Zpět na článek

Diskuze: Trailer o světě v Dragon Age: Inquisition

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
4. 4. 2014 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pajmič: Je to hrozně vtipný....

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
10. 3. 2014 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě bych rád reagoval na poznámku redakce viz. o té technologii. Pan Lee měl zcela jistě na mysli nejpokočilejší next-gen technologii s jakou se kdy Bioware setkalo. Ne jako že "je to ta nejlepší technologie a nejlépe vypadající hra na zeměkouli"

Nejmodernější engine, na kterém BW pracovalo byl dosud Unreal 3 zbytek (hlavně DA) poháněli upravené staré enginy z počátku 21. století. Takže, jen aby jste si tu větu nevyložili špatně FB3 je nejpokročilejší technologie v rámci BW.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
8. 3. 2014 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trailer vypada smakozne, ovsem finalni gameplay muze dopadnout hure, nechci privolavat certiky.... drzim palce

Jan Polyák
Jan Polyák
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono jestli vyjde Deliverance tak jako byla smršť na Kickstarteru a že to asi dopadne dobře! Tak se můžeme těšit, že více studií bude dělat hry podle reálných předloh... protože to kopírování ve fantasy je opravdu všude a evidentně už neví co dál brát a je to furt dokola...je to vidět i na seriáloví tvorbě v TV kde se v zámoří točí jedna syrová "realita" za druhou, ať už je to seriál Řím, Spartakus, Mafie v Atlatic City nebo i Hra o trůny svým způsobem...tam se to prostě dělá podle toho jak to bylo cca kdysi, tak proč nedělat realistické hry jako Kingdom Come? !

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak pro vás, ale pro mě je rubačka jedině pořádný hns. Záplavy nepřátel a nadpozemsky mrštný hrdina co všechno kosí po desítkách. To je rubačka.

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lord Snow: JJ pravdu pravíš, dnes už vymyslet něco originálního nejde. Leda se inspirovat u reálných událostí jako to dělá Vávrovo Deliverence. To je originální, protože kdo v dnešní mainstreamový době chce dělat takový hry. Důležitá je v příběhu ta vomajda, opět jak říkáš.

Dneska se též hry navzájem "inspirují" např. DAI má (alespon v pre- alpha verzi) stejná HUD jako Skyrim. Přiběhově je to pak taková bitva o středozem. Witcher trochu něco jako hra o trůny a podle nástřelu story W3 jako bych viděl jádro story ME3. Zlá a mocná síla, připluje a rozsévá skázu. A král/vůdce Divokého honu hluvý jako Harbinger z ME serie. Je mi to jedno, protože vim že obě hry jsou uplně jiné a každému sedne jiný příběh

Lord Snow
Lord Snow
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pajamič: Souhlas s těma rubačkama. Stejně tak jak tu všichni řešili ty vykrádačky. Tak třeba takový Zaklínač (na kterého nehážu žádnou špínu a již se na něj těším a mám přeobjednáno) si taky hodně vypůjčuje třeba z takových Artušovských legend atd. Dneska už moc nového dělat nejde, ale přesto se jedná o kvalitní tituly s příběhem, který má třeba i "okopírované jádro" od jiných her, ale ta omáčka je vždy jejich .

pajmic
pajmic
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: Izometrický pohled bude dostupný a volně přepínatelný jako v DAO. BTW všichni co si stěžujou, nebo ne bojí o to že DAI bude "rubačka" tak by rubačkou měli nazívat taždé dnešní RPG z třetí či první osoby: Skyrim, Witcher, Dark Souls.... .

Vika
Vika
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to fantasticky, nemôžem sa dočkať!

Halali
Halali
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DAO je pro mně srdcovka, takže jsem naprosto uchvácen tímto trailerem a těším se na podzim. Prostě krása, ještě aby byl dobrý příběh a hratelnost podobná spíš DAO a od podzimu do nového roku od kompu asi nevstanu...

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Darkman: Já taky netvrdím, že PST bylo dřív. Jenom jsem se v poslední době občas setkal i s tvrzením rádoby pamětníků, že Baldur's Gate kopírovalo PST, což je samozřejmě blbost. Ale i to se občas vyskytne a právě to jsem měl na mysli, vzhledem k tomu, že můj komentář byl celý na téma "jsou v BioWare kopírky? "

Mimochodem, pokud jde o obecný zájem, Planescape: Torment se velmi dlouho drželo třeba na gog. com mezi top nejprodávanějšími hrami, takže bych ten zájem tak černobíle neviděl. Ale to bychom už odbíhali od tématu

Darkman
Darkman
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: Až na to, že PST vyšlo až rok po BG a nikdy se netěšilo takovému obecnému zájmu jako BG, které naopak vládlo. PST je navíc z úplně jiného multiverza, jen používá stejný engine a AD&D ruleset Ale už jsem tu na Zingu četl větší srandy, jakože nová hra od Obsidianu poběží na 20 let starém Infinity enginu [ odkaz ]

cebo
cebo
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda souhlas. V dnešní době je celkem ořech vymyslet něco originálního. Člověk si nějakou podobnost, at už ve hrách nebo ve filmech, prostě najde. Každopádně trailer se poved a hudba velice povedená. Těším se

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostředí pěkné, jen se bojím bojového systému, doufám, že to bude stále izometrické RPG a ne 3rd rubačka.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud si vzpomínám, BioWare se ani nějak netajilo, že se u Origins hodně "inspirovalo" jinými fantasy tématy. Třeba celá záležitost s Andrastiným popelem je zatraceně podobná Artušovským legendám, stejně tak se tam dá najít i řada podobností s Pánem Prstenů a dokonce i se Zaklínačem (třeba elfské gheto) . Tohle všechno bylo i podle mě na hře docela dost vidět, ale nedá se říct, že by mi to vadilo. Už jenom proto, že kromě zjevných podobností hra nabídla i dost vlastních věcí a když došlo na Awakening a DA2 (kvalitu hry tentokrát ponechme stranou, mluvím jen o zasazení) , osobně už jsem tam horko těžko hledal nějaké výrazné podobnosti s jiným fantasy. A když si vezmu Mass Effect, tam je třeba podobnost se Star Wars v podstatě jenom proto, že BW chtělo udělat další Star Wars hru, ale LucasArts jim to tehdy zatrhlo. Baldur's Gate je zase z dob, kdy byl boom podobných RPG a všemu vládlo Planescape: Torment, takže tam je taky podobnost víceméně jasná. Naopak takové Jade Empire a hlavně, hlavně Star Wars: Knights of the Old Republic se dá brát jako dost jedinečné hry, které asi těžko odněkud něco kopírovaly, když něco takového před nimi ještě nikdy nevzniklo. Takže bych se o žádném kopírování ve většině případů ani neodvažoval mluvit. To už rovnou můžeme z kopírování něčeho z něčeho obvinit každé druhé studio v herním průmyslu

Martin Patkoš
Martin Patkoš
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžete mi říct, v čem přesně něco kopírují ? Musíte myslet na to, že Bioware má na paškál i Baldur's Gate, což je jedno z nejzákladnějších RPG... Od BG se konkurenti také inspirovali, takže jestli je pravda co říkáte, Bioware si své nápady v podstatě jen vzalo zpátky

Jan Polyák
Jan Polyák
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budou se muset hoši z BioWare a EA snažit, aby napravili DAII !

Snad se to podaří

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je tak trochu pravda, že Dragon Age trochu vykrádá ostatní značky, ale dneska je každé druhé fantasy nebo sci-fi si sakra hodně podobného. Kor ve fantasy, kde je to samý elf, trpaslík, čaroděj a nemrtvý. Někdy ale za to Ti vývojáři nemůžou. Dostanete skvělý nápad na nějaký artefakt nebo nestvůru, začnete na tom pracovat a ani Vás nenapadne, že jste to už někde viděli. Vždycky se někde inspirujete, aniž byste o tom věděli.

Samozřejmě nechci házet na Dragon Age nějakou špínu, že jsou Bioware zloději bez nápadů, to rozohně ne.

Riky_Rower
Riky_Rower
Level 7 Level 7
6. 3. 2014 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silchas Zmar : ja musim z vami suhlasit, jeto vykradacka kazdeho jedneho konkurenta, jedine co bude ich jaks taks bude asi pribech, no uvidime...kazdopadne to po DA2 vyzera nadejne ajket DA1 ani DA2 som nehral, bojovy sistem ala SHIT. (mam rad bojovy sistem ktory mam pevne v rukach)

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
6. 3. 2014 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je nádhera. 😲

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
6. 3. 2014 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

me proste nejak nesedi ten frostbite engine, vsechno vypada tak nejak...umele, kdyz to porvnam treba se s cryengine, tak to je nebe a dudy, nevim nevim, jestli je to idealni engine, ale hold jsou pod EA, tak museji pouzivat to, co jim EA prikaze

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
6. 3. 2014 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ice: Některé teorie tvrdí, že vlastně celá trilogie od momentu kontaktu s beaconem je jedna velká iluze, pak je tu samozřejmě spousta teorií vázajcí se na Cerberus, oživení Sheparda na začátku dvojky nebo různých dost ujetých plánů tahajcích do děje i Protheany a starší rasy. Já ale spíš věřím v to, že se prostě u BioWare někdo utnul a ten konec se prostě řemeslně nepovedl.

A mimojiné čekám nějaký prequel, třeba začátek války Gethů a Kvarianů nebo různé Kroganské potyčky.

Vojtěch Zikán
Vojtěch Zikán
Level 1 Level 1
6. 3. 2014 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dragon Age se mi ani nějak moc nelíbí. Nechytlo mě to, ale musím uznat, že to vypadá nádherně. Krásný a pestrý fantasy svět , který žije. Nádhera prostě. 👍 Jestli tohle dokázali udělat Bioware v Dragon Age, jsem zvědavý na výsledek v Mass Effect.

Martin Patkoš
Martin Patkoš
Level 1 Level 1
6. 3. 2014 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já pořád tak nějak věřím tomu, že ten konec byla nějaká iluze Celé mi to přišlo takové podezřelé a když jsem uviděl Ilusive Mana, napadlo mě že by to mohl být nějaký náznak Shepardova indokrinovaného já

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
6. 3. 2014 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Extended cut mě naprosto nedojal. Už jenom proto, že nijak nemění samotnou podstatu toho zakončení, tím pádem neporušuje tu naprostou nelogiku závěrečné zhruba hodiny hry. Celý ten konec je jedna velká blbost a výsměch sérii, která v dvaceti minutách zvládne popřít asi 80% všech zákonitostí a pravidel univerza (výbuchy MRs, úmysly Citadely atd. ) Prostě je to sajrajt a jediná velká kaňka na jinak famózní sáze.

Reklama
Reklama