhý díl vypadal fantasticky, ale málo kdo si ony krásy mohl naplno v době vydání vychutnat. Jednoduše to na plný frčelo jen hrstce vyvolených. Teď se nám Poláci pustili do světa o rozloze 35x větší než dvojka, bez loadingů a ještě lepší grafikou. Opravdu chci vidět jak se s tím pánové poperou. I když si budu pořizovat nové PC, stejně mám obavy z toho zda nepropálím sousedům díru do stropu.

 

- Pak je tu problém s věcmi jako bugy a bugy a zase bugy. Opět, obě předchozí hry se bugům a chybám zdaleka nevyhuli a to mluvím o enchanted edicích  s loadovacími lokacemi. Ten kdo si namlouvá že vše v době vydání bude uno perfekto ok je naivní trubka, nebo bláznivý fanoušek.

 

-Této věci se já obávám úplně nejvíce a divím se že tyto obavy nemá většina lidí.

Zaklínač si vždy zakládal na dobrém příběhu a rozhodnutích, které v rámci možností fungovali velmi dobře. Ale teď tu máme ten velký, otevřený a detailní svět. A údajně i silný příběh. Má otázka zní. Jak chtějí vývojáři spojit dohromady tak velký svět a příběh jenž nese vaše rozhodnutí z předešlých dílů? Jedna věc je silný příběh a otevřený, rozhlehlý svět věc druhá.

Autoři se zmínili o tom že na to myslí, že ve hře bude quck travel a že u každého questu se vám ve flashbacku přehraje průběh vašeho příběhu. To je pěkné že? Ale nezabíjí to onen druhý aspekt hry? Tedy prozkoumávání světa? Naopak když budu chtít zkoumat onen svět, můžu se v něm na několik hodin klidně ztratit (což je dobře). Jak se pak ale mám opět vžit do příběhu když už jsem události předešlého questu zapomněl a přetrhala se mi nit? Opravdu bude stačit když mi v komiksovém stylu narychlo zrekapituluje průběh story? Podle mě, není možné spojit tyto dvě věci dohromady a udělat to tak aby fungovali na 100% vždy se jeden bude přežívat na úkor toho druhého. Hrajete Skyrim kůly příběhu? Ano? On vás zajímá "příběh" ve Skyrimu? Držte se v tom případě od Zaklínače dál. Skyrim je gamblovina, která je úspěšná kůly světe. Witcher zase kůly příběhu. Bud máte jedno, nebo druhé a opravdu se bojím že tady CDPR trochu poletuje ve snovém světě a chce udělat něco co udělat nejde....ech no uvidíme.

 

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/Sr-DKyAVU34" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

 

Souhrn

 

Witcher 3 je nesmírně ambiciozní projekt, který má na to nastavit laťku nejen v RPG žánru ale i ve videoherním průmyslu obecně. Doufám jen že si CDPR neukousl víc než by dokázal spolknout, nakonec udělali jen dvě hry, které se ani nepřibližují ambicím třetího dílu. Rád bych aby se mé obavy nevyplnili a proto nezbývá než jen čekat. Bud se k toho vyklube propadák nebo hra roku.

 

 

1.Dragon Age: Inquisition

 

Dragon Age: Inquisition - Bioware/EA (Kanada)

Datum vydání: Podzim 2014

Platformy: PC, XBOX360, XBOX ONE, PS3, PS4

Engine: Frostbite 3 (Battlefield 4)

 

O co se jedná

Dragon Age Inquisition je další díl ze série Dragon Age (nejedná se o trilogii).

Hráč se tentokrát ujme role mocného Inkvizitora, který bude mít ve hře pár drobných cílů. Udělat ve světě pořádek, ukončit válku mezi mágy a templáři, spojit rasy v boji proti démonům, kteří začali padat z nebe a hlavně přijít na to kdo onu bránu mezi Zemí a světem démonů (Fade) otevřel. No pressure.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/SpEsgxlZqro" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

 

 

Co od hry očekávám? Na co se těším

-Čtyři plně nadabované rasy je další velké plus. Může se to zdát jako maličkost ale právě toto je ten důvod proč se k DAI pravidělně vracet. K dispozici bude člověk, Elf, trpaslík a nově i Quanariec a to včetně ženského pohlaví. Svět by na vás měl vždy reagovat trochu jinak, včetně romancí.

 

-Velká a různorodá prostředí. Jen menší mapa v DAI je větší než celé DA2. Navíc se jednotlivé lokace loadují, což znamená pár věcí. Nebudete si muset od Martanů kupovat nové PC a stejně tak by hra měla mít minimální množství bugů. Z dostupných informací je zřejmé že se nám otevře cesta do pouští, savan skalistých a sněžných hor, lesů, nížin, bažin a možná i džungle.

 

Úprava postavy, hradů a kraftování zbraní a brnění zní výborně. Ještě nám nebylo odkryto jak to celé funguje ale z dostupných informací víme, že krom klasického vybavení si budeme moci na vybavení přidělávat trofeje z bojiště, nebo věci z obchodů.

 

-Krom toho hra skvěle vypadá.

 

Čeho je obávám?

 

-Vytváření velké hry na pět platforem se nemusí vyplatit, jelikož se už hodně dlouho nestalo aby všechny byli stejně vyvážené a fungující. Je pěkné že se myslí i na lidi co si nemohou, nebo nechtějí koupit nové PC nebo konozoli. Ale přeci jen bych to udělal jako Zaklínač a napálil to co to jen jde.

 

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/GplE8IuJB6Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

.

 

Souhrn

 

Představte si Baldurs Gate, next gen Baldurs Gate. Mě se DAI jeví jako přesně to co jsem po DA vždycky chtěl a co vlastně chtěli i vývojáři. Myslím že to můžeme dostat. Stejně jako v případě witchera bud Bioware udělá hru roku, nebo to skončí jako s DA2. DAI je k tomu v pozici černého koně a to se dá využít jedině ve svůj prospěch.

 

Další článek bude celý o Dragon Age: Inqusition a trochu více rozeberu jeho ambice a možné obavy.

 

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama